Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 8
Reg.: 12 augustus 2024
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 september 2024 om 23:29:
Alsof dat echt belangrijk is doen ze het in de kleedkamer lol slim van Priske.
De veelbesproken huddle is verleden tijd bij Feyenoord. Trainer Brian Priske heeft zich de avond voor de kraker tegen Bayer Leverkusen gemeld op sociale media met de mededeling dat er geen speech meer op het veld zal plaatsvinden na elke wedstrijd.
''Volledige focus op het voetbal en het team'', laat Priske weten in een Instagram Story. ''Geen kleine cirkel meer, maar laten we morgen de grote cirkel voelen'', zo probeert de Deense trainer de supporters mee te nemen en hen te motiveren om volledig achter het team en Feyenoord te staan.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Hofplein schreef op 19 september 2024 om 07:54:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 september 2024 om 23:29:
Alsof dat echt belangrijk is doen ze het in de kleedkamer lol slim van Priske.
De veelbesproken huddle is verleden tijd bij Feyenoord. Trainer Brian Priske heeft zich de avond voor de kraker tegen Bayer Leverkusen gemeld op sociale media met de mededeling dat er geen speech meer op het veld zal plaatsvinden na elke wedstrijd.
''Volledige focus op het voetbal en het team'', laat Priske weten in een Instagram Story. ''Geen kleine cirkel meer, maar laten we morgen de grote cirkel voelen'', zo probeert de Deense trainer de supporters mee te nemen en hen te motiveren om volledig achter het team en Feyenoord te staan.
Als het afschaffen van de scrum in overleg dan wel op verzoek van de spelersgroep gebeurt kan ik het nog begrijpen, als het komt omdat er kritiek vanuit de supporters en media is gekomen dan vind ik het een slappe hap beslissing.
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 15 september 2024 om 19:27:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 15 september 2024 om 16:15:
Hij moet inderdaad een eerlijke kans krijgen (dus ook een kwaliteitsinjectie in de selectie...), maar na zoveel maanden voorbereiding mag je toch wel iets meer intensiteit/fitheid en enkele spelpatronen verwachten?
Ik zie in alle wedstrijden ook best goede dingen waarmee je verder kan maar wat de elf nieuwe spelers waard zijn weten we nog niet een Lotomba kan in 1 wedstrijd niet een Geertruida doen vergeten maar is wel een vaste kracht bij Zwitserland geen onaardig land op EK en WK. Zoveel spelers komen ok weer terug van interland verplichtingen dat helpt ook niet op dit moment.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 19 september 2024 om 11:54:
Het gebrek aan kwaliteit in de voorhoede breekt ons het meest op. Met onze kwalitatief matige voorhoede krijgt elke trainer het lastig. Zeker degenen die volhardend in 4-3-3 geloven.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 19 september 2024 om 12:03:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 19 september 2024 om 11:54:
Het gebrek aan kwaliteit in de voorhoede breekt ons het meest op. Met onze kwalitatief matige voorhoede krijgt elke trainer het lastig. Zeker degenen die volhardend in 4-3-3 geloven.
We hebben toch ongeveer net zoveel of weinig kwaliteit als vorig jaar? Uit de voorhoede is alleen Minteh weg en we hebben Osman terug. Minteh was de eerste helft van het seizoen ook niet zo best.
Volgens mij hebben we hele andere problemen met de defensieve omschakeling met stip op 1. Die is echt dramatisch. Daarna volgen al snel het gebrek aan fitheid, het gebrekkige onderlinge acceptatievermogen (er is vrij veel ergernis en vrij weinig bereidheid om elkaar te helpen) en geen enkele vorm van positiespel. Alleen voor dat laatste geldt wellicht het excuus van de rommelige voorbereiding en de mutaties, maar zelfs als je daarmee rekening houdt is er helemaal niets zichtbaar van wat Priske nu eigenlijk wil op dat vlak.
Ik zie op dit moment nog geen enkele aanwijzing dat Priske ook maar iets toevoegt. En dan laat ik die rare huddle en de instagramposts maar even buiten beschouwing.
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 19 september 2024 om 12:39:
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 19 september 2024 om 12:03:
We hebben toch ongeveer net zoveel of weinig kwaliteit als vorig jaar? Uit de voorhoede is alleen Minteh weg en we hebben Osman terug. Minteh was de eerste helft van het seizoen ook niet zo best.
Volgens mij hebben we hele andere problemen met de defensieve omschakeling met stip op 1. Die is echt dramatisch. Daarna volgen al snel het gebrek aan fitheid, het gebrekkige onderlinge acceptatievermogen (er is vrij veel ergernis en vrij weinig bereidheid om elkaar te helpen) en geen enkele vorm van positiespel. Alleen voor dat laatste geldt wellicht het excuus van de rommelige voorbereiding en de mutaties, maar zelfs als je daarmee rekening houdt is er helemaal niets zichtbaar van wat Priske nu eigenlijk wil op dat vlak.
Ik zie op dit moment nog geen enkele aanwijzing dat Priske ook maar iets toevoegt. En dan laat ik die rare huddle en de instagramposts maar even buiten beschouwing.
Het valt nog te bezien hoe goed die Osman is. Tegen Groningen vond ik hem niet heel indrukwekkend invallen eerlijk gezegd, maar zoals je terecht schrijft was Minteh in het eerste deel van vorig jaar ook niet heel best. Afwachten dus, maar dat geeft dus wel aan dat je er nog niet op kan bouwen. Wat mijn punt eigenlijk alleen onderstreept dat het in de voorhoede niet overloopt van kwaliteit.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Forumreacties: 189
Reg.: 3 september 2023
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
Priske heeft geen best materiaal om mee te werken (door fouten van DtK), maar toch heb ik het idee dat een trainer die bij de groep past er een beter team van kan maken.
De frustraties richting elkaar valt mij week naar week op.
Tot dusver weet Priske er geen vooruitgang in aan te brengen.....
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 19 september 2024 om 20:53:
Priske heeft geen best materiaal om mee te werken (door fouten van DtK), maar toch heb ik het idee dat een trainer die bij de groep past er een beter team van kan maken.
De frustraties richting elkaar valt mij week naar week op.
Tot dusver weet Priske er geen vooruitgang in aan te brengen.....
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2024 om 21:18:
Ik heb ook mijn twijfels maar hij doet erg zijn best voor Feyenoord en Te Kloese ook laten we nog even geduld hebben tot de winter. Bij Sparta Praag liep het ook niet gelijk maar 3 prijzen in twee jaar.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2024 om 21:18:
Ik heb ook mijn twijfels maar hij doet erg zijn best voor Feyenoord en Te Kloese ook laten we nog even geduld hebben tot de winter. Bij Sparta Praag liep het ook niet gelijk maar 3 prijzen in twee jaar.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Priske en de selectie passen niet bij elkaar. Maar ook de voetbalcultuur bij een club als Feyenoord ligt hem duidelijk niet.Priske zou het misschien niet slecht doen bij een kleine club die weinig hoeft te bewijzen, lekker elke week wat klooien en dan op café gaan. Zoiets. Feyenoord gaat duidelijk zijn pet te boven. Iedereen zat te lachen toen ik Gio van Bronckhorst noemde als opvolger van Slot, maar ... Gio kent de club als zijn broekzak
!!
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
We gaan nu pas goed beginnen vind ik. De afgelopen weken waren er teveel wisselingen/blessures om een goed beeld te krijgen. Ondanks grote verlies gisteren, zag ik eindelijk eens flarden van spelpatronen en kwaliteit. terwijl ook duidelijk werd dat Lotomba nog een lange weg te gaan heeft, Zerrouki echt klaar is en dat de keuze voor Wellenreuther heel ongelukkig uitpakt.
Komende weken krijgen we een mooie reeks aan wedstrijden, daarna kunnen we pas echt goed zien of Priske dit naar zijn hand kan zetten. There are no certaintees in life, maar ik krijg het gevoel van wel.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske