Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 672
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.484
Reg.: 26 juli 2005
Ik ben eerlijkshalve heel lang heel kritisch geweest over Priske. Beetje bij beetje krijg ik zicht waarheen hij wil. De man is een perfectionist. Het probleem van elke perfectionist is dat ze even hard vallen als opstaan. Ik krijg nu ook meer zicht in welke selectie en welk veldteam hij het ziet zitten. Een pakweg 22-tal zeer gemotiveerde spelers met elk een eigen kenmerk en al die kenmerken aan elkaar sleutelen. Dat betekent ook dat je veelvuldig van teamsamenstelling kunt wisselen zonder dat je moet inleveren. Maar het vergt ook veel tijd. We hebben nationaal reeds teveel terrein verloren dus moeten we nu hebben van de internationale scène en het hoofd koel houden èn naar volgend seizoen echt niet teveel spelers kwijt raken. Never change a winning team.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.493
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 20 oktober 2024 om 07:29:
Ik ben benieuwd. Go Ahead speelde precies het spel (allemaal net te traag) waar we perfect op konden anticiperen.
Benieuwd tegen Benfica, Utrecht, AZ en Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 20 oktober 2024 om 12:25:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 20 oktober 2024 om 07:29:
Ik ben benieuwd. Go Ahead speelde precies het spel (allemaal net te traag) waar we perfect op konden anticiperen.
Benieuwd tegen Benfica, Utrecht, AZ en Ajax
Ik vond de Eagles sterk beginnen, maar ze speelden inderdaad wel het type spel waar wij van konden profiteren. Benfica is normaliter te hoog gegrepen, maar de drie tegenstanders daarna zouden weleens vergelijkbaar kunnen zijn met de Eagles qua type spel. Ik denk alleen wel dat ze anders zullen drukzetten, de Eagles kregen geen vat op ons middenveld en daar zullen deze tegenstanders iets op gaan proberen te verzinnen.
Het zijn beslissende weken voor ons seizoen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.943
Reg.: 9 april 2019
Die 4 gelijke spelen liggen inmiddels achter ons. Ik zie nu al een aantal wedstrijden progressie, Feyenoord maakt iedere wedstrijd stappen. De wedstrijd van gisteren was weer beter dan die tegen Twente. Als Priske deze stijgende lijn weet vast te houden, begin ik steeds vertrouwen in te krijgen…
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.664
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 20 oktober 2024 om 13:02:
Die 4 gelijke spelen liggen inmiddels achter ons. Ik zie nu al een aantal wedstrijden progressie, Feyenoord maakt iedere wedstrijd stappen. De wedstrijd van gisteren was weer beter dan die tegen Twente. Als Priske deze stijgende lijn weet vast te houden, begin ik steeds vertrouwen in te krijgen…
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 20 oktober 2024 om 13:02:
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.943
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 22 oktober 2024 om 12:39:
Ja maar het is niet zo dat je die 4 wedstrijden kunt wegstrepen in het klassement. Die 8 verliespunten hebben we gewoon opgelopen. Als je mee wilt doen om de 2e plaats moet je gewoon 9 punten halen tegen Ajax, Utrecht en AZ de komende 3 wedstrijden. (zeker met die 8 verliespunten al op zak).
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.664
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 22 oktober 2024 om 13:06:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 22 oktober 2024 om 12:39:
Ja maar het is niet zo dat je die 4 wedstrijden kunt wegstrepen in het klassement. Die 8 verliespunten hebben we gewoon opgelopen. Als je mee wilt doen om de 2e plaats moet je gewoon 9 punten halen tegen Ajax, Utrecht en AZ de komende 3 wedstrijden. (zeker met die 8 verliespunten al op zak).
Ajax, Utrecht en AZ zijn op dit moment directe concurrenten voor de tweede plaats op de ranglijst; winst is cruciaal.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.014
Reg.: 4 juli 2020
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 688
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 23 oktober 2024 om 00:35:
Ik vind het wel opmerkelijk dat er bij de start van het seizoen, Priske de grond in werd geboord, en nu het crescendo gaat, er geen kritiek meer is. Wat is er aan de hand?
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 23 oktober 2024 om 01:28:
Ik vind het wel opmerkelijk dat er bij de start van het seizoen, Priske de grond in werd geboord, en nu het crescendo gaat, er geen kritiek meer is. Wat is er aan de hand?
Je geeft het antwoord zelf al. Zodra het even fout gaat is het helemaal niks en zodra het even goed gaat is het hosanna. Hypocriet, of in de gloria, whatever.
Dat is inherent aan het voetbal. Als spits een opgelegde kans missen en je bent niks. Zoiets.
Laten we nou maar eerst eens kijken hoe we het er morgen vanaf brengen en pas daarna het volgende programma in de compettie.
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 23 oktober 2024 om 10:36:
Ik blijf kritisch op het huidige beleid. We hebben al flink wat punten verloren, dus ik zie geen reden om ineens superpositief te zijn.
Ja, we winnen met 2-1 van Twente, maar als je kijkt naar dit weekend, zie je hoe goed Twente echt is. Ze hadden moeite om gelijk te spelen tegen RKC, dat onderaan staat.
De laatste wedstrijd was beter, maar Go Ahead speelde ontzettend traag en precies in ons voordeel. Laten we eens twee weken wachten en kijken hoe we ervoor staan na Benfica, Ajax en AZ.
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 23 oktober 2024 om 10:49:
Ik blijf kritisch op het huidige beleid. We hebben al flink wat punten verloren, dus ik zie geen reden om ineens superpositief te zijn.
Ja, we winnen met 2-1 van Twente, maar als je kijkt naar dit weekend, zie je hoe goed Twente echt is. Ze hadden moeite om gelijk te spelen tegen RKC, dat onderaan staat.
De laatste wedstrijd was beter, maar Go Ahead speelde ontzettend traag en precies in ons voordeel. Laten we eens twee weken wachten en kijken hoe we ervoor staan na Benfica, Ajax en AZ.
Het vorig seizoen onder Arne werden er ook punten verloren en barstte de kritiek ook los. Aan het eind van het seizoen eindigden er als 2e. De geschiedenis herhaalt zich wederom en als elke wedstrijd wordt gewonnen staan we 1e. Twente heeft tegen ons een knauw opgelopen. RKC heeft een impuls gekregen door Ihattaren. Gevolg een gelijkspel.
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 23 oktober 2024 om 11:16:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 23 oktober 2024 om 10:49:
Het vorig seizoen onder Arne werden er ook punten verloren en barstte de kritiek ook los. Aan het eind van het seizoen eindigden er als 2e. De geschiedenis herhaalt zich wederom en als elke wedstrijd wordt gewonnen staan we 1e. Twente heeft tegen ons een knauw opgelopen. RKC heeft een impuls gekregen door Ihattaren. Gevolg een gelijkspel.
Het constant vergelijken met Arne Slot en het vorige seizoen lijkt mij niet zinvol. Slot was een totaal andere coach dan Priske, en wat hij vorig jaar heeft bereikt biedt geen enkele garantie dat we dit jaar zomaar weer tweede worden.
We hebben behoorlijk wat kwaliteit ingeleverd met het vertrek van spelers als Geertruida, Wieffer, en Minteh, en natuurlijk Slot zelf. De nieuwe aankopen zoals Hadj Moussa, Smal, Gonzales, Nadje, Mitchell en Carranza zijn simpelweg niet van hetzelfde kaliber om meteen voor een positieve impuls te zorgen.
Bovendien verspeelt Ajax dit seizoen minder punten, en dat verandert de hele dynamiek van de competitie. Dit seizoen is heel anders dan vorig jaar, en steeds terugkijken helpt niet. Of we dit jaar weer zomaar tweede worden? Dat lijkt me allerminst vanzelfsprekend.
Dit bericht is gewijzigd op 24 oktober 2024, 01:07:16.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.493
Reg.: 30 januari 2014
Ik sluit me aan bij het standpunt van Kraaij in bovenstaande discussie. Ajax verliest minder punten en wij hebben aardig wat puntenverlies goed te maken van het begin van het seizoen. Het heeft geen zin te vergelijken met vorig jaar, want we missen behoorlijk wat kwaliteit en niet alle nieuwe aankopen zijn een meerwaarde gebleken. De komende reeks wedstrijden zal heel belangrijk zijn in de strijd om plek 2. Tegen Benfica zou elke punt welkom zijn, die zijn normaliter kwalitatief te sterk voor ons.
Forumreacties: 3.199
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 23 oktober 2024 om 13:21:
Ik sluit me aan bij het standpunt van Kraaij in bovenstaande discussie. Ajax verliest minder punten en wij hebben aardig wat puntenverlies goed te maken van het begin van het seizoen. Het heeft geen zin te vergelijken met vorig jaar, want we missen behoorlijk wat kwaliteit en niet alle nieuwe aankopen zijn een meerwaarde gebleken. De komende reeks wedstrijden zal heel belangrijk zijn in de strijd om plek 2. Tegen Benfica zou elke punt welkom zijn, die zijn normaliter kwalitatief te sterk voor ons.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.484
Reg.: 26 juli 2005
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 688
Reg.: 6 juli 2007
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/opvallend-priske-krijgt-ondanks-1-3-zege-op-benfica-forse-kritiek/ar-AA1sO9cv?ocid=msedgdhp&pc=ACTS&cvid=fedad345af884fb69a737248e5193ccf&ei=9link
Veel kritiek, maar daarna werd de boel toch weer recht gezet? ik snap de kritiek wel, maar ik denk dat Priske er toch goed op geanticipeerd heeft.
Wat mij betreft, het voordeel van de twijfel!
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske