Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 175 176 177 178 179 180 181 182 183

Nogmaals, zuid amerikaanse media kloppen de transferbedragen altijd enorm op. vaak gevoed door de verkopende club die zich te verantwoorden heeft naar zijn achterban. Feyenoord gaat echt geen 10 miljoen betalen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 31 januari 2024 om 14:12:

Nogmaals, zuid amerikaanse media kloppen de transferbedragen altijd enorm op. vaak gevoed door de verkopende club die zich te verantwoorden heeft naar zijn achterban. Feyenoord gaat echt geen 10 miljoen betalen



10M zou nog wel kunnen, als is het echt het absolute maximum. Dan zal Feyenoord ook alle rechten willen, en geen doorverkoop-percentage accepteren.

Bedragen van 15M die in Zuid-Amerikaanse media voorbijkomen lijken mij inderdaad enorm opgeklopt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 31 januari 2024 om 14:12:

Nogmaals, zuid amerikaanse media kloppen de transferbedragen altijd enorm op. vaak gevoed door de verkopende club die zich te verantwoorden heeft naar zijn achterban. Feyenoord gaat echt geen 10 miljoen betalen



De Zuid-Amerikaanse media maken er inderdaad 15 miljoen van met nog doorverkooppercentages. Alle Europese media zie ik meer rond de 10 miljoen met doorverkoop.

Het zal allicht meer zijn dan 5 miljoen (te veel) en dat zou ik niet doen....

 

+1/-0

De clubleiding rekent inmiddels niet meer op een totaalakkoord voor een wintertransfer. De Rotterdammers werken nog wel aan een deal, maar denken dat het realistischer is om de Uruguayaan in de zomer naar De Kuip te halen.

 

+1/-0

Totaalakkoord, wat een woord.

 

+1/-0

Wat mij betreft niet doen, veelste duur. Maar wel slappe hap dat het niet lukt alles op tijd rond te krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 01 februari 2024 om 08:25:

Wat mij betreft niet doen, veelste duur. Maar wel slappe hap dat het niet lukt alles op tijd rond te krijgen.


Amateuristisch gepruts. Vooral geen capabele TD aanstellen.

 

+1/-0

Waarom moet het aan iemand binnen Feyenoord liggen dat de deal niet tijdig afgerond kan worden? Het is gewoon ontzettend lastig schakelen met de andere kant van de wereld. Kun je stellen dat ze eerder hadden moeten beginnen, maar wie zegt dat de mogelijk om Rodriguez te halen toen al aanwezig was?

We maken onszelf gek, er zijn platformen en Social media accounts waar geruchten en non-nieuws wordt opgeklopt; omdat het hun enige bestaansrecht is. We gaan daar allemaal in mee, maar weten totaal niet van de hoed en de rand. Die ‘transfer-experts’ weten ook maar de helft, of nog minder. Het versterkt elkaar alleen maar, waardoor een ‘vrijblijvend informeren’ naar een speler een eigen leven gaat leiden. En de naam van zo’n gozert bij wijze van spreken al op shirtjes staat gedrukt.

Ik vind deze dagen altijd opwindend en vermakelijk, maar ik zie hier mensen posten die het niet helemaal in perspectief kunnen plaatsen en de spanning eigenlijk niet aan kunnen. Voor hun is het toch als het eindelijk vrijdag is en we weten waar we aan toe zijn…

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 01 februari 2024 om 09:06:

Waarom moet het aan iemand binnen Feyenoord liggen dat de deal niet tijdig afgerond kan worden? Het is gewoon ontzettend lastig schakelen met de andere kant van de wereld. Kun je stellen dat ze eerder hadden moeten beginnen, maar wie zegt dat de mogelijk om Rodriguez te halen toen al aanwezig was?

We maken onszelf gek, er zijn platformen en Social media accounts waar geruchten en non-nieuws wordt opgeklopt; omdat het hun enige bestaansrecht is. We gaan daar allemaal in mee, maar weten totaal niet van de hoed en de rand. Die ‘transfer-experts’ weten ook maar de helft, of nog minder. Het versterkt elkaar alleen maar, waardoor een ‘vrijblijvend informeren’ naar een speler een eigen leven gaat leiden. En de naam van zo’n gozert bij wijze van spreken al op shirtjes staat gedrukt.

Ik vind deze dagen altijd opwindend en vermakelijk, maar ik zie hier mensen posten die het niet helemaal in perspectief kunnen plaatsen en de spanning eigenlijk niet aan kunnen. Voor hun is het toch als het eindelijk vrijdag is en we weten waar we aan toe zijn…



Toontje hoor. Gelukkig sta jij ver boven die supporters kan jij wel alles heel goed in perspectief plaatsen en kan je de spanning heel goed aan. Ik ben blij voor je.

 

+1/-0

Snap ook nooit zo goed waarom het op de laatste uren moet aankomen, maar dit is kennelijk hoe de markt werkt. Dit gaat echt al jaren zo. Heeft verder weinig met een TD te maken en als iemand de markt in Zuid Amerika goed kent en kan inschatten is het DtK

 

+1/-0

Een AD die tegelijkertijd ook voor TD speelt, vervolgens anderhalve week op vakantie is in enige maand dat je in de winter een speler kan kopen en aan het eind van de transferperiode (als de transfermarkt echt volledig op gang komt) in Qatar zit omdat hij ook een erebaantje heeft bij de ECA is gewoon ontzettend vragen om problemen. Hoe goed je de markt dan verder ook kent. En dan kun je dus problemen krijgen zoals nu dat je geen tijd meer hebt om die transfer af te ronden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 01 februari 2024 om 11:48:

Een AD die tegelijkertijd ook voor TD speelt, vervolgens anderhalve week op vakantie is in enige maand dat je in de winter een speler kan kopen en aan het eind van de transferperiode (als de transfermarkt echt volledig op gang komt) in Qatar zit omdat hij ook een erebaantje heeft bij de ECA is gewoon ontzettend vragen om problemen. Hoe goed je de markt dan verder ook kent. En dan kun je dus problemen krijgen zoals nu dat je geen tijd meer hebt om die transfer af te ronden.



Dit is het. Het is om allerlei redenen onverstandig, ook omdat de AD de TD nu controleert. En ik heb het idee dat onze AD onze TD niet snel zal terugfluiten.

Het kan gewoon niet. Niet toen het goed ging (vorig seizoen) en ook niet nu het wat mnder gaat.

Als DtK zo nodig TD wil zijn, moet er een andere AD komen.

 

+1/-0

Boadu naar Twente, die gaan vol voor de 3e/2e plek.

 

+1/-0

Het gaat weer ouderwets. Feyenoord grijpt overal naast omdat ze niet snel genoeg reageren.
Lekker dan.

 

+1/-0

Vanaf 6 uur transfer deadline show op ESPN.

 

+1/-0

Sinds 9 uur vanochtend al bij FC Afkicken tot vannacht 1 uur

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 01 februari 2024 om 09:06:

Waarom moet het aan iemand binnen Feyenoord liggen dat de deal niet tijdig afgerond kan worden? Het is gewoon ontzettend lastig schakelen met de andere kant van de wereld. Kun je stellen dat ze eerder hadden moeten beginnen, maar wie zegt dat de mogelijk om Rodriguez te halen toen al aanwezig was?

We maken onszelf gek, er zijn platformen en Social media accounts waar geruchten en non-nieuws wordt opgeklopt; omdat het hun enige bestaansrecht is. We gaan daar allemaal in mee, maar weten totaal niet van de hoed en de rand. Die ‘transfer-experts’ weten ook maar de helft, of nog minder. Het versterkt elkaar alleen maar, waardoor een ‘vrijblijvend informeren’ naar een speler een eigen leven gaat leiden. En de naam van zo’n gozert bij wijze van spreken al op shirtjes staat gedrukt.

Ik vind deze dagen altijd opwindend en vermakelijk, maar ik zie hier mensen posten die het niet helemaal in perspectief kunnen plaatsen en de spanning eigenlijk niet aan kunnen. Voor hun is het toch als het eindelijk vrijdag is en we weten waar we aan toe zijn…



Word je soms niet moe van je zelf?
Alles maar in perspectief plaatsen.

Sommige zaken zijn gewoon feiten.
We hebben geen TD die hier 100% aan de slag kon gaan.
Dat lijkt me een voordeel om zo iemand te hebben, maar jij weet er weer een draai aan te geven.

Soms zijn er ook gewoon dingen die niet goed zijn of beter kunnen.
Je hoeft niet alles te verdedigen.

 

+1/-0

Zeefuik naar AZ lijkt me een goede aankoop.

 

+1/-0

Feyenoord moet eens leren bepaald risico te nemen en te stoppen met dit soort "paniek voetbal" op de allerlaatste dag.
Je ziet/hoort ze van hot naar her vliegen en uiteindelijk ben je zelfs een speler kwijt, terwijl we gewoon versterking nodig hebben.

 

+1/-0

Het aankoopbeleid lijkt op ons aanvalsspel. Hoop gebrei, veelbelovend maar amper effectief.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 175 176 177 178 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten