Vak: -
Forumreacties: 1.324
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 28 november 2024 om 16:24:
Voordat de wedstrijd begon las ik op deze topics veel geluiden van berg je maar dit wordt weer een grote nederlaag en zelfs, ik ga een rondje om en ga de wedstrijd niet bekijken. Ik hoopte op een mooi resultaat, vooral ook omdat City in een diep dal zat. Mijn verwachting is uitgekomen, want doordat Pep komende weekend Liverpool bezoekt, heeft hij een aantal ster spelers gespaard door ze te wisselen met spelers van een mindere garnituur. Wij wisselden spelers met een gelijkwaardig of ietsje beter niveau. Is dit de gelukkige kant van de trainer of is het toch intelligentie? Zo hoop ik tegen Bayern toch minimaal 1 punt te veroveren en zelfs Lille de underdog moeten we, en zeker Sparta Praha, 6 punten halen en het totaal naar 14 punten opvijzelen. Ik zie ook dat ons team elkaar beter weten te vinden en de groei van sommige spelers, of zelfs hoe Moussa zijn draai weet te vinden en zo storend voor een verdediging kan zijn. Ik heb geen Ziggo, ik ga die gasten niet vetspekken met mijn financien, dan moet ik via de NPO teletext de wedstrijd maar volgen, en soms dat mijn zusje mij van info voorziet.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.519
Reg.: 9 oktober 2019
Priske heeft gewoon goud in handen, het moet zeker constanter worden maar uit winnen in Spanje en Portugal en gelijk bij een ploeg die de laatste jaren een stuk of 7x Engels kampioen is geworden plus CL kampioen is ongekend voor een NL club vergelijkbaar met dat ene jaar van ajax met Ten Hag. Het is zaak dat nu te doorzetten Priske kent Sparta door en door dat kan niet anders dan 3 punten zijn. Bayern thuis is ook een stunt mogelijk dan kom je wel bij de eerste 16.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 614
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 670
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 30 november 2024 om 22:05:
Weer 2 verliespunten. Plek 2 wordt moeilijker en moeilijker en dan heb je in mijn ogen gewoon gefaald. Aub tijd voor verandering...
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.462
Reg.: 30 januari 2014
Ik vind het wel een tactisch minpunt dat je tegen Fortuna met dezelfde tactiek speelt waarmee we al talloze wedstrijden gelijk hebben gespeeld. Je hoopt toch op iets vernieuwends of een slimmigheid om zo'n defensieve ploeg kapot te spelen. Dit is hetzelfde als onder Slot, eindeloos veel balbezit en weinig gevaar. Met het verschil dat er onder Slot in de laatste minuten vaak nog net een overwinning werd binnengesleept.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 30 november 2024 om 23:02:
Ik vind het wel een tactisch minpunt dat je tegen Fortuna met dezelfde tactiek speelt waarmee we al talloze wedstrijden gelijk hebben gespeeld. Je hoopt toch op iets vernieuwends of een slimmigheid om zo'n defensieve ploeg kapot te spelen. Dit is hetzelfde als onder Slot, eindeloos veel balbezit en weinig gevaar. Met het verschil dat er onder Slot in de laatste minuten vaak nog net een overwinning werd binnengesleept.
Forumreacties: 16.726
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 01 december 2024 om 06:52:
Het is december. We hebben precies nul goede thuiswedstrijden gespeeld, we hebben 13 verliespunten en de top 3 is uit zicht. Tegen mindere ploegen die inzakken hebben we geen enkel antwoord.
Dit is een doodlopende weg.
Forumreacties: 3.159
Reg.: 26 mei 2004
Het is december. We hebben precies nul goede thuiswedstrijden gespeeld, we hebben 13 verliespunten en de top 3 is uit zicht. Tegen mindere ploegen die inzakken hebben we geen enkel antwoord.
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 01 december 2024 om 13:07:
Misschien ligt het aan mij maar was dit echt de schuld van de trainer?
Hoeveel schoten op goal? hoeveel op de paal? hoeveel op de kant van fortuna?
Ik zag eerlijk gezegd niet een heel andere wedstrijd als onder Slot, alleen had Slot wat meer basis speler tot zijn beschikking.
Zer speelde weer eens super vertragend, dat is enige wat ik Priske verwijt hemk op te stellen.
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 01 december 2024 om 13:44:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 01 december 2024 om 13:07:
Misschien ligt het aan mij maar was dit echt de schuld van de trainer?
Hoeveel schoten op goal? hoeveel op de paal? hoeveel op de kant van fortuna?
Ik zag eerlijk gezegd niet een heel andere wedstrijd als onder Slot, alleen had Slot wat meer basis speler tot zijn beschikking.
Zer speelde weer eens super vertragend, dat is enige wat ik Priske verwijt hemk op te stellen.
1,6 xG, Fortuna 1,4.
Zegt niet alles maar toch. Dat Slot argument is echt heel slecht. De top 3 is uit zicht, heb je dat onder Slot ooit meegemaakt? Conditioneel is het bagger, de tweede helft was er geen enkel patroon te ontdekken, ze doen maar wat.
Hou op joh, onder Slot werden 9 van de 10 van dit soort wedstrijden gewonnen. We hebben nu al 7 keer puntverlies geleden waaronder tegen zes hele slechte ploegen. En Slot had echt wel de hand in de fysieke toestand. Zie je nu bij Liverpool ook, zijn teams zijn fit. Dit is helemaal niks. Tegen het einde van de wedstrijd kunnen we amper nog iets brengen.
En ook ik moet ophouden met Slot. Want dat zijn opvolger minder zou zijn lag voor de hand. Maar we vallen nu zelfs buiten de top 3 en plek 2 is echt even uit zicht als ajax wint.
Priske is een doodlopende weg.
Ik begrijp echt niet dat sommige mensen het nog steeds niet zien. Volgens mij moet je 5x op rij met 0-4 verliezen voordat sommige mensen het door hebben.
Het stagneert volledig, zit geen richting in. Positiespel is vaak slecht. Keuzes die door spelers gemaakt worden zijn slecht. Dat zijn echt basisvaardigheden.
Priske heeft het gewoon niet op orde. Niks verrassends, niks vernieuwend. Volledig doodlopend.
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 01 december 2024 om 16:23:
Ik begrijp echt niet dat sommige mensen het nog steeds niet zien. Volgens mij moet je 5x op rij met 0-4 verliezen voordat sommige mensen het door hebben.
Het stagneert volledig, zit geen richting in. Positiespel is vaak slecht. Keuzes die door spelers gemaakt worden zijn slecht. Dat zijn echt basisvaardigheden.
Priske heeft het gewoon niet op orde. Niks verrassends, niks vernieuwend. Volledig doodlopend.
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 december 2024 om 13:35:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 01 december 2024 om 16:23:
Wanneer verliezen we met 0-4 ?
Lekker makkelijk zo een statement
Weet er nog wel 1
Als we 5x op rij met 5-0 winnen dan heb jij het pas door waarschijnlijk....
https://www.fr12.nl/nieuws/perez-het-klinkt-heel-gek-maar-feyenoord-speelde-echt-heel-goed?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_
campaign=Headliner.nl
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 02 december 2024 om 13:43:
Weet er nog wel 1
https://www.fr12.nl/nieuws/perez-het-klinkt-heel-gek-maar-feyenoord-speelde-echt-heel-goed?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_
campaign=Headliner.nl
Zo lus ik er ook wel 1
https://www.fr12.nl/nieuws/geen-schoonheidsprijs-voor-feyenoord-het-voelt-allemaal-erg-ad-hoclink
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.905
Reg.: 9 april 2019
Toch bijzonder hoe mensen met dezelfde clubliefde zo compleet verschillend naar één en dezelfde wedstrijd hebben gekeken. Ik heb het eerder ergens gelezen, maar zaterdag was echt een typische 'Slot-wedstrijd'.
Zo één waar je als Feyenoord zijnde de veel betere ploeg bent en behoorlijk wat creeert, maar ongelukkig tegen een tegendoelpunt aanloopt. Vervolgens loop je de rest van de wedstrijd achter de feiten aan, en wordt het alleen maar moeilijker omdat de tegenstander alles frustreert. Onder Slot wist de ploeg zulke wedstrijden soms nog wel in de slotfase om te keren. Zaterdag was Feyenoord dichtbij, maar kwam het helaas tekort.
Natuurlijk was het niet allemaal goed, en kunnen er veel dingen beter. Je verliest wederom punten, en dat kun je je echt niet veroorloven.
Maar zo vreselijk slecht als sommigen hier beweren dat het was, dat valt wel mee...
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 december 2024 om 13:45:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 02 december 2024 om 13:43:
Weet er nog wel 1
campaign=Headliner.nl
Zo lus ik er ook wel 1
https://www.fr12.nl/nieuws/geen-schoonheidsprijs-voor-feyenoord-het-voelt-allemaal-erg-ad-hoclink
Ja net zoals we moeten 5x met 4-0 verliezen toch lol
Heb je trouwens je eigen link wel gelezen ?
Welke statement wil je precies belichten.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 02 december 2024 om 13:49:
Toch bijzonder hoe mensen met dezelfde clubliefde zo compleet verschillend naar één en dezelfde wedstrijd hebben gekeken. Ik heb het eerder ergens gelezen, maar zaterdag was echt een typische 'Slot-wedstrijd'.
Zo één waar je als Feyenoord zijnde de veel betere ploeg bent en behoorlijk wat creeert, maar ongelukkig tegen een tegendoelpunt aanloopt. Vervolgens loop je de rest van de wedstrijd achter de feiten aan, en wordt het alleen maar moeilijker omdat de tegenstander alles frustreert. Onder Slot wist de ploeg zulke wedstrijden soms nog wel in de slotfase om te keren. Zaterdag was Feyenoord dichtbij, maar kwam het helaas tekort.
Natuurlijk was het niet allemaal goed, en kunnen er veel dingen beter. Je verliest wederom punten, en dat kun je je echt niet veroorloven.
Maar zo vreselijk slecht als sommigen hier beweren dat het was, dat valt wel mee...
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 02 december 2024 om 13:53:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 december 2024 om 13:45:
Weet er nog wel 1
campaign=Headliner.nl
Zo lus ik er ook wel 1
Ja net zoals we moeten 5x met 4-0 verliezen toch lol
Heb je trouwens je eigen link wel gelezen ?
Welke statement wil je precies belichten.
Ik zei dat omdat sommige mensen de realiteit niet onder ogen willen zien.
- We speelden tegen fortuna niet goed. (xG) van 1.6 tov 1.4 van Fortuna.
- We hebben al 13 verliespunten en zijn niet op de helft (geheel 2023-2024 waren dat er slechts 18)
- We staan slechts 4e en Ajax staat ook al 3 punten voor en wellicht meer als ze de inhaalwedstrijd winnen
Daarnaast is ook duidelijk te zien dat er weinig lijn en voortgang zit in het spel. Positiespel gaat niet vooruit, intensiteit (waar hij het zo vaak over heeft) is er niet voldoende, teveel simpele dingen gaan nog steeds fout. We zitten al in December.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske