Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Zo de meningen zijn verdeeld. In ieder geval kan hij nu niet echt meer op de aankopen van Arnesen teren. Dus DtK, vol gas, als de sodemieter.

En zo niet, bemoei je dan niet meer met het technische deel.
O ja, en vergeet de uitgaande transfers niet... :bang

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 09 juni 2025 om 21:38:

De heilig verklaarde prutser Arnesen die steeds met allerlei overjarig puin kwam aanzetten. Je mag je handjes dichtknijpen met ten Kloese. Alles wat na hem komt zal vele gradaties slechter zijn.

Noem eens 5 aanwinsten die nu echt succesvol zijn gebleken, die ten Kloese heeft gehaald?

Ik zal beginnen met 5 aankopen noemen die geen succes zijn gebleken:
- Osman
- Nadje
- Gonzalez
- Lotomba
- Mitchell

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 12 juni 2025 om 09:58:

De heilig verklaarde prutser Arnesen die steeds met allerlei overjarig puin kwam aanzetten. Je mag je handjes dichtknijpen met ten Kloese. Alles wat na hem komt zal vele gradaties slechter zijn.

Noem eens 5 aanwinsten die nu echt succesvol zijn gebleken, die ten Kloese heeft gehaald?
- Osman
- Nadje
- Gonzalez
- Lotomba
- Mitchell

2 zijn er huur. Blijven jeugdigen, die altijd in dip kunnen komen. Minteh was niks in het begin, later wel. Nadje was zo goed als gratis (totaal overbodig voor het 1e daar niet van), Lotomba werd (in mijn ogen onterecht) door velen, ook hier, bejubeld. Mitchell is voor de potentie gekocht. Lukt het om een ruwe diamant te slijpen? Alsof ten Kloese zelf die beslissingen neemt, daar geven meerdere mensen bij Feyenoord hun input aan. Achteraf kijkt men de koe in de kont. Dit soort aankopen doet Feyenoord al 20 jaar.

+1/-0

Marquis schreef op 12 juni 2025 om 13:27:

- Osman
- Nadje
- Gonzalez
- Lotomba
- Mitchell

2 zijn er huur. Blijven jeugdigen, die altijd in dip kunnen komen. Minteh was niks in het begin, later wel. Nadje was zo goed als gratis (totaal overbodig voor het 1e daar niet van), Lotomba werd (in mijn ogen onterecht) door velen, ook hier, bejubeld. Mitchell is voor de potentie gekocht. Lukt het om een ruwe diamant te slijpen? Alsof ten Kloese zelf die beslissingen neemt, daar geven meerdere mensen bij Feyenoord hun input aan. Achteraf kijkt men de koe in de kont. Dit soort aankopen doet Feyenoord al 20 jaar.

Ik vind het waardeloos. Hij haalt 14 spelers (maakt niet uit of het koop of huur is) waarvan de meeste niets direct toevoegen. Haal dan liever 3 of 4 gerichte aankopen die direct van toegevoegde waarde zijn.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 12 juni 2025 om 14:28:

Marquis schreef op 12 juni 2025 om 13:27:

- Osman
- Nadje
- Gonzalez
- Lotomba
- Mitchell

Ik vind het waardeloos. Hij haalt 14 spelers (maakt niet uit of het koop of huur is) waarvan de meeste niets direct toevoegen. Haal dan liever 3 of 4 gerichte aankopen die direct van toegevoegde waarde zijn.

Ja, en met die 14 spelers heb je het razend druk. Laat het lekker bij 3 of 4 gerichte aankopen. Vroeg beginnen, snel klaar en hele zooi in die helikopter.

+1/-0

Als je de berichtgevingen bij houdt, dan is de onderbouw in de jeugd up tot date met coaches, jeugdspelers worden aangetrokken, dan zijn ze voor de O21 ook versterkingen aan het zoeken, daarbij wordt het eerste of de selectie ook aan bod te komen. Dit vergt allemaal tijd en geld. Heeft Feyenoord voldoende financien om op de markt te kunnen inspelen?

+1/-0

danall schreef op 14 juni 2025 om 13:05:

Als je de berichtgevingen bij houdt, dan is de onderbouw in de jeugd up tot date met coaches, jeugdspelers worden aangetrokken, dan zijn ze voor de O21 ook versterkingen aan het zoeken, daarbij wordt het eerste of de selectie ook aan bod te komen. Dit vergt allemaal tijd en geld. Heeft Feyenoord voldoende financien om op de markt te kunnen inspelen?

Snap je punt niet.
Je kan daar voor verschillende mensen aanstellen.
Eerste elftal moet altijd eerst naar gekeken worden.

+1/-0

wehave schreef op 14 juni 2025 om 13:46:

danall schreef op 14 juni 2025 om 13:05:

Snap je punt niet.
Je kan daar voor verschillende mensen aanstellen.
Eerste elftal moet altijd eerst naar gekeken worden.

Natuurlijk moet daar eerst naar gekeken worden.
Dat neemt niet weg dat je aandacht ook naar de andere groepen moet uitgaan? De diversen zijn aangesteld maar het oog van de meester ... gaat ook op! Ook dat kost geld.

+1/-0

Arnesen stelde Slot aan, DtK heeft 10 miljoen uitgegeven aan Priske en RvP plus staf.

Arnesen begon zwak in een periorde dat er geen geld en geen organisatie was. Zijn transferzomer van 21 was gegeven de omstandigheden extreem goed. Die van 22, die volledig door hem en zijn scouts is voorbereid, nog veel beter. DtK was toen betrokken bij het rondmaken van de deals (waarvoor de credits), maar het denkwerk kwam toch echt van Arnwsen. Arnesen verdient ook de credits voor het opbouwen van de organisatie en de scouting. Door DtK overigens weer afgebroken.

De transferzomer van 23, de eerste zelfstandige van DtK, was extreem slecht. Tussen de 35/40 miljoen uitgegeven waar je nooit meer iets van terugziet. Vorige zomer: geen rechtsbuiten gehaald, Wieffer pas in de winterstop vervangen (Hwang is echt geen zes) en Hwang en Lotomba te laat binnen waardoor we ook toen weer snel achter de feiten aanliepen. Het drama Priske heb ik al benoemd. De laatste drie windows heeft hij als een een malloot overboden op allerlei rechtsbuitens en dat mislukte zonder uitzondering.

DtK is een geweldige prutser die heel veel geluk heeft gehad met het moment waarop hij instapte en kon profiteren van het werk van Slot en Arnesen. Hij is heel goed om zichzelf daarvoor de eer te geven en jij trapt daar met open ogen in.

+1/-0

- Osman
- Nadje
- Gonzalez
- Lotomba
- Mitchell

Ivanusec, Zerrouki, Ueda, Nieuwkoop, Lingr en de aller aller slechtste: Priske.

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1307420/feyenoord-akkoord-over-diarra.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&a
mp;utm_campaign=voetbal

Snap niet waarom Kloese zich nog bemoeid met dit eerlijk gezegd.
Dit is weer zo Kloese transfer.
Hoop voor hem en ons dat het wel weer keer wat is maar snap eerlijk niet waarom hij zich er maar mee blijft bemoeien.

Lijkt ook wel als er een speler is die pas nog amateur was Feyenoord die altijd moet hebben..

+1/-0

wehave schreef op 23 juni 2025 om 10:48:

(...)

Ik heb geen idee of deze 'woordkeuzes' een correcte weergave zijn van hoe deze speler binnen Feyenoord is beoordeeld. Maar het artikel van deze 'knip en plak'-site, als ook het bericht op VI.vl (ik kan het Pro-artikel niet lezen) lijken de technische organisatie van Feyenoord te simplificeren tot één man; Dennis te Kloese.

Te Kloese is nog altijd nauw betrokken bij het technische beleid van Feyenoord. Ik weet niet exact hoe iedereen in de huidige structuur functioneert, maar ik krijg de indruk gekregen dat Mark Ruijl nu vooral veel 'voorwerk' verzamelt en doet: scouting, data-analyses, etc. Dit resulteert in 'lijstjes' met potentiele versterkingen, en gezamenlijk (dus Ruijl, te Kloese, en wellicht ook nog anderen; van Persie natuurlijk) die lijstjes worden besproken en beoordeeld.

Te Kloese onderhoudt het contact met zaakwaarnemers, doet onderhandelingen met andere clubs/partijen, etc.

Dat spelers via Te Kloese worden aangeboden, door bijvoorbeeld zaakwaarnemers; dat klinkt niet onlogisch. Zoals dat ook bij Diarra gebeurd is.

Dat hij zélf ook is gaan kijken naar die speler vind ik opmerkelijk. Maar wellicht was Diarra niet de enige reden voor een bezoek aan Turkije, Feyenoord heeft interesse in meer spelers die daar voetballen. Maar ik mag hopen dat andere medewerkers binnen de Feyenoord organisatie (waaronder Mark Ruijl) Diarra óók (of: eerder) hebben bekeken en beoordeeld.

De indruk wordt gewekt dat Te Kloese bij deze transfer heel zelfstandig gehandeld heeft. Ik vraag me sterk af, of dat een juiste weerspiegeling is van hoe de club op dit moment functioneert. Als dat het geval is, is dat geen goede zaak.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 23 juni 2025 om 12:20:

wehave schreef op 23 juni 2025 om 10:48:

(...)

Ik heb geen idee of deze 'woordkeuzes' een correcte weergave zijn van hoe deze speler binnen Feyenoord is beoordeeld. Maar het artikel van deze 'knip en plak'-site, als ook het bericht op VI.vl (ik kan het Pro-artikel niet lezen) lijken de technische organisatie van Feyenoord te simplificeren tot één man; Dennis te Kloese.

Te Kloese is nog altijd nauw betrokken bij het technische beleid van Feyenoord. Ik weet niet exact hoe iedereen in de huidige structuur functioneert, maar ik krijg de indruk gekregen dat Mark Ruijl nu vooral veel 'voorwerk' verzamelt en doet: scouting, data-analyses, etc. Dit resulteert in 'lijstjes' met potentiele versterkingen, en gezamenlijk (dus Ruijl, te Kloese, en wellicht ook nog anderen; van Persie natuurlijk) die lijstjes worden besproken en beoordeeld.

Te Kloese onderhoudt het contact met zaakwaarnemers, doet onderhandelingen met andere clubs/partijen, etc.

Dat spelers via Te Kloese worden aangeboden, door bijvoorbeeld zaakwaarnemers; dat klinkt niet onlogisch. Zoals dat ook bij Diarra gebeurd is.

Dat hij zélf ook is gaan kijken naar die speler vind ik opmerkelijk. Maar wellicht was Diarra niet de enige reden voor een bezoek aan Turkije, Feyenoord heeft interesse in meer spelers die daar voetballen. Maar ik mag hopen dat andere medewerkers binnen de Feyenoord organisatie (waaronder Mark Ruijl) Diarra óók (of: eerder) hebben bekeken en beoordeeld.

De indruk wordt gewekt dat Te Kloese bij deze transfer heel zelfstandig gehandeld heeft. Ik vraag me sterk af, of dat een juiste weerspiegeling is van hoe de club op dit moment functioneert. Als dat het geval is, is dat geen goede zaak.

Ik weet ondertussen wel dat jij altijd de excuus zoekt voor de Kloese.
Als we gewoon afgaan op de feiten van het verleden moet hij dit gewoon overlaten aan de experts.
Niet zelf gaan kijken etc , dat kan hij niet.
Dat hebben we nu toch wel gezien?

Maarja als je maar genoeg de kans krijgt schiet je altijd wel keer raak..

+1/-0

wehave schreef op 23 juni 2025 om 12:41:

(...)

Ik hoor net op 'Rondje Voetbalzomer' dat VI-hoofdredacteur Pieter Zwart een iets andere gang van zaken suggereert dan Voetbalprimeur meldt. Ook op basis van het stuk van Martijn Krabbendam dat achter de betaalmuur van VI-Pro zit.

Wellicht leuk om te luisteren, ook omdat hij over de achtergrond van deze speler verteld. (vanaf minuut 29:40) Bijzonder verhaal. Wel echt een 'tropische verrassing' deze speler, die een jaar geleden nog als buitenlandse student speelde bij een Turks universiteits-team.

Een (Turkse) zaakwaarnemer heeft Diarra getipt bij te Kloese, die daarop wat beelden heeft bekeken van de speler. Hij was enthousiast, waarop scouts zijn afgereisd om hem aan het werk te zien. 'Hoe meer ze van hem zagen; hoe enthousiaster ze van hem werden'.

Nergens zegt Pieter Zwart dat Te Kloese zélf naar Turkije is afgereisd om Diarra zélf te bekijken.

Het lijkt ook niet zo te zijn dat deze transfer een complete éénmansactie is van te Kloese, waar verder helemaal niemand in is gekend bij Feyenoord.

Dat is wel wat het artikel van Voetbalprimeur lijkt te willen suggereren.

Maar goed, ik 'verdedig' te Kloese natuurlijk alleen maar...

+1/-0

MIddenveldert schreef op 23 juni 2025 om 15:47:

(...)

Zodra er iets over KLoese word gezegd weet ik al wie gaat reageren en iets positiefs wilt zeggen.

Ondertussen zie ik weinig verschil met al vorige jaren onder KLoese zonder Arnessen
We gaan weer voor spelers die je vooraf al weet die zijn te duur.
En we wachten en wachten en wachten , 2 weken nadat we begonnnen komen er dan nog wat spelers.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/spits-lijkt-onhaalbaar-voor-ajax-en-feyenoord-derde-bod-van-16-5-miljoen-euro-afgewezen/blt562acab50890b691

Lekker achteraan gaan , zijn genoeg andere spelers die je wel kan halen als je maar scout op wat je werkelijk kan halen.
We blijven voor spelers gaan die we na maanden en maanden achterkomen dat ze toch te duur zijn.
Selectie is niet op orde want tja de transfermarkt is voorbij.
Hoe vaak hebben we dat al niet gehad.

En jij ziet zoveel verschil met de vorige jaren want de Kloese heeft wat afgedragen..
Ondertussen gaat die via zaakwaarnemers naar spelers kijken en halen..

Ik hoop dat het nog allemaal goed komt he, dat ik alles mis had en dat ik moet toegeven dat Middenveldert het wel allemaal goed heeft gezien.
Ik heb dat wel ongelijk maar beste voor Feyenoord.

Ondertussen zie ik 0% verschil.
We zitten alweer bijna in juli.

+1/-0

wehave schreef op 24 juni 2025 om 13:51:

MIddenveldert schreef op 23 juni 2025 om 15:47:

(...)

Zodra er iets over KLoese word gezegd weet ik al wie gaat reageren en iets positiefs wilt zeggen.

Ondertussen zie ik weinig verschil met al vorige jaren onder KLoese zonder Arnessen
We gaan weer voor spelers die je vooraf al weet die zijn te duur.
En we wachten en wachten en wachten , 2 weken nadat we begonnnen komen er dan nog wat spelers.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/spits-lijkt-onhaalbaar-voor-ajax-en-feyenoord-derde-bod-van-16-5-miljoen-euro-afgewezen/blt562acab50890b691

Lekker achteraan gaan , zijn genoeg andere spelers die je wel kan halen als je maar scout op wat je werkelijk kan halen.
We blijven voor spelers gaan die we na maanden en maanden achterkomen dat ze toch te duur zijn.
Selectie is niet op orde want tja de transfermarkt is voorbij.
Hoe vaak hebben we dat al niet gehad.

En jij ziet zoveel verschil met de vorige jaren want de Kloese heeft wat afgedragen..
Ondertussen gaat die via zaakwaarnemers naar spelers kijken en halen..

Ik hoop dat het nog allemaal goed komt he, dat ik alles mis had en dat ik moet toegeven dat Middenveldert het wel allemaal goed heeft gezien.
Ik heb dat wel ongelijk maar beste voor Feyenoord.

Ondertussen zie ik 0% verschil.
We zitten alweer bijna in juli.

Het geraamte van het elftal is er al met Hwang, Moder, Read, Smal, Beelen. Nog twee goede centrale verdedigers erbij en nog een vleugelspeler en je bent een heel eind op weg. En de linkerkant moet goed ingevuld worden.

+1/-0

(...)

Feyenoord volgt Rômulo al meer dan een jaar, helaas is het in die periode niet gelukt de speler los te weken bij Göztepe. En inmiddels heeft de speler zodanig gepresteerd, dat de vraagprijs ontploft is en andere clubs met grotere budgetten geinteresseerd zijn.

Dat is ontzettend jammer, Feyenoord moet nu doorschakelen. Dat doen ze ook, gezien de interesse in die Koreaan van Genk.

En ja, ik zie daar ook iets positiefs in; namelijk dat Feyenoord de kwaliteiten van Rômulo wel knap onderkent heeft. Nu nog even wat sneller en overtuigender handelen. Zeker wanneer je als club overtuigd bent van een aanwinst. Al ligt dat ook niet altijd aan Feyenoord.

Dat Rômulo altijd al te duur was voor Feyenoord, daar geloof ik niets van.

Ondertussen speelt er van alles rond Feyenoord. Er komen tal van namen in de media, en hopelijk zijn er nog meer die voor de buitenwacht nog onbekend blijven. Ik weet niet of dat meer of beter is dan onder Arnesen, of ten opzichte van vorig jaar zomer. Toen Mark Ruijl nog niet in zijn huidige rol bij Feyenoord werkte.

Dat zullen we moeten afwachten.

Het is inmiddels alweer bijna juli, dat klopt. Wellicht dat Feyenoord toch moet wachten op een verkoop, alvorens het echt kan handelen op inkomende transfers.
Met Steijn en Diarra lijken er al twee gerichte aankopen te zijn gedaan, al kun je terecht afvragen of die spelers (op die posities) prioriteit hebben.

Over Diarra gesproken, heb je nog even geluisterd naar Pieter Zwart? Of blijf je liever bij de versie van Voetbalprimeur dat dit een transfer is die Te Kloese volledig zelfstandig heeft gedaan?

+1/-0

Tot dusver komt het bij mij als een geploeter over om er maar er iets uit te kloppen dat op een min of meer aanvaardbare selectie lijkt. Dat speelt volgens een nog te bepalen concept, dat gaandeweg zich nog moet bewijzen en waarvoor flknk in de buidel getast moet worden.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 24 juni 2025 om 14:47:

(...)

Over Diarra gesproken, heb je nog even geluisterd naar Pieter Zwart? Of blijf je liever bij de versie van Voetbalprimeur dat dit een transfer is die Te Kloese volledig zelfstandig heeft gedaan?

Heb je link?

En ja, ik zie daar ook iets positiefs in; namelijk dat Feyenoord de kwaliteiten van Rômulo wel knap onderkent heeft. Nu nog even wat sneller en overtuigender handelen. Zeker wanneer je als club overtuigd bent van een aanwinst. Al ligt dat ook niet altijd aan Feyenoord.

Ze zien wel vaker de juiste en goede spelers.
Dat is toch niet zo moeilijk.
Nu nog graag de haalbare en op tijd een keer.;

Het is inmiddels alweer bijna juli, dat klopt. Wellicht dat Feyenoord toch moet wachten op een verkoop, alvorens het echt kan handelen op inkomende transfers.

Dit is wat je altijd doet , je gaat het positief invullen.
Nu moeten we weer wachten op de verkoop maar gaan wel bieden op psoities waar niet de grootste problemen zijn.
Het is niet verkeerd om keer negatief te zijn als het gewoon zo is he.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 juni 2025, 13:27:51.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)