Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 755
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Lille OSC-Feyenoord: -
Het resultaat tegen Bayern was voor ons het slechtste wat kon gebeuren. Het was een super mooie avond, maar ik zag echt wel dat dat niet ineens een omkeer was.
Priske na Bayern ontslaan was de beste tim8ng geweest. Nu ga je nog een paar weken en misschien maanden zitten doormodderen en staan we over paar maanden pas waar we al hadden kunnen staan.
Liefst zo snel mogelijk actie!
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 164
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 29 januari 2025 om 23:22:
We zijn wel door hé voorlopig Priske maar laten zitten dit was hopelijk een off day met Gimenez en Bijlow speel je een heel andere wedstrijd.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.959
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 29 januari 2025 om 23:29:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 29 januari 2025 om 23:22:
We zijn wel door hé voorlopig Priske maar laten zitten dit was hopelijk een off day met Gimenez en Bijlow speel je een heel andere wedstrijd.
Echt serieus.... Dit kun je niet menen...???
Ik hoop echt op een heel groot sarcasme gehalte in je posting...
Forumreacties: 3.327
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 29 januari 2025 om 23:29:
Het resultaat tegen Bayern was voor ons het slechtste wat kon gebeuren. Het was een super mooie avond, maar ik zag echt wel dat dat niet ineens een omkeer was.
Priske na Bayern ontslaan was de beste tim8ng geweest. Nu ga je nog een paar weken en misschien maanden zitten doormodderen en staan we over paar maanden pas waar we al hadden kunnen staan.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.959
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 755
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 29 januari 2025 om 23:36:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 29 januari 2025 om 23:29:
Met alle blessures is het ook niet lekker instappen, dat ga je echt niet ff omdraaien.
Als je echt een goede trainer kan krijgen ok maar als we een tijdelijke oplossing gaan krijgen met bv de Wolf en dan nog weken / maanden gaan zoeken zal het allemaal niet veel beter maken.
Dus als je nu niet een echt goede trainer kan krijgen zou ik ook heel even wachten.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.575
Reg.: 30 januari 2014
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske