Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

Minuut 85 en we hebben nul kansen gecreëerd in de tweede helft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 september 2024 om 20:33:

Minuut 85 en we hebben nul kansen gecreëerd in de tweede helft.



Tweede helft was verschrikkelijk dan mogen we blij zijn dat Feyenoord een punt pakt. Hij blijft wel ongeslagen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 september 2024 om 20:47:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 september 2024 om 20:33:

Minuut 85 en we hebben nul kansen gecreëerd in de tweede helft.



Tweede helft was verschrikkelijk dan mogen we blij zijn dat Feyenoord een punt pakt. Hij blijft wel ongeslagen.



Flikker op joh met je ongeslagen

 

+1/-0

Waar is de high intensity waar die dwaas het de hele tijd over heeft?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 september 2024 om 20:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 september 2024 om 20:47:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 september 2024 om 20:33:

Minuut 85 en we hebben nul kansen gecreëerd in de tweede helft.



Tweede helft was verschrikkelijk dan mogen we blij zijn dat Feyenoord een punt pakt. Hij blijft wel ongeslagen.



Flikker op joh met je ongeslagen



Sarcasme :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 september 2024 om 20:51:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 september 2024 om 20:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 september 2024 om 20:47:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 september 2024 om 20:33:

Minuut 85 en we hebben nul kansen gecreëerd in de tweede helft.



Tweede helft was verschrikkelijk dan mogen we blij zijn dat Feyenoord een punt pakt. Hij blijft wel ongeslagen.



Flikker op joh met je ongeslagen



Sarcasme :denk



Gelul, het past perfect in de rest van je posts waarin je hem steeds de hand boven het hoofd houdt

 

+1/-0

Ik vind ook dat hij nog de tijd moet krijgen, nu al ontslaan gaan ze ook echt niet doen. Maar deze tweede helft was wel zo slecht dan zak je door de ondergrens.

 

+1/-0

Nou nog effe een veeg van Girona erover heen en het feest is compleet. Gelukkig heeft die clown maar een contract van drie jaar…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 september 2024 om 20:49:

Waar is de high intensity waar die dwaas het de hele tijd over heeft?



Ja het gebrek aan high intensity verbaast me eigenlijk het meest, want onze performancestaf is -op die Belg na- ongewijzigd. Een aantal nieuwe spelers zijn totaal niet fit, maar ook een aantal spelers die we al hadden zijn achteruit gegaan. Onacceptabel.

Een ander beloofd punt was het hoge drukzetten. Dat was vorig jaar al aanzienlijk minder, maar dit jaar is het nog minder hoog geworden (terwijl Priske juist hier iets dacht toe te voegen). Het valt me ook op dat linies totaal niet aansluiten, alsof we bang zijn om met ruimte in onze rug te voetballen. Deze twee punten neem ik Priske het meest kwalijk, want dit is het makkelijkst erin te slijpen.

 

+1/-0

2023/24 na 34 wedstrijden, 8 wedstrijden met verliespunten

2024/25 na 6 wedstrijden, al 4 wedstrijden met verliespunten.

Onacceptabel...

 

+1/-0

De eerst verantwoordelijke is de man die de trainer heeft aangesteld en ons opgezadeld heeft met een stelletje middelmatige spelers. Je kan iemand uitvoerig scouten maar als je niet weet waar je naar moet kijken kom je thuis met een trainer die er geen kut van blijkt te kunnen en zit je met een bak aan middelmatige huis tuin en keuken voetballers opgescheept. Voor mij mag die DtK ook optyfen naar zijn geliefde Mexico.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 28 september 2024 om 21:22:

De eerst verantwoordelijke is de man die de trainer heeft aangesteld en ons opgezadeld heeft met een stelletje middelmatige spelers. Je kan iemand uitvoerig scouten maar als je niet weet waar je naar moet kijken kom je thuis met een trainer die er geen kut van blijkt te kunnen en zit je met een bak aan middelmatige huis tuin en keuken voetballers opgescheept. Voor mij mag die DtK ook optyfen naar zijn geliefde Mexico.



Eens, want je kan hem sowieso niet de opvolger van Priske laten aanstellen. DtK heeft al genoeg schade aangericht.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske