Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18

Ik zag interview met Slot over groot aantal wedstrijden in Engeland en de situatie in NL. De manier waarop Slot de pers in het ootje nam en ook nog eens zijn eigen spelers peper in de kont gaf, deed mij beseffen dat Priske totaal niet thuis hoort in Rotterdam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 21 september 2024 om 13:52:

Ik zag interview met Slot over groot aantal wedstrijden in Engeland en de situatie in NL. De manier waarop Slot de pers in het ootje nam en ook nog eens zijn eigen spelers peper in de kont gaf, deed mij beseffen dat Priske totaal niet thuis hoort in Rotterdam.


De trainers van Willem 2, NAC en AZ doen het goed. NAC heeft toch al 6 punten. Martens als trainer van Feyenoord, mocht het met Priske niet lukken.

 

+1/-0

Het wel unfair om Priske nu al met Slot tevergelijken. Ik weet niet wat zijn geheim is maar elke speler loopt vanaf het begin al weg met hem hij is is wel super duidelijk en eerlijk natuurlijk weet precies de goede dingen tezeggen.

 

+1/-0

Ik wil Priske en Slot ook niet echt met elkaar vergelijken, bovendien was ik in het begin ook niet wild van Slot, maar bij Slot zag je wel zijn plan concreet op het veld uitgewerkt. Nu is het een hutsekluts. De eerlijkheid noopt mij wel te zeggen dat ik ook niet weet of je met dit allegaartje aan spelers méér bereikt onder een andere trainer.
In ieder geval lijkt het onder Priske nu niet te werken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 21 september 2024 om 13:52:

Ik zag interview met Slot over groot aantal wedstrijden in Engeland en de situatie in NL. De manier waarop Slot de pers in het ootje nam en ook nog eens zijn eigen spelers peper in de kont gaf, deed mij beseffen dat Priske totaal niet thuis hoort in Rotterdam.



Het is zo knap hoe hij steeds regie houdt. Ik zag vandaag een interview van de voorbereiding op het kampioensjaar. Toen we net Malacia en Sinisterra verkocht hadden, Nelson, Til en Dessers weg waren (en ook Senesi en Aurnes nog verkocht zouden worden).

We hadden daar op het moment van het interview nog vrijwel niemand voor terug, maar Slot verblikte of verbloosde niet. Als je zag hoe snel hij dat jaar een volledig nieuw elftal heeft neergezet is dat razendknap. Hij had ook steeds alles in de hand. Priske overkomt dingen. Al dat gezeik om de selectie heen. Een nieuw systeem, toch weer niet, een huddle, toch weer niet, wellenreuther eerste keeper (let maar op: toch weer niet).

Dit is inderdaad een heel, heel ander kaliber. En ik vind anders dan anderen dat we best mogen vergelijken. Als we DtK mogen geloven is hij uitvoerig gescout, we hebben voor Feyenoord begrippen een godsvermogen voor hem uitgegeven, hij heeft direct een driejarig contract gekregen (wat uitzonderlijk is voor ons) en hij stapt veel beter in dan toen Slot instapte.

Als we de lat niet hog leggen had je net zo goed Rogier Meijer of Dick Lukkien kunnen halen. Was het waarschijnlijk nog beter gegaan dan nu ook.

 

+1/-0

Zat net even tekijken na de 3-0 winst maar hoe Slot een wedstrijd zo snel daarna kan analyseren is wel echt uniek dat doet hij ook intern natuurlijk. Het is een soort hoogleraar of professor.

Dit bericht is gewijzigd op 22 september 2024, 00:16:11.

 

+1/-0

Priske wordt alleen met Slot vergeleken. Ergens wel terecht, omdat hij zijn opvolger is. Maar, waar ik moeite mee heb is dat hij van voren, van achteren, van links en van rechts wordt afgebrand.
Slot begon vorig seizoen ook niet goed, maar had meer kwaliteit in z´n elftal dan dat Priske nu heeft. Schijnbaar heeft Priske niet de invloed die Slot had. Dus, dan heeft hij, ten opzichte van Slot, het probleem dat hij niet die kwaliteitsimpuls aan de selectie kan bepalen/toevoegen/beslissen, of wat dan ook.
Daarnaast vind ik, dat hij te maken heeft met een bovenmatig aantal geblesseerden (waarom?). Daarnaast vind ik ook zijn wissels discutabel (Groningen uit).
Zo zal er ongetwijfeld nog wel meer zin, maar we hebben nu met deze trainer te maken, die eerder heeft laten zien dat hij een elftal wel aan de praat kan krijgen. Alhoewel dat in Belgie niet gelukt is.
Met andere woorden, lang verhaal kort, voordeel van de twijfel. Ik denk dat hij meer 'last' heeft van de transferwindow, waarvan we gemakshalve kunnen aannemen dat dit een flop was.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 22 september 2024 om 03:28:

Priske wordt alleen met Slot vergeleken. Ergens wel terecht, omdat hij zijn opvolger is. Maar, waar ik moeite mee heb is dat hij van voren, van achteren, van links en van rechts wordt afgebrand.
Slot begon vorig seizoen ook niet goed, maar had meer kwaliteit in z´n elftal dan dat Priske nu heeft. Schijnbaar heeft Priske niet de invloed die Slot had. Dus, dan heeft hij, ten opzichte van Slot, het probleem dat hij niet die kwaliteitsimpuls aan de selectie kan bepalen/toevoegen/beslissen, of wat dan ook.
Daarnaast vind ik, dat hij te maken heeft met een bovenmatig aantal geblesseerden (waarom?). Daarnaast vind ik ook zijn wissels discutabel (Groningen uit).
Zo zal er ongetwijfeld nog wel meer zin, maar we hebben nu met deze trainer te maken, die eerder heeft laten zien dat hij een elftal wel aan de praat kan krijgen. Alhoewel dat in Belgie niet gelukt is.
Met andere woorden, lang verhaal kort, voordeel van de twijfel. Ik denk dat hij meer 'last' heeft van de transferwindow, waarvan we gemakshalve kunnen aannemen dat dit een flop was.



Slot had al een reputatie opgebouwd vorig seizoen, hij was nota bene net kampioen geworden bij ons. Vind je het gek dat hij krediet had? Die slechte start bestond uit twee gelijke spelen (ok en een nederlaag in de JC schaal), de onderliggende statistieken waren beter en hij deed minder gekke dingen (zoals systemen omgooien). Slot had vorig jaar, maar zeker ook het jaar ervoor last van rommelige transferzomers. Priske moet gaan presteren en heel snel.

 

+1/-0

Ook in Denemarken werd Priske landskampioen en zijn ontslag in België door Overmars was wel erg voorbarig en bovendien niet netjes heeft een rechter later besloten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 september 2024 om 14:16:

Ook in Denemarken werd Priske landskampioen en zijn ontslag in België door Overmars was wel erg voorbarig en bovendien niet netjes heeft een rechter later besloten.



Dat heeft de rechter helemaal niet besloten. Antwerp vond dat priske ontslag had genomen en Priske was van mening dat hij was ontslagen. Priske won die zaak waardoor antwerp hem nog een half milljoen moest betalen

Wel de waarheid vertellen als je je punt wil maken.

 

+1/-0

Dan klopt het toch waarom zou Priske ook zelf opstappen? Dat gebeurt bijna nooit in het voetbal en achteraf bleek dus dat hij volgends de rechter wel ontslagen was dan moet je hem ook netjes betalen.
Dat zal Feyenoord ook doen als hij ontslagen wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 september 2024 om 18:44:

Dan klopt het toch waarom zou Priske ook zelf opstappen? Dat gebeurt bijna nooit in het voetbal en achteraf bleek dus dat hij volgends de rechter wel ontslagen was dan moet je hem ook netjes betalen.
Dat zal Feyenoord ook doen als hij ontslagen wordt.



Nee nee, je impliceerde dat de rechter zou hebben geoordeeld dat Priske ten onrechte (voorbarig) was ontslagen. Daar had die hele rechtszaak niets mee te maken.

 

+1/-0

Het is nog steeds een grote onsamenhangende bende. Ik zie op geen enkele manier wat Priske nou precies toevoegt. Bij een beetje trainer kan je dat er vrij snel uithalen, die heeft geen drie maanden nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 september 2024 om 19:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 september 2024 om 18:44:

Dan klopt het toch waarom zou Priske ook zelf opstappen? Dat gebeurt bijna nooit in het voetbal en achteraf bleek dus dat hij volgends de rechter wel ontslagen was dan moet je hem ook netjes betalen.
Dat zal Feyenoord ook doen als hij ontslagen wordt.



Nee nee, je impliceerde dat de rechter zou hebben geoordeeld dat Priske ten onrechte (voorbarig) was ontslagen. Daar had die hele rechtszaak niets mee te maken.



OK my bad had ik het anders moeten formuleren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 september 2024 om 19:13:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 september 2024 om 19:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 september 2024 om 18:44:

Dan klopt het toch waarom zou Priske ook zelf opstappen? Dat gebeurt bijna nooit in het voetbal en achteraf bleek dus dat hij volgends de rechter wel ontslagen was dan moet je hem ook netjes betalen.
Dat zal Feyenoord ook doen als hij ontslagen wordt.



Nee nee, je impliceerde dat de rechter zou hebben geoordeeld dat Priske ten onrechte (voorbarig) was ontslagen. Daar had die hele rechtszaak niets mee te maken.



OK my bad had ik het anders moeten formuleren.



Fair enough peenbuiker

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ja, Gert Jan Verbeek kan het weten!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 24 september 2024 om 23:56:

open/sluit de onderstaande quote:




Ja, Gert Jan Verbeek kan het weten!



Inderdaad hij heeft ook gelijk geloofwaardigheid is cruciaal en Feyenoord blijft een moeilijke club voor een trainer als de verwachtingen hoog zijn. Slot kon zich een half jaar voorbereiden door zijn ontslag bij AZ sprak met iedereen en kon een plan uitwerken Priske had dat niet en dan verwacht men dat het goede spel van April en Mei gewoon doorgezet kan worden maar zo werkt het helaas niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 september 2024 om 00:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 24 september 2024 om 23:56:

open/sluit de onderstaande quote:




Ja, Gert Jan Verbeek kan het weten!



Inderdaad hij heeft ook gelijk geloofwaardigheid is cruciaal en Feyenoord blijft een moeilijke club voor een trainer als de verwachtingen hoog zijn. Slot kon zich een half jaar voorbereiden door zijn ontslag bij AZ sprak met iedereen en kon een plan uitwerken Priske had dat niet en dan verwacht men dat het goede spel van April en Mei gewoon doorgezet kan worden maar zo werkt het helaas niet.



Sobat bedoelde denk ik: who the fuck is Gert-Jan Verbeek om hier iets zinnigs over te zeggen?

Heb dit op de radio gehoord, was echt tenenkrommend. gewoon uit de losse pols analyseren zonder je echt verdiept te hebben, maar deels baseren op je eigen totaal mislukte avontuur van een paar maanden. gewoon maar een beetje lullen á la Harry van der Laan

 

+1/-0

De clubs onder Priske beginnen meestal pas na x wedstrijden goed te draaien en dan heeft hij wel laten zien dat hij een kampioenselftal van kan maken.
Gewoon lekker laten zitten dit jaar en dan pas beslissen als hij mag blijven.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske