Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Stadion nieuw- of toch verbouw

Deze normale topic is open en bestaat uit 31 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 27 28 29 30 31

open/sluit de onderstaande quote:

Woerts weet verder te melden dat het een belangrijke week gaat worden voor Feyenoord City. Afgelopen week kwamen er geruchten naar buiten dat een investeerder is afgehaakt en donderdag gaat daar in de Rotterdamse gemeenteraad over gesproken worden.

Robert Simons van Leefbaar Rotterdam heeft opgevangen dat investeerder Sequoia Capita, die voor 70 miljoen euro mee zou doen, is afgehaakt. ''Hij beweert dat ze zich hebben teruggetrokken. Als dat zo is heeft Feyenoord een serieus probleem. Iedereen ontkent dit en niemand binnen Feyenoord praat er ook over. Donderdag staat het op de planning bij de gemeenteraad om er meer duidelijkheid over te krijgen. Als de geruchten kloppen is het klaar met Feyenoord City.''



Laten we hopen dat die investeerder niet is afgehaakt, dat zou de nekslag zijn voor Feyenoord City.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord City: ''Geen 'afhakers' in financiering'' dinsdag 6 april 2021 15:55 3.105 keer bekeken 29 reacties Pro Shots

Feyenoord City komt met een uitgebreide reactie op de berichtgeving van de afgelopen dagen. Robert Simons van Leefbaar Rotterdam liet weten dat hij geruchten had gehoord over het afhaken van een grote investeerder in het project. Feyenoord City komt met onderstaande reactie.
''Feyenoord City en het stadionproject mogen zich al jaren verheugen op veel (media-)aandacht. Dit is gezien het grote belang van het project voor Feyenoord, voor de supporters van Feyenoord en de stad logisch'', begint het projectteam in een persbericht. ''Het maakt duidelijk dat er over het project veel en soms uiteenlopende meningen zijn. Het beleid is om te communiceren als er op basis van de projectvoortgang aanleiding voor is. Dat zijn dan voornamelijk feitelijkheden die een beeld geven van waar het project staat.''
''Af en toe is er aanleiding direct te reageren op berichten in de media. Zo’n situatie doet zich nu voor. Afgelopen weekend verscheen er in de media een bericht waarin gesuggereerd werd dat één van de beoogde investeerders in het nieuwe stadion zich zou hebben teruggetrokken. Dit is onjuist. Geen van de partijen waarmee thans gesproken wordt over een investering in het nieuwe stadion is “afgehaakt”. Met het investeringsfonds waarnaar in de eerder genoemde mediaberichten wordt verwezen is zelfs nog nooit gesproken.''
Stadion Feijenoord, Feyenoord Rotterdam en Nieuw Stadion doen in dit stadium geen mededelingen over de partijen waarmee gesprekken over de financiering worden gevoerd. De namen van deze partijen en/of de fase waarin de gesprekken zich bevinden, behoren tot de commerciële vertrouwelijkheid.



Lijkt erop dat de anti-stadion lobby alles uit de kast haalt om het plan te laten mislukken.

 

+1/-0

Laten we het hopen.

 

+1/-0

Wt een anti figuren zeg is dat alleen maar in Rotterdam
Of is dat ook geweest in Londen, Madrid en Mokum?

 

+1/-0

In het AD van vandaag staat een ingezonden brief van Marijke Mulder namens SoZ.Een hoop gelul om te vertellen dat zij vindt dat de gemeenteraad de regie moet nemen om met de nieuwbouwplannen te stoppen. Zinvolle argumenten heeft zij daarvoor (uiteraard) niet. Een discussie met haar/SOZ kun je vergelijken met een poging om een varkentje piano te leren spelen: je kunt er een hoop tijd in steken, maar je komt nergens.

 

+2/-0

Man man man wat een hilarische reacties op de roddelblaadjes. Echt kostelijk vermaak. En sommigen menen het ook nog 👀

 

+1/-0

Geen ‘afhakers’ in financiering nieuw stadion.
Feyenoord City en het stadionproject mogen zich al jaren verheugen op veel (media-)aandacht. Dit is gezien het grote belang van het project voor Feyenoord, voor de supporters van Feyenoord en de stad logisch. Het maakt duidelijk dat er over het project veel en soms uiteenlopende meningen zijn. Het beleid is om te communiceren als er op basis van de projectvoortgang aanleiding voor is. Dat zijn dan voornamelijk feitelijkheden die een beeld geven van waar het project staat. Af en toe is er aanleiding direct te reageren op berichten in de media. Zo’n situatie doet zich nu voor. Afgelopen weekend verscheen er in de media een bericht waarin gesuggereerd werd dat één van de beoogde investeerders in het nieuwe stadion zich zou hebben teruggetrokken. Dit is onjuist. Geen van de partijen waarmee thans gesproken wordt over een investering in het nieuwe stadion is “afgehaakt”. Met het investeringsfonds waarnaar in de eerder genoemde mediaberichten wordt verwezen is zelfs nog nooit gesproken.

Stadion Feijenoord, Feyenoord Rotterdam en Nieuw Stadion doen in dit stadium geen mededelingen over de partijen waarmee gesprekken over de financiering worden gevoerd. De namen van deze partijen en/of de fase waarin de gesprekken zich bevinden, behoren tot de commerciële vertrouwelijkheid.

 

+2/-0

Deze soap is zo Rotterdamsonwaardig...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 08 april 2021 om 11:15:

Deze soap is zo Rotterdamsonwaardig...



klopt. De eerste steen had allang gemetseld moeten worden.

 

+1/-0

Ik ben nog steeds een voorstander, ondanks ik vroeger veel naar de kuip ging heb ik geen hechting aan de kuip.

Er zit wel een voorwaarde aan het nieuwe stadion bouwen en dat is of het financieel haalbaar is, er moeten mensen binnen of buiten de club die goed kunnen overzien of het haalbaar is.

Als het zou lukken is het een vooruitgang, de club is wel toe aan een nieuw stadion, ik hoop dat het gaat lukken.

 

+2/-0

Hier ook eentje hoor. Ik stel wat comfort zeer zeker op prijs in een nieuw stadion

 

+1/-0

Ik ben overduidelijk voor de progressie van Feyenoord in sportief en financieel opzicht. Dat houdt in dat ik voor de bouw van een update stadion bouw ben, waarin de faciliteiten een comfort voor de supporter en bezoekers vormen. Om het stadion zijn rendement te behouden heeft de UEFA formaliteiten voor een UEFA waardig stadion uitgevaardigd. Zij zullen ook de stadions indelen voor het spelen van diverse finales.
Dit draagt bij aan het rendement van het stadion, in economisch opzicht alleen al.

 

+1/-0

Altijd medelijden en natuurlijk ook algemene hilariteit als we, veilig hoog op de 1e ring van vak K, weer is tijdens een stevige bui van die watervallen uit kapotte dakgoten over de supporters op vakkie W of de andere parterre vakken zagen uitstorten. En dan zijn er supporters die dat er bij vinden horen.....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 08 april 2021 om 20:29:

Altijd medelijden en natuurlijk ook algemene hilariteit als we, veilig hoog op de 1e ring van vak K, weer is tijdens een stevige bui van die watervallen uit kapotte dakgoten over de supporters op vakkie W of de andere parterre vakken zagen uitstorten. En dan zijn er supporters die dat er bij vinden horen.....



Zo'n situatie maakte ik ook mee, en dat was tegen Rosenborg en dat onze Braziliaan de 1-0 maakte het stadion uit zijn voegen barstte en de stromende regen bleven komen. Mijn vrouw, van Ajax huize, was toen ook mee. :B

 

+1/-0

Ik was nog in de Kuip tot the Spurs de tent afbraken. Dronken suppoorters werden van de 2e ring gegooid

 

+1/-0

Ik ben niet automatisch voor of tegen het verlaten van de Kuip, de club moet doen wat het beste voor haar is. Sportief en financieel. Voorlopig ben ik er niet van overtuigd dat Feyenoord er echt direct financieel enorm op vooruit gaat met nieuwbouw. Dat is de vereiste voor sportief succes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 april 2021 om 07:37:

Ik was nog in de Kuip tot the Spurs de tent afbraken. Dronken suppoorters werden van de 2e ring gegooid



Was toen dat gelazer met Ajax niet begonnen, omdat de Spurs met hun banden had, als je die Danny nog wat uit het programma hooligans moet geloven?

 

+1/-0

Valentijn Driessen is niet te spreken over Arnesen, maar verwacht snel een positief JA over het nieuwe stadion ( aldus de column van deze pik)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 april 2021 om 07:18:

Valentijn Driessen is niet te spreken over Arnesen, maar verwacht snel een positief JA over het nieuwe stadion ( aldus de column van deze pik)


Hij verwacht dat het snel rond komt omdat er veel leeg staat, dat zegt nog niet zoveel natuurlijk. Beetje krabbegelul eigenlijk.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 31 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 27 28 29 30 31

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Stadion nieuw- of toch verbouw