Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Mark Ruijl is op dit moment géén Technisch Directeur, deze rol bestaat niet meer in de huidige structuur bij Feyenoord.

Hij is Technisch Manager, met een beperkter takenpakket en minder eindverantwoordelijkheid, de eindverantwoordelijkheid voor het technische beleid ligt nog altijd voor het leeuwendeel bij te Kloese.

Als je op basis daarvan concludeert dat hij een stroman is, een zeer zwak persoon en een spreekpop; dan begrijp je niet hoe de organisatie bij Feyenoord nu is ingericht. Noch snap je hoe zo'n gelaagdheid in een organisatie in de praktijk functioneert.

Alsof je een caissière verwijt dat je boodschappen zo duur zijn geworden...

+1/-0

MIddenveldert schreef op 18 februari 2025 om 13:56:

Mark Ruijl is op dit moment géén Technisch Directeur, deze rol bestaat niet meer in de huidige structuur bij Feyenoord.

Hij is Technisch Manager, met een beperkter takenpakket en minder eindverantwoordelijkheid, de eindverantwoordelijkheid voor het technische beleid ligt nog altijd voor het leeuwendeel bij te Kloese.

Als je op basis daarvan concludeert dat hij een stroman is, een zeer zwak persoon en een spreekpop; dan begrijp je niet hoe de organisatie bij Feyenoord nu is ingericht. Noch snap je hoe zo'n gelaagdheid in een organisatie in de praktijk functioneert.

Alsof je een caissière verwijt dat je boodschappen zo duur zijn geworden...

We weten allemaal dat Kloese het zo heeft ingericht zo dat hij zelf lekker door kan gaan met wat hij denkt goed te kunnen.
Daar ga je mee akkoord als 'technisch manager'.
Ik snap dat hij daar niet voor verantwoordelijk is maar ik zie dat wel als een zwaktebod ja.

Dat jij een caissière vergelijkt met een Technisch Manager is een beetje een domme vergelijking want daarvan weet je dat die weinig tot niets te zeggen heeft(leg het maar even uit).
Van een Technisch Manager verwacht je iets meer..

+1/-0

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/go-ahead-vreest-niet-voor-feyenoord-vertrek-weet-stiekem-dat-het-niet-gebeurt/ar-AA1D7z99?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=ca1eb8343b3844308c9578afe6ff8f04&ei=11

Ook wel een man die ik graag zou willen zien in de toekomst bij Feyenoord.
Vond het ook fantastische voetballer bij Feyenoord.

+1/-0

Inmiddels is bekend geworden dat Paul Bosvelt komend seizoen een stap terug doet in Deventer. Hij wordt bij Go Ahead Hoofd Scouting, en de rol van Technisch Directeur gaat overgenomen worden door Marc van Hintum.

Opvallend en toch ook wel verrassend (zeg ik als buitenstaander), het geeft misschien wel een beetje aan hoe Paul Bosvelt in elkaar zit. Het lijkt er in ieder geval niet op dat Bosvelt enorme ambities heeft en als voetbalbestuurder op het technische vlak het perse 'voor het zeggen' wil hebben bij club. En ook niet dat hij in een directie-rol de absolute top wil bereiken.

Eerder heeft hij heel nadrukkelijk aangegeven dat hij als Technisch Directeur absoluut niet in de Kuip wil werken, in ieder geval niet in de huidige organisatie. Hij heeft aangegeven dat er bij Feyenoord veel te veel mensen 'meebelissen' en zich bemoeien met het technische beleid.

Bosvelt lijkt vooral lekker zijn gang te willen gaan en wil een vrije hand. Wellicht dat hij daarom nu ook een stap terug doet. Grote kans dat Go Ahead na de bekerwinst op organisatorisch vlak een volgende stap wil maken, en Bosvelt zich daar niet lekker bij voelt.

Wellicht dat hij als hoofdscout wel een keer bij Feyenoord aan de bak zou willen?!?

+1/-0

MIddenveldert schreef op 29 april 2025 om 13:35:

Wellicht dat hij als hoofdscout wel een keer bij Feyenoord aan de bak zou willen?!?

Dat zou wel wat zijn. Maar goed, ik den dat hij al gekozen heeft.

We mogen God op onze knieën wel een keer bedanken dat er nu al gericht wordt gewerkt aan het komende seizoen. Niet dat ik zo gelovig ben, maar gezien de voorgaande jaren was het toch uienpan.

In hoeverre of we met de aanstaande aankopen echt gelukkig worden, moet nog wel blijken. Het kost allemaal nogal wat, zeg!
Maar bijv. die Japanner van 28. Kost ook nog een flink bedrag, maar gekeken naar Trauner (geen idee hoeveel hij gekost heeft, dat weten anderen wel) is ervaring ook wel welkom in de verdediging. Geen idee of deze man de verdedigig kan gaan leiden, maar achteraf gezien ben ik met Trauner zeer zeker niet ontevreden.

Ik ga ervan uit dat we voorrondes moeten spelen, dus ben ik blij dat er nu al wordt gehandeld.

+1/-0

Sobat schreef op 29 april 2025 om 19:12:

(...)

Volgens Transfermarkt.nl heeft Trauner in 2021 1.5M gekost, tegen een marktwaarde van 2M. Zijn huidige marktwaarde is 3M.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 29 april 2025 om 21:16:

Sobat schreef op 29 april 2025 om 19:12:

(...)

Volgens Transfermarkt.nl heeft Trauner in 2021 1.5M gekost, tegen een marktwaarde van 2M. Zijn huidige marktwaarde is 3M.

Dat was echt een koopje.
Zou hem er nu ook nog bijhouden voor op de bank.
Kan je zo in de basis zetten bij nood.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)