Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 176 177 178 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 01 februari 2024 om 19:58:

Het aankoopbeleid lijkt op ons aanvalsspel. Hoop gebrei, veelbelovend maar amper effectief.



Niks aan toe te voegen, behalve: Geen diepgang...

Verder perfect beschreven.

 

+2/-0

Echt waardeloos.

Eerst willen ze die gast uit Uruguay, dat lukt niet.
Dan willen ze voor de Bryan Gill gaan. Ook dat lukt niet.
Ondertussen onderhandelen met die gast van Excelsior, daar worden we afgetroeft door PSV.


Wat een ellende zeg... alle clubs om ons heen doen goede zaken (Twente, AZ en PSV)... feyenoord weer niks....

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 01 februari 2024 om 21:29:

Echt waardeloos.

Eerst willen ze die gast uit Uruguay, dat lukt niet.
Dan willen ze voor de Bryan Gill gaan. Ook dat lukt niet.
Ondertussen onderhandelen met die gast van Excelsior, daar worden we afgetroeft door PSV.


Wat een ellende zeg... alle clubs om ons heen doen goede zaken (Twente, AZ en PSV)... feyenoord weer niks....



Om een of andere reden blijft dit geblunder jaarlijks terugkomen en hebben we zelden eens een goede transferwinter.

Hoe kun je nu een speler laten gaan, terwijl je geen zekerheid hebt om iets terug te halen?
Je wordt er achteraf dus nog zwakker op ook.

Dit is geblunder van de hoogste orde en dit moet een keer stoppen. Waarom kunnen andere clubs het wel en wij niet?
Aan de budgetten ligt het nauwelijks meer en die worden komende jaren steeds beter hopelijk.
Je moet soms gewoon een risico nemen, flink bod neerleggen en dan moet het zich zelf een keer terug betalen.

Veerman is een goed voorbeeld, die is ongelofelijk belangrijk bij PSV sinds zijn komst. Had gewoon neergelegd wat er gevraagd werd en je had het er nu al uit gehad, hij wordt nu node gemist daar en wij hadden het geld beschikbaar, maar men weigerde het bedrag te betalen en met een bod ging PSV aan de haal.

Dit zal echt compleet anders moeten, we moeten bouwen en niet half opbouwen en dan weer afbreken.
Dat je de selectie "door selecteert" daar is niks mis mee, maar je moet dan wel er voor zorgen dat je het kan opvangen en dat gebeurd keer op keer niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 01 februari 2024 om 21:29:

Echt waardeloos.

Eerst willen ze die gast uit Uruguay, dat lukt niet.
Dan willen ze voor de Bryan Gill gaan. Ook dat lukt niet.
Ondertussen onderhandelen met die gast van Excelsior, daar worden we afgetroeft door PSV.


Wat een ellende zeg... alle clubs om ons heen doen goede zaken (Twente, AZ en PSV)... feyenoord weer niks....



Hij gaat ook niet naar PSV, vind meer dan 4 miljoen ook veel teveel. Ik zei twee weken geleden al dat er niks bijkomt. Is nu ook niet echt nodig in de zomer wel.
Dat we Dilrosun met winst verkopen benoem je ook niet.

 

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1177881/feyenoord-pakt-t-ch-door-en-wil-rodr-guez-deal-over-de-streep-trekken.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&
amp;utm_campaign=feyenoord


open/sluit de onderstaande quote:

In het recente verleden heeft Feyenoord ook buiten de transferperiodes om succesvol onderhandeld. Zo werden Thomas van den Belt (maart 2023) en Ramiz Zerrouki (mei 2023) gehaald voor de daaropvolgende zomer.



Hopen dat die wat sneller impact maakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2024 om 22:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 01 februari 2024 om 21:29:

Echt waardeloos.

Eerst willen ze die gast uit Uruguay, dat lukt niet.
Dan willen ze voor de Bryan Gill gaan. Ook dat lukt niet.
Ondertussen onderhandelen met die gast van Excelsior, daar worden we afgetroeft door PSV.


Wat een ellende zeg... alle clubs om ons heen doen goede zaken (Twente, AZ en PSV)... feyenoord weer niks....



Hij gaat ook niet naar PSV, vind meer dan 4 miljoen ook veel teveel. Ik zei twee weken geleden al dat er niks bijkomt. Is nu ook niet echt nodig in de zomer wel.
Dat we Dilrosun met winst verkopen benoem je ook niet.



Hij gaat niet naar PSV omdat er externe factoren zijn die dat doen afketsen, maar hij was al in Eindhoven en zou medisch gekeurd gaan worden. Met andere woorden, de speler zelf wilde graag naar PSV, terwijl hij van een andere Rotterdamse club afkomt.

Dit zou enkele jaren geleden niet gebeurd zijn. Het lijkt er op de een of andere manier op dat we wel onderhandelingen opstarten, maar niets kunnen afronden.

 

+1/-0

Vind het vooral raar dat we interesse hadden in Driouech. En dan ook zo laat in actie komen. Een linksbuiten, terwijl we op rechts wat zoeken. En eentje die je al weken geleden hadden kunnen warm maken.

Alle andere wel/niet transfers vind ik te begrijpen. Komt nog eens bij dat een grote bron van onrust die idioot van FTM/1908 is. Lekker maken, ophitsen, clicks binnenharken, terwijl hij ook maar door een rietje het sleutelgat van het maasgebouw in kan kijken. Ik laat hem al heel lang links liggen, zouden meer supporters moeten doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 02 februari 2024 om 09:47:

Vind het vooral raar dat we interesse hadden in Driouech. En dan ook zo laat in actie komen. Een linksbuiten, terwijl we op rechts wat zoeken. En eentje die je al weken geleden hadden kunnen warm maken.

Alle andere wel/niet transfers vind ik te begrijpen. Komt nog eens bij dat een grote bron van onrust die idioot van FTM/1908 is. Lekker maken, ophitsen, clicks binnenharken, terwijl hij ook maar door een rietje het sleutelgat van het maasgebouw in kan kijken. Ik laat hem al heel lang links liggen, zouden meer supporters moeten doen.



Ik zeg dit dus de afgelopen dagen.

Maar de teleurstelling bij sommigen hier is zodanig groot, dat er vanuit emotie gezocht wordt naar schuldigen.

Ik kreeg het verwijt te proberen op te roepen tot perspectief, dat was zogenaamd een trend van deze tijd. Volgens mij is het juist een trend dat er altijd maar naar verklaringen en schuldigen gezocht moet worden. Als iets niet goed gaat, moet het iets of iemand gevonden worden die het verweten kan worden. Dat soms niet lukt door een samenloop van omstandigheden gaat er niet in.

Dat praat je het goed, ofzo...

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 01 februari 2024 om 18:57:

Feyenoord moet eens leren bepaald risico te nemen en te stoppen met dit soort "paniek voetbal" op de allerlaatste dag.
Je ziet/hoort ze van hot naar her vliegen en uiteindelijk ben je zelfs een speler kwijt, terwijl we gewoon versterking nodig hebben.


Hierdoor kan onze jeugd wel de kans krijgen om hun kunsten constant te tonen. Dus die keerzijde is er ook.

 

+1/-0

Halleluja zo is het!
Dus, jeugd, dit is jullie kans! GRIJP HEM!!!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dramatisch nieuws voor Feyenoord: komst Luciano Rodríguez op losse schroeven

Feyenoord hoopt zich komende zomer alsnog te kunnen versterken met Luciano Rodríguez, met wie de Rotterdammers afgelopen transferperiode al een principeakkoord bereikten. Feyenoord is echter niet de enige club met interesse in de aanvaller van Liverpool Montevideo. GOAL meldt dat het Amerikaanse Charlotte FC de deal wil kapen en bereid zou zijn om een recordbedrag op tafel te leggen.



Er wordt gesproken over een transfersom die Rodríguez in de top vijf van duurste MLS-aankopen ooit zou plaatsen. Dat zou betekenen dat het gaat om minstens 12 miljoen dollar (11,2 miljoen euro). De buitenspeler, die dus al een akkoord met Feyenoord heeft liggen, zou zelf ook wel openstaan voor een vertrek naar de Verenigde Staten. Mocht een overstap naar Charlotte FC niet van de grond komen, dan heeft Rodríguez naar verluidt nog meer opties in de MLS.

Zondag meldde 1908.nl nog dat een delegatie van Feyenoord in het weekend heeft onderhandeld met Liverpool Montevideo. Het doorgaan van de transfer zou dus alleen nog afhankelijk van een akkoord tussen beide clubs, waarover afgelopen weekend 'dooronderhandeld' is. Nu Charlotte FC zich ook nadrukkelijk heeft gemeld, is het de vraag wie aan het langste eind trekt.

Tot dusver speelde Rodríguez 36 wedstrijden voor Liverpool Montevideo, waarin hij goed was voor 10 doelpunten en 6 assists. De twintigjarige aanvaller leek in de voorbije winterse transferperiode al op weg naar Feyenoord, maar vanwege tijdgebrek kwam het uiteindelijk niet van een transfer. De Rotterdammers kregen bij de financiering hulp van externe partijen, waarbij het onduidelijk is wat komende zomer de situatie is. Een mogelijk bod van Charlotte FC kan ervoor zorgen dat Feyenoord weer terug naar de tekentafel moet.




Het zal niet…..

 

+1/-0

Nou, zo 'dramatisch' vind ik dit nieuws niet hoor.

Jammer van alle moeite en energie als Luciano Rodríguez straks niet komt. En mocht hij bij een andere club uitgroeien tot een wereldster, zal er altijd een zweem van 'wat als?' rond hem blijven hangen voor het Legioen.

Maar er kan nog zoveel 'onderweg' gebeuren. Luciano Rodríguez is er nog lang niet. Er zijn ook nog genoeg twijfels, over zijn kwaliteiten, de kosten die bij zijn komst komen kijken en óf hij (op zijn leeftijd) nou dé speler is die er direct staat en bij Feyenoord gelijk van meerwaarde is.

Zijn ster is de afgelopen maanden tot ongelooflijk grote proporties opgeblazen. We moeten het niet overdrijven. Ik denk dat er nog wel alternatieven zijn, die niet zoveel voor Rodríguez onder zullen doen...

 

+1/-0

Dramatisch vind ik het ook niet. Echter, ik vind het wel typisch voor de slagvaardigheid van Feyenoord. Iets was je afgelopen zomer ook zag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 15 februari 2024 om 15:56:

Dramatisch vind ik het ook niet. Echter, ik vind het wel typisch voor de slagvaardigheid van Feyenoord. Iets was je afgelopen zomer ook zag.



Dat ben ik niet met je eens.

(Het gebrek aan) slagvaardigheid is niet typerend voor Feyenoord. En als dit al het geval is, zijn de redenen daarvoor evident.

De club zit financieel nog steeds in een zodanige situatie dat er 'omwegen' nodig zijn om grote investeringen te kunnen doen. Het schakelen hierover met (externe) partijen kost tijd en komt vaak pas laat rond, zo werkt het nou eenmaal. Je moet namelijk weten wat er verlangd wordt, of de speler in kwestie wel wíl komen; en dan kun je pas kijken hoe je die transactie kan verwezenlijken en voor welke investering je de boer op moet.

Méér typerend voor Feyenoord, is in mijn ogen het feit dat er binnen de organisatie veel 'lekken' zijn. En Feyenoord heeft een grote achterban die zeer betrokken meeleeft met het wel en wee van de club. Een groot deel van dat Legioen, zuigt alle flintertjes aan informatie op en wil álles van Feyenoord weten. Zeker in periodes waarin er niet gevoetbald wordt.

Een aantal figuren heeft daar een soort verdienmodel in ontdekt. Zij hebben de contacten binnen de club die hen van 'flintertjes informatie' voorzien. Zij kloppen dit leuk op en brengen het als 'transfer-nieuws' of 'geruchten'. En iedere berichtje gaat op die manier een eigen leven leiden.

Daardoor lijkt het alsof Feyenoord achter honderden spelers aan zit, en de daadwerkelijke transfers die uiteindelijk tot stand komen slechts een fractie zijn 'van wat had kunnen zijn'. Ik denk dat Feyenoord niet minder daadkrachtig en slagvaardiger is dan andere clubs, los van de financiele mogelijkheden.

Bij Feyenoord komt het 'nieuws' echter in een eerder stadium naar buiten, en staan we allemaal klaar om middels onze perceptie en interpretatie het op te blazen tot proporties waarin het lijkt dat spelers van ongekende klasse op het punt van tekenen staan.

De wens is hierin vaker de vader van de gedachte, dan het de realiteit is.

 

+1/-0

Anders gaan we toch voor dat ventje van Excelsior van de zomer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 15 februari 2024 om 16:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 15 februari 2024 om 15:56:

Dramatisch vind ik het ook niet. Echter, ik vind het wel typisch voor de slagvaardigheid van Feyenoord. Iets was je afgelopen zomer ook zag.



Dat ben ik niet met je eens.

(Het gebrek aan) slagvaardigheid is niet typerend voor Feyenoord. En als dit al het geval is, zijn de redenen daarvoor evident.

De club zit financieel nog steeds in een zodanige situatie dat er 'omwegen' nodig zijn om grote investeringen te kunnen doen. Het schakelen hierover met (externe) partijen kost tijd en komt vaak pas laat rond, zo werkt het nou eenmaal. Je moet namelijk weten wat er verlangd wordt, of de speler in kwestie wel wíl komen; en dan kun je pas kijken hoe je die transactie kan verwezenlijken en voor welke investering je de boer op moet.

Méér typerend voor Feyenoord, is in mijn ogen het feit dat er binnen de organisatie veel 'lekken' zijn. En Feyenoord heeft een grote achterban die zeer betrokken meeleeft met het wel en wee van de club. Een groot deel van dat Legioen, zuigt alle flintertjes aan informatie op en wil álles van Feyenoord weten. Zeker in periodes waarin er niet gevoetbald wordt.

Een aantal figuren heeft daar een soort verdienmodel in ontdekt. Zij hebben de contacten binnen de club die hen van 'flintertjes informatie' voorzien. Zij kloppen dit leuk op en brengen het als 'transfer-nieuws' of 'geruchten'. En iedere berichtje gaat op die manier een eigen leven leiden.

Daardoor lijkt het alsof Feyenoord achter honderden spelers aan zit, en de daadwerkelijke transfers die uiteindelijk tot stand komen slechts een fractie zijn 'van wat had kunnen zijn'. Ik denk dat Feyenoord niet minder daadkrachtig en slagvaardiger is dan andere clubs, los van de financiele mogelijkheden.

Bij Feyenoord komt het 'nieuws' echter in een eerder stadium naar buiten, en staan we allemaal klaar om middels onze perceptie en interpretatie het op te blazen tot proporties waarin het lijkt dat spelers van ongekende klasse op het punt van tekenen staan.

De wens is hierin vaker de vader van de gedachte, dan het de realiteit is.


Het is een feit dat Feyenoord deze speler absoluut wil hebben. Slot heeft dat zelf gezegd. Dat heeft niks te maken met alle geruchten die de wereld in geholpen worden door allerlei sites en figuren.

 

+1/-0

Dan nog is er nog altijd een verschil tussen willen en verwezenlijken. Het ging erom dat Feyenoord slagvaardigheid wordt verweten, nu een andere club met deze speler aan de haal gaat. Ik zou hem graag bij Feyenoord zien, maar als dat hem niet wordt hoeft het niet automatisch te betekenen dat de club daarin iets te verwijten valt.

Er wordt daarin mijn inziens veel te snel geoordeeld, zonder dat we de exacte gang van zaken kennen.

 

+1/-0

Feyenoord op poleposition voor Babadi

Jong, groot talent. Was indrukwekkend in de Supercup tegen Feyenoord (past deze in het rijtje spelers die op basis van één goede wedstrijd tegen ons direct worden aangekocht? :B ) en daarna uit beeld verdwenen. Dat gebeurde omdat hij weigerde zijn contract te verlengen in Eindhoven, al denk ik dan altijd; als Bosz écht niet om hem heen kan, stelt hij hem gewoon op. Inmiddels wel weer in gesprek met de clubleiding van PSV (misschien alleen voor de vorm, wie zal het zeggen?), en wordt hij weer gebruikt door Bosz.

Dat Feyenoord gesprekken met deze speler gevoerd heeft en hij/zijn entourage die als zeer positief heeft ervaren is een goede zaak. Wat ik vanuit Feyenoord onverstandig zou vinden, is als de club bereid blijkt heel vér te gaan om deze speler te laten tekenen. Ook al zou hij transfervrij overkomen, en zou je kunnen rechtvaardigen hem dáárom meer te bieden.

Het lijkt dat hij erg ontevreden was over het aanbod vanuit PSV begin dit seizoen, en er zijn berichten in de media terechtgekomen dat hij een miljoenensalaris eiste.
Ik hoop dat Feyenoord zich dáár niet toe laat verleiden.

Het zou voor de verhoudingen in de groep niet goed zijn, als deze jongen straks voor een gigantisch salaris bij Feyenoord komt spelen. Een salaris die vér van de lijn ligt die geldt voor (bijvoorbeeld) Milambo en Beelen, of zelfs Hartman en Wieffer. Die binnen de groep écht geen grootverdieners zijn volgens mij. Spelers die mijn inziens meer bewezen hebben bij Feyenoord, dan Babadi.

Dan kun je voor een 18-jarige beter een grote tranfersom neerleggen, en een salaris wat beter binnen het 'huis' past.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 februari 2024 om 11:21:

Feyenoord op poleposition voor Babadi

Jong, groot talent. Was indrukwekkend in de Supercup tegen Feyenoord (past deze in het rijtje spelers die op basis van één goede wedstrijd tegen ons direct worden aangekocht? :B ) en daarna uit beeld verdwenen. Dat gebeurde omdat hij weigerde zijn contract te verlengen in Eindhoven, al denk ik dan altijd; als Bosz écht niet om hem heen kan, stelt hij hem gewoon op. Inmiddels wel weer in gesprek met de clubleiding van PSV (misschien alleen voor de vorm, wie zal het zeggen?), en wordt hij weer gebruikt door Bosz.

Dat Feyenoord gesprekken met deze speler gevoerd heeft en hij/zijn entourage die als zeer positief heeft ervaren is een goede zaak. Wat ik vanuit Feyenoord onverstandig zou vinden, is als de club bereid blijkt heel vér te gaan om deze speler te laten tekenen. Ook al zou hij transfervrij overkomen, en zou je kunnen rechtvaardigen hem dáárom meer te bieden.

Het lijkt dat hij erg ontevreden was over het aanbod vanuit PSV begin dit seizoen, en er zijn berichten in de media terechtgekomen dat hij een miljoenensalaris eiste.
Ik hoop dat Feyenoord zich dáár niet toe laat verleiden.

Het zou voor de verhoudingen in de groep niet goed zijn, als deze jongen straks voor een gigantisch salaris bij Feyenoord komt spelen. Een salaris die vér van de lijn ligt die geldt voor (bijvoorbeeld) Milambo en Beelen, of zelfs Hartman en Wieffer. Die binnen de groep écht geen grootverdieners zijn volgens mij. Spelers die mijn inziens meer bewezen hebben bij Feyenoord, dan Babadi.

Dan kun je voor een 18-jarige beter een grote tranfersom neerleggen, en een salaris wat beter binnen het 'huis' past.


Terecht dat je kritisch bent. Onder Bosz heeft hij vrijwel niets gespeeld. Hoe goed ben je dan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 23 februari 2024 om 12:08:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 februari 2024 om 11:21:

Feyenoord op poleposition voor Babadi

Jong, groot talent. Was indrukwekkend in de Supercup tegen Feyenoord (past deze in het rijtje spelers die op basis van één goede wedstrijd tegen ons direct worden aangekocht? :B ) en daarna uit beeld verdwenen. Dat gebeurde omdat hij weigerde zijn contract te verlengen in Eindhoven, al denk ik dan altijd; als Bosz écht niet om hem heen kan, stelt hij hem gewoon op. Inmiddels wel weer in gesprek met de clubleiding van PSV (misschien alleen voor de vorm, wie zal het zeggen?), en wordt hij weer gebruikt door Bosz.

Dat Feyenoord gesprekken met deze speler gevoerd heeft en hij/zijn entourage die als zeer positief heeft ervaren is een goede zaak. Wat ik vanuit Feyenoord onverstandig zou vinden, is als de club bereid blijkt heel vér te gaan om deze speler te laten tekenen. Ook al zou hij transfervrij overkomen, en zou je kunnen rechtvaardigen hem dáárom meer te bieden.

Het lijkt dat hij erg ontevreden was over het aanbod vanuit PSV begin dit seizoen, en er zijn berichten in de media terechtgekomen dat hij een miljoenensalaris eiste.
Ik hoop dat Feyenoord zich dáár niet toe laat verleiden.

Het zou voor de verhoudingen in de groep niet goed zijn, als deze jongen straks voor een gigantisch salaris bij Feyenoord komt spelen. Een salaris die vér van de lijn ligt die geldt voor (bijvoorbeeld) Milambo en Beelen, of zelfs Hartman en Wieffer. Die binnen de groep écht geen grootverdieners zijn volgens mij. Spelers die mijn inziens meer bewezen hebben bij Feyenoord, dan Babadi.

Dan kun je voor een 18-jarige beter een grote tranfersom neerleggen, en een salaris wat beter binnen het 'huis' past.


Terecht dat je kritisch bent. Onder Bosz heeft hij vrijwel niets gespeeld. Hoe goed ben je dan?



Dat zegt echt helemaal niets.
Kan je ook over Sauer en alle andere talenten zeggen van Feyenoord dan.
Krijgen nooit een kans toch.

Dit is wel echt een heel groot talent hoor, zal wel weer wat tussenkomen en niet doorgaan maar zou zo mooi zijn om een keer van psv wat te stelen ipv andersom.
Als het kan moet je deze halen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 176 177 178 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten