Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 26 juli 2025 om 00:02:

socrates schreef op 25 juli 2025 om 11:19:

Zo we hebben op dit moment dus twee fitte centrale verdedigers waarvan een geen enkele ervaring heeft op het hoogste niveau. Anderhalve week te gaan tot Fenerbache. Arme Jan Plug tegen Jhon Duran.

Ik mag toch aannemen dat als we er tegen Fener uitvliegen dat DtK dan hetzelfde lot wacht. Verdediging niet op orde, hoop geld uitgegeven aan aanvallende middelmaat. Trainer aangesteld zonder enige logische onderbouwing.

Nu drijf je over. DtK doet zijn best maar ziet veel tegenstand binnen de club om serieuze transfers tot een goed einde te krijgen, vanwege het vele lekken. Timber klaagt nu ook dat er vele verkeerde situaties zijn geschetst. Je krijgt zo een tegenwerkende kracht in plaats van een opbouwende doordat ze zichzelf belangrijker achten dan de club door met " nieuws " aan te komen. Het gaat al jaren zo.

Het lekken gaat al jaren zo, dat geef jezelf ook aan. Hoe kan het dan zijn dat we in het verleden wel succesvol waren met transfers.

Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al. Het lekken is niet veranderd, maar de personen op bepaalde posities wel.

Kortom, DtK moet geen randzaken erbij gaan halen en gewoon doen waarvoor hij is aangesteld. Halen van goede mensen.

Zijn verkoopbeleid is best prima, hij verkoopt de spelers best aardig, maar zijn aankoopbeleid is gewoon waardeloos.

We zitten met een middelmatige selectie van 37 spelers. 37!!! Er moeten er eigenlijk 10 uit. Ik zie ze er nog voor aan als Hadj en Paixao verkocht worden dat er niemand gehaald wordt.

Waardeloos.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 27 juli 2025 om 09:22:

danall schreef op 26 juli 2025 om 00:02:

socrates schreef op 25 juli 2025 om 11:19:

Zo we hebben op dit moment dus twee fitte centrale verdedigers waarvan een geen enkele ervaring heeft op het hoogste niveau. Anderhalve week te gaan tot Fenerbache. Arme Jan Plug tegen Jhon Duran.

Ik mag toch aannemen dat als we er tegen Fener uitvliegen dat DtK dan hetzelfde lot wacht. Verdediging niet op orde, hoop geld uitgegeven aan aanvallende middelmaat. Trainer aangesteld zonder enige logische onderbouwing.

Nu drijf je over. DtK doet zijn best maar ziet veel tegenstand binnen de club om serieuze transfers tot een goed einde te krijgen, vanwege het vele lekken. Timber klaagt nu ook dat er vele verkeerde situaties zijn geschetst. Je krijgt zo een tegenwerkende kracht in plaats van een opbouwende doordat ze zichzelf belangrijker achten dan de club door met " nieuws " aan te komen. Het gaat al jaren zo.

Zijn verkoopbeleid is best prima, hij verkoopt de spelers best aardig, maar zijn aankoopbeleid is gewoon waardeloos.

Hij verkoopt het tafelzilver van Arnesen. Maar wie van zijn eigen aankopen gaat hij goed verkopen? Ueda, Nieuwkoop, Stengs, Ivanusec, Zerrouki, Lingr? Nou Hadj Moussa misschien. Of Read, maar die is in de jeugd door RvP gehaald. Goed, onder het regime van DtK dus die mag op zijn conto.

Maar van alle aankopen t/m zomer vorig seizoen is er verder helemaal niemand. Hij had mazzel dat hij binnenkwam in een geweldige situatie. Met de door Arnesen aangestelde Slot, de door Arnesen voorbereide aankopen van zomer 2022 en de door Arnesen opgezette scouting. Wat hij met dat geld doet is schandalig. Heeft circa 90 miljoen uitgegeven en mogelijk meer.

+1/-0

De categorie waarin DTK spelers haalt is ook niet de meest verkoopbare categorie, als je spelers van 25 niet binnen twee jaar verkoopt is de restwaarde gelijk al behoorlijk beperkt. Dan moeten ze wel heel veel sportieve impact en meerwaarde hebben voor Feyenoord om het eruit te halen. Bijvoorbeeld elk jaar kampioen worden of tenminste bij de eerste twee eindigen (CL geld). Ik zie dat met deze aankopen niet gebeuren.

+1/-0

Welke ploeg is beter, die van vier 2021/2022 (ik heb die van finale EL genomen) of een opstelling uit de huidige selectie?

finale Conference League 2022

Bijlow
Luts
Trauner
Senesi
Malacia

Aursnes
Kokcu
Til

Nelson
Dessers
Sini

Ploeg van nu
Bijlow
Read
Watanabe
Plug
Smal

Hwang
Timber
Steijn

AHM
Tengstedt
Sauer

Als ik ze zo tegenover elkaar zet vind ik Trauner (die van toen) beter dan Watanabe, Senesi beter dan Plug, Malacia (die van toen) beter dan Smal, Aursnes beter dan Hwang, Kokcu beter dan Timber, Til beter dan Steijn en Sini beter dan Sauer. Zeven posities dus.

Bijlow is gelijk, Luts en Read vind ik ook gelijk (hoewel Read een hogere top heeft). Dessers en Tengstedt zullen elkaar ook niet veel ontlopen. AHM is wellicht iets beter dan Nelson, hoewel die laatste meer een teamspeler is.

Dit is eigenlijk nogal genant als je beseft wat deze ploegen hebben gekost. We hebben nu wel een betere bank.

+1/-0

socrates schreef op 28 juli 2025 om 01:39:

Welke ploeg is beter, die van vier 2021/2022 (ik heb die van finale EL genomen) of een opstelling uit de huidige selectie?

Bijlow
Luts
Trauner
Senesi
Malacia

Aursnes
Kokcu
Til

Nelson
Dessers
Sini

Ploeg van nu
Bijlow
Read
Watanabe
Plug
Smal

Hwang
Timber
Steijn

AHM
Tengstedt
Sauer

Als ik ze zo tegenover elkaar zet vind ik Trauner (die van toen) beter dan Watanabe, Senesi beter dan Plug, Malacia (die van toen) beter dan Smal, Aursnes beter dan Hwang, Kokcu beter dan Timber, Til beter dan Steijn en Sini beter dan Sauer. Zeven posities dus.

Bijlow is gelijk, Luts en Read vind ik ook gelijk (hoewel Read een hogere top heeft). Dessers en Tengstedt zullen elkaar ook niet veel ontlopen. AHM is wellicht iets beter dan Nelson, hoewel die laatste meer een teamspeler is.

Dit is eigenlijk nogal genant als je beseft wat deze ploegen hebben gekost. We hebben nu wel een betere bank.

Voorlopig is er voor een kleine E40 miljoen uitgegaan en voor een bruto E93 miljoen binnengekomen. Spreekt voor zich, toch?

+1/-0

Bijlow
Luts
Trauner
Senesi
Malacia

Aursnes
Kokcu
Til

Nelson
Dessers
Sini

Ploeg van nu
Bijlow
Read
Watanabe
Plug
Smal

Hwang
Timber
Steijn

AHM
Tengstedt
Sauer

Op alle posities was het toen beter. Enige uitzondering is AHM tov Nelson. Bijlow was zelfs toen beter dan Bijlow nu.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 29 juli 2025 om 13:48:

Bijlow
Luts
Trauner
Senesi
Malacia

Aursnes
Kokcu
Til

Nelson
Dessers
Sini

Ploeg van nu
Bijlow
Read
Watanabe
Plug
Smal

Hwang
Timber
Steijn

AHM
Tengstedt
Sauer

Op alle posities was het toen beter. Enige uitzondering is AHM tov Nelson. Bijlow was zelfs toen beter dan Bijlow nu.

En dan te bedenken dat Dennis sinds 23 ongeveer 90 miljoen heeft uitgegeven. We zijn minder dan toen met die ploeg die amper iets kostte.

+1/-0

Bijlow
Luts
Trauner
Senesi
Malacia

Aursnes
Kokcu
Til

Nelson
Dessers
Sini

Ploeg van nu
Bijlow
Read
Watanabe
Plug
Smal

Hwang
Timber
Steijn

AHM
Tengstedt
Sauer

Ben nog niet super positief maar vind toch niet helemaal alles slechter.

Hwang beter
fitte Timber minstens gelijkwaardig
Tengstedt kan je niet beoordelen
Watanabe is een erg goede speler maar kan je nog niet beoordelen
Sauer gaan we zien dit jaar
AHM is wellicht iets beter dan Nelson haha serieus?

+1/-0

In het begin van deze topic werd er nog gespeculeerd over de opvolger van DtK. De eerste posting was van januari 2025 (Socrates).

Het gaat nu al maandenlang over hetgeen wat hij doet of niet doet. Wie zou hem op moeten volgen?

+1/-0

Sobat schreef op 30 juli 2025 om 00:14:

In het begin van deze topic werd er nog gespeculeerd ovr de opvolger van DtK. De eerste posting was van januari 2025 (Socrates).

Het gaat nu al maandenlang over hetgeen wat hij doet of niet doet. Wie zou hem op moeten volgen?

Arnesen en Schuiteman. Geen idee of Arnesen dat nog wil en fit genoeg is.

+1/-0

Het blijft oorverdovend stil v.w.b. een nieuwe invulling van de TD.
Als Arnesen wil en fit genoeg is, mag hij van mij weer terugkomen. Zeker nu de club wat meer armslag heeft als voorheen.

+1/-0

Sobat schreef op 30 juli 2025 om 18:23:

Als Arnesen wil en fit genoeg is, mag hij van mij weer terugkomen. Zeker nu de club wat meer armslag heeft als voorheen.

Binnen de club zien ze het heel anders. Die vinden dat alles goed gaat.

De supporters zijn de enige die klagen, dus ik verwacht hier geen verandering op korte termijn.

Dus ik blijf dit topic mooi gebruiken om de fouten van DtK uit te lichten.

+1/-1

Niakate is dus hoe dan ook niet inzetbaar in de voorronde. Het lijkt wel alsof ze zich neerleggen bij uitschakeling en een jaar EL. Ongekende prutserij.

+1/-1

Is die al opgepleurd? De CL zo op het spel zetten is onverdedigbaar.

+1/-1

socrates schreef op 01 augustus 2025 om 21:27:

Is die al opgepleurd? De CL zo op het spel zetten is onverdedigbaar.

Wat mij betreft hoeft hij niet weg (als AD), maar het is wel 5 over 12 voor wat betreft de technische zaken.

+1/-1

De mythische status van Arnesen wordt wel een beetje overschat. Hij is ook de man die brandhout als Bozenik, Antonucci, Özyakup, Texeira, Diemers, Spajic, Pratto en Bassett heeft gehaald. De enige speler die Arnesen heeft gehaald die voor een flink bedrag is verkocht, was Aursnes.

Zijn beste transfer was Slot, en daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor. Maar het was Slot die spelers tot grote hoogte bracht, niet het transferbeleid van Arnesen want dat hield niet over. Vergeet niet dat de echte klappers zoals Paixao, Gimenez, Hancko, Wieffer, Hwangh, Hadj Moussa werden gehaald nadat Arnesen zijn werkzaamheden al had stilgelegd. M.a.w. DTK doet het niet slechter.

+2/-0

Kalouless schreef op 07 augustus 2025 om 22:21:

De mythische status van Arnesen wordt wel een beetje overschat. Hij is ook de man die brandhout als Bozenik, Antonucci, Özyakup, Texeira, Diemers, Spajic, Pratto en Bassett heeft gehaald. De enige speler die Arnesen heeft gehaald die voor een flink bedrag is verkocht, was Aursnes.

Zijn beste transfer was Slot, en daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor. Maar het was Slot die spelers tot grote hoogte bracht, niet het transferbeleid van Arnesen want dat hield niet over. Vergeet niet dat de echte klappers zoals Paixao, Gimenez, Hancko, Wieffer, Hwangh, Hadj Moussa werden gehaald nadat Arnesen zijn werkzaamheden al had stilgelegd. M.a.w. DTK doet het niet slechter.

Eens, maar de financieen onder Advocaat waren een topclub ONwaardig hé. Een zooitje zonder visie.

De Deen werkte als speler en technisch directeur met toptrainers, zoals José Mourinho en Carlo Ancelotti, dus ziet wel degelijk waar een TOP trainer aan moet voldoen.

Ik dacht dat hij nog vastlag in Alkmaar, maar ik had een goede band met Mino Raiola, helaas overleden. Hij vertelde me dat Arne een aflopend contract had. Toen hebben we toenadering gezocht, in het diepste geheim, ik heb het niet eens mijn vrouw verteld. We spraken af op een plek die ik nu nog niet wil vertellen, haha. Soms moet je geheimen geheimhouden.'

+1/-0

Toen hij kwam was er alleen bagger. Geen geld, geen organisatie, geen scouting. Toen hij dat eenmaal had geregeld waren de aankopen in 21 (met weinig geld) en 22 erg goed. Je doet aan geschiedvervalsing want die 22 aankopen zijn allemaal door hem en door zijn scouting voorbereid. Dat liep allemaal al lang, DtK heeft de handtekening gezet, maar het denkwerk was door Arnesen gedaan. Je zag hoe het de zomer erna instortte toen DtK het alleen moest doen.

+1/-1

Nou, dit is wel voldoende voor ontslag DtK toch? 60 miljoen uitgegeven en dan zo worden weggepoetst. Heel snel wegwezen met deze oplichter.

+1/-1

socrates schreef op 12 augustus 2025 om 23:54:

Toen hij kwam was er alleen bagger. Geen geld, geen organisatie, geen scouting. Toen hij dat eenmaal had geregeld waren de aankopen in 21 (met weinig geld) en 22 erg goed. Je doet aan geschiedvervalsing want die 22 aankopen zijn allemaal door hem en door zijn scouting voorbereid. Dat liep allemaal al lang, DtK heeft de handtekening gezet, maar het denkwerk was door Arnesen gedaan. Je zag hoe het de zomer erna instortte toen DtK het alleen moest doen.

Je bent wel goed ingevoerd dat jij zo zeker weet dat die 22 aankopen door Arnesen al lang waren voorbereid.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)