Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24

Feyenoord heeft vooral van zichzelf verloren ze waren niet in normale doen in de uit wedstrijd hebben ze wat recht tezetten.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 oktober 2024 om 21:14:

Feyenoord heeft vooral van zichzelf verloren ze waren niet in normale doen in de uit wedstrijd hebben ze wat recht tezetten.

Jij zag ergens een deur wijd open staan hè :B

+1/-0

Vind alleen dat de nadruk onterecht wordt gelegt op Wellenreuther je weet dat hij zo ver uit zijn goal speelt en een bal vaak niet klem heeft maar er gaat veel meer fout bij beide goals een keeper is makkelijk doelwit hé.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 31 oktober 2024 om 21:42:

Vind alleen dat de nadruk onterecht wordt gelegt op Wellenreuther je weet dat hij zo ver uit zijn goal speelt en een bal vaak niet klem heeft maar er gaat veel meer fout bij beide goals een keeper is makkelijk doelwit hé.

Hoe je het wendt of keert het waren twee uitgesproken blunders. De andere kant van het verhaal van deze wedstrijd was het tactisch falen van de trainer.

+1/-0

Gedurende de wedstrijd zeker in de rust had Priske wat moeten omzetten extra middenvelder mischien. Dan had je wel overwicht kunnen krijgen Feyenoord moet het vooral vh middenveld hebben.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 31 oktober 2024 om 21:42:

De mandekker van Taylor zat ook fout bij de 1-0, waardoor de situatie uberhaubt kon ontstaan.

+1/-0

Blessures mogen geen excuses zijn maar het er wel veel momenteel dat beperkt Priske wel in zijn keuzes Lotomba Hartman Stengs Gimenez en ook Zechiël dan ben je wel een stuk beter hopelijk in 2025 is iedereen fit.

+1/-0

Knakkie schreef op 31 oktober 2024 om 19:14:

wehave schreef op 31 oktober 2024 om 18:39:

Knakkie schreef op 31 oktober 2024 om 18:19:

wehave schreef op 31 oktober 2024 om 18:12:

Knakkie schreef op 31 oktober 2024 om 16:56:

Zorgelijk dat Priske keihard door de mand gevallen is. Totaal geen antwoord op de tactiek van Ajax, ook in de rust heeft hij niets veranderd. Blijkbaar heeft er ook niemand binnen zijn staf met al hun blocnotes, laptops en iPads iets aan de speelwijze kunnen veranderen. Hij heeft zelf gezegd dat de competitie het belangrijkst is en dan wordt je in de belangrijkste wedstrijd zo verschrikkelijk te kakken gezet door Ajax. Jan lul met zijn mooie praatjes laat het allemaal gebeuren. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in die Deense clown. Voor mij mag ie oprotten.

We gaan van Priskebal naar oprotten haha.
Wie had echt verwacht dat we vanaf GA alleen nog maar zouden winnen en geen fouten meer maken terwijl het voetbal er net voor niet echt goed was.
Is gewoon met vallen en opstaan.

Wel ja joh lekker weggespeeld worden en zwaar voor schut worden gezet door Ajax in de eigen Kuip hoort er gewoon bij. Een oude traditie wordt in ere hersteld met dank aan een blunderende trainer die niet in staat is tactisch iets recht te zetten. En dat die keeper twee blunders maakt is ook de verantwoordelijkheid van de trainer die hem blijft opstellen. Oprotten met die Deense mooiprater.

Vond je echt dat Feyenoord weg werd gespeeld?
kijk door die domme fouten gaat het daar al snel op lijken maar vind ajax geen ploeg die teams wegspeeld maar meer hoopt op fouten van de tegenstander

Nee ik liet me effe teveel gaan. We werden niet echt weggespeeld. Maar ik weet niet hoe het jou vergaan is ik had ook geen moment het idee dat we het recht gingen zetten. Ik vond dat we een kansloze wedstrijd speelden.

Wat ik al eerder zei eigenlijk , ik vond Feyenoord onherkenbaar spelen.
Ik heb alleen ook echt al hele mooie dingen gezien dit seizoen, iedereen dacht er gewoon te makkelijk over , ik ook eerlijk gezegd.
Denk dat ik voor het eerst ook dacht dat we makkelijk zouden winnen.

+1/-0

Ik heb al gezegd een thuis wedstrijd is anders als uit dan ben je underdog ligt ons nu beter. Thuis moet je het spel maken dat is anders zaterdag moet Feyenoord echt laten zien dat er niks tehalen valt voor AZ.

+1/-0

De vraag blijft of hij in had kunnen grijpen (plan B ofzo), ondanks een arsenaal aan blessures, om de wedstrijd nog naar de hand te kunnen zetten. Eerlijk gezegd zou ik het zo niet weten. We hebben niet zo'n bank als PSV!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske