Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 611
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 december 2024 om 13:59:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 02 december 2024 om 13:53:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 december 2024 om 13:45:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 02 december 2024 om 13:43:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 december 2024 om 13:35:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 01 december 2024 om 16:23:
Ik begrijp echt niet dat sommige mensen het nog steeds niet zien. Volgens mij moet je 5x op rij met 0-4 verliezen voordat sommige mensen het door hebben.
Het stagneert volledig, zit geen richting in. Positiespel is vaak slecht. Keuzes die door spelers gemaakt worden zijn slecht. Dat zijn echt basisvaardigheden.
Priske heeft het gewoon niet op orde. Niks verrassends, niks vernieuwend. Volledig doodlopend.
Wanneer verliezen we met 0-4 ?
Lekker makkelijk zo een statement
Weet er nog wel 1
Als we 5x op rij met 5-0 winnen dan heb jij het pas door waarschijnlijk....
https://www.fr12.nl/nieuws/perez-het-klinkt-heel-gek-maar-feyenoord-speelde-echt-heel-goed?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_
campaign=Headliner.nl
Zo lus ik er ook wel 1
https://www.fr12.nl/nieuws/geen-schoonheidsprijs-voor-feyenoord-het-voelt-allemaal-erg-ad-hoclink
Ja net zoals we moeten 5x met 4-0 verliezen toch lol
Heb je trouwens je eigen link wel gelezen ?
Welke statement wil je precies belichten.
Ik zei dat omdat sommige mensen de realiteit niet onder ogen willen zien.
- We speelden tegen fortuna niet goed. (xG) van 1.6 tov 1.4 van Fortuna.
- We hebben al 13 verliespunten en zijn niet op de helft (geheel 2023-2024 waren dat er slechts 18)
- We staan slechts 4e en Ajax staat ook al 3 punten voor en wellicht meer als ze de inhaalwedstrijd winnen
Daarnaast is ook duidelijk te zien dat er weinig lijn en voortgang zit in het spel. Positiespel gaat niet vooruit, intensiteit (waar hij het zo vaak over heeft) is er niet voldoende, teveel simpele dingen gaan nog steeds fout. We zitten al in December.
Heb je de wedstrijd gezien?
Volgens mij niet.
En ik wacht nog op wat je met de link duidelijk wilde maken??
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.514
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 3.157
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 01 december 2024 om 15:52:
Hou op joh, onder Slot werden 9 van de 10 van dit soort wedstrijden gewonnen. We hebben nu al 7 keer puntverlies geleden waaronder tegen zes hele slechte ploegen. En Slot had echt wel de hand in de fysieke toestand. Zie je nu bij Liverpool ook, zijn teams zijn fit. Dit is helemaal niks. Tegen het einde van de wedstrijd kunnen we amper nog iets brengen.
En ook ik moet ophouden met Slot. Want dat zijn opvolger minder zou zijn lag voor de hand. Maar we vallen nu zelfs buiten de top 3 en plek 2 is echt even uit zicht als ajax wint.
Priske is een doodlopende weg.
open/sluit de onderstaande quote:Het is nu het derde jaar op rij dat Feyenoord niet heeft kunnen winnen van Fortuna.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 december 2024 om 21:52:
Klopt zelfs Slot, die nu de ster is in Engeland heeft uit en thuis 2x gelijk gespeeld tegen Fortuna met Buijs. Je kan ook de complimenten een keer geven aan Danny.
Maar dat je vier keer gelijk speelt in De Kuip is gewoon heel slecht elk team denkt nu dat er wat tehalen valt!
Forumreacties: 16.725
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 02 december 2024 om 13:49:
Toch bijzonder hoe mensen met dezelfde clubliefde zo compleet verschillend naar één en dezelfde wedstrijd hebben gekeken. Ik heb het eerder ergens gelezen, maar zaterdag was echt een typische 'Slot-wedstrijd'.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 670
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 02 december 2024 om 23:17:
Natuurlijk niet. In wat jij een typische Slot wedstrijd noemt, één waarin we er moeilijk doorheen komen (Slot heeft overigens ook heel veel wedstrijden dik gewonnen), werd de druk standaard enorm opgevoerd aan het einde. Werd aanvallend gewisseld, dingen omgezet en wist je gewoon dat die goal nog wel ging vallen. Dat was allemaal geen toeval, want we hadden een enorm fitte ploeg.
Tel daarbij het aantal geblesseerden op. In die zin is er echt wat veranderd en niet ten goede.
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 december 2024 om 18:32:
Hou op joh, onder Slot werden 9 van de 10 van dit soort wedstrijden gewonnen. We hebben nu al 7 keer puntverlies geleden waaronder tegen zes hele slechte ploegen. En Slot had echt wel de hand in de fysieke toestand. Zie je nu bij Liverpool ook, zijn teams zijn fit. Dit is helemaal niks. Tegen het einde van de wedstrijd kunnen we amper nog iets brengen.
En ook ik moet ophouden met Slot. Want dat zijn opvolger minder zou zijn lag voor de hand. Maar we vallen nu zelfs buiten de top 3 en plek 2 is echt even uit zicht als ajax wint.
open/sluit de onderstaande quote:Het is nu het derde jaar op rij dat Feyenoord niet heeft kunnen winnen van Fortuna.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 december 2024 om 23:52:
Ben het wel enigszins eens met socrates vier keer gelijk in eigen huis en ook verlies tegen ajax is niet best. Dat zijn 11 punten weggegooid.
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 02 december 2024 om 23:37:
Je mag ervan uitgaan dat ik met "dit soort wedstrijden" niet alleen wedstrijden tegen Fortuna bedoelde.
Ik ben ook wel benieuwd wat je punt nu precies is. Dat Slot een slechte trainer was? Dat de resultaten nu net zo goed zijn als onder hem? Dat Priske net zo goed is als Slot? Help me eens?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 03 december 2024 om 00:01:
Je mag ervan uitgaan dat ik met "dit soort wedstrijden" niet alleen wedstrijden tegen Fortuna bedoelde.
Ik ben ook wel benieuwd wat je punt nu precies is. Dat Slot een slechte trainer was? Dat de resultaten nu net zo goed zijn als onder hem? Dat Priske net zo goed is als Slot? Help me eens?
heb genoeg goede dingen ook gezien .
Voeg daaraan toe:
- Priske praat over bepaalde intensiteit, maar dat zie ik totaal niet terug op het veld;
- In de omschakeling is het positiespel vaak niet goed verzorgd;
- De opbouw van achteruit is te traag, waar we vorige seizoen uitblonken is dat nu weggezakt;
- Zerrouki in de basis tegen Fortuna. Die raakt geen pepernoot, speel dan met Zechiel;
- Reactief voetbal, we hebben moeite om het spel te maken tegen gelijkwaardige of betere tegenstanders, zoals tegen Ajax;
- Onder Slot was er veel meer duidelijkheid en stabiliteit in het team;
- In mijn ogen inspireert hij het team ook niet om te winnen van teams als Ajax, Salzburg, etc;
- Ontbreken van goede/ tactische wissels of het te laat doorvoeren ervan;
- Spelers op posities zetten waar ze niet horen;
Ik hoop echt dat er snel een verandering komt. Priske is gewoon geen match met Feyenoord. Prioriteit dit seizoen is om 1e of 2e te worden in de competitie en dat lijkt (eind November) een ontzettend grote opgave te worden. PSV is sowieso gewoon te goed, maar Ajax, Utrecht en Twente gaan we ook een lastige kluif aan hebben.
-
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 03 december 2024 om 00:47:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 03 december 2024 om 00:01:
heb genoeg goede dingen ook gezien .
Dit noem je helpen?
Het enige goede is de manier van spelen tegen betere ploegen, althans ploegen die de bal willen hebben. En dat ziet er dan gelijk ook heel goed uit. Maar verder? Wat valt er precies onder genoeg goede dingen? Ik vind het verder compleet waardeloos
-begonnen met dat idiote 343 waarvoor hij de selectie helemaal niet had
-tegen Groningen met 4 spitsen gaan spelen in de eindefase waardoor we overlopen werden
-Tegen Sparta Zerrouki met geel laten staan die constant overal te laat was en je kon wachten op rood
-Tegen Salzburg met Nieuwkoop en Lotomoba beginnen die beiden geen hele wedstrijd konden spelen, alleen maar omdat hij Nieuwkoop op rechtsbuiten wilde hebben.
-Tegen Fortuna met Redmond beginnen die op dit niveau niets te zoeken heeft.
-nul goede thuiswedstrijden
-de ene na de andere blessure, dat kan echt geen toeval meer zijn.
-Ploeg is totaal niet fit, ik zag ergens een statistiek dat we de meeste goals tegenkregen in het laatste kwartier
-zaaddodende interviews en persconferenties waarin hij met z'n stortvloed aan cliches meer op een typetje van Koot en Bie lijkt dan op een voetbaltrainer (en ne, communicatie is geen bijzaak)
-geen enkele oplossing tegen ploegen die het midden dichtzetten
-uberhaupt geen vermogen om dingen om te zetten, ondanks dat die assistent de hele wedstrijd op een schermpje zit te turen.
-verdedigende omschakeling is idioot slecht (extreem verschil met Slot en dit is gewoon trainbaar, ook als we geen wondertrainer hebben).
-in oktober al kansloos voor het kampioenschap. Vooruit, PSV is misschien te goed, maar dit gaat wel heel snel
-In december als nummer vier als zes punten achter op de nummer 2.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.461
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 03 december 2024 om 10:59:
Voeg daaraan toe:
- Priske praat over bepaalde intensiteit, maar dat zie ik totaal niet terug op het veld;
- De opbouw van achteruit is te traag, waar we vorige seizoen uitblonken is dat nu weggezakt;
- Zerrouki in de basis tegen Fortuna. Die raakt geen pepernoot, speel dan met Zechiel;
- Reactief voetbal, we hebben moeite om het spel te maken tegen gelijkwaardige of betere tegenstanders, zoals tegen Ajax;
- In mijn ogen inspireert hij het team ook niet om te winnen van teams als Ajax, Salzburg, etc;
Ik hoop echt dat er snel een verandering komt. Priske is gewoon geen match met Feyenoord. Prioriteit dit seizoen is om 1e of 2e te worden in de competitie en dat lijkt (eind November) een ontzettend grote opgave te worden. PSV is sowieso gewoon te goed, maar Ajax, Utrecht en Twente gaan we ook een lastige kluif aan hebben.
-
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 03 december 2024 om 13:17:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 03 december 2024 om 10:59:
Voeg daaraan toe:
-
Voor een groot deel eens, maar dikgedrukte twee punten vind ik zeer discutabel.
Vond je de opbouw vorig jaar werkelijk sneller? Ik vind dit een onterecht kritiekpunt. Ik heb niet het idee dat de huidige opbouw beter is dan onder Slot, maar vorig jaar vond ik onze opbouw evenmin hoogstaand. Het tempo van onze aanvalspatronen en opbouw werd steeds trager en voorspelbaarder onder Slot, dat ging soms maar net goed. Fysiek vond ik ons ook vorig jaar al een stuk minder fit ogen, zeker vergeleken bij de eerste twee jaren onder leiding van Slot.
Volgens mij spelen spelers onder Priske normaliter op de juiste plek. Ik zie eigenlijk weinig spelers die op een positie spelen waar ze niet horen. Alleen Nieuwkoop vind ik een duidelijk voorbeeld als verkapte rechtsbuiten (heeft slechts één wedstrijd enigszins gewerkt onder Slot). Misschien zie ik wat spelers over het hoofd, op wie doel je precies?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.324
Reg.: 28 juli 2015
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske