Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 februari 2026 om 09:53:

Schuiteman is niet zo lekker vertrokken bij Feyenoord, ik zie hem niet terugkeren in een TD-rol zolang Dennis te Kloese blijft zitten als AD...

Die twee hebben niet echt een goede verhouding volgens mij...

Schuiteman weet hoe je een elftal moet samen stellen. Slecht als te Kloese hem heeft weg gejaagd. Te Kloese moet zich niet meer met het technische beleid bemoeien.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Een nieuwe TD is sowieso nodig het functioneren vd AD kan later wel onder de loep genomen worden dan kan de club wellicht denken aan een nieuwe Algemeen Directeur.
Feyenoord moet niet helemaal stuurloos worden.

+1/-0

Politie onderzoekt bedreigingen aan adres van Dennis te Kloese
vandaag, 18:47 206 reacties
De politie doet onderzoek naar telefonische bedreigingen aan het adres van Feyenoord-directeur Dennis te Kloese. Sinds de laatste nederlaag van de Rotterdammers wordt hij veelvuldig lastiggevallen. Zijn mobiele telefoonnummer is online gedeeld, waarna hij een groot aantal nare berichten en telefoontjes heeft ontvangen.

Uit politieonderzoek is gebleken dat de Feyenoord-directeur de afgelopen dagen herhaaldelijk is benaderd via zijn mobiele telefoon. Daarbij ontving hij veel verwensingen en bedreigingen. De politie onderzoekt de aard van deze uitingen.

Rechercheurs bekijken momenteel of de berichten strafbaar zijn. Daarbij wordt onderzocht of er sprake is van feiten zoals bedreiging of opruiing. Op basis van die beoordeling kan worden besloten tot vervolgonderzoek.

Wanneer blijkt dat sprake is van strafbare uitingen, zal nader onderzoek worden gedaan naar de afzenders van de berichten. In dat geval kunnen ook aanhoudingen volgen, zo meldt de politie in een online persbericht.

+1/-0

Bezopen dat mensen dit doen, totaal gebrek aan niveau.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 03 februari 2026 om 19:13:

Bezopen dat mensen dit doen, totaal gebrek aan niveau.

Dennis kan zelf wel een stootje hebben jaren in Mexico gewerkt maar voor zijn gezin met jonge kinderen vreselijk.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Ik denk ook dat hij niet komt, ik lees twijfels van hem in dit artikel.

+1/-0

Schuiteman TD
Eenhoorn AD
RVC moet minstens 1 echte voetbalman hebben en dat is niet Troost.

+1/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 februari 2026, 09:40:20.

+1/-0

+1/-0

Deijl is een verbetering en nuttig. St juste een grote gok en Benda tja of hij beter is dan Wellenreuther ik weet het niet.

+1/-0

Als Feyenoord eens 'normaal' gaat presteren moet je ook met deze selectie tweede kunnen worden maar RVP is daarvoor niet meer de juiste man.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)