Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 37 pagina's: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 19 december 2024 om 08:41:

MIddenveldert schreef op 18 december 2024 om 16:36:

Jij krijgt de indruk dat ze bij Ajax wel precies weten wat ze moeten doen?

Mja dat is een goede opmerking. Als je die gekke Italiaan langs de kant ziet coachen dan vraag je je af of die doordeweeks wel met zijn selectie communiceert.

Dus daar heb je zeker een punt. Maar gezien de selectie, die er niet kwalitatief op vooruit is gegaan bij Ajax, vind ik die 11 punten die ze meer hebben onverklaarbaar.
Je gaat denken dat er toch wat meer patronen/ automatismen/ systemen zijn dan.

Hmmm, ik denk dat hun 11 punten meer wellicht verklaarbaarder is dan het op eerste zicht lijkt. Ze hebben in het begin van de competitie ook matig gepresteerd, om te zeggen slecht. Maar er zijn wel moves gemaakt, zoals een gedreven coach met vuurwerk in zijn achterste, een doorselecteren, prestatie-gericht bezig zijn. Bij Feyenoord is het teveel een maar wat aanklooien. Ik zie geen echt Priske-stempel of zoiets en de spelers acteren onregelmatig èn bij (blessure-)uitval van spelers zakt het niveau veel te veel. Ik vind dat Priske wel heel veel krediet krijgt voor een paar succesjes die te weinig opvolging kregen.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 19 december 2024 om 08:41:

MIddenveldert schreef op 18 december 2024 om 16:36:

Jij krijgt de indruk dat ze bij Ajax wel precies weten wat ze moeten doen?

Mja dat is een goede opmerking. Als je die gekke Italiaan langs de kant ziet coachen dan vraag je je af of die doordeweeks wel met zijn selectie communiceert.

Dus daar heb je zeker een punt. Maar gezien de selectie, die er niet kwalitatief op vooruit is gegaan bij Ajax, vind ik die 11 punten die ze meer hebben onverklaarbaar.
Je gaat denken dat er toch wat meer patronen/ automatismen/ systemen zijn dan.

Bij Ajax spelen Henderson, Klaassen en Taylor. Niet Europese top, maar goed genoeg voor de Nederlandse competitie.

+1/-0

Bij Feyenoord heb je echt wel bétere spelers dan een Klaassen, Henderson of Taylor, maar bij Feyenoord klopt het geheel ( als veldselectie ) niet, je hebt zelden het gevoel dat het een gesmeerd lopend ingestudeerd spel is. Het zijn invidividuele hoogtepuntjes.

+1/-0

arrow1 schreef op 29 december 2024 om 12:22:

Bij Feyenoord heb je echt wel bétere spelers dan een Klaassen, Henderson of Taylor, maar bij Feyenoord klopt het geheel ( als veldselectie ) niet, je hebt zelden het gevoel dat het een gesmeerd lopend ingestudeerd spel is. Het zijn invidividuele hoogtepuntjes.

Priske moet de juiste keuzes maken. Zechiel hoort in de basis.

+1/-0

kees592 schreef op 29 december 2024 om 12:27:

Het kan echt nog twee kanten op met Priske de tweede helft als we niet uitkijken verspeel je deze maand zowel de tweede plek als CL.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 05 januari 2025 om 10:45:

kees592 schreef op 29 december 2024 om 12:27:

Het kan echt nog twee kanten op met Priske de tweede helft als we niet uitkijken verspeel je deze maand zowel de tweede plek als CL.

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1248654/domper-voor-feyenoord-middenvelder-mist-topper-tegen-fc-utrecht.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&
amp;utm_campaign=Headliner.nl

kan zo maar de eerste wedstrijd al gebeuren dat we slecht beginnen.

+1/-0

In elk geval meer Nederlands dat is al vooruitgang.

Brian Priske kijkt vanuit het trainingskamp in Marbella terug op zijn eerste halfjaar in dienst van Feyenoord. Bij een nieuw jaar horen natuurlijk goede voornemens. Zo ook voor de Deense trainer, die in gesprek met ESPN zijn eerste interview in het Nederlands doet

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/14630221/ambitieuze-priske-wil-tweede-plaats-cl-voetbal-en-bekerwinstlink

+1/-0

Wanneer wordt deze wardeloze klootviool eens de Kuip uitgeschopt?????? :kwaad

We raken niet alleen CL, maar zelfs uherhaupt alle kansen op europees voetbal kwijt:kwaad

Te Kloesse MOET NU ingrijpen, het is nu echt over en uit en klaar!!!

+1/-0

Santigoal29 schreef op 12 januari 2025 om 16:03:

We raken niet alleen CL, maar zelfs uherhaupt alle kansen op europees voetbal kwijt:kwaad

De Kloese is de schuldige van dit alles, die gaat hem laten zitten.
zelfs volgend jaar.

+1/-0

Bij een topclub krijg je geen tijd dan moet je vanaf het begin een plan hebben en dealen met de omstandigheden het is gewoon niet goed genoeg op een handvol wedstrijden na.

+1/-0

wehave schreef op 12 januari 2025 om 16:21:

Santigoal29 schreef op 12 januari 2025 om 16:03:

De Kloese is de schuldige van dit alles, die gaat hem laten zitten.
zelfs volgend jaar.

Ik roep het al maanden....

+1/-0

Hij maakt een verslagen indruk maar waarom niet ingrijpen in de rust eerste wissels na de 70ste minuut geloof ik spelers mogen ook in de spiegel kijken Trauner bv was dramatisch.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 12 januari 2025 om 17:30:

Hij maakt een verslagen indruk maar waarom niet ingrijpen in de rust eerste wissels na de 70ste minuut geloof ik spelers mogen ook in de spiegel kijken Trauner bv was dramatisch.

Omdat hij het niet snapt en niet inziet. Hij is niet capabel. Maar gelukkig "praat" hij wel Nederlands.....

+1/-0

Van Bommel en/of Ten Hag zitten thuis kunnen morgen instappen.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 12 januari 2025 om 18:06:

Van Bommel en/of Ten Hag zitten thuis kunnen morgen instappen.

Gaan ze niet doen. Ze (lees: Feyenoord) ziet het probleem niet. Er hoeft tenslotte ook niemand bij in de selectie, dat geeft aan dat ze het zelf niet zien.

We zitten ermee opgescheept.

+1/-0

Ik zou voor Oosting of Simonis gaan denk ik, hoewel Simonis wel een enorme gok is.

Priske moet in ieder geval weg, vanavond nog. Op deze manier zie ik ons niet eens vierde worden. TWente en AZ spelen momenteel stabieler.

+1/-0

Te Kloese moet nu toch wel aanvoelen dat het verkeerd gaat ook zijn eigen positie staat op het spel als er niet snel een ommekeer komt.

+1/-0

De huddle moet terug.

+1/-0

Ik vind eerlijk gezegd dat het niet eens aan de selectie te wijten is, je zult maar als speler in zo'n puinhoop terechtkomen.
De oplossingen hoeven niet eens zo moeilijk te zijn.
Praat zo snel mogelijk met vacante trainers om het even wie, het hoef maar een tussenpaus te zijn.
Parkeer de langdurige geblesseerde spelers voorlopig in het herstelhok.
Laat de getalenteerde jonge spelers,- zelfs zonder ervaring -, maar optreden, erger wordt het niet, en zo krijgen ze de smaak te pakken, leren bij en zijn t.z.t. vast inzetbaar.
Gooi Priske en Te Kloese buiten. Met die valt geen eer te behalen.

+1/-0

arrow1 schreef op 12 januari 2025 om 18:32:

Ik vind eerlijk gezegd dat het niet eens aan de selectie te wijten is, je zult maar als speler in zo'n puinhoop terechtkomen.
De oplossingen hoeven niet eens zo moeilijk te zijn.
Praat zo snel mogelijk met vacante trainers om het even wie, het hoef maar een tussenpaus te zijn.
Parkeer de langdurige geblesseerde spelers voorlopig in het herstelhok.
Laat de getalenteerde jonge spelers,- zelfs zonder ervaring -, maar optreden, erger wordt het niet, en zo krijgen ze de smaak te pakken, leren bij en zijn t.z.t. vast inzetbaar.
Gooi Priske en Te Kloese buiten. Met die valt geen eer te behalen.

Grotendeels ben ik het met je eens.
Sterker de selectie kan veel beter dan ze nu laten zien, er is kwaliteit zat op enkele spelers na.

Te Kloesse krijgt nog voordeel van de twijfel, maar pislul MOET weg dat kan niet meer anders en wel per direct. Nog voor Rijnburgse Boys.

Wat vanmiddag op de mat werd gelegd was schandalig slecht en je kan het de spelers niet eens kwalijk nemen, want die voeren het niet bestaande plan uit.

Verder inderdaad maak voor nu een elftal wat op elkaar is ingespeeld, met een duidelijk plan van hoog druk zetten en snel de bal veroveren zorgen dat die snel voor de goal komt.
Vleugelspelers houden de bal vast of maken de actie, bij vasthouden laat je de back eroverheen komen en geeft die de voorzet.
Dit laatste zijn Read en Bueno zijn daar wel goed in.

Het is toch duidelijk dat ook al heb je een puinhoop selectie en de juiste trainer gewoon goed kan presteren, als er maar een plan ligt en een trainer die weet wat die doet. Zie 020, zelfde puinhoop als vorig jaar waar ze mee moeten werken, maar nu loopt het ineens wel zodanig dat ze gewoon 10 punten los staan van ons en wij met een betere selectie Europees gaan mislopen op deze manier.

Het is niet zo moeilijk, maar je moet wel de juiste trainer voor de groep zetten en dit figuur is een complete miskleun gebleken vanaf moment een en dat is alleen maar erger geworden.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 37 pagina's: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske