Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 september 2024 om 19:27:

Ik zie in alle wedstrijden ook best goede dingen waarmee je verder kan maar wat de elf nieuwe spelers waard zijn weten we nog niet een Lotomba kan in 1 wedstrijd niet een Geertruida doen vergeten maar is wel een vaste kracht bij Zwitserland geen onaardig land op EK en WK. Zoveel spelers komen ok weer terug van interland verplichtingen dat helpt ook niet op dit moment.




Ik snap je best, maar het is 15 september en de boel is nog steeds niet op de rails.
Ik zal er verder maar geen woorden aan vuil maken, maar ik diep, diep teleurgesteld.
Seizoen 24/25 is wat Feyenoord betreft al gespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 15 september 2024 om 19:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 september 2024 om 19:27:

Ik zie in alle wedstrijden ook best goede dingen waarmee je verder kan maar wat de elf nieuwe spelers waard zijn weten we nog niet een Lotomba kan in 1 wedstrijd niet een Geertruida doen vergeten maar is wel een vaste kracht bij Zwitserland geen onaardig land op EK en WK. Zoveel spelers komen ok weer terug van interland verplichtingen dat helpt ook niet op dit moment.




Ik snap je best, maar het is 15 september en de boel is nog steeds niet op de rails.
Ik zal er verder maar geen woorden aan vuil maken, maar ik diep, diep teleurgesteld.
Seizoen 24/25 is wat Feyenoord betreft al gespeeld.



Ik had er ook veel meer van verwacht een goede start scheelt zoveel werk en zo'n zwaar programma wat ons tewachten staat heeft Feyenoord nog nooit gehad. Alle hens aan dek voor Priske en zijn mannen dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 september 2024 om 19:41:

Ik had er ook veel meer van verwacht een goede start scheelt zoveel werk en zo'n zwaar programma wat ons tewachten staat heeft Feyenoord nog nooit gehad. Alle hens aan dek voor Priske en zijn mannen dus.



Prettige wedstrijd donderdag tegen Leverkusen deze week!
Say no more!

 

+1/-0

El ahmadi vindt Feyenoord 30 tot 40% minder in vergelijking met vorig seizoen. Daar zou hij zomaar 100% gelijk in kunnen hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 15 september 2024 om 21:15:

El ahmadi vindt Feyenoord 30 tot 40% minder in vergelijking met vorig seizoen. Daar zou hij zomaar 100% gelijk in kunnen hebben.



Ach ik ben al die slechte wedstrijden nadat Pusic wegging ook niet vergeten en de CL was achteraf ook teleurstellend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 september 2024 om 21:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 15 september 2024 om 21:15:

El ahmadi vindt Feyenoord 30 tot 40% minder in vergelijking met vorig seizoen. Daar zou hij zomaar 100% gelijk in kunnen hebben.



Ach ik ben al die slechte wedstrijden nadat Pusic wegging ook niet vergeten en de CL was achteraf ook teleurstellend.



Ja eens. Dat was een behoorlijk matige fase. Ook vorig jaar was de lijn tussen heel goed en matig dun. Mis je een paar spelers dan wordt het direct lastig

Als ik eens terugblik naar gisteren: teveel zwakke plekken bij elkaar (smal, geen echte rechtsbuiten, onwennig middenveld, onwennige rechtsback) en een te smalle bank als genadeklap. En toch nog bijna gewonnen.

Gevolg van te late en matige transfers. Maar het is echt niet allemaal ruk. Straks speelt Hwang en binnenkort zijn Bueno en Stengs weer fit. En hebben Lotomba en Osman hun ritme gevonden. Dan kan de wereld er heel anders uit zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 15 september 2024 om 22:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 september 2024 om 21:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 15 september 2024 om 21:15:

El ahmadi vindt Feyenoord 30 tot 40% minder in vergelijking met vorig seizoen. Daar zou hij zomaar 100% gelijk in kunnen hebben.



Ach ik ben al die slechte wedstrijden nadat Pusic wegging ook niet vergeten en de CL was achteraf ook teleurstellend.



Ja eens. Dat was een behoorlijk matige fase. Ook vorig jaar was de lijn tussen heel goed en matig dun. Mis je een paar spelers dan wordt het direct lastig

Als ik eens terugblik naar gisteren: teveel zwakke plekken bij elkaar (smal, geen echte rechtsbuiten, onwennig middenveld, onwennige rechtsback) en een te smalle bank als genadeklap. En toch nog bijna gewonnen.

Gevolg van te late en matige transfers. Maar het is echt niet allemaal ruk. Straks speelt Hwang en binnenkort zijn Bueno en Stengs weer fit. En hebben Lotomba en Osman hun ritme gevonden. Dan kan de wereld er heel anders uit zien.



Precies Slot was ook niet staat om Feyenoord week in week uit constant tehouden dat was ook duidelijk tezien in de CL. Maarja dat moet wel het streven zijn nu ook met deze trainer en dan kunnen we met de Kerst rustig een tussenbalans opmaken.

 

+1/-0

De defensieve omschakeling bij ons is zo intens slecht. Was tegen Sparta al zo en was tegen Groningen zo mogelijk nog slechter. Het is allemaal trainbaar, ook en misschien wel juist als je even wat minder kwaliteit tot je beschikking hebt. Heeft ook weinig te maken met een rommelige voorbereiding.

Priske exit dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 16 september 2024 om 10:18:

De defensieve omschakeling bij ons is zo intens slecht. Was tegen Sparta al zo en was tegen Groningen zo mogelijk nog slechter. Het is allemaal trainbaar, ook en misschien wel juist als je even wat minder kwaliteit tot je beschikking hebt. Heeft ook weinig te maken met een rommelige voorbereiding.

Priske exit dus.



Er is veel op aan te merken ja, maar er zijn ook veel omstandigheden die daar niet aan mee werken: blessures Stengs/Bueno, afwezigheid Hwang/Zerrouki, spelers zonder ritme (Lotomba, Nadje, Osman). Ook vorig jaar onder Slot hebben we echt mindere fases gekend toen een aantal sterkhouders weg vielen. Er staat nu gewoon nog geen elftal en dat baart zorgen naar de komende wedstrijden.

Wat ik wel echt verwijtbaar vind:
- ik zie nauwelijks patronen in de opbouw. Ja veel nieuwe spelers, maar spelen we nu alleen maar de lange bal naar de voorste drie???
- keuze voor Wellenreuther ipv Bijlow werkt niet mee in die gebrekkige opbouw
- vreemd wisselbeleid
- Priske zet altijd passie en fitheid centraal. En juist daar leek het aan te ontbreken...

Kortom, vind wel dat je met nuances hiernaar moet kijken, maar de kaarten liggen echt niet goed op dit moment. En Leverkusen is een maat te groot, we hebben een magische Kuip-avond nodig om daar punten uit te slepen. En dik verlies zal de druk alleen maar doen toenemen.

 

+1/-0

KuipTalk
@KuipTalk
Troubling: our struggles to create good chances.

We have the 2nd lowest xG per shot in the league and are *overperforming* on xG at this moment, scoring 9 goals from 5.89 xG in 4 Eredivisie games (a small sample, yes). We so far created 1.47 xG/game, compared to 2.7 xG last yr.

 

+1/-0

Hoe het ook zij; we zitten met een team wat nog aan elkaar moet wennen, dus ga daar maar aan staan. Het is heel redelijk als we geen kampioenskansen mogen verwachten, tenzij de teams boven ons punten laten liggen en ons Feyenoord wel wint. Maar laten we geduldig zijn dat deze nieuwe aanpak een andere is dan we gewend waren. Ook Timber vertelde dat ze aan het groeien zijn en dat dit tijd kost. Geef ze de ruimte en de kans.

 

+1/-0

Behalve Slot mis je ook iemand Hulshoff en het beste voetbal speelden ze toen Marino er nog was hij kon spelers echt motiveren.
Hoe Hamberg en Babaloa bevallen geen idee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 september 2024 om 13:42:

Behalve Slot mis je ook iemand Hulshoff en het beste voetbal speelden ze toen Marino er nog was hij kon spelers echt motiveren.
Hoe Hamberg en Babaloa bevallen geen idee.



Tja, dat is toch echt speculeren. Volgens mij is Priske veel meer motivator dan Slot en werd die Hamberg juist geroemd om zijn tactische inzichten. Met dit moeizame begin gaan we natuurlijk naar alles kijken, maar ook hier is het voor supporters vooralsnog vooral gokken

 

+1/-0

Ja klopt Hamberg stond in de PL goed bekend als je op dat niveau goed kan werken moet Feyenoord ook geen probleem zijn.

 

+1/-0

Wanneer de resultaten achterblijven, is het niet vreemd dat de achterban gaat morren en de nieuwe trainer ervan langs krijgt. Zijn komst is ook het belangrijkste verschil ten opzichte van afgelopen seizoen. De schoenen die hij moet vullen zijn aanzienlijk. En het helpt hem niet dat voor een aantal vertrokken spelers die voorgaande seizoenen bepalend zijn geweest, geen adequate vervangers aangetrokken zijn.

Wat het Legioen als 'adequate vervangers' ziet, is wellicht ook niet realistisch. Ook onder Slot was niet iedere aankoop direct een schot in de roos, Feyenoord kan een speler als Wieffer die voor 30M vertrekt niet 1-op-1 vervangen; dat moet de club ook niet willen. Feyenoord moet spelers aantrekken, die 'op afzienbare termijn' zich binnen de club kunnen ontwikkelen tot het gewenste niveau.

Daarnaast moeten de gebleven spelers een nieuwe rol pakken, en zich nog meer profileren dan ze al deden. En die ontwikkelingen moeten ervoor zorgen dat de club er niet al teveel op achteruit gaat.

Dat kost tijd, en dat krijg je in de voetballerij eigenlijk niet.
Daarvoor heb je een trainer nodig die kan bouwen, spelers beter kan maken en bereid is er veel tijd en energie in te stoppen. Tot dusverre ben ik ervan overtuigd dat Priske dat laatste doet, maar of hij die eerste twee kwaliteiten in zich heeft heb ik nog niet gezien.

Hij vervalt tot nu toe vooral in het maken van keuzes, die ik niet helemaal kan volgen. En ik zie nog weinig 'lijn' in wat hij wil en vooral wat hij wil bereiken. Ik word er mede daardoor niet geruster op.

 

+1/-0

Ik vind het toch wel opmerkelijk hoeveel mensen de behoefte voelen om uit te leggen wat Slot allemaal niet verkeerd heeft gedaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 16 september 2024 om 15:00:

Ik vind het toch wel opmerkelijk hoeveel mensen de behoefte voelen om uit te leggen wat Slot allemaal niet verkeerd heeft gedaan.



Ik vind het veel vreemder dat mensen die vorig jaar (terecht) kritiek uitten op Slot, nu ineens doen alsof we de messias zijn kwijtgeraakt. Natuurlijk is Slot een absolute toptrainer, maar we hoeven ook niet te doen alsof hij de enige trainer is die dit Feyenoord aan de praat zou kunnen krijgen.

Vorig jaar maakte toch ook behoorlijk duidelijk dat er nog genoeg verbeterpunten waren. Zeker in de eerste seizoenshelft werden veel wedstrijden kantjeboord gewonnen, met name tegen de ploegen die in een laag blok verdedigden. De algehele kritiek was dat er weinig variatie in het aanvalsspel zat, weinig grote kansen gecreëerd en dat de opbouw te traag verliep.

Dat het nu onder Priske niet loopt doet daar niets aan af. Problematisch is wel dat er meer verbeterpunten bij zijn gekomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 september 2024 om 15:16:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 16 september 2024 om 15:00:

Ik vind het toch wel opmerkelijk hoeveel mensen de behoefte voelen om uit te leggen wat Slot allemaal niet verkeerd heeft gedaan.



Ik vind het veel vreemder dat mensen die vorig jaar (terecht) kritiek uitten op Slot, nu ineens doen alsof we de messias zijn kwijtgeraakt. Natuurlijk is Slot een absolute toptrainer, maar we hoeven ook niet te doen alsof hij de enige trainer is die dit Feyenoord aan de praat zou kunnen krijgen.

Vorig jaar maakte toch ook behoorlijk duidelijk dat er nog genoeg verbeterpunten waren. Zeker in de eerste seizoenshelft werden veel wedstrijden kantjeboord gewonnen, met name tegen de ploegen die in een laag blok verdedigden. De algehele kritiek was dat er weinig variatie in het aanvalsspel zat, weinig grote kansen gecreëerd en dat de opbouw te traag verliep.

Dat het nu onder Priske niet loopt doet daar niets aan af. Problematisch is wel dat er meer verbeterpunten bij zijn gekomen.



Precies dit. We hadden allemaal de hoop dat we op bepaalde vlakken een stap vooruit konden doen. helaas lijkt het het erop dat dat vooralsnog eerder stappen achteruit blijken te zijn.

 

+1/-0

Ik heb niet het idee dat het erg klikt tussen de trainert en de groep....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 16 september 2024 om 15:31:

Ik heb niet het idee dat het erg klikt tussen de trainert en de groep....



Heb vooral de indruk dat het nog niet klikt tussen de trainer en (een deel van) de supporters

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske