Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 46 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 42 43 44 45 46

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Hwang, Bueno, Osman en Lotomba zijn echt wel versterkingen Carranza moet je over langere periode beoordelen maar hij maakt goals en geeft assists. Wat hij gister mankeerde geen idee.

+1/-0

Die Carranza kan er helemaal niets van, nog trager dan Johnny van de Burger King.

+1/-0

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 08 november 2024 om 13:27:

Daarom vind ik dat veel van de kritiek op Priske terecht is, maar dat we hem pas echt goed kunnen beoordelen zodra dit probleem wordt opgelost. Er moeten minstens twee goede aanvallers bij, anders kan je plek 2 wel vergeten nu Ajax weer geleid wordt door een goede trainer.

Ik ben het vaak met je eens, maar nu niet.

Load management hoort ook bij zijn vak. We hebben dit de afgelopen drie jaar niet gehad terwijl we ook die jaren zware programma's hadden. De hole frase "this is part of football" komt me zo langzamerhand m'n neus uit. Twente heeft ook een zwaar programma maar de spelers daar lijken veel fitter. Er zit echt nul energie in onze ploeg, We schakelen niet om, we zetten geen druk, niets.

+1/-0

De selectie in zijn geheel is los zand. In de aanwervingen zit geen lijn. Het is alsof in de voetbalsnoepwinkel is rondgegaan,een beetje van dit en een beetje van dat, hier en daar een toverbal en ook nog M & M's en wat Maltezers en een stuk of wat Marsreepjes?5. Ik benijd Priske niet. Je zou als trainer voor minder er vandoor gaan.

+1/-0

socrates schreef op 08 november 2024 om 19:15:

Willykment schreef op 08 november 2024 om 13:27:

Daarom vind ik dat veel van de kritiek op Priske terecht is, maar dat we hem pas echt goed kunnen beoordelen zodra dit probleem wordt opgelost. Er moeten minstens twee goede aanvallers bij, anders kan je plek 2 wel vergeten nu Ajax weer geleid wordt door een goede trainer.

Ik ben het vaak met je eens, maar nu niet.

Load management hoort ook bij zijn vak. We hebben dit de afgelopen drie jaar niet gehad terwijl we ook die jaren zware programma's hadden. De hole frase "this is part of football" komt me zo langzamerhand m'n neus uit. Twente heeft ook een zwaar programma maar de spelers daar lijken veel fitter. Er zit echt nul energie in onze ploeg, We schakelen niet om, we zetten geen druk, niets.

Kan me genoeg artikelen herinnereen toen het onder Slot zo goed ging van trainers tot sportscholen hoe goed er word gewerkt en iedereen sterker en fitter word.
Dat is nu helemaal weg ?
Is allemaal op bordje van Priske gekomen?

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Ik geloof nog steeds in Priske zijn aanpak op de langere termijn en met een fitte selectie zijn ze gewoon een goed team dat heel goed voetbal kan spelen hebben we gezien in Benfica maar dan moet het mentaal ook goed zitten.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 10 november 2024 om 05:43:

Ik geloof nog steeds in Priske zijn aanpak op de langere termijn en met een fitte selectie zijn ze gewoon een goed team dat heel goed voetbal kan spelen hebben we gezien in Benfica maar dan moet het mentaal ook goed zitten.

Een zwaluw maakt nog geen zomer...
Alles kwam bij Benfica bij elkaar, we speelde boven onze kunnen. Dit is geen nieuwe standaard maar een uitschieter. (Dat hebben de wedstrijden daarna wel bewezen).

Ik zie ook nog geen reden of handvatten om te zeggen dat we naar dat niveau toewerken (als standaard).

Daarnaast gaan clubs/trainers ook doorzien hoe Priske het liefst speelt en daar steeds gemakkelijker op kunnen anticiperen, want ik heb hem nog nooit een taktische omschakelijking ofzo zien maken. Of een opstelling gebaseerd op de tegenstander (zoals Bosz, Farioli, maar ook Slot) wel regelmatig doen. Als Priske zijn strategie niet werkt heeft hij vaak geen plan B.

+1/-0

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 10 november 2024 om 08:46:

Alles kwam bij Benfica bij elkaar, we speelde boven onze kunnen. Dit is geen nieuwe standaard maar een uitschieter. (Dat hebben de wedstrijden daarna wel bewezen).

Ik zie ook nog geen reden of handvatten om te zeggen dat we naar dat niveau toewerken (als standaard).

Daarnaast gaan clubs/trainers ook doorzien hoe Priske het liefst speelt en daar steeds gemakkelijker op kunnen anticiperen, want ik heb hem nog nooit een taktische omschakelijking ofzo zien maken. Of een opstelling gebaseerd op de tegenstander (zoals Bosz, Farioli, maar ook Slot) wel regelmatig doen. Als Priske zijn strategie niet werkt heeft hij vaak geen plan B.

Je ziet zelf wel het verschil met de selectie toen en nu toch?
Hoe kan je nou iemand beoordelen met zo verschrikkelijk veel blessures, dan is het toch gewoon overleven?

Heb juist wel bij hem veel omzettingen zien doen die door iedereen vaak wel gehoopt waren, bv terug naar 4-3-3, Bijlow in de goal.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

wehave schreef op 10 november 2024 om 20:18:

Dn_Kraaij schreef op 10 november 2024 om 08:46:

Je ziet zelf wel het verschil met de selectie toen en nu toch?
Hoe kan je nou iemand beoordelen met zo verschrikkelijk veel blessures, dan is het toch gewoon overleven?

Heb juist wel bij hem veel omzettingen zien doen die door iedereen vaak wel gehoopt waren, bv terug naar 4-3-3, Bijlow in de goal.

Eerlijk gezegd, nee. Tussen de uitwedstrijd tegen Benfica en de thuiswedstrijd tegen Ajax hadden we maar twee wijzigingen in de basis: Milambo en Lotomba. Laten we dus niet doen alsof de selectie ineens heel anders was.

Kortom, als er een team komt met een tactische trainer, dan legt Priske het gewoon af. Hij kent 1 type positiespel en als de tegenstander weet eronderuit te voetballen, kan hij niet tijdens een wedstrijd daarop anticiperen.

Gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord.

+1/-0

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 46 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 42 43 44 45 46

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske