Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183

ENNNN? Wat vinden jullie van die Neco Williams, die Feyenoord van Nottingham wilt huren? Ik zou zeggen, gewoon kopen. Meer info op feyenoord op google. Geen feyenoord.nl, dan krijg je de website.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 17 januari 2024 om 16:11:

ENNNN? Wat vinden jullie van die Neco Williams, die Feyenoord van Nottingham wilt huren? Ik zou zeggen, gewoon kopen. Meer info op feyenoord op google. Geen feyenoord.nl, dan krijg je de website.




Als er geen vertrouwen is in een jeugdspeler dan moeten we op die plek nog wel versterken.
Maar een huur speler op die positie lijkt me beetje raar maar wie ben ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 17 januari 2024 om 16:11:

ENNNN? Wat vinden jullie van die Neco Williams, die Feyenoord van Nottingham wilt huren? Ik zou zeggen, gewoon kopen. Meer info op feyenoord op google. Geen feyenoord.nl, dan krijg je de website.



Je weet dat hij een half jaar geleden voor 20 miljoen gekocht is door Nottingham? Alsof Feyenoord zulke spelers kan kopen.

 

+1/-0

'Feyenoord werkt aan de komst van aanvaller Rodríguez'

Luciano Rodríguez moet de aanval van Feyenoord versterken. De Rotterdammers hebben zich gemeld in Uruguay om een overstap te bespreken. Volgens journalist Germán García Grova heeft de stadionclub al een formeel bod uitgebracht op de 20-jarige buitenspeler, die ook als spits uit de voeten kan.

Rodríguez staat tot medio 2027 onder contract bij Liverpool FC Montevideo. Feyenoord heeft een eerste bod ingediend voor de rechtspoot van tien miljoen euro, dat door bonussen kan oplopen naar veertien miljoen euro.

Of Liverpool FC Montevideo akkoord gaat met het eerste bod van Feyenoord is nog even afwachten. Volgens de journalist van het doorgaans betrouwbare TyC Sports verlangt de koploper in de Primera Division Uruguay echter een bedrag van vijftien miljoen euro voor zeventig procent van de transferrechten.

Arne Slot heeft er nooit een geheim van gemaakt de selectie dolgraag te willen versterken met een aanvaller en/of een verdediger. Het Algemeen Dagblad bevestigde woensdag dat de Rotterdammers momenteel de markt aan het aftasten zijn. Als verdediger versterking wordt Neco Williams nadrukkelijk genoemd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 18 januari 2024 om 22:08:

'Feyenoord werkt aan de komst van aanvaller Rodríguez'

Luciano Rodríguez moet de aanval van Feyenoord versterken. De Rotterdammers hebben zich gemeld in Uruguay om een overstap te bespreken. Volgens journalist Germán García Grova heeft de stadionclub al een formeel bod uitgebracht op de 20-jarige buitenspeler, die ook als spits uit de voeten kan.

Rodríguez staat tot medio 2027 onder contract bij Liverpool FC Montevideo. Feyenoord heeft een eerste bod ingediend voor de rechtspoot van tien miljoen euro, dat door bonussen kan oplopen naar veertien miljoen euro.

Of Liverpool FC Montevideo akkoord gaat met het eerste bod van Feyenoord is nog even afwachten. Volgens de journalist van het doorgaans betrouwbare TyC Sports verlangt de koploper in de Primera Division Uruguay echter een bedrag van vijftien miljoen euro voor zeventig procent van de transferrechten.

Arne Slot heeft er nooit een geheim van gemaakt de selectie dolgraag te willen versterken met een aanvaller en/of een verdediger. Het Algemeen Dagblad bevestigde woensdag dat de Rotterdammers momenteel de markt aan het aftasten zijn. Als verdediger versterking wordt Neco Williams nadrukkelijk genoemd.



Eindelijk de categorie waarin we zouden moeten zoeken, al lees ik dat het weer veel minder concreet is dan aanvankelijk werd gesteld. Ik vind dit geen typische buitenspeler (ik zou zelf voor een ander type gaan), maar als je zo'n speler kan halen moet je dat doen. Dit is het type speler dat Suarez achtige potentie heeft en waar je als club een extreem grote klapper mee kan maken als hij zich doorontwikkelt.

 

+1/-0

Die Rodríguez schijnt goed te zijn, wel vaker voorbij zien komen. Volgens zitten we nu wel weer in zo'n typische transferperiode waarbij FTM/1908 lekker aandacht en clicks wil genereren, dus elke interesse met veel bombarie aandikt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 19 januari 2024 om 11:36:

Die Rodríguez schijnt goed te zijn, wel vaker voorbij zien komen. Volgens zitten we nu wel weer in zo'n typische transferperiode waarbij FTM/1908 lekker aandacht en clicks wil genereren, dus elke interesse met veel bombarie aandikt.



Dat gebeurt zeker en hij creëert ook z’n eigen nieuws. Knalt hij er eerst een bericht uit dat Feyenoord een bod heeft gedaan, en ontkracht hij dat later zelf.

Het is het verschil tussen platforms als 1908, en echte journalisten/clubwatchers; die laatsten checken zulke informatie eerst, voordat ze het brengen.

 

+1/-0

Zoekend Feyenoord kan stunten met komst van ‘nieuwe Luis Sinisterra’

Feyenoord heeft naar verluidt interesse in Oscar Perea. De achttienjarige vleugelspeler is vorig seizoen uitgegroeid tot vaste waarde bij Atlético Nacional, dat in de Clausura derde werd en in de Apertura op de zevende plek eindigde. In eerstgenoemde competitie wist de club uit Medellín zich nog te plaatsen voor de finale, die na strafschoppen werd verloren van Millonarios. Met de mogelijke komst van Perea zal Feyenoord opnieuw hopen op een ‘Sinisterra-scenario’.

Perea was twee seizoenen geleden nog nauwelijks onderdeel van de selectie van de hoofdmacht van Atlético Nacional en speelde maar één wedstrijd: in het duel met CD La Equidad (1-0 verlies) deed hij een kwartier mee. Vorig seizoen groeide de jongeling echter uit tot basisspeler. De aanvaller beloonde het vertrouwen in hem met prima cijfers: in 2.185 minuten verdeeld over 44 duels, kwam Perea tot 7 goals en 4 assists.

 

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1175427/kraay-tipt-volendam-uitblinker-zeefuik-bij-feyenoord.htmllink

Dit is natuurlijk een bericht van niks, maar ik vind het ook wel een aantrekkelijke gedachte. Deze speler heeft echt bijzondere kwaliteiten. En we hebben nu geen pinchhitter in huis en hij is betaalbaar. Ik vrees dat als hij idd naar WTente gaat dat hij daar gaat uitgroeien tot een topspits. Anyway, zal wel niet gebeuren, want we hebben Ueda, maar een extra optie die ook nog eens goed kan koppen...ik zou het doen :-)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 24 januari 2024 om 10:25:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1175427/kraay-tipt-volendam-uitblinker-zeefuik-bij-feyenoord.htmllink

Dit is natuurlijk een bericht van niks, maar ik vind het ook wel een aantrekkelijke gedachte. Deze speler heeft echt bijzondere kwaliteiten. En we hebben nu geen pinchhitter in huis en hij is betaalbaar. Ik vrees dat als hij idd naar WTente gaat dat hij daar gaat uitgroeien tot een topspits. Anyway, zal wel niet gebeuren, want we hebben Ueda, maar een extra optie die ook nog eens goed kan koppen...ik zou het doen :-)



Is hij echt zo goed? Misschien dat ik een verkeerd beeld bij deze speler heb, wat zijn z'n kwaliteiten? Wat wel problematisch is, voordat Zeefuik fit genoeg is voor ons spel zijn we een seizoen verder. Daar moet eerst een laag vet vanaf. Die komt momenteel niet door de medische test lijkt me.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 januari 2024 om 10:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 24 januari 2024 om 10:25:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1175427/kraay-tipt-volendam-uitblinker-zeefuik-bij-feyenoord.htmllink

Dit is natuurlijk een bericht van niks, maar ik vind het ook wel een aantrekkelijke gedachte. Deze speler heeft echt bijzondere kwaliteiten. En we hebben nu geen pinchhitter in huis en hij is betaalbaar. Ik vrees dat als hij idd naar WTente gaat dat hij daar gaat uitgroeien tot een topspits. Anyway, zal wel niet gebeuren, want we hebben Ueda, maar een extra optie die ook nog eens goed kan koppen...ik zou het doen :-)



Is hij echt zo goed? Misschien dat ik een verkeerd beeld bij deze speler heb, wat zijn z'n kwaliteiten? Wat wel problematisch is, voordat Zeefuik fit genoeg is voor ons spel zijn we een seizoen verder. Daar moet eerst een laag vet vanaf. Die komt momenteel niet door de medische test lijkt me.



Ik ga vooral af op de doelpunten die hij maakt, dat toont wel klasse. Kopsterk, heel sterk aan de bal, doelgericht, technisch goed, sterk lichaam. Hij schudt soms verdedigers af alsof ze er niet zijn.

maar eens hoor, hij kan conditioneel nog lang niet mee in het Slot spel, maar als pinchhitter goed bruikbaar leek me en dan kan hij het komende half jaar op niveau komen in trainingen en het volgend jaar Ueda moeilijk maken. Misschien voor hem zelf niet de beste optie, want op die leeftijd wil je gewoon spelen (maar dat geldt ook voor Zechiel en Milambo natuurlijk)

 

+1/-0

Zeefuik is een talent. Hij heeft op zijn 19de al een aardig fysiek, maar moet voetbaltechnisch nog flink wat stappen maken. Hij zou op den duur een heel interessante spits voor een topclub kunnen worden, maar hij is dat nú nog niet.

Als Feyenoord hem haalt als derde spits en/of pinch-hitter, zal hij zich flink kunnen ontwikkelen door de manier van trainen en de begeleiding op 1908. Maar ik denk dat hij er méér bij gebaat is, als je hem een traject biedt waarin hij wedstrijden kan blijven spelen. Terugverhuren aan Volendam, een huur-constructie met Excelsior waarin je als Feyenoord zijnde hem fysiek begeleidt en één dag per week laat meetrainen; zoiets.

Misschien nog een kinderachtig iets, hij is de jongere broer van Género die fysiek niet altijd even fit wist te blijven. Wellicht is dat een 'familiekwaal' die extra aandacht vraagt, of clubs doet twijfelen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 januari 2024 om 12:00:

Zeefuik is een talent. Hij heeft op zijn 19de al een aardig fysiek, maar moet voetbaltechnisch nog flink wat stappen maken. Hij zou op den duur een heel interessante spits voor een topclub kunnen worden, maar hij is dat nú nog niet.

Als Feyenoord hem haalt als derde spits en/of pinch-hitter, zal hij zich flink kunnen ontwikkelen door de manier van trainen en de begeleiding op 1908. Maar ik denk dat hij er méér bij gebaat is, als je hem een traject biedt waarin hij wedstrijden kan blijven spelen. Terugverhuren aan Volendam, een huur-constructie met Excelsior waarin je als Feyenoord zijnde hem fysiek begeleidt en één dag per week laat meetrainen; zoiets.

Misschien nog een kinderachtig iets, hij is de jongere broer van Género die fysiek niet altijd even fit wist te blijven. Wellicht is dat een 'familiekwaal' die extra aandacht vraagt, of clubs doet twijfelen...



Familiekwaal en aardig fysiek? Is dat een soort eufemistische woke term voor overgewicht bij jou? :B

Waarom is dit kinderachtig? Als profvoetballer krijg je zoveel mogelijkheden om topfit te zijn, ik vind het tamelijk bizar dat een 19 jarige jongen nu al kampt met zo'n hoog vetpercentage. Natuurlijk hebben sommigen meer aanleg dan anderen, maar als je elke dag op dat niveau traint bestaat het bijna niet dat je zo dik bent. Als topclub zou ik me daar zeker niet snel aan wagen. Maar goed, mij is hij behoudens dat moment met Trauner verder niet opgevallen dus ik ben nu wel benieuwd geworden naar zijn spel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Bij mij is niets bekend over problemen met gewicht en vetpercentage bij Lequincio Zeefuik. Ik had het over zijn broer Género, die af en toe wat zwaarlijvig was tijdens zijn actieve carriere:

forumillustratie

Ik weet niet of de gehele familie daar last van heeft, en of het eerlijk is om Lequincio daarmee in verbang te brengen. Vandaar mijn omslachtige manier van omschrijven. Als hij dezelfde genen/aanleg heeft als zijn broer, heeft dat wel extra aandacht nodig...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 januari 2024 om 13:18:

open/sluit de onderstaande quote:




Bij mij is niets bekend over problemen met gewicht en vetpercentage bij Lequincio Zeefuik. Ik had het over zijn broer Género, die af en toe wat zwaarlijvig was tijdens zijn actieve carriere:

forumillustratie

Ik weet niet of de gehele familie daar last van heeft, en of het eerlijk is om Lequincio daarmee in verbang te brengen. Vandaar mijn omslachtige manier van omschrijven. Als hij dezelfde genen/aanleg heeft als zijn broer, heeft dat wel extra aandacht nodig...




Waarom zou je het niet gewoon exact beschrijven zoals het is? Je hoeft hem er ook niet mee in verband te brengen, je kan gewoon naar zijn fysiek kijken en dan hoef je geen geleerde te zijn om direct te zien dat die jongen kampt met wat overgewicht. Gelukkig wel in mindere mate dan z'n broer zo te zien, dit lijkt me nog te fixen in een jaartje bij de Breakfast club van Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 januari 2024 om 14:07:

(...)Waarom zou je het niet gewoon exact beschrijven zoals het is? Je hoeft hem er ook niet mee in verband te brengen, je kan gewoon naar zijn fysiek kijken en dan hoef je geen geleerde te zijn om direct te zien dat die jongen kampt met wat overgewicht. Gelukkig wel in mindere mate dan z'n broer zo te zien, dit lijkt me nog te fixen in een jaartje bij de Breakfast club van Feyenoord.



Dit is Genero. Lequincio valt nog mee toch?

forumillustratie

Ik vrees dat Feyenoord niet de financiele ruimte heeft om hem vast te leggen en uit te lenen. Prioriteiten liggen elders. Dus het zal wel FC Twente worden voor die jongen. Als hij het daar redt, kan Feyenoord hem niet meer betalen. En redt hij het niet, dan is hij voor Feyenoord ook niet goed genoeg...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 januari 2024 om 15:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 januari 2024 om 14:07:

(...)Waarom zou je het niet gewoon exact beschrijven zoals het is? Je hoeft hem er ook niet mee in verband te brengen, je kan gewoon naar zijn fysiek kijken en dan hoef je geen geleerde te zijn om direct te zien dat die jongen kampt met wat overgewicht. Gelukkig wel in mindere mate dan z'n broer zo te zien, dit lijkt me nog te fixen in een jaartje bij de Breakfast club van Feyenoord.



Dit is Genero. Lequincio valt nog mee toch?

forumillustratie

Ik vrees dat Feyenoord niet de financiele ruimte heeft om hem vast te leggen en uit te lenen. Prioriteiten liggen elders. Dus het zal wel FC Twente worden voor die jongen. Als hij het daar redt, kan Feyenoord hem niet meer betalen. En redt hij het niet, dan is hij voor Feyenoord ook niet goed genoeg...


Ja deze jongen bedoelde ik, die kampt met wat overgewicht zo te zien. Maar gelukkig wel een stuk minder dan Genero afgaande op die vorige foto van je, het was nog erger dan ik dacht. Ik ben benieuwd naar de kwaliteiten van Lequincio, hij was me -op dat uitkappen van Trauner na- niet echt opgevallen. Twente lijkt me een hele mooie stap voor zo'n jongen, als hij fit wordt kan hij daar een prima pinchhitter worden misschien.

 

+1/-0

‘Volgende verdediger gelinkt aan Feyenoord: Assignon een optie'

Feyenoord blijft gelinkt worden aan defensieve versterkingen. Lorenz Assignon staat volgens 1908.nl in de belangstelling van de Rotterdammers. De 23-jarige rechtsback staat tot medio 2027 onder contract bij Stade Rennes en is ontevreden over zijn rol in het elftal. Feyenoord hoopt hiervan te profiteren en zich te versterken met de rechtspoot.
De komst van Kevin Mbabu lijkt een lastig verhaal te gaan worden. Feyenoord werd de laatste dagen gelinkt aan de Zwitser, maar zijn huidige club FC Augsburg staat niet te springen om een winters vertrek van de ervaren rechtsback. Mbabu staat onder contract bij Fulham FC en wordt verhuurd tot het einde van het seizoen aan de Duitse club. De Rotterdammers moeten met drie partijen een akkoord bereiken, maar de nummer tien uit de Bundesliga werkt voorlopig nog niet mee.

Feyenoord heeft nog tot en met 1 februari 2024 de tijd om de selectie tijdens de wintertransferperiode te versterken met een nieuwe speler. De Rotterdammers zijn de laatste weken vooral bezig geweest met enkele huuropties. Zo werd het huurvoorstel van Bryan Gil en Neco Williams respectievelijk door Tottenham Hotspur en Nottingham Forest FC geweigerd. Nu hoopt Feyenoord wel succes te boeken met Lorenz Assignon, die dit seizoen veertien wedstrijden speelde in de Ligue 1.

 

+1/-0

De namen vliegen je om je oren in het geruchtencircuit. Eén ding hebben ze gemeen het is allemaal van het B garnituur.

 

+1/-0

Gaat niks bijkomen is ook helemaal niet nodig er zijn nu al zoveel spelers die weinig speeltijd krijgen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten