Vak: -
Forumreacties: 2.233
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 02 februari 2026 om 09:53:
Schuiteman is niet zo lekker vertrokken bij Feyenoord, ik zie hem niet terugkeren in een TD-rol zolang Dennis te Kloese blijft zitten als AD...
Die twee hebben niet echt een goede verhouding volgens mij...
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.572
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 02 februari 2026 om 10:22:
(...)
Schuiteman weet hoe je een elftal moet samen stellen. Slecht als te Kloese hem heeft weg gejaagd. Te Kloese moet zich niet meer met het technische beleid bemoeien.
Forumreacties: 17.147
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 02 februari 2026 om 11:25:
(...)
Schuiteman weet hoe je een elftal moet samen stellen. Slecht als te Kloese hem heeft weg gejaagd. Te Kloese moet zich niet meer met het technische beleid bemoeien.
Arnesen wist dat ook, de vraag waarom die weg moest is inmiddels ook wel legitiem.
Wanneer je aan een directie-rol binnen een voetbalclub begint, ga je vijanden maken. Daar ontkom je niet aan. Uiteindelijk botsen karakters en ego's. Hoe groter die ego's en karakters; des te moeilijker die daar vervolgens overheen stappen wanneer de omstandigheden zo zijn dat ze weer tot elkaar veroordeeld worden. Of de kans daartoe bestaat.
Wanneer er nu een Technisch Directeur aangesteld gaat worden, moet je er rekening mee houden dat deze óók met te Kloese in de hoedanigheid van Algemeen Directeur door één deur kan.
Te Kloese moet zich daarbij wellicht over zijn gekrenkte ego heen zetten, aangezien hij de Technische portefeuille verliest. En hij heeft altijd aangegeven dat daar zijn plezier/voldoening uit te halen. Tegelijkertijd moet de nieuwe Technisch Directeur niet bij voorbaat een aversie tegen de zittende directie hebben. En volgens mij is dat bij Schuiteman wél het geval.
Dat Te Kloese zo snel mogelijk van het Technische beleid afgehaald moet worden, ben ik volledig eens.
Forumreacties: 3.983
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 02 februari 2026 om 14:17:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 02 februari 2026 om 11:25:
(...)
Arnesen wist dat ook, de vraag waarom die weg moest is inmiddels ook wel legitiem.
Wanneer je aan een directie-rol binnen een voetbalclub begint, ga je vijanden maken. Daar ontkom je niet aan. Uiteindelijk botsen karakters en ego's. Hoe groter die ego's en karakters; des te moeilijker die daar vervolgens overheen stappen wanneer de omstandigheden zo zijn dat ze weer tot elkaar veroordeeld worden. Of de kans daartoe bestaat.
Wanneer er nu een Technisch Directeur aangesteld gaat worden, moet je er rekening mee houden dat deze óók met te Kloese in de hoedanigheid van Algemeen Directeur door één deur kan.
Te Kloese moet zich daarbij wellicht over zijn gekrenkte ego heen zetten, aangezien hij de Technische portefeuille verliest. En hij heeft altijd aangegeven dat daar zijn plezier/voldoening uit te halen. Tegelijkertijd moet de nieuwe Technisch Directeur niet bij voorbaat een aversie tegen de zittende directie hebben. En volgens mij is dat bij Schuiteman wél het geval.
Dat Te Kloese zo snel mogelijk van het Technische beleid afgehaald moet worden, ben ik volledig eens.
Kloesoe als AD handhaven is onmogelijk. Hij heeft Arnesen weggewerkt, het technische deel naar zich toegetrokken en vanwege verschillende drogredenen nooit meer afgestaan.
Hij duldt echt geen TD met enige persoonlijkheid naast zich. Bovendien moet hij dan tegen die TD zeggen dat hij ff moet dimmen met aankopen doen, omdat Kloesoe zelf het geld heeft opgemaakt.
Onmogelijk om deze man te handhaven.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.572
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)