Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 september 2024 om 00:07:

3-4-3 4-3-3 gister was het gewoon 4-4-2 met vier middenvelders ga gewoon een aantal wedstrijden in dezelfde opstelling starten van daaruit kan altijd anders gewisseld worden maar in deze fase willen spelers duidelijkheid.



Hij is de eerste weken nogal geconfronteerd met zijn 343 opstelling. Nu lijkt hij ontzettend te willen bewijzen dat hij ook in andere formaties kan spelen.

Geen idee waarom er steeds wordt gewijzigd, duidelijkheid, herkenning, herhaling lijkt mij belangrijker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 25 september 2024 om 08:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 september 2024 om 00:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 24 september 2024 om 23:56:

open/sluit de onderstaande quote:




Ja, Gert Jan Verbeek kan het weten!



Inderdaad hij heeft ook gelijk geloofwaardigheid is cruciaal en Feyenoord blijft een moeilijke club voor een trainer als de verwachtingen hoog zijn. Slot kon zich een half jaar voorbereiden door zijn ontslag bij AZ sprak met iedereen en kon een plan uitwerken Priske had dat niet en dan verwacht men dat het goede spel van April en Mei gewoon doorgezet kan worden maar zo werkt het helaas niet.



Sobat bedoelde denk ik: who the fuck is Gert-Jan Verbeek om hier iets zinnigs over te zeggen?

Heb dit op de radio gehoord, was echt tenenkrommend. gewoon uit de losse pols analyseren zonder je echt verdiept te hebben, maar deels baseren op je eigen totaal mislukte avontuur van een paar maanden. gewoon maar een beetje lullen á la Harry van der Laan



Eens, overigens überhaupt bizar dat mislukte trainers als Verbeek en Been worden gevraagd een zinvolle analyse los te laten op Feyenoord. Deze figuren braken louter clichés uit en gaan nooit eens de diepte in met waardevolle analyses.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ze zijn nou eenmaal werkzaam als analyticus en hun verleden als trainer bij Feyenoord maakt dat er aan hun oordeel onterecht extra gewicht wordt toegeschreven. Verder hebben zij geen benul van wat er allemaal speelt binnen de club, maar goed; dat hebben wij, en de overige media, in feite ook niet.

Ook ik heb aangegeven dat ik denk te menen dat het binnen de groep minder goed zit dan vorig seizoen. Er lijkt veel onbegrip en frustratie onderling te zijn, wat gezien de resultaten niet gek is. En het ontbreekt ook nog aan afstemming tussen de spelers, in mijn ogen. Maar is dat echt zo? Of interpreteer ik dat verkeerd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 september 2024 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:




Ze zijn nou eenmaal werkzaam als analyticus en hun verleden als trainer bij Feyenoord maakt dat er aan hun oordeel onterecht extra gewicht wordt toegeschreven. Verder hebben zij geen benul van wat er allemaal speelt binnen de club, maar goed; dat hebben wij, en de overige media, in feite ook niet.

Ook ik heb aangegeven dat ik denk te menen dat het binnen de groep minder goed zit dan vorig seizoen. Er lijkt veel onbegrip en frustratie onderling te zijn, wat gezien de resultaten niet gek is. En het ontbreekt ook nog aan afstemming tussen de spelers, in mijn ogen. Maar is dat echt zo? Of interpreteer ik dat verkeerd?


Als het niet botert tussen de spelers onderling dan is er zeker wel wat loos, Middenveldert. De hamvraag is in hoeverre dit zijn weerklank zal hebben op de sfeer in de groep. Zijn er jongens bij die brede schouders hebben en het van zich laten afglijden, maar ondertussen weldegelijk werken aan het gemopper, omdat er wel waarheid in zit, of .., zijn er bij die zich dit zwaar aantrekken en niet meer in gewone doen geraken? Tja, dan is gauw gebeurd met het team en komen er eilandjes. Dit zal niet bijdragen aan het werken van een eenheid, waar Arne wel aan werkte, omdat die zag en heeft ervaren, dat je als team een eenheid moet vormen en elkaar steunen. Bij Brian heb ik dat nog niet gezien. Voila! La difference!

 

+1/-0

Irritaties als het niet goed gaat vind ik niet erg mischien wel goed Kökcü sloeg Berghuis ook op zijn muil maar voor een nieuwe trainer is het wel zaak er bovenop tezitten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 25 september 2024 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 september 2024 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:




Ze zijn nou eenmaal werkzaam als analyticus en hun verleden als trainer bij Feyenoord maakt dat er aan hun oordeel onterecht extra gewicht wordt toegeschreven. Verder hebben zij geen benul van wat er allemaal speelt binnen de club, maar goed; dat hebben wij, en de overige media, in feite ook niet.

Ook ik heb aangegeven dat ik denk te menen dat het binnen de groep minder goed zit dan vorig seizoen. Er lijkt veel onbegrip en frustratie onderling te zijn, wat gezien de resultaten niet gek is. En het ontbreekt ook nog aan afstemming tussen de spelers, in mijn ogen. Maar is dat echt zo? Of interpreteer ik dat verkeerd?


Als het niet botert tussen de spelers onderling dan is er zeker wel wat loos, Middenveldert. De hamvraag is in hoeverre dit zijn weerklank zal hebben op de sfeer in de groep. Zijn er jongens bij die brede schouders hebben en het van zich laten afglijden, maar ondertussen weldegelijk werken aan het gemopper, omdat er wel waarheid in zit, of .., zijn er bij die zich dit zwaar aantrekken en niet meer in gewone doen geraken? Tja, dan is gauw gebeurd met het team en komen er eilandjes. Dit zal niet bijdragen aan het werken van een eenheid, waar Arne wel aan werkte, omdat die zag en heeft ervaren, dat je als team een eenheid moet vormen en elkaar steunen. Bij Brian heb ik dat nog niet gezien. Voila! La difference!



Wie zegt dat het niet onderling botert? Dat is toch gewoon pure speculatie?

Priske werkt juist met name aan eenheid en teambuilding, meer dan Slot. Daar heeft ie het ook constant over. Van mij mag hij ook wat meer over tactiek praten juist.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 26 september 2024 om 09:15:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 25 september 2024 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 september 2024 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:




Ze zijn nou eenmaal werkzaam als analyticus en hun verleden als trainer bij Feyenoord maakt dat er aan hun oordeel onterecht extra gewicht wordt toegeschreven. Verder hebben zij geen benul van wat er allemaal speelt binnen de club, maar goed; dat hebben wij, en de overige media, in feite ook niet.

Ook ik heb aangegeven dat ik denk te menen dat het binnen de groep minder goed zit dan vorig seizoen. Er lijkt veel onbegrip en frustratie onderling te zijn, wat gezien de resultaten niet gek is. En het ontbreekt ook nog aan afstemming tussen de spelers, in mijn ogen. Maar is dat echt zo? Of interpreteer ik dat verkeerd?


Als het niet botert tussen de spelers onderling dan is er zeker wel wat loos, Middenveldert. De hamvraag is in hoeverre dit zijn weerklank zal hebben op de sfeer in de groep. Zijn er jongens bij die brede schouders hebben en het van zich laten afglijden, maar ondertussen weldegelijk werken aan het gemopper, omdat er wel waarheid in zit, of .., zijn er bij die zich dit zwaar aantrekken en niet meer in gewone doen geraken? Tja, dan is gauw gebeurd met het team en komen er eilandjes. Dit zal niet bijdragen aan het werken van een eenheid, waar Arne wel aan werkte, omdat die zag en heeft ervaren, dat je als team een eenheid moet vormen en elkaar steunen. Bij Brian heb ik dat nog niet gezien. Voila! La difference!



Wie zegt dat het niet onderling botert? Dat is toch gewoon pure speculatie?

Priske werkt juist met name aan eenheid en teambuilding, meer dan Slot. Daar heeft ie het ook constant over. Van mij mag hij ook wat meer over tactiek praten juist.


Je merkt het aan het juichen. Bij Arne liepen ze met elkaar te hoop. Nu zie ik dat spontane minder. Nogmaals, ik vind dat het minder klikt. Met schien heeft dat ook te maken met vernieuwing, maar elke speler krijgt enthousiasme als er wordt gescoord. Wellicht zal ik dit ook ruimte moeten geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 26 september 2024 om 09:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 26 september 2024 om 09:15:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 25 september 2024 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 september 2024 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:




Ze zijn nou eenmaal werkzaam als analyticus en hun verleden als trainer bij Feyenoord maakt dat er aan hun oordeel onterecht extra gewicht wordt toegeschreven. Verder hebben zij geen benul van wat er allemaal speelt binnen de club, maar goed; dat hebben wij, en de overige media, in feite ook niet.

Ook ik heb aangegeven dat ik denk te menen dat het binnen de groep minder goed zit dan vorig seizoen. Er lijkt veel onbegrip en frustratie onderling te zijn, wat gezien de resultaten niet gek is. En het ontbreekt ook nog aan afstemming tussen de spelers, in mijn ogen. Maar is dat echt zo? Of interpreteer ik dat verkeerd?


Als het niet botert tussen de spelers onderling dan is er zeker wel wat loos, Middenveldert. De hamvraag is in hoeverre dit zijn weerklank zal hebben op de sfeer in de groep. Zijn er jongens bij die brede schouders hebben en het van zich laten afglijden, maar ondertussen weldegelijk werken aan het gemopper, omdat er wel waarheid in zit, of .., zijn er bij die zich dit zwaar aantrekken en niet meer in gewone doen geraken? Tja, dan is gauw gebeurd met het team en komen er eilandjes. Dit zal niet bijdragen aan het werken van een eenheid, waar Arne wel aan werkte, omdat die zag en heeft ervaren, dat je als team een eenheid moet vormen en elkaar steunen. Bij Brian heb ik dat nog niet gezien. Voila! La difference!



Wie zegt dat het niet onderling botert? Dat is toch gewoon pure speculatie?

Priske werkt juist met name aan eenheid en teambuilding, meer dan Slot. Daar heeft ie het ook constant over. Van mij mag hij ook wat meer over tactiek praten juist.


Je merkt het aan het juichen. Bij Arne liepen ze met elkaar te hoop. Nu zie ik dat spontane minder. Nogmaals, ik vind dat het minder klikt. Met schien heeft dat ook te maken met vernieuwing, maar elke speler krijgt enthousiasme als er wordt gescoord. Wellicht zal ik dit ook ruimte moeten geven.



Ja sorry hoor, maar dat is dus speculatie.

Ik neem wat anders waar. Een team moet groeien. Met veel nieuwe spelers, een nieuwe staf en vertrekkende sterkhouders dan moeten de verhoudingen opnieuw hun plek vinden. Spelers moeten gaan geloven in successen en resultaten helpen daarbij. Kijk maar na winst JC-schaal, dat werd aardig met elkaar gevierd toch. Dat groeien geldt nu ook voor de wisselwerking tussen publiek en team. Daar moeten we ook opnieuw een band smeden, dat is een cyclus die ik al 30 jaar zie in de Kuip.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Misschien dat het zo oogt omdat het spel stroef verloopt? Ik heb niet de indruk dat de spelers op het punt van muiten staan zoals bij GJ Verbeek en Mario Been het geval was. Zoals Yoda al schreef, het moet ook nog een beetje groeien allemaal. Bijna de helft van de selectie is nieuw bij de club. De onderlinge verhoudingen moeten nog groeien.

Eerlijk gezegd denk ik trouwens dat Marc best eens gelijk zou kunnen hebben, een beetje irritatie en frictie kan soms ook wel eens goed zijn. Misschien dat het daar juist aan ontbreekt? Elkaar even op scherp zetten. Voor mijn gevoel doen alleen Hancko en Timber dit, de rest oogt tamelijk timide.

 

+1/-0

Priske krijgt nog mijn vertrouwen hoewel ik wel ging twijfelen toen we 0-4 onderuit gingen… Komende weken gaan heel belangrijk worden. Wie gaat nu de nieuwe spits worden? Ik denk Ueda, laten we hopen dat hij boven alle verwachtingen gaat presteren.
Maar bovenal het spel moet groeien. We moeten wel progressie gaan zien.

 

+1/-0

1 ding moet je hem wel nageven hij durft wel te veranderen.
Heb vaak hekel aan die trainers die alles maar steeds hetzelfde doen omdat zij dat vinden terwijl iedereen weet dat iets ander werkt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 25 september 2024 om 10:08:

De clubs onder Priske beginnen meestal pas na x wedstrijden goed te draaien en dan heeft hij wel laten zien dat hij een kampioenselftal van kan maken.
Gewoon lekker laten zitten dit jaar en dan pas beslissen als hij mag blijven.



"Meestal"? Dat was bij Praag zo. In antwerpen is het nooit gaan lopen. Er wordt wel heel makkelijk vanuit gegaan dat omdat het in Praag aanvankelijk ook slecht was het hier wel goed zal komen. Ik zie daar echt geen enkele aanwijzing van. Het is vloeken in de kerk, maar bij Ajax zie je veel meer tekenen van verbetering (ook al verliezen zij van NAC en hadden ze van GAE moeten verliezen).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 27 september 2024 om 11:25:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 25 september 2024 om 10:08:

De clubs onder Priske beginnen meestal pas na x wedstrijden goed te draaien en dan heeft hij wel laten zien dat hij een kampioenselftal van kan maken.
Gewoon lekker laten zitten dit jaar en dan pas beslissen als hij mag blijven.



"Meestal"? Dat was bij Praag zo. In antwerpen is het nooit gaan lopen. Er wordt wel heel makkelijk vanuit gegaan dat omdat het in Praag aanvankelijk ook slecht was het hier wel goed zal komen. Ik zie daar echt geen enkele aanwijzing van. Het is vloeken in de kerk, maar bij Ajax zie je veel meer tekenen van verbetering (ook al verliezen zij van NAC en hadden ze van GAE moeten verliezen).



Z'n persconferentie was tamelijk zwak vandaag, hij wist nauwelijks uit te leggen hoe hij precies wil spelen in z'n 'structure' en als je hem hoort dan lijkt het alsof hij alleen dominant voetbal wil spelen in eigen huis (waarom niet uit?). Ik vond Slot veel specifieker antwoorden op de vragen, geregeld met een meer voetbalinhoudelijke uitleg. Kan natuurlijk zijn dat het een persoonlijkheidsverschil is en Priske liever z'n kaarten tegen de borst houdt, maar ik vind het opmerkelijk.

Dat gezegd hebbende, met name tegen Leverkussen zag ik enkele hoopgevende spelpatronen, met Hwang erbij op het middenveld is er wat meer balans en iemand die zowel bij Mydtjylland als Praag kampioen werd zal heus wel iets kunnen als trainer. Ik weet dat jij daarover van mening verschilt, maar ik vind het een argument om hem nog een serieuze kans te geven. Bovendien vind ik dat we onvoldoende kwaliteit in de aanval hebben, voor elke trainer zou dat lastig zijn.

 

+1/-0

Straks gaat Priske gewoon in het Nederlands antwoorden denk dat dat beter gaat overkomen op TV. Hij verstaat bijna alles al dus het kan niet lang meer duren denk dat hij wacht op het goede moment om definitief in Nederlands zijn persmomenten tedoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 september 2024 om 14:50:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 27 september 2024 om 11:25:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 25 september 2024 om 10:08:

De clubs onder Priske beginnen meestal pas na x wedstrijden goed te draaien en dan heeft hij wel laten zien dat hij een kampioenselftal van kan maken.
Gewoon lekker laten zitten dit jaar en dan pas beslissen als hij mag blijven.



"Meestal"? Dat was bij Praag zo. In antwerpen is het nooit gaan lopen. Er wordt wel heel makkelijk vanuit gegaan dat omdat het in Praag aanvankelijk ook slecht was het hier wel goed zal komen. Ik zie daar echt geen enkele aanwijzing van. Het is vloeken in de kerk, maar bij Ajax zie je veel meer tekenen van verbetering (ook al verliezen zij van NAC en hadden ze van GAE moeten verliezen).



Z'n persconferentie was tamelijk zwak vandaag, hij wist nauwelijks uit te leggen hoe hij precies wil spelen in z'n 'structure' en als je hem hoort dan lijkt het alsof hij alleen dominant voetbal wil spelen in eigen huis (waarom niet uit?). Ik vond Slot veel specifieker antwoorden op de vragen, geregeld met een meer voetbalinhoudelijke uitleg. Kan natuurlijk zijn dat het een persoonlijkheidsverschil is en Priske liever z'n kaarten tegen de borst houdt, maar ik vind het opmerkelijk.

Dat gezegd hebbende, met name tegen Leverkussen zag ik enkele hoopgevende spelpatronen, met Hwang erbij op het middenveld is er wat meer balans en iemand die zowel bij Mydtjylland als Praag kampioen werd zal heus wel iets kunnen als trainer. Ik weet dat jij daarover van mening verschilt, maar ik vind het een argument om hem nog een serieuze kans te geven. Bovendien vind ik dat we onvoldoende kwaliteit in de aanval hebben, voor elke trainer zou dat lastig zijn.



Ik snap je wel dat hij nog een kans moet krijgen hoor. Het zou ook eigenlijk wel gekkenwerk zijn om hem nu al weg te sturen na dat intensieve scoutingsproces.

Maar inhoudelijk zie ik daar inderdaad geen enkele reden voor. Die paar aardige aanvallen tegen Leverkusen vind ik heel veel te weinig. Tegen NAC (en de andere competitiewedstrijden) zag je helemaal niks. Ik zie geen plan, geen positiespel (ok op paar aanvallen tegen leverkusen na), geen wil om om te schakelen en bar slechte druk.

En inderdaad, z’n persconferenties ontaarden in zoveel algemeenheden en clichés dat je daar je vertrouwen ook niet uit kan putten.

 

+1/-0

Nog even over zijn Nederlands dat is beter als menig Nederlander haha.
Hij zei dat hij ongeveer twee maanden nodig had dat is nu dus. Taal is toch belangrijk krijgt hij meer symphatie en krediet lijkt me. In het Engels blijft het vaak hetzelfde riedeltje.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 september 2024, 03:38:53.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske