Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Geen idee waar ik dat had gelezen.

Mijn ongeduld is gebaseerd op de vorige tranferzomer en op logisch nadenken. Geloof jij bijvoorbeeld dat ze nog een dure linksback gaan halen, een die veel beter is dan Smal? Ik denk van niet maar het is wel nodig. Verder hebben we al vrij veel middelmaat waar we vanaf moeten. Daar hoef je niet veel meer aan toe te voegen wat mij betreft. Wat moet je nou met zo'n Hadj Moussa? Speelde bij Vitesse al niet eens meer. En je kan je geld ook maar 1 keer uitgeven he, ook aan de salarissen. Smal en Hadj Moussa zijn middelmaat, het highlightfilpje van Carranza stet ook al niks voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 11 juni 2024 om 16:32:

PSV zet nu bijvoorbeeld in op Prestiani van Benfica, een absoluut toptalent. Wij gaan voor Carranza, een middelmatige spits uit de MLS. We moeten echt hoger gaan inzetten.



Ik ben het volledig eens met de strekking, alsmede met je eerdere betogen hier omtrent ons aankoopbeleid. Ik kan je heel goed volgen na de vorige desastreuze transferzomer en ik deel je ergernis.

Waar ik me helemaal bij aansluit is dat je niet teveel van dit soort breedte aankopen moet halen. We hebben gelukkig meer middelen dan voorheen, waardoor het niet direct al ons budget opslokt, maar ik vind eigenlijk dat je alleen versterkingen moet halen die ook echt een reële kans hebben basisspelers uit te dagen en beter te worden dan wat er nu staat (qua potentie/restwaarde/etc). Een 24 jarige spits uit de MLS voldoet daar niet aan, en eredivisie middenmoters als Smal en Hadj Moussa al helemaal niet.

Liever zie ik dat we het budget dat we hebben heel gericht in een paar absolute toptalenten/Hancko achtige versterkingen steken. We hebben genoeg grote talenten uit de opleiding die de breedte kunnen versterken, dat zie je ook bij een club als PSV gebeuren.

Maar ik denk dat Yoda gelijk heeft dat we ons nu pas echt zullen richten op de topprioriteiten, want daar zal dan waarschijnlijk een Priske in gekend gaan worden. Priske is nu binnen, dus waarschijnlijk zullen de grotere knopen doorgehakt gaan worden.

Ik kan me niet voorstellen dat Carranza als dé topaankoop gezien moet worden, eerder als derde concurrent achter Ueda. Carranza ken ik verder niet zo goed, hij schijnt goede onderliggende data te hebben. Belangrijker, hij lijkt volledig uit de scouting te komen. Wellicht is het wensdenken, maar gezien de andere volledig gescoute spelers, heb ik er dan meer vertrouwen in dan in de niet gescoute Ueda (die door DtK werd gehaald).

Laat onverlet dat ik het met je strekking eens ben en na deze breedteaankopen nu echt het vizier gericht zou willen zien op de echte versterkingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 11 juni 2024 om 22:28:

Geen idee waar ik dat had gelezen.

Mijn ongeduld is gebaseerd op de vorige tranferzomer en op logisch nadenken. Geloof jij bijvoorbeeld dat ze nog een dure linksback gaan halen, een die veel beter is dan Smal? Ik denk van niet maar het is wel nodig. Verder hebben we al vrij veel middelmaat waar we vanaf moeten. Daar hoef je niet veel meer aan toe te voegen wat mij betreft. Wat moet je nou met zo'n Hadj Moussa? Speelde bij Vitesse al niet eens meer. En je kan je geld ook maar 1 keer uitgeven he, ook aan de salarissen. Smal en Hadj Moussa zijn middelmaat, het highlightfilpje van Carranza stet ook al niks voor.



Nut van Moussa zie ik ook nog niet zo, ook omdat dat ten koste van Slory zou kunnen gaan.

Op LB ontstaat wel een dilemma. Smal is gehaald als logische vervanger Lopez en Hartman zou een transfer maken. Door zijn blessure liggen de kaarten anders. Volgens mij kun je niet wachten op herstel Hartman en moet je investeren in een volwaardige LB. Of een soort Hancko, die ook als LCB uit de voeten kan. Ik verwacht ook dat dat gaat gebeuren, je kunt niet met 1 LB het seizoen in en Smal is een downgrade tov Hartman.

Carranza is voor mij black box. Filmpjes zeggen weinig, dus voordeel van de twijfel als de scouting hiermee komt. Denk dus nog steeds dat er nog een spits komt als Gimenez vertrekt.

Maar we zullen zien of mijn verwachting uitkomt

 

+1/-0

Ik hoop maar dat je gelijk hebt Yoda, maar voorlopig vind ik het allemaal geen verbetering tov de zomer van 2023. DtK heeft wat dat betreft echt iets recht te zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 12 juni 2024 om 09:10:

Ik hoop maar dat je gelijk hebt Yoda, maar voorlopig vind ik het allemaal geen verbetering tov de zomer van 2023. DtK heeft wat dat betreft echt iets recht te zetten.



We gaan het zien. De zomer van 2023 was qua transfers al niet super succesvol.

Ben benieuwd hoeveel invloed Priske gaat krijgen op het transferbeleid. Hij brengt ook weer een nieuw netwerk mee, maar kan me ook voorstellen dat DtK+scouting het meer naar zich toe willen trekken. Slot had misschien wel teveel invloed.

 

+1/-0

Mooi, afscheidsfilmpje van Praag. Brian 'fucking' Priske haha..hij weet het goed over tebrengen op spelers lijkt me anders pak je ook geen 3 landstitels in 4 jaar.

 

+1/-0

Welkom Brian!

 

+1/-0

Nielsen wordt zijn assistent spreekt ook vloeiend Nederlands.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210603_93675919?journeybuilder=nopaywall&utm_source=googlelink

 

+1/-0

Hmm Zweedse media melden dat Bjorn Hamberg assistent van Potter op het punt staat naar Feyenoord tevertrekken. Staat hoog aangeschreven in het wereldje.

 

+1/-0

 

+1/-0

'Priske ziet ook Babalola als aanwinst voor technische staf Feyenoord'

Feyenoord heeft in de naam van Brian Priske de gewenste opvolger van Arne Slot binnen. De 47-jarige Deen gaat begin juli aan de slag in De Kuip. Nu de Rotterdammers de deal met Sparta Praag en Priske hebben afgerond, wordt er verder gekeken naar de invulling van de technische staf.

Priske wil niet één maar twee assistent-trainers toevoegen aan de technische staf van Feyenoord. Eerder werd bekend dat de stadionclub in gesprek is met Anders Nielsen. De 53-jarige Deen, die momenteel trainer is van amateurclub Otterup, moet de overstap maken naar de Eredivisie.

Daarnaast meldt het Algemeen Dagblad dat Priske Lukas Babalola wil toevoegen aan zijn staf. Feyenoord moet dan echter wel opnieuw om de tafel met Sparta Praag. De 27-jarige Babalola staat namelijk nog onder contract bij de Tsjechische club. Babalola was werkzaam als Chief Analist totdat Priske kwam.

Babalola maakte een dusdanig goede indruk dat Priske besloot om hem te promoveren naar een rol als assistent-trainer. Nu is het de bedoeling dat Babalola ook de overstap maakt naar Feyenoord. Jakob Friis was zoals bekend de eerste optie, maar hij is aangesteld als de nieuwe trainer van Sparta Praag.

'Feyenoord nadert akkoord met assistent van Graham Potter'

Björn Hamberg staat op het punt om de overstap naar Feyenoord te maken. Dit meldt Sportbladet donderdagmiddag. De Zweed was jarenlang de rechterhand van Graham Potter bij Swansea City, Brighton & Hove Albion FC en later ook Chelsea FC. Sinds het ontslag van Potter bij de Engelse club zit Hamberg zonder werk en daar komt naar verluidt snel verandering in.

Nu de komst van Brian Priske definitief is afgerond, oriënteert Feyenoord zich nadrukkelijk op een nieuwe assistent-trainer. Daarbij vielen de afgelopen dagen diverse namen, maar nog niet die van Hamberg. Wanneer de 39-jarige Zweed daadwerkelijk de stap naar De Kuip maakt, kan dat als een enorme stunt worden gezien.

Hamberg kreeg onder leiding van Potter veel vrijheid en werd nauw betrokken bij het maken van een wedstrijdplan, analyses en het bedenken van nieuwe trainingsvormen. Daarnaast staat Hamberg erom bekend uitstekend de visie van de hoofdtrainer over te brengen op spelers. Ook de individuele gesprekken met spelers aan de hand van videobeelden zijn een sterk onderdeel van zijn werk.

Het Algemeen Dagblad maakte woensdagavond melding dat Feyenoord niet één, maar twee assistent-trainers wil toevoegen aan de technische staf. Daarover worden gesprekken gevoerd met de Denen Anders Nielsen en Lukas Babalola.

 

+1/-0

Als ik dit lees, dan krijg ik sterk het gevoel om Bjorn Hamberg ook aan te trekken. Kan hij voorbereid worden om Priske op te volgen.

 

+1/-0

Bjorn Hamberg, JA! Babalola en Nielsen NEE!

 

+1/-0

Had hem al gehoord in Nederlands zijn Engels ook top.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske