Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 27 augustus 2024 om 14:51:

open/sluit de onderstaande quote:




Ja, of juist niet. Als Osman in de basis terechtkomt, gaat Paixão misschien wel naar de rechterflank. En dan is Ivanušec wellicht een goede 'vervanger' van Osman. Als de wedstrijd om een andere invulling van de positie vraagt...



Dat is waar. En ze zoeken nog naar een versterking op rechtsbuiten (aan de bovenkant :denk ). Dan zou Paiaxao reserve zijn op beide flanken en Ivanusec reserve op links en Moussa op rechts. Hopelijk krijgt Slory dan nog een mooie verhuur.

 

+1/-0

Hij hamert niet voor niks op intensiteit en tempo als de spelers dat voorelkaar krijgen zoals onder die vorige trainer dan wordt Feyenoord weer die machine Priske heeft ook nog niet verloren 2 winst 2 gelijk..

 

+1/-0

Ik heb ook nog niets kunnen ontdekken bij Priske waardoor ik denk dat hij een goede trainer is
-Hij begon met een systeem dat in Praag goed werkte, maar waarvoor hij hier de kwaliteiten niet had.
-Toen wisselde hij al vrij snel weer terug, waardoor ook meer behoefte aan buitenspelers ontstond.
-Zerrouki niet wisselen in de rust tegen Sparta was gestoord. Hij kwam steeds te laat en is kwetsbaar grote ruimtes. Die tweede gele kaart kon van je van kilometersver zien aankomen.
-spelers zijn geïrriteerd onderling en soms richting hem. Ik vind dat een heel slecht teken
-de verdedigende organisatie is extreem broos en dan vooral de verdedigende omschakeling. Kijk de minuten voorafgaand aan de goal van timber tegen Sparta maar terug. Je schrikt je wezenloos. Raar, want dit was onder Slot extreem goed op orde.
-tegen willem 2 en sparta hadden we 1,3 en 0,8 expected goals. het is dus ook niet zo dat we dit soort mindere ploegen compleet van de mat tikken of zo Ik hoop maar dat ik het mis heb maar ik zie het nog niet. En ja, het is een lastige periode, rommelige voorbereiding, gedoe in de transferwindow, maar hij lijkt de basis niet op orde te hebben.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 september 2024 om 12:39:

Ik heb ook nog niets kunnen ontdekken bij Priske waardoor ik denk dat hij een goede trainer is
-Hij begon met een systeem dat in Praag goed werkte, maar waarvoor hij hier de kwaliteiten niet had.
-Toen wisselde hij al vrij snel weer terug, waardoor ook meer behoefte aan buitenspelers ontstond.
-Zerrouki niet wisselen in de rust tegen Sparta was gestoord. Hij kwam steeds te laat en is kwetsbaar grote ruimtes. Die tweede gele kaart kon van je van kilometersver zien aankomen.
-spelers zijn geïrriteerd onderling en soms richting hem. Ik vind dat een heel slecht teken
-de verdedigende organisatie is extreem broos en dan vooral de verdedigende omschakeling. Kijk de minuten voorafgaand aan de goal van timber tegen Sparta maar terug. Je schrikt je wezenloos. Raar, want dit was onder Slot extreem goed op orde.
-tegen willem 2 en sparta hadden we 1,3 en 0,8 expected goals. het is dus ook niet zo dat we dit soort mindere ploegen compleet van de mat tikken of zo Ik hoop maar dat ik het mis heb maar ik zie het nog niet. En ja, het is een lastige periode, rommelige voorbereiding, gedoe in de transferwindow, maar hij lijkt de basis niet op orde te hebben.


Echt nieuwe verfrissende keuzes heeft hij nog niet gemaakt. Het lijkt vooral veel op vorig seizoen. Veel dezelfde spelers in de basis.

 

+1/-0

Hij zal blij zijn dat de markt weer dicht is nu moet hij zijn filosofie echt laten zien de spelersgroep is compleet ook fysiek lijkt het beter tegaan behalve Stengs en Hartman. Trauner traint weer mee zou heel goed zijn als hij langere tijd fit blijft nu.

 

+1/-0

Degene die deze clown heeft aangesteld moet echt opdonderen

 

+1/-0

Deze man hoort niet bij Feyenoord. Het voetbal is week na week slechter.

 

+1/-0

Een verdedigende middenvelder wisselen voor een extra spits, waardoor je nog maar met twee middenvelders overblijft.

Hoe haal je het in je botte hoofd

 

+1/-0

Priske: "We moeten het beter doen en dat weten we allemaal"

Dat zijn wel de uitspraken hoor :D
Dat heeft die prutser al een paar keer eerder gezegd in het nog prille seizoen. Weg ermee met zijn leger hulpdenen.
Totale mismatch die op het conto van DtK kan worden geschreven.

 

+1/-0

Waar is de beloofde intensiteit en het hoge drukzetten gebleven?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 september 2024 om 13:25:

Waar is de beloofde intensiteit en het hoge drukzetten gebleven?



In plaats daarvan na afloop de team huddle. Ook wat waard toch :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 september 2024 om 13:25:

Waar is de beloofde intensiteit en het hoge drukzetten gebleven?



Heb je die “sprint” van Smal niet gezien?

 

+1/-0

Het is allemaal erg onwennig nog hij heeft wel een goed verhaal wat Te Kloese overtuigd moet hebben en 2x kampioen worden is geen toeval.
We moeten ook niet doen of hij 3 op rij verloren heeft. Gelijkspel is geen verlies.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 september 2024 om 16:02:

Het is allemaal erg onwennig nog hij heeft wel een goed verhaal wat Te Kloese overtuigd moet hebben en 2x kampioen worden is geen toeval.
We moeten ook niet doen of hij 3 op rij verloren heeft. Gelijkspel is geen verlies.



Ik ben er ook voor om zo iemand gewoon de tijd te geven, is niet makkelijk waar hij in terecht is gekomen.
Team is nog steeds niet goed aangevuld, spelers zijn geblesseerd en totaal uit vorm.

Maar wat ik wel vind hij maakt er wel een potje van met de spelers die hij soms opstelt.
Ik hoop dat die Koreaan de missing link is want anders word het echt een kut seizoen.

 

+1/-0

Zoals Slot heeft aangegeven na zijn vertrek hij heeft de club in prima staat achtergelaten uiteindelijk als ze fitter worden en ingespeeld raken heeft Priske alle mogelijkheden goed te presteren.

 

+1/-0

Hij moet inderdaad een eerlijke kans krijgen (dus ook een kwaliteitsinjectie in de selectie...), maar na zoveel maanden voorbereiding mag je toch wel iets meer intensiteit/fitheid en enkele spelpatronen verwachten?

 

+1/-0

Nou ik heb er weinig vertrouwen meer in. Ik zie dat binnen no time het ‘oude’ Feyenoord weer terug is. Ik vind dat dit nog meer op het conto te schrijven is van DtK die heeft Priske aangesteld en is verantwoordelijk voor een totaal mislukte transferzomer. Ik zie het eerder van kwaad tot erger gaan dan dat het verbetert helemaal als je donderdag een groot pak slaag krijgt thuis tegen leverkusen war er dik in zit,

 

+1/-0

Ik kan mij vergissen, maar ik heb het idee dat we weer terug bij 'af' zijn. We hebben drie mooie jaren gehad, de trainer weg en een paar sterkhouders en het zakt als een plumpudding in elkaar. Ik vrees met grote vrezen.
En dan in de komende transferperiode 'toeslaan'? Jammer, te laat! En daarbij, wellicht vertrekt er nog wat komende winter. Weliswaar Hartman weer terug in januari/februari, maar dan hebben we overal al naast gepist. En, die is volgende zomer (net als Timber en Hancko) ook weg.
Dat zal wel een stevige evaluatie van de transferwindow worden, ik ben benieuwd wat daar uitkomt!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 15 september 2024 om 18:10:

Ik kan mij vergissen, maar ik heb het idee dat we weer terug bij 'af' zijn. We hebben drie mooie jaren gehad, de trainer weg en een paar sterkhouders en het zakt als een plumpudding in elkaar. Ik vrees met grote vrezen.
En dan in de komende transferperiode 'toeslaan'? Jammer, te laat! En daarbij, wellicht vertrekt er nog wat komende winter. Weliswaar Hartman weer terug in januari/februari, maar dan hebben we overal al naast gepist. En, die is volgende zomer (net als Timber en Hancko) ook weg.
Dat zal wel een stevige evaluatie van de transferwindow worden, ik ben benieuwd wat daar uitkomt!



Wat mij betreft kan de evaluatie maar één uitkomst hebben en dat is dat DtK als TD een stap terug doet en dat er een zeer ervaren en capabele TD wordt gezocht die de markt heel goed kent. Kortom iemand die helemaal ‘ingevoerd’ is in het wereldje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 september 2024 om 16:15:

Hij moet inderdaad een eerlijke kans krijgen (dus ook een kwaliteitsinjectie in de selectie...), maar na zoveel maanden voorbereiding mag je toch wel iets meer intensiteit/fitheid en enkele spelpatronen verwachten?



Ik zie in alle wedstrijden ook best goede dingen waarmee je verder kan maar wat de elf nieuwe spelers waard zijn weten we nog niet een Lotomba kan in 1 wedstrijd niet een Geertruida doen vergeten maar is wel een vaste kracht bij Zwitserland geen onaardig land op EK en WK. Zoveel spelers komen ok weer terug van interland verplichtingen dat helpt ook niet op dit moment.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske