Vak: -
Forumreacties: 4.258
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 02 september 2026 om 08:42:
open/sluit de onderstaande quote:
'No time'?
Er zal na evaluatie vast en zeker blijken dat er een aantal zaken afgelopen zomer niet goed zijn genoeg. Als de club hier mede door schade oploopt, is het aan de directie om dat te herstellen. Mocht de club 'echt helemaal stuk' zijn, dat heeft dat proces zich al véél eerder ingezet. Je bent constant de schuld bij Rigaux aan het leggen; de verkeerde spelers, de verkeerde coach.
Ik zeg niet dat je uiteindelijk geen gelijk zal krijgen, maar hij heeft geroeid met de riemen die er zijn; binnen het kader dat ontstaan is door het beleid van zijn voorgangers.
De club is niet in no time kapotgemaakt, dat is al veel eerder ingezet.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.688
Reg.: 17 november 2024
fr12.nl
'Nelson gearriveerd in Rotterdam voor terugkeer naar Feyenoord'
Redactie FR12.nl
~1 minuut
Reiss Nelson is woensdag aangekomen in Rotterdam om zijn transfer naar Feyenoord af te ronden. De 26-jarige Engelsman landde rond 11.20 uur op Rotterdam The Hague Airport en moet bij de Rotterdammers de gewenste versterking voor de linksbuitenpositie worden. Dit meldt 1908.nl.
Dinsdagavond werd duidelijk dat Feyenoord werk maakt van een terugkeer van Nelson. De aanvaller is transfervrij beschikbaar en kan daardoor zonder transfersom worden vastgelegd.
Ondanks zijn transfervrije status is er haast geboden. Feyenoord moet woensdag uiterlijk om 23.59 uur de spelerslijst voor de competitiefase van de Champions League indienen. Wanneer Nelson ook Europees inzetbaar moet zijn, moet zijn komst voor die deadline zijn afgerond.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.946
Reg.: 9 april 2019
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.425
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 02 september 2026 om 11:52:
fr12.nl
'Nelson gearriveerd in Rotterdam voor terugkeer naar Feyenoord'
Redactie FR12.nl
~1 minuut
Reiss Nelson is woensdag aangekomen in Rotterdam om zijn transfer naar Feyenoord af te ronden. De 26-jarige Engelsman landde rond 11.20 uur op Rotterdam The Hague Airport en moet bij de Rotterdammers de gewenste versterking voor de linksbuitenpositie worden. Dit meldt 1908.nl.
Dinsdagavond werd duidelijk dat Feyenoord werk maakt van een terugkeer van Nelson. De aanvaller is transfervrij beschikbaar en kan daardoor zonder transfersom worden vastgelegd.
Ondanks zijn transfervrije status is er haast geboden. Feyenoord moet woensdag uiterlijk om 23.59 uur de spelerslijst voor de competitiefase van de Champions League indienen. Wanneer Nelson ook Europees inzetbaar moet zijn, moet zijn komst voor die deadline zijn afgerond.
Het gaat gebeuren... Hij keert terug....
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.688
Reg.: 17 november 2024
fr12.nl
'Nelson doorstaat medische keuring: terugkeer naar Feyenoord rond'
Redactie FR12.nl
~2 minuten
Reiss Nelson heeft zijn medische keuring bij Feyenoord succesvol doorstaan en kan definitief als nieuwe speler van de Rotterdammers worden beschouwd. De 26-jarige aanvaller komt transfervrij naar De Kuip, nadat hij onlangs vertrok bij Arsenal. Dit meldt Fabrizio Romano.
Nelson bereikte dinsdagavond al een akkoord met Feyenoord over zijn persoonlijke voorwaarden. Woensdag meldde de Engelsman zich in Rotterdam voor de laatste formaliteiten en inmiddels is ook de medische keuring zonder problemen afgerond.
De aanvaller keert daarmee terug bij de club waarvoor hij in het seizoen 2021/22 al op huurbasis uitkwam. Destijds bereikte Nelson met Feyenoord de finale van de Conference League. Met het doorstaan van de medische keuring staat niets de terugkeer van Nelson naar Feyenoord meer in de weg.
Lees ook
Deadline Day: Feyenoord jaagt nog op twee buitenkansjes
Nelson gearriveerd in Rotterdam voor terugkeer naar Feyenoord
Forumreacties: 4.258
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 02 september 2026 om 12:13:
![]()
Mijn verwachtingen waren ook hoog, afgaande op de aanstelling van de nieuwe directie en de eerste handelingen van vooral Rigaux op het personele vlak.
De (vroege) aankopen Ferri, Vanhoutte, Marmol en Ernst kwamen in eerste instantie ieder geval op mij zéér doortastend en hoopvol over. Dat we inmiddels aan de kwaliteit van deze aankopen twijfelen, is niet onterecht maar ik vind het wel voorbarig. Het valt niet mee.
Daarna is het eigenlijk compleet stilgevallen. De enige verklaring die ik daarvoor kan verzinnen (want ik weet het niet), is dat de echt grote verkoop is uitgebleven die Feyenoord van enige slagkracht had moeten voorzien. En dat de situatie waarin de club zit heel wat minder rooskleurig was dan we ons gerealiseerd hebben.
Wellicht heeft zelfs de nieuwe directie zich hierin enorm misrekent.
Dat is hen misschien wel aan te rekenen. Ik vind dat het in ieder geval legitieme grond geeft te twijfelen aan de keuze de transferperiode zo voortvarend te starten en al je kruit feitelijk te verschieten. Daar had wellicht anders moeten gehandeld en had Rigaux meer een slag om de arm moeten houden.
Wellicht hadden we allemaal wel gedacht dat hij dit gedaan had en er nog wel wat kon, terwijl heel duidelijk naar buiten kwam na de laatste transfer dat Feyenoord éérst moest verkopen; voordat er nog meer versterkingen mogelijk waren.
Dat er nu alleen nog maar naar transfervrije spelers gekeken kan worden en andere creatieve oplossingen, is uiterst pijnlijk. Want het team heeft echt nog wel een flinke kwaliteitsimpuls nodig om écht mee te kunnen doen.
Mijn teleurstelling daarover richt zich niet enkel op Rigaux, het zijn mijn inziens voor een groot gedeelte te wijten aan de sitautie waarin de club zit en die niet door en onder de huidige directie ontstaan is. En die puinhoop is wél grotendeels door Rigaux opgeruimd.
Mijn verdedigenstandje?-Noem het wat je wil.
Ik denk dat ook niet goed is als het enige geluid wat hier te horen is; een doldrieste, om rollende koppen meute is die over elkaar heen vallen om alles en iedereen af te serveren. Als iedereen zijn woede bevestigd ziet, gaat men elkaar alleen maar overschreeuwen. Dan wordt het van kwaad tot erger en wordt de realiteit helemaal uit het oog verloren.
Gelukkig stel jij ook dat mensen tijd verdienen; aan zulke verstandige woorden houd ik me vandaag maar even vast...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.436
Reg.: 9 oktober 2019
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten