Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 286 pagina's: 1 2 3 4 ... 282 283 284 285 286

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 september 2026 om 19:29:

open/sluit de onderstaande quote:

SjaakF schreef op 04 september 2026 om 19:25:

Ze hebben het sportieve belang boven het financiële belang laten prevaleren. Voor beide zijn genoeg argumenten, moeilijke en dappere keuze van de clubleiding die best risicovol is. En nu doorrrrrrr!

Als de Arabieren hem echt willen komen ze met een derde bod ze hebben tot zondag dus kan Moussa iig morgen nog spelen.

Uit de berichtgeving, voor wat het waard is, begrijp ik dat Feyenoord besloten heeft om hem niet te verkopen. Maar wat je zegt, als ze morgenavond na de wedstrijd er nog wat miljoenen opgooien weet ik het ook nog zien.

+1/-0

Heb wel het idee dat ze Hadj Moussa heel graag willen maar gaat het niet door en hij scoort tegen Barcelona en andere wedstrijden in de CL vang je alsnog wel 45/50 miljoen.

+1/-0

Al-Ittihad had het bod op Anis Hadj Moussa verhoogd tot bijna 35 miljoen euro volgens ESPN dus niet 37,5 dan kan ik me voorstellen dat Feyenoord dat bod heeft geweigerd. Maar het blijft een pokerspel.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 286 pagina's: 1 2 3 4 ... 282 283 284 285 286

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten