Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14

We kunnen ook nog zo kritisch zijn Te Kloese gaat hem er niet zomaar uitgooien tenzij de werksfeer niet goed zou zijn.
Hem en team steunen is beter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 12 augustus 2024 om 13:22:

Daarom moet je hem idd gewoon een eerlijke kans geven.
Hij kan er niets aan doen dat de selectie niet in balans is, ook niet met 4-3-3.



Maar absoluut NIET met 3-4-3. Nog een paar punten verspelen en een dramatische CL-wedstrijd, dan is het gauw gedaan met de koopman.
Ik hoop het natuurlijk niet, maar is het uit de voorbereiding gebleken dat dit systeem werkt? (De vraag stellen is hem beantwoorden)

 

+1/-0

Wil 3-4-3 nu nog niet afbranden Nieuwkoop doet het aardig Read kan het ook op links is nog even kijken met Smal Bueno en later Hartman. Met goeie wingbacks is het een gedurfd systeem.

 

+1/-0

Blijf het herhalen: wat is er nu te zeggen van 3-4-3 met de huidige selectie? De wedstrijd tegen Willem 2 leek heel erg op wedstrijden die we vorig jaar ook zagen. En ook toen vloog de bal er soms gewoon niet in. Priske heeft ongeveer alles van vorig seizoen terug gekeken en kennelijk geconcludeerd dat meer direct spel een positief effect kan hebben. En dat snap ik ook. Iedereen herinnert nu het Slot-bal, maar hoe vaak was het niet dat Feyenoord maar tot frustratie probeerde op te bouwen en het niet lukte? Kortom, het is Priske's goed recht om hiermee aan de slag te gaan. Maar dan wel met de juiste spelers.

Feit is: we hebben nog geen enkele versterking aan de bovenkant gehaald, laat staan gelijkwaardige vervangers voor Wieffer, Minteh en Stengs. En op belangrijke posities als wingback staat nu nog de minste kwaliteit. Er is ons niets beloofd, maar de verwachting is wel gewekt dat we aan de bovenkant gaan versterken. Dat moet dan de komende weken gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 augustus 2024 om 09:04:

Feit is: we hebben nog geen enkele versterking aan de bovenkant gehaald, laat staan gelijkwaardige vervangers voor Wieffer, Minteh en Stengs. En op belangrijke posities als wingback staat nu nog de minste kwaliteit. Er is ons niets beloofd, maar de verwachting is wel gewekt dat we aan de bovenkant gaan versterken. Dat moet dan de komende weken gebeuren.



Dus de huidige stand van zaken is zeer zorgwekkend. De komende drie weken worden verrot belangrijk.

 

+1/-0

Minteh is vervangen nu met Osman.
Bueno gaat Lopez vervangen.
Nu nog een vervanger voor Wieffer en Stengs al weet ik ook niet of ze doorgaan met Zerrouki. Dat zou een fout zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 augustus 2024 om 16:24:

Minteh is vervangen nu met Osman.
Bueno gaat Lopez vervangen.
Nu nog een vervanger voor Wieffer en Stengs al weet ik ook niet of ze doorgaan met Zerrouki. Dat zou een fout zijn.



Osman is nog niet officieel bevestigd. Laten we wachten, voordat dit weer een gevalletje Buenonotte wordt. Wellicht heeft het blijven van Stengs ook nog wel invloed op eventueel inkopende transfers.

Op dit moment blijft het vooral vervangers halen voor vertrokken spelers, maar voornamelijk in de breedte.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 augustus 2024 om 09:04:

Blijf het herhalen: wat is er nu te zeggen van 3-4-3 met de huidige selectie? De wedstrijd tegen Willem 2 leek heel erg op wedstrijden die we vorig jaar ook zagen. En ook toen vloog de bal er soms gewoon niet in. Priske heeft ongeveer alles van vorig seizoen terug gekeken en kennelijk geconcludeerd dat meer direct spel een positief effect kan hebben. En dat snap ik ook. Iedereen herinnert nu het Slot-bal, maar hoe vaak was het niet dat Feyenoord maar tot frustratie probeerde op te bouwen en het niet lukte? Kortom, het is Priske's goed recht om hiermee aan de slag te gaan. Maar dan wel met de juiste spelers.

Feit is: we hebben nog geen enkele versterking aan de bovenkant gehaald, laat staan gelijkwaardige vervangers voor Wieffer, Minteh en Stengs. En op belangrijke posities als wingback staat nu nog de minste kwaliteit. Er is ons niets beloofd, maar de verwachting is wel gewekt dat we aan de bovenkant gaan versterken. Dat moet dan de komende weken gebeuren.


Goed verwoord, ik sluit me hierbij aan. We missen nog steeds de benodigde aanvallende kwaliteitsimpuls en daarbij bedoel ik in dit systeem ook de wingbacks. De positie van Wieffer vind ik geen topprioriteit, ik vind dat Zechiël daar de kans moet krijgen ten opzichte van Zerrouki (en als ons toptarget El Azzouzi is dan zie ik liever eigen talent de kans krijgen).

 

+1/-0

Vindt dat hij nog met 3-4-3 moet spelen over een maand CL is mischien anders.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 augustus 2024 om 09:04:

Blijf het herhalen: wat is er nu te zeggen van 3-4-3 met de huidige selectie? De wedstrijd tegen Willem 2 leek heel erg op wedstrijden die we vorig jaar ook zagen. En ook toen vloog de bal er soms gewoon niet in. Priske heeft ongeveer alles van vorig seizoen terug gekeken en kennelijk geconcludeerd dat meer direct spel een positief effect kan hebben. En dat snap ik ook. Iedereen herinnert nu het Slot-bal, maar hoe vaak was het niet dat Feyenoord maar tot frustratie probeerde op te bouwen en het niet lukte? Kortom, het is Priske's goed recht om hiermee aan de slag te gaan. Maar dan wel met de juiste spelers.

Feit is: we hebben nog geen enkele versterking aan de bovenkant gehaald, laat staan gelijkwaardige vervangers voor Wieffer, Minteh en Stengs. En op belangrijke posities als wingback staat nu nog de minste kwaliteit. Er is ons niets beloofd, maar de verwachting is wel gewekt dat we aan de bovenkant gaan versterken. Dat moet dan de komende weken gebeuren.


Met 3-4-3 komen je flankspelers 1 op1 , dan heb je daar met Nieuwkoop en Lopez niet echt de mensen die je daar wilt hebben. in grote wedstrijd wellicht, maar niet in de eredivisie: clubs zullen zich ingraven en dan heb je daar de verkeerde mensen staan.
Ook staan je beide backs hoog en dat levert gevaar op voor de restverdediging.
In de opbouw sta je achterin niet breed genoeg, waardoor je te snel de diepe bal wilt spelen, o de bal naar een wingback, die daar niet zoveel mee kan.

Kortom: ik zie dit systeem helemaal niet als een kleine nuance met Slotbal, maar als juist fundamenteel anders.

 

+1/-0

Hancko was duidelijk over de twee systemen hij voelt zich comfortabel met beiden en wees erop dat ze nu eindigden in een 3-4-3. Het hang gewoon vd wedstrijd en tegenstander af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2024 om 16:36:

Hancko was duidelijk over de twee systemen hij voelt zich comfortabel met beiden en wees erop dat ze nu eindigden in een 3-4-3. Het hang gewoon vd wedstrijd en tegenstander af.



Ook al vaker gezegd dat Priske echt niet perse met een bepaald systeem wilt spelen en durft gewoon te wisselen(qua systeem)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 18 augustus 2024 om 22:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2024 om 16:36:

Hancko was duidelijk over de twee systemen hij voelt zich comfortabel met beiden en wees erop dat ze nu eindigden in een 3-4-3. Het hang gewoon vd wedstrijd en tegenstander af.



Ook al vaker gezegd dat Priske echt niet perse met een bepaald systeem wilt spelen en durft gewoon te wisselen(qua systeem)



Alleen in Nederland maken we ons zo druk om systemen natuurlijk moet je iets niet fixen als het niet stuk is, maar Priske kan best accenten anders leggen maar ik zie eigenlijk weinig verschil in de laatste 3 wedstrijden als met begin vorig seizoen. We zijn pas 3x 90 minuten onderweg de trein moet nog goed op stoom komen reken maar dat ze ook al bezig zijn met CL en De Klassieker eerst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2024 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 18 augustus 2024 om 22:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2024 om 16:36:

Hancko was duidelijk over de twee systemen hij voelt zich comfortabel met beiden en wees erop dat ze nu eindigden in een 3-4-3. Het hang gewoon vd wedstrijd en tegenstander af.



Ook al vaker gezegd dat Priske echt niet perse met een bepaald systeem wilt spelen en durft gewoon te wisselen(qua systeem)



Alleen in Nederland maken we ons zo druk om systemen natuurlijk moet je iets niet fixen als het niet stuk is, maar Priske kan best accenten anders leggen maar ik zie eigenlijk weinig verschil in de laatste 3 wedstrijden als met begin vorig seizoen. We zijn pas 3x 90 minuten onderweg de trein moet nog goed op stoom komen reken maar dat ze ook al bezig zijn met CL en De Klassieker eerst.



wel 2 van de 3 gewonnen dit keer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 18 augustus 2024 om 22:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2024 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 18 augustus 2024 om 22:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2024 om 16:36:

Hancko was duidelijk over de twee systemen hij voelt zich comfortabel met beiden en wees erop dat ze nu eindigden in een 3-4-3. Het hang gewoon vd wedstrijd en tegenstander af.



Ook al vaker gezegd dat Priske echt niet perse met een bepaald systeem wilt spelen en durft gewoon te wisselen(qua systeem)



Alleen in Nederland maken we ons zo druk om systemen natuurlijk moet je iets niet fixen als het niet stuk is, maar Priske kan best accenten anders leggen maar ik zie eigenlijk weinig verschil in de laatste 3 wedstrijden als met begin vorig seizoen. We zijn pas 3x 90 minuten onderweg de trein moet nog goed op stoom komen reken maar dat ze ook al bezig zijn met CL en De Klassieker eerst.



wel 2 van de 3 gewonnen dit keer.



Zeker hij zal ook zeker opgelucht zijn dat de spelers zijn visie snel oppikken. Maar stond zich ook een paar keer te ergeren bij dom balverlies dat moet eruit.

 

+1/-0

Gelukkig scoren we de 2e helft nu een aantal keer en bleef het niet lang spannend. Maar nog steeds ben ik van mening dat we in dit systeem vaak tegen onnodig puntverlies gaan aanlopen. De backs blijven te kwetsbaar bij balbezit tegenstander en bij eigen balbezit zie ik te weinig achter de spits gebeuren.
We zijn in de competitie nog niet echt getest, maar ik kijk niet uit naar de wedstrijden tegen Twente, AZ, PSV, etc, waarbij we wel eens achteruit moeten lopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 19 augustus 2024 om 09:50:

Gelukkig scoren we de 2e helft nu een aantal keer en bleef het niet lang spannend. Maar nog steeds ben ik van mening dat we in dit systeem vaak tegen onnodig puntverlies gaan aanlopen. De backs blijven te kwetsbaar bij balbezit tegenstander en bij eigen balbezit zie ik te weinig achter de spits gebeuren.
We zijn in de competitie nog niet echt getest, maar ik kijk niet uit naar de wedstrijden tegen Twente, AZ, PSV, etc, waarbij we wel eens achteruit moeten lopen.



Het is nog allemaal niet top nee en dat benadrukt Priske zelf ook. Maar wat bedoel je met 'dit systeem' want gisteren was het weer 4-3-3?

Moet eerlijk zeggen dat de wedstrijd van gisteren heel erg leek op wedstrijden van vorig seizoen. Ook onder Slot zag je tegen dit soort tegenstanders dat de scherpte er af ging (veel balverlies, onzuivere passing etc.) en dat de tegenstander altijd wel zijn kans krijgt en een doelpunt maakt. Is ook een mentaal dingetje hoor. Anders wordt het gewoon 0-10

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Dat tegendoelpunt is natuurlijk zonde. Maar dat het team met 5-0 in een uitwedstrijd een beetje gas terugneemt, vind ik volkomen logisch. Het seizoen is nog lang, en er komen nog heel veel wedstrijden waarin Feyenoord tot de laatste minuut zal moeten blijven gaan.

Laat ze in de Kuip maar tot de laatste minuut gas geven, voor een volle bak. Je moet er niet de kantjes af gaan lopen, maar het is niet nodig om buitenshuis een tegenstander 90 minuten lang over de kling te jagen.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske