Vak: -
Forumreacties: 3.555
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 februari 2025 om 18:18:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 05 februari 2025 om 16:33:
Deze man gaat niet weg. Iedereen vindt het geweldig wat hij heeft gepresteerd, althans iedereen binnen Feyenoord. Hij heeft Santi verkocht voor 32 miljoen, dus iedereen is tevreden.
Helaas zitten we door dit soort actie, langer met hem opgescheept dan we allemaal zouden willen.
Hij hoeft van mij op dit moment ook nog niet weg 9 blessures vandaag op 2 na een elftal dan is het voor een TD ook onmogelijk. Geen winger erbij vind ik wel een grote fout netals vertrek van Santi die had net zo goed in de zomer kunnen vertrekken. Priske valt tegen maar wel overwogen en gescout had ook goede resultaten de laatste twee jaar. 3 nationale prijzen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.603
Reg.: 9 oktober 2019
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.162
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 18 februari 2025 om 11:32:
Ik weet niet op basis waarvan de kandidaten in dit artikel geselecteerd zijn . Het lijkt mij meer een samenraapsel van een aantal namen die de schrijver zelf bedacht heeft, dan dat ze daadwerkelijk op de radar staan in het Maasgebouw. Zo kun je van alles verzinnen, zo'n site/schrijver maakt z'n eigen nieuws en dat gaat zijn eigen leven leiden. Voor je het weet gaan we hier lopen discussieren over iemand als Mo Allach. Zullen we dat niet doen?
Als deze namen op 'een lijstje' staan bij Feyenoord, lijkt mij dat geen 'short-list' maar eerder een overzicht met nog tientallen andere namen die nog op geen enkele wijze beoordeeld en/of gefilterd zijn.
Ik mis er nog wel een paar, want waar zijn bijvoorbeeld Huiberts en Schuiteman?
Ik denk dat de enige, realistische naam op deze lijst Mark Ruijl is. Die zie ik wel een soort 'promotie' krijgen waarbij hij vanuit zijn huidige rol nog meer verantwoordelijkheden krijgt.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.120
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 18 februari 2025 om 11:32:
Ik weet niet op basis waarvan de kandidaten in dit artikel geselecteerd zijn . Het lijkt mij meer een samenraapsel van een aantal namen die de schrijver zelf bedacht heeft, dan dat ze daadwerkelijk op de radar staan in het Maasgebouw. Zo kun je van alles verzinnen, zo'n site/schrijver maakt z'n eigen nieuws en dat gaat zijn eigen leven leiden. Voor je het weet gaan we hier lopen discussieren over iemand als Mo Allach. Zullen we dat niet doen?
Als deze namen op 'een lijstje' staan bij Feyenoord, lijkt mij dat geen 'short-list' maar eerder een overzicht met nog tientallen andere namen die nog op geen enkele wijze beoordeeld en/of gefilterd zijn.
Ik mis er nog wel een paar, want waar zijn bijvoorbeeld Huiberts en Schuiteman?
Ik denk dat de enige, realistische naam op deze lijst Mark Ruijl is. Die zie ik wel een soort 'promotie' krijgen waarbij hij vanuit zijn huidige rol nog meer verantwoordelijkheden krijgt.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.692
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 18 februari 2025 om 11:14:
https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/nl-eredivisie/2025/02/feyenoord-transfernieuws-zes-kandidaten-voor-technisch-directeurschap?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlin
k&utm_campaign=Headliner.nl
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.162
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 18 februari 2025 om 13:56:
Mark Ruijl is op dit moment géén Technisch Directeur, deze rol bestaat niet meer in de huidige structuur bij Feyenoord.
Hij is Technisch Manager, met een beperkter takenpakket en minder eindverantwoordelijkheid, de eindverantwoordelijkheid voor het technische beleid ligt nog altijd voor het leeuwendeel bij te Kloese.
Als je op basis daarvan concludeert dat hij een stroman is, een zeer zwak persoon en een spreekpop; dan begrijp je niet hoe de organisatie bij Feyenoord nu is ingericht. Noch snap je hoe zo'n gelaagdheid in een organisatie in de praktijk functioneert.
Alsof je een caissière verwijt dat je boodschappen zo duur zijn geworden...
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)