Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 3.719
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Feyenoord-Red Bull Salzburg
Man van de Wedstrijd Feyenoord-AZ: -
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 27 augustus 2024 om 14:51:
open/sluit de onderstaande quote:
Ja, of juist niet. Als Osman in de basis terechtkomt, gaat Paixão misschien wel naar de rechterflank. En dan is Ivanušec wellicht een goede 'vervanger' van Osman. Als de wedstrijd om een andere invulling van de positie vraagt...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.320
Reg.: 9 oktober 2019
Forumreacties: 16.707
Reg.: 2 januari 2007
Ik heb ook nog niets kunnen ontdekken bij Priske waardoor ik denk dat hij een goede trainer is
-Hij begon met een systeem dat in Praag goed werkte, maar waarvoor hij hier de kwaliteiten niet had.
-Toen wisselde hij al vrij snel weer terug, waardoor ook meer behoefte aan buitenspelers ontstond.
-Zerrouki niet wisselen in de rust tegen Sparta was gestoord. Hij kwam steeds te laat en is kwetsbaar grote ruimtes. Die tweede gele kaart kon van je van kilometersver zien aankomen.
-spelers zijn geïrriteerd onderling en soms richting hem. Ik vind dat een heel slecht teken
-de verdedigende organisatie is extreem broos en dan vooral de verdedigende omschakeling. Kijk de minuten voorafgaand aan de goal van timber tegen Sparta maar terug. Je schrikt je wezenloos. Raar, want dit was onder Slot extreem goed op orde.
-tegen willem 2 en sparta hadden we 1,3 en 0,8 expected goals. het is dus ook niet zo dat we dit soort mindere ploegen compleet van de mat tikken of zo Ik hoop maar dat ik het mis heb maar ik zie het nog niet. En ja, het is een lastige periode, rommelige voorbereiding, gedoe in de transferwindow, maar hij lijkt de basis niet op orde te hebben.
Forumreacties: 1.297
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 03 september 2024 om 12:39:
Ik heb ook nog niets kunnen ontdekken bij Priske waardoor ik denk dat hij een goede trainer is
-Hij begon met een systeem dat in Praag goed werkte, maar waarvoor hij hier de kwaliteiten niet had.
-Toen wisselde hij al vrij snel weer terug, waardoor ook meer behoefte aan buitenspelers ontstond.
-Zerrouki niet wisselen in de rust tegen Sparta was gestoord. Hij kwam steeds te laat en is kwetsbaar grote ruimtes. Die tweede gele kaart kon van je van kilometersver zien aankomen.
-spelers zijn geïrriteerd onderling en soms richting hem. Ik vind dat een heel slecht teken
-de verdedigende organisatie is extreem broos en dan vooral de verdedigende omschakeling. Kijk de minuten voorafgaand aan de goal van timber tegen Sparta maar terug. Je schrikt je wezenloos. Raar, want dit was onder Slot extreem goed op orde.
-tegen willem 2 en sparta hadden we 1,3 en 0,8 expected goals. het is dus ook niet zo dat we dit soort mindere ploegen compleet van de mat tikken of zo Ik hoop maar dat ik het mis heb maar ik zie het nog niet. En ja, het is een lastige periode, rommelige voorbereiding, gedoe in de transferwindow, maar hij lijkt de basis niet op orde te hebben.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 557
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 860
Reg.: 7 december 2020
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.425
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 15 september 2024 om 13:25:
Waar is de beloofde intensiteit en het hoge drukzetten gebleven?
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 15 september 2024 om 13:25:
Waar is de beloofde intensiteit en het hoge drukzetten gebleven?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 3.094
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 15 september 2024 om 16:02:
Het is allemaal erg onwennig nog hij heeft wel een goed verhaal wat Te Kloese overtuigd moet hebben en 2x kampioen worden is geen toeval.
We moeten ook niet doen of hij 3 op rij verloren heeft. Gelijkspel is geen verlies.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.425
Reg.: 30 januari 2014
Nou ik heb er weinig vertrouwen meer in. Ik zie dat binnen no time het ‘oude’ Feyenoord weer terug is. Ik vind dat dit nog meer op het conto te schrijven is van DtK die heeft Priske aangesteld en is verantwoordelijk voor een totaal mislukte transferzomer. Ik zie het eerder van kwaad tot erger gaan dan dat het verbetert helemaal als je donderdag een groot pak slaag krijgt thuis tegen leverkusen war er dik in zit,
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 629
Reg.: 6 juli 2007
Ik kan mij vergissen, maar ik heb het idee dat we weer terug bij 'af' zijn. We hebben drie mooie jaren gehad, de trainer weg en een paar sterkhouders en het zakt als een plumpudding in elkaar. Ik vrees met grote vrezen.
En dan in de komende transferperiode 'toeslaan'? Jammer, te laat! En daarbij, wellicht vertrekt er nog wat komende winter. Weliswaar Hartman weer terug in januari/februari, maar dan hebben we overal al naast gepist. En, die is volgende zomer (net als Timber en Hancko) ook weg.
Dat zal wel een stevige evaluatie van de transferwindow worden, ik ben benieuwd wat daar uitkomt!
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 15 september 2024 om 18:10:
Ik kan mij vergissen, maar ik heb het idee dat we weer terug bij 'af' zijn. We hebben drie mooie jaren gehad, de trainer weg en een paar sterkhouders en het zakt als een plumpudding in elkaar. Ik vrees met grote vrezen.
En dan in de komende transferperiode 'toeslaan'? Jammer, te laat! En daarbij, wellicht vertrekt er nog wat komende winter. Weliswaar Hartman weer terug in januari/februari, maar dan hebben we overal al naast gepist. En, die is volgende zomer (net als Timber en Hancko) ook weg.
Dat zal wel een stevige evaluatie van de transferwindow worden, ik ben benieuwd wat daar uitkomt!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 15 september 2024 om 16:15:
Hij moet inderdaad een eerlijke kans krijgen (dus ook een kwaliteitsinjectie in de selectie...), maar na zoveel maanden voorbereiding mag je toch wel iets meer intensiteit/fitheid en enkele spelpatronen verwachten?
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske