Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 177 178 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 23 februari 2024 om 12:08:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 februari 2024 om 11:21:

Feyenoord op poleposition voor Babadi

Jong, groot talent. Was indrukwekkend in de Supercup tegen Feyenoord (past deze in het rijtje spelers die op basis van één goede wedstrijd tegen ons direct worden aangekocht? :B ) en daarna uit beeld verdwenen. Dat gebeurde omdat hij weigerde zijn contract te verlengen in Eindhoven, al denk ik dan altijd; als Bosz écht niet om hem heen kan, stelt hij hem gewoon op. Inmiddels wel weer in gesprek met de clubleiding van PSV (misschien alleen voor de vorm, wie zal het zeggen?), en wordt hij weer gebruikt door Bosz.

Dat Feyenoord gesprekken met deze speler gevoerd heeft en hij/zijn entourage die als zeer positief heeft ervaren is een goede zaak. Wat ik vanuit Feyenoord onverstandig zou vinden, is als de club bereid blijkt heel vér te gaan om deze speler te laten tekenen. Ook al zou hij transfervrij overkomen, en zou je kunnen rechtvaardigen hem dáárom meer te bieden.

Het lijkt dat hij erg ontevreden was over het aanbod vanuit PSV begin dit seizoen, en er zijn berichten in de media terechtgekomen dat hij een miljoenensalaris eiste.
Ik hoop dat Feyenoord zich dáár niet toe laat verleiden.

Het zou voor de verhoudingen in de groep niet goed zijn, als deze jongen straks voor een gigantisch salaris bij Feyenoord komt spelen. Een salaris die vér van de lijn ligt die geldt voor (bijvoorbeeld) Milambo en Beelen, of zelfs Hartman en Wieffer. Die binnen de groep écht geen grootverdieners zijn volgens mij. Spelers die mijn inziens meer bewezen hebben bij Feyenoord, dan Babadi.

Dan kun je voor een 18-jarige beter een grote tranfersom neerleggen, en een salaris wat beter binnen het 'huis' past.


Terecht dat je kritisch bent. Onder Bosz heeft hij vrijwel niets gespeeld. Hoe goed ben je dan?


Misschien staat er met Saibari/Tilman een betere speler? Kan ook zijn dat PSV dusdanig veel kwaliteit heeft dat zelfs hun reserve voor ons een aanwinst zou zijn.
En PSV zou ook gedacht kunnen hebben dat Babadi minder minuten krijgt zolang hij niet bijtekent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




De situatie rond Babadi heeft verschillende kanten en er zijn verschillende berichten over in de media terecht gekomen.

Een snelle zoekopdracht via Google leert dat hij eind vorig jaar geen haast zou maken met verlengen, vanwege 'gebrek aan perspectief door concurrentie op zijn positie'. Maar ook dat beide partijen ver uit elkaar lagen omdat Babadi naar verluidt '1.5 Miljoen per jaar netto' zou willen verdienen.

Beide partijen hebben dat vervolgens weer ontkracht, dus wellicht is dat niet waar.

PSV heeft ook bij monde van zowel Bosz als Stewart aangegeven dat de weinige kansen van Babadi geen verband hebben met zijn contractsituatie, maar met concurrentie op zijn positie. Eén van de redenen dat Babadi ook niet wil verlengen.

Gek blijft wel dat hij ondanks die concurrentie aan de start van het seizoen wél veel kansen kreeg. En die slonken, toen alles rond zijn contractverlenging ging spelen. Maar het is goed mogelijk dat hij gewoonweg gedaald is in de pikorde omdat anderen zich beter hebben ontwikkeld en zijn gaan manifesteren.

Zelfs als Stewart eind vorig jaar aan Bosz gevraagd heeft Babadi even links te laten liggen, vanwege zijn contractsituatie; had Bosz dat nooit gedaan als hij geweldig had gepresteerd.

Als het louter en alleen om perspectief gaat voor Babadi, krijgt hij bij Feyenoord net zo'n zware dobber. Ik zie genoeg concurrentie 'op 10', met Stengs, Lingr, Milambo en Ivanušec die daar allemaal kunnen spelen. En als komende zomer de huurperiode van Bullaude afloopt, moet hij met hem misschien ook wel de strijd aan gaan.

Wat wellicht wél in het voordeel van Feyenoord spreekt en je in het bericht op 1908.nl kan lezen, is dat Slot hem óók ziet als mogelijke linksbuiten. Daar is de concurrentie (kwantitatief) ook niet minder, maar ik krijg de indruk dat Bosz hem alleen als middenvelder ziet. Als hij bij Feyenoord in aanmerking komt voor twee posities, groeien zijn kansen in Rotterdam.

Voor mij is Babadi op het eerste gezicht niet de versterking waarvan ik denk dat hij bij Feyenoord het verschil kan gaan maken. Het is geen speler van een categorie die Feyenoord op de betreffende posities niet heeft. Maar hij is pas 18 jaar, hij kan wel zo'n speler worden. En als je hem gratis kan oppikken tegen een 'normaal' salaris, is dat geen slechte zet.

 

+1/-0

Ik moet het allemaal nog maar zien. Babadi is nog altijd ook in gesprek met PSV. Het maakt niet uit wat daarvan de status is (wel/geen vernieuwde aanbieding, perspectief); zij kunnen dagelijks met de speler in gesprek en, indien nodig, op hem in praten. Ik denk dat wanneer het echt tussen PSV en Feyenoord gaat, de kans minimaal evengroot is dat hij in Eindhoven blijft.

En dat we onszelf daarin niet gek moeten laten maken door berichtgeving vanuit de media en bijvoorbeeld 1908. Het gaat ook geen wanbeleid zijn als deze speler niet komt. Er is geen strijd tussen Eindhoven en Rotterdam waarin het contracteren van deze speler de ander ‘een slag’ toe brengt.

We moeten het niet groter maken dan het is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 februari 2024 om 14:56:

open/sluit de onderstaande quote:




Voor mij is Babadi op het eerste gezicht niet de versterking waarvan ik denk dat hij bij Feyenoord het verschil kan gaan maken. Het is geen speler van een categorie die Feyenoord op de betreffende posities niet heeft. Maar hij is pas 18 jaar, hij kan wel zo'n speler worden. En als je hem gratis kan oppikken tegen een 'normaal' salaris, is dat geen slechte zet.




Is altijd afwachten natuurlijk , maar deze jongen is echt een mega talent.
En het zou wel een keer leuk zijn als we een keer een echt goed talent van psv weten te jatten, wat zij ook altijd doen :B

 

+1/-0

Als je Babadi transfervrij kan binnenhalen doe je natuurlijk gewoon goede zaken, daarmee haal je een creatieve speler die op de 10 positie serieuze concurrentie kan leveren voor de andere spelers op die plek en een zeer grote potentie heeft. Ik hoop dat Slot een Milambo in dat scenario dan ook weer op zijn beste positie gaat gebruiken als '8'. Ik vrees echter dat Feyenoord nu wordt gebruikt door die zaakwaarnemers om er meer uit te halen bij PSV, dus ik reken er niet op.

 

+1/-0

'Kamp Babadi doet PSV een tegenvoorstel'

Ben benieuwd. Eerder heeft PSV bij monde van Stewart aangegeven dat Babadi nu aan zet was. Wat je uit zijn woorden ook zou kunnen afleiden (maar het is uit tweede hand), is dat PSV een uiterste aanbieding gedaan heeft, en daarin niet verder wil gaan. Dat zou betekenen dat een tegenvoorstel wat niet binnen de lijn ligt, zal worden afgewezen. Maar zo heet zal de soep niet gegeten worden, als het tegenvoorstel reden geeft om toch weer te praten zal PSV echt wel weer om tafel gaan.

Leuke soap dit.

 

+1/-0

Die tekent gewoon bij PSV. Waarom zou hij naar Feyenoord komen. Als hij niet naar PSV gaat, zal hij wellicht naar het buitenland gaan. Om eerlijk te zijn, heeft Feyenoord niets meer te beiden dan PSV op dit moment. Wellicht wel minder.

Op dit moment zou Feyenoord hem wat meer speelminuten kunnen bieden, maar als het echt zo'n groot talent is (en hij is pas 18) dan gaat hij volgend seizoen bij PSV ook speelminuten krijgen. Dan is hij weer een jaar verder in zijn ontwikkeling en is hij voor PSV ook basismateriaal.

Om eerlijk te zijn zie ik geen grote voordelen voor kamp Babadi om voor Feyenoord te kiezen. Sportief doen ze het op dit moment beter, finaniceel hebben ze ook wat meer te bieden en kwa speeltijd zal het om het even zijn.

 

+1/-0

Slim gespeeld door de entourage van Babadi. Feyenoord een beetje gebruiken om een betere deal uit het vuur te slepen bij Philips voor dat ventje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 28 februari 2024 om 12:50:

Slim gespeeld door de entourage van Babadi. Feyenoord een beetje gebruiken om een betere deal uit het vuur te slepen bij Philips voor dat ventje.



Met dank aan die malloot van 1908 die zich heeft laten gebruiken om weer eens voor de muziek uit te lopen en de boel op te blazen met de woorden pole position. Met zulke vrienden heb je weinig vijanden meer nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 februari 2024 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 28 februari 2024 om 12:50:

Slim gespeeld door de entourage van Babadi. Feyenoord een beetje gebruiken om een betere deal uit het vuur te slepen bij Philips voor dat ventje.



Met dank aan die malloot van 1908 die zich heeft laten gebruiken om weer eens voor de muziek uit te lopen en de boel op te blazen met de woorden pole position. Met zulke vrienden heb je weinig vijanden meer nodig.



Echt hè. Maar er zijn dus nog steeds bronnen binnen het maasgebouw die lekken terwijl het toch de goede kant op leek te gaan

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 februari 2024 om 12:51:

(...)Met dank aan die malloot van 1908 die zich heeft laten gebruiken om weer eens voor de muziek uit te lopen en de boel op te blazen met de woorden pole position. Met zulke vrienden heb je weinig vijanden meer nodig.



Precies! Zoals eerder gezegd, 1908 en ook andere zelfbenoemde 'watchers' met een Twitter-account brengen álles.

Waar rook is, is vuur; maar niet ieder miniscuul vlammetje produceert rook. Het wordt echter opgepord en vervolgens als 'breaking news' de wereld ingeslingerd alsof het 14 mei 1940 is en Rotterdam in lichterlaaie staat.

Er is geen hoor en wederhoor, bronnen worden niet gescheckt zoals 'echte' journalisten wel doen. Het gaat allemaal zijn eigen leven leiden, en als Feyenoord supporter grijpen de meeste van ons (ikzelf ook) 'nieuws' met beide handen aan. Wat we wel moeten leren, is het in perspectief te plaatsen.

Toen de transfer van Luciano Rodríguez niet doorging afgelopen winter, was iedereen er als de kippen bij om zijn beklag te doen over Te Kloese. En lag het allemaal aan traag handelen vanuit Feyenoord, de dubbelrol die hij bekleedt, etc. etc.

Maar waar baseren we dat op? Mede op berichten vanaf zo'n platform als 1908, en de vraag mag (nee, moet!) gesteld worden of alles wat dáár beweerd wordt wel klopt. Je moet het op zijn minst met een flinke korrel zout nemen, dat is inmiddels wel gebleken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 februari 2024 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 28 februari 2024 om 12:50:

Slim gespeeld door de entourage van Babadi. Feyenoord een beetje gebruiken om een betere deal uit het vuur te slepen bij Philips voor dat ventje.



Met dank aan die malloot van 1908 die zich heeft laten gebruiken om weer eens voor de muziek uit te lopen en de boel op te blazen met de woorden pole position. Met zulke vrienden heb je weinig vijanden meer nodig.



Allemaal zo doorzichtig, alles voor de clicks. Net als bij die zogenaamde massale griepaanval vlak voor Roma. Zolang mensen klikken verdient hij geld en gaat ie door. Ik negeer het echt al heel lang. Stoor me echt aan zo'n idioot

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 28 februari 2024 om 13:31:

(...)Allemaal zo doorzichtig, alles voor de clicks. Net als bij die zogenaamde massale griepaanval vlak voor Roma. Zolang mensen klikken verdient hij geld en gaat ie door. Ik negeer het echt al heel lang. Stoor me echt aan zo'n idioot



Misschien is het antwoord wel dat de club het zélf moet doen. Je hebt ONE gelanceerd, is dat niet een uitgelezen platform op (dagelijks) kort Feyenoord-nieuws te brengen en te bespreken. En waar je ook geruchten kan ontkrachten?

Dat zou mijn inziens meerwaarde aan het platform geven. En misschien is er de markt er wel groot genoeg voor?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 28 februari 2024 om 13:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 28 februari 2024 om 13:31:

(...)Allemaal zo doorzichtig, alles voor de clicks. Net als bij die zogenaamde massale griepaanval vlak voor Roma. Zolang mensen klikken verdient hij geld en gaat ie door. Ik negeer het echt al heel lang. Stoor me echt aan zo'n idioot



Misschien is het antwoord wel dat de club het zélf moet doen. Je hebt ONE gelanceerd, is dat niet een uitgelezen platform op (dagelijks) kort Feyenoord-nieuws te brengen en te bespreken. En waar je ook geruchten kan ontkrachten?

Dat zou mijn inziens meerwaarde aan het platform geven. En misschien is er de markt er wel groot genoeg voor?



Volgens mij moet je in ieder geval niet gaan wrijven in een vlek. Ik bedoel daarmee: door te reageren op geruchten die 1908 de lucht in slingert maak je het alleen maar erger en bevestig je zijn bestaansrecht (volgens de aloude regel is negatief in het nieuws ook in het nieuws, dus verdien je er geld mee)

Nieuws brengt Feyenoord natuurlijk al via haar eigen website. Via ONE zo dat inderdaad wel wat opgeschroefd en verfijnd kunnen worden.

Heb wel de indruk dat Feyenoord zich hier ook aan stoort. Zoals toen Slot heel erg geïrriteerd was over die zogenaamde lijst van spelers die mochten vertrekken (stond Timber nota bene bij). Hij noemde dit soort sites geen supporters. Daar geef ik hem groot gelijk in.

Oplossing zit deels ook in gedrag supporters. makkelijker gezegd dan gedaan, maar 1908-sites moeten we volledig links laten liggen.

 

+1/-0

Het punt is alleen dat 1908 net zo te werk gaat als andere "journalisten" en misschien nog steeds betere ingangen heeft in het Maasgebouw. Als je het op een rijtje zet dan heeft 1908 meer nieuws over Feyenoord dan de betaalde clubwatchers bij de mainstream media, maar je moet het af en toe ook goed in perspectief zetten en kritisch beoordelen als lezer.

Het vervelende is vooral dat het algehele niveau van Feyenoord watchers niet best is waardoor er ruimte is gekomen voor 1908. Alleen al op het gebied van nieuwsgaring en hoe zaken worden gebracht. Gouka zit momenteel het warmst vanwege z'n warme banden met Slot, Krabby spuit iets minder verzinsels de wereld in dan vroeger, maar best is het niet. Voorheen had vd Kraan van de Televaag de beste ingang, dankzij z'n connectie met Gudde, maar die bron is opgedroogd. Dat idee heb ik nu ook met 1908, die volgens mij een ingang had bij Arnesen en de scouting via Mark LA (Kuiptalk en NRC journalist), maar het wordt inmiddels steeds minder.

Het meeste nieuws van deze watchers komt vaak voort uit allerlei belangen, niet in de laatste plaats die van zaakwaarnemers die een bepaalde 'waarheid' naar voren willen brengen. Hoor en wederhoor is -onder druk van het huidige verdienmodel- een begrip uit het verleden voor journalisten. Als je goed geïnformeerd wilt zijn als burger/supporter dien je tegenwoordig zelf zaken in perspectief te plaatsen en kritisch te zijn op het nieuws.

De enige watcher waar je minder bij hoeft op te passen is Sjoerd, de Feyenoord Youth Watcher, die zit dicht bij het vuur en brengt niet zomaar iets naar buiten voor de clicks. Overigens werkt FYW ook gewoon samen met 1908, een positieve ontwikkeling voor dat platform op het gebied van jeugdnieuws.

Een andere indicatie van het bedroevende niveau van de msm Feyenoord watchers vind ik de persconferenties waarbij het niveau van vragen echt tenenkrommend is. Het gaat vrijwel nooit de diepte in en vaak kleuren journalisten de opstelling alvast in, zonder enige kritische bevraging. Niets over het gebrek aan speelminuten voor een Sauer bijvoorbeeld, terwijl die toch inmiddels bij vlagen heeft aangetoond de beste vleugelspeler te zijn die we hebben. Men is meer geïnteresseerd in persoonlijke verhoudingen en allerlei nietszeggende een-tweetjes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 28 februari 2024 om 13:55:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 28 februari 2024 om 13:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 28 februari 2024 om 13:31:

(...)Allemaal zo doorzichtig, alles voor de clicks. Net als bij die zogenaamde massale griepaanval vlak voor Roma. Zolang mensen klikken verdient hij geld en gaat ie door. Ik negeer het echt al heel lang. Stoor me echt aan zo'n idioot



Misschien is het antwoord wel dat de club het zélf moet doen. Je hebt ONE gelanceerd, is dat niet een uitgelezen platform op (dagelijks) kort Feyenoord-nieuws te brengen en te bespreken. En waar je ook geruchten kan ontkrachten?

Dat zou mijn inziens meerwaarde aan het platform geven. En misschien is er de markt er wel groot genoeg voor?



Volgens mij moet je in ieder geval niet gaan wrijven in een vlek. Ik bedoel daarmee: door te reageren op geruchten die 1908 de lucht in slingert maak je het alleen maar erger en bevestig je zijn bestaansrecht (volgens de aloude regel is negatief in het nieuws ook in het nieuws, dus verdien je er geld mee)

Nieuws brengt Feyenoord natuurlijk al via haar eigen website. Via ONE zo dat inderdaad wel wat opgeschroefd en verfijnd kunnen worden.

Heb wel de indruk dat Feyenoord zich hier ook aan stoort. Zoals toen Slot heel erg geïrriteerd was over die zogenaamde lijst van spelers die mochten vertrekken (stond Timber nota bene bij). Hij noemde dit soort sites geen supporters. Daar geef ik hem groot gelijk in.

Oplossing zit deels ook in gedrag supporters. makkelijker gezegd dan gedaan, maar 1908-sites moeten we volledig links laten liggen.



Het is toch al lang en breed bewezen dat die Rutger een enorm gezwel is voor alles en iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt? Niet alleen dat voorbeeld met die lijst van jou, maar ook transfers van meerdere spelers die zijn afgeketest (letterlijk de woorden van Slot op een persconferentie) omdat dit naar buiten werd gebracht.

Op moment als iemand publiekelijk oproept om hiermee te stoppen zou iemand met een Feyenoord-hart dit direct na de eerste keer al hebben gedaan. Dit gezwel niet. Hij heeft er uiteindelijk zelfs een heel platform voor opgezet waarin hij Feyenoord nog meer schade toebrengt, maar er ondertussen zelf wel aan verdient.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 29 februari 2024 om 11:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 28 februari 2024 om 13:55:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 28 februari 2024 om 13:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 28 februari 2024 om 13:31:

(...)Allemaal zo doorzichtig, alles voor de clicks. Net als bij die zogenaamde massale griepaanval vlak voor Roma. Zolang mensen klikken verdient hij geld en gaat ie door. Ik negeer het echt al heel lang. Stoor me echt aan zo'n idioot



Misschien is het antwoord wel dat de club het zélf moet doen. Je hebt ONE gelanceerd, is dat niet een uitgelezen platform op (dagelijks) kort Feyenoord-nieuws te brengen en te bespreken. En waar je ook geruchten kan ontkrachten?

Dat zou mijn inziens meerwaarde aan het platform geven. En misschien is er de markt er wel groot genoeg voor?



Volgens mij moet je in ieder geval niet gaan wrijven in een vlek. Ik bedoel daarmee: door te reageren op geruchten die 1908 de lucht in slingert maak je het alleen maar erger en bevestig je zijn bestaansrecht (volgens de aloude regel is negatief in het nieuws ook in het nieuws, dus verdien je er geld mee)

Nieuws brengt Feyenoord natuurlijk al via haar eigen website. Via ONE zo dat inderdaad wel wat opgeschroefd en verfijnd kunnen worden.

Heb wel de indruk dat Feyenoord zich hier ook aan stoort. Zoals toen Slot heel erg geïrriteerd was over die zogenaamde lijst van spelers die mochten vertrekken (stond Timber nota bene bij). Hij noemde dit soort sites geen supporters. Daar geef ik hem groot gelijk in.

Oplossing zit deels ook in gedrag supporters. makkelijker gezegd dan gedaan, maar 1908-sites moeten we volledig links laten liggen.



Het is toch al lang en breed bewezen dat die Rutger een enorm gezwel is voor alles en iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt?



Zo is het. Een volstrekte narcist die aanvankelijk over goede informatie beschikte maar inmiddels niet meer. Het zit nu op het niveau van klok en klepel. Hij heeft er geen enkel probleem mee om een gerucht op te blazen en als waarheid te verkondigen om dan later te gaan jengelen dat hij er niet naast zat.

 

+1/-0

Babadi tekent contract tot 2028 bij PSV.

Kan dus een streep door

 

+1/-0

Feyenoord zou interesse hebben in Gijs Smal (26). Volgens 1908 is de linksback van FC Twente transfervrij. De Noord-Hollander komt uit de jeugd van Volendam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 maart 2024 om 06:58:

Feyenoord zou interesse hebben in Gijs Smal (26). Volgens 1908 is de linksback van FC Twente transfervrij. De Noord-Hollander komt uit de jeugd van Volendam.


Bij Groningen loopt een speler rond, Jorg Schreuders, een zeer bedrijvige middenvelder. Een type speler die bij Feyenoord past.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 177 178 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten