Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 35 pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 18 december 2024 om 16:36:

Jij krijgt de indruk dat ze bij Ajax wel precies weten wat ze moeten doen?

Mja dat is een goede opmerking. Als je die gekke Italiaan langs de kant ziet coachen dan vraag je je af of die doordeweeks wel met zijn selectie communiceert.

Dus daar heb je zeker een punt. Maar gezien de selectie, die er niet kwalitatief op vooruit is gegaan bij Ajax, vind ik die 11 punten die ze meer hebben onverklaarbaar.
Je gaat denken dat er toch wat meer patronen/ automatismen/ systemen zijn dan.

+1/-0

Vind dat beide buitenlandse trainers het niet zo gek doen. Begrijp alleen niet waarom Priske nog geen Nederlands praat terwijl hij alle vragen goed verstaat. In CL is anders met internationale pers maar het zijn merkwaardige interviews zo probeer Nederlands met af en toe wat Engelse woordjes zijn we ook wel gewend.

+1/-0

Ik vind het juist met die patronen, automatismen en systemen erg tegenvallen wat ze bij Ajax laten zien.

Natuurlijk doet Farioli dingen beter dan vorig seizoen, maar dat is ook niet zo ingewikkeld. Vorig seizoen leek écht helemaal nergens op daar. Dat was op een gegeven moment bijna meelijwekkend... Nee hoor, ik heb me kapotgelachen om die situatie daar! :D

Er wordt bitter weinig opgebouwd in Amsterdam, volgens mij. Er wordt vooral op resultaat gespeeld en gewerkt, en dat werpt nú zijn vruchten af. Farioli weet zijn team optimaal te prepareren voor een aantal wedstrijden, maar de terugval (met dezelfde spelers) is vervolgens zo groot dat er weinig houvast en structuur lijkt te zijn.

Je kunt hetzelfde zeggen van Feyenoord, maar toch vind ik dat je bepaalde patronen ziet die blijven staan. Zolang Priske de boel niet helemaal omgooit, lijkt iedereen wel te weten en te begrijpen wat op een bepaalde positie verwacht wordt. En weet men van elkaar wat de bedoeling is.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 35 pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske