Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22

Ik ben benieuwd. Go Ahead speelde precies het spel (allemaal net te traag) waar we perfect op konden anticiperen.

Benieuwd tegen Benfica, Utrecht, AZ en Ajax

 

+1/-0

Ik ben eerlijkshalve heel lang heel kritisch geweest over Priske. Beetje bij beetje krijg ik zicht waarheen hij wil. De man is een perfectionist. Het probleem van elke perfectionist is dat ze even hard vallen als opstaan. Ik krijg nu ook meer zicht in welke selectie en welk veldteam hij het ziet zitten. Een pakweg 22-tal zeer gemotiveerde spelers met elk een eigen kenmerk en al die kenmerken aan elkaar sleutelen. Dat betekent ook dat je veelvuldig van teamsamenstelling kunt wisselen zonder dat je moet inleveren. Maar het vergt ook veel tijd. We hebben nationaal reeds teveel terrein verloren dus moeten we nu hebben van de internationale scène en het hoofd koel houden èn naar volgend seizoen echt niet teveel spelers kwijt raken. Never change a winning team.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 20 oktober 2024 om 07:29:

Ik ben benieuwd. Go Ahead speelde precies het spel (allemaal net te traag) waar we perfect op konden anticiperen.

Benieuwd tegen Benfica, Utrecht, AZ en Ajax



Ik vond de Eagles sterk beginnen, maar ze speelden inderdaad wel het type spel waar wij van konden profiteren. Benfica is normaliter te hoog gegrepen, maar de drie tegenstanders daarna zouden weleens vergelijkbaar kunnen zijn met de Eagles qua type spel. Ik denk alleen wel dat ze anders zullen drukzetten, de Eagles kregen geen vat op ons middenveld en daar zullen deze tegenstanders iets op gaan proberen te verzinnen.

Het zijn beslissende weken voor ons seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 oktober 2024 om 12:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 20 oktober 2024 om 07:29:

Ik ben benieuwd. Go Ahead speelde precies het spel (allemaal net te traag) waar we perfect op konden anticiperen.

Benieuwd tegen Benfica, Utrecht, AZ en Ajax



Ik vond de Eagles sterk beginnen, maar ze speelden inderdaad wel het type spel waar wij van konden profiteren. Benfica is normaliter te hoog gegrepen, maar de drie tegenstanders daarna zouden weleens vergelijkbaar kunnen zijn met de Eagles qua type spel. Ik denk alleen wel dat ze anders zullen drukzetten, de Eagles kregen geen vat op ons middenveld en daar zullen deze tegenstanders iets op gaan proberen te verzinnen.

Het zijn beslissende weken voor ons seizoen.



Vorig jaar tegen Utrecht, Ajax en Az de volle 18 punten gepakt. Om mee te blijven doen moeten we de komende 3 wedstrijden in de eredivisie sowieso winnen. Al had ik vorig jaar meer het gevoel dat we de duidelijke favoriet waren. Dit jaar weet ik het niet....

Al helemaal gezien de 4 gelijke spelen die we al hebben opgelopen.

 

+1/-0

Die 4 gelijke spelen liggen inmiddels achter ons. Ik zie nu al een aantal wedstrijden progressie, Feyenoord maakt iedere wedstrijd stappen. De wedstrijd van gisteren was weer beter dan die tegen Twente. Als Priske deze stijgende lijn weet vast te houden, begin ik steeds vertrouwen in te krijgen…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 oktober 2024 om 13:02:

Die 4 gelijke spelen liggen inmiddels achter ons. Ik zie nu al een aantal wedstrijden progressie, Feyenoord maakt iedere wedstrijd stappen. De wedstrijd van gisteren was weer beter dan die tegen Twente. Als Priske deze stijgende lijn weet vast te houden, begin ik steeds vertrouwen in te krijgen…



Deze wedstrijd liet vooral zien dat Priske weet wat hij doet dat is iig een geruststelling. Die vierde goal is typisch een die vaak getraind moet zijn.
Als je met bravoure speelt kan je ook de komende wedstrijden echt wat laten zien.
Mooi dat zowel Slot als Priske een goede match lijken bij hun nieuwe club dat is vaker niet zo.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske