Slot zijn eerste seizoen daar moet je Priske nu mee vergelijken niet met het kampioensjaar of zijn laatste seizoen.
Het is een proces we zijn nog lang niet waar we moeten zijn maar slechts 1x onnodig verloren in de Eredivisie hé.
En daar wees ik al eerder op, vanaf training en wedstrijd een zag je een duidelijke lijn en na 6 maanden Priske zie je nog helemaal niks, geen enkele lijn.
Ben toch wel benieuwd waar je nou naar kijkt.
Wat een hoop onzin zeg om de trainer maar zwart te maken.
Er is bijna niemand die zegt dat Priske fantastisch is , nooit iets fout doet etc
En ook ik en vele vragen misschien af is het de juiste man op momenten.
maar wel mensen die door de onzin hier (soms op dit forum) heen kunnen kijken.
Hij heeft al zoveel aangepast waar velen om vroegen en dit komt ook ten goede.
We hebben fantastische wedstrijden gezien.
Veel meer punten dan we konden hopen in de CL waar we met Slot maar weinig mee haalde.(zeg hiermee niet dat het geen fantastische trainer is)
Hadden volgens mij de lastigste loting van allemaal.
Heeft na 3 jaar eindelijk de buitenspelers aan de praat gekregen.
Dus het kan nog alle kanten op in mijn ogen.
Maar sta aub ook open voor als er een keer wat goed gaat.
Dat is toch belangrijker dan dat je hoopt dat de trainer faalt.
Ik heb al zovaak uitgelegd waarom Priske geen goede trainer is.
Juist het feit dat die zoveel heeft moeten wijzigen, pas na heel veel commentaar intern én extern, zegt eigenlijk alles al in een notendop.
Het systeem aanpassen hoeft niet slecht te zijn, maar of je bouwt het rustig in en begint eerst met wat bekend is of je zorgt er voor in de trainingsweken die je hebt dat je het in de basis goed inslijpt. Geen van beiden is het geval geweest, sterker er zit nog steeds geen enkele lijn in.
Dat rare groepsgesprek op het einde van de wedstrijd waarbij spelers echt stonden van "wat doen we hier?".
Dat rare gedoe met de de keepers, hoe hij met Bijlow omgaat is gewoon weg respectloos, want Wellenreuther heeft geen enkel duel kunnen overtuigen, ook City uit niet.
Dit zag je al in de voorbereiding dat hij geen eerste keepersmateriaal is.
De internationals maar een half duel laten spelen in de laatste oefenwedstrijden en ze niet eens bij de selectie hebben in de laatste oefenwedstrijd, zodat ze geen enkel ritme konden opbouwen. Raadt eens wat EEN van de oorzaken van al die blessures is.
Slot plande wedstrijden in om ritmen vastigheden in te bouwen.
Altijd maar ontwijkend antwoorden en heel veel te praten, maar werkelijk niks te zeggen.
Hij staat er als een zoutzak bij naast de lijn, coached bijna niet en als die dat al doet, dan zie je gewoon dat die de spelers niet raakt, dat was bij Slot volledig het tegenovergestelde, zat er veel meer bovenop en dat werkte vaak om wedstrijden om te draaien.
Verder staat hij alleen maar in z'n dagboek te schrijven.
Het elftal oogt onzeker, zeker verdedigend, zit vaak geen tempo in vooral op de langere termijn niet.
Ja we hebben echt wel een paar leuke wedstrijden gezien, waarbij Benfica uit de beste was, maar we moeten ook eerlijk zijn dat bepaalde tegenstanders niet thuis gaven.
Tegen PSV in de JC kregen we 2 penalty's, anders verlies je mogelijk met 4-2. Dat laatste is een iets wat vergezocht, maar vooral om het ook in perspectief te zetten.
Daarnaast is de ploeg een jaar verder in ontwikkeling en heeft deze ploeg meer dan genoeg kwaliteit om goed mee te draaien.
Op momenten dat de ploeg er moet staan geven ze veel te weinig thuis. Niet omdat de ploeg niet wil, maar omdat de tactiek er gewoon niet is. Het is vaak naar voren rennen, maar verder vallen de linies uit een en zie je spelers op plekken lopen waar ze niks te zoeken hebben of lopen gewoon niet op de juiste plek.
Daarom verlies je met 0-2, mede door blunders van Wellenreuther, en met 1-3 van Salzburg.
Het klopt wat je zegt over de loting en we hebben ook veel mazzel gehad, maar dat bedoel ik positief, want het is ook niet dat we helemaal niks afdwingen.
Maar kijk naar de vele gelijke spelen, volledig onnodig, de nederlagen die ik net al noemde volledig onnodig, omdat we gewoon geen antwoord hadden en Priske geen plan-b heeft.
Dat heeft niks te maken met de trainer zwart te maken, maar gewoon keihard naar feiten kijken en die heb ik keer op keer kunnen onderbouwen.
Dus ga zelf ook geen dingen roepen die niet waar zijn, ik heb je op enkele punten ook gelijk gegeven, maar ook op aanvullende punten gewezen.
Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar ga niet lopen roepen dat ik iemand zwart maak. Had die het fantastisch gedaan had ik het ook gezegd en ik heb echt wel een aantal keer het gevoel gehad, het kan wel eens wat gaan worden, maar zoals Benfica uit voert die weer een wissel door waardoor we bijna de wedstrijd uit handen geven. We schakelden onnodig van 4-3-3 naar 5-3-2, terwijl we Benfica op de knieën hadden en haalt die ook nog eens Osman er uit die op dat moment de gevaarlijkste aanvaller was.
Denk dat Varkenoord superblij is met hem Milambo Zechiël Read nu weer Redmond ze breken door of kloppen aan de deur en zo komen er nog wat aan. Dan heb je ook nog talenten als t Zand en Sauer.
+1/-0
Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1234 ... 30313233 34