Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 augustus 2023 om 01:12:

Dilrosun en Pedersen kunnnen beter snel uitkijken naar een andere club. Slot is niet tevreden over hun lijkt me duidelijk.



Kasanwirjo en Walemark lijken ook afgeschreven. En als jeugdspeler (Zechiel, Sauer, Milambo) zou ik bij Te Kloese aankloppen met de vraag of ik verhuurd kon worden…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 14 augustus 2023 om 00:37:

Ik vraag me af hoe groot ze die selectie in hemelsnaam willen maken. Als je Idrissi en Ivanusec haalt en dan ook nog een vervanger van Bullaude wil gaan aantrekken, zit je dadelijk serieus met een selectie van 30 spelers te werken. Dat ga je met geen mogelijkheid gemanaged krijgen over een heel seizoen. Je moet nu al selectiespelers op de tribune zetten en dan is nog niet eens iedereen beschikbaar.

Nog even los van het feit dat de zoveelste dikke middelvinger wordt gegeven richting de jeugdopleiding. Vorig seizoen was Feyenoord al een van de clubs die de minste aantal speelminuten gaf aan tieners in de Eredivisie (68 hele minuten ...) en dat gaat op deze manier alleen nog maar minder worden. En met Zechiël, Milambo en (vooral) Sauer is het talent er volop. Maar die ga je op deze manier niet eens in de wedstrijdselectie zien, laat staan dat ze minuten krijgen.



Dit vind ik ook zorgwekkend. Er zullen een aantal spelers moeten vertrekken, want dit is niet werkbaar met zo'n kwantitatief grote selectie.

Het is bovendien niet echt duidelijk wat het plan is met de talenten. Verhuur lijkt me in deze situatie het beste, onder Slot gaan ze geen kans krijgen.

Probleem is wel dat verhuur bij Feyenoord doorgaans betekent dat ze daarna ook geen kans meer krijgen, dus die jeugdspelers staan volgens mij niet te springen om te vertrekken.

 

+1/-0

Feyenoord gaat voor waanzinnige comeback Sinisterra
1 uur geleden
267 reacties
FeyenoordTM
Feyenoord is druk bezig om Luis Sinisterra over te halen voor een nieuw Rotterdams verblijf. De club staat in direct contact met Leeds United over een transfer.


De hernieuwde belangstelling is afgelopen weekend tot stand gekomen. Sinisterra ontbrak in de selectie van Leeds United in het uitduel bij Birmingham City. De speler zou volgens de officiële lezing 'geblesseerd' zijn.

Daniel Farke, de trainer van Leeds, verklaarde zich nader over de afwezigheid van zijn speler: "Sinisterra is niet beschikbaar. Er komt nog een tijd dat we over zijn situatie gaan praten. Ik vel geen oordelen en ik ga er nu niks meer over vertellen."


Wanneer Sinisterra uiteindelijk terug te halen blijkt voor Feyenoord, laat de club de belangstelling voor Oussama Idrissi voorlopig even varen. Een huurperiode van de 24-jarige Colombiaan is het plan wat de Rotterdammers voor ogen hebben.

Sinisterra maakte in de zomer van 2022 voor 25 miljoen euro de overstap van Feyenoord naar Leeds United. Daar tekende de linksbuiten een contract tot medio 2027. Na 113 duels, 35 goals en 29 assists in het shirt van Feyenoord kwam hij afgelopen seizoen bij Leeds tot 24 duels, 7 goals en 1 assist.


Dat zou wel een sensatie zijn maar ik zie dat niet zo snel gebeuren.

 

+1/-0

Als je kijkt naar de plannen heb je dadelijk voor de twee vleugel-posities en de nummer tien de beschikking over Ivanusec, Sinisterra/Idrissi, Paixao, Stengs, Jahanbakhsh, Walemark, Dilrosun, Minteh en moet er ook nog een vervanger komen voor Bullaude. Dan heb je voor drie posities dus negen (!!!) spelers en heb je bovendien ook nog Ueda (alle posities) en Timber (tien) die daar kunnen spelen. En een groot talent als Sauer laat je nu wegrotten in de beloftecompetitie.

Voor de verkeerde posities wordt gekeken naar versterkingen. Voor de belangrijkste (opvolger Kökcü) is helemaal niemand aangetrokken en je hoort er ook helemaal niks over. De selectie is nu al uit balans en dat wordt op deze manier alleen maar erger.

Ik hoorde laatst een interview met Bosz en waarom hij maar een selectie wil van 20 veldspelers. Iedere positie dubbel bezet zodat je iedereen perspectief kan bieden en bij schorsingen/blessures de openstaande plekken aanvullen met jeugdspelers. Dat lijkt me een veel gezonder beleid dan wat Feyenoord nu aan het doen is.

Een basis met Paixao - Gimenez - Stengs en Ivanusec daarachter is top. Dan zouden ze ook nog van positie kunnen veranderen. En dan heb je Jahanbakhsh, Ueda, Dilrosun en Sauer (en Minteh, maar die kan er niks van), waarbij je eventueel ook nog Timber op tien kan zetten. Het huren van Sinisterra/Idrissi slaat nergens op, net zoals je ook geen vervanger moet halen voor Bullaude. Gebruik dat geld voor de positie waar je daadwerkelijk iemand nodig hebt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 14 augustus 2023 om 12:24:

Als je kijkt naar de plannen heb je dadelijk voor de twee vleugel-posities en de nummer tien de beschikking over Ivanusec, Sinisterra/Idrissi, Paixao, Stengs, Jahanbakhsh, Walemark, Dilrosun, Minteh en moet er ook nog een vervanger komen voor Bullaude. Dan heb je voor drie posities dus negen (!!!) spelers en heb je bovendien ook nog Ueda (alle posities) en Timber (tien) die daar kunnen spelen. En een groot talent als Sauer laat je nu wegrotten in de beloftecompetitie.

Voor de verkeerde posities wordt gekeken naar versterkingen. Voor de belangrijkste (opvolger Kökcü) is helemaal niemand aangetrokken en je hoort er ook helemaal niks over. De selectie is nu al uit balans en dat wordt op deze manier alleen maar erger.

Ik hoorde laatst een interview met Bosz en waarom hij maar een selectie wil van 20 veldspelers. Iedere positie dubbel bezet zodat je iedereen perspectief kan bieden en bij schorsingen/blessures de openstaande plekken aanvullen met jeugdspelers. Dat lijkt me een veel gezonder beleid dan wat Feyenoord nu aan het doen is.

Een basis met Paixao - Gimenez - Stengs en Ivanusec daarachter is top. Dan zouden ze ook nog van positie kunnen veranderen. En dan heb je Jahanbakhsh, Ueda, Dilrosun en Sauer (en Minteh, maar die kan er niks van), waarbij je eventueel ook nog Timber op tien kan zetten. Het huren van Sinisterra/Idrissi slaat nergens op, net zoals je ook geen vervanger moet halen voor Bullaude. Gebruik dat geld voor de positie waar je daadwerkelijk iemand nodig hebt.



Ik ben het met je eens dat de opvolging van Kökcü prioriteit had moeten hebben, maar voorin (op de flanken en op 10) mag er qua kwaliteit wel wat bij vind ik. Ten opzichte van de concurrentie zijn we kwantitatief overbezet maar kwalitatief onderbezet.

We hebben een schrijnend gebrek aan creativiteit, scorend vermogen en spelers die in de diepte een man kunnen passeren. Stengs kwam vrijwel geen man voorbij gisteren, dat is niet voor het eerst als rechtsbuiten. Hij ontbeert de snelheid en explosiviteit, dus dan wordt het allemaal wel heel erg afhankelijk van de overlap. Liever zie ik dat hij zich vast op de 8 of 10 positie moet richten, al heb ik daar dan weer m'n twijfels of hij de intensiteit kan opbrengen van het pressiespel.

Kwantitatief ben ik het volledig met je eens. Wat mij betreft gaan ze tegelijkertijd flink saneren in de voorhoede. Spelers zoals Alireza, Dilrosun, Minteh komen voor die posities tekort. Minteh (onbegrijpelijke huur!) kan je nog voor de O21 gebruiken of anders terugsturen naar Newcastle. Alireza en Dilrosun zou ik verkopen. In het geval van Alireza is hij waarschijnlijk goed voor de groepsdynamiek, maar we kunnen inmiddels wel vaststellen dat hij kwalitatief te weinig toevoegt. Walemark zou ik verhuren zodra hij fit is, zodat je hem in de markt kan zetten of hem de kans kan geven zich door te ontwikkelen op een redelijk niveau met veel speeltijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mikos Gouka
@MikosGouka
·
Follow
Gisteren vertelden ze bij Feyenoord dat Leeds 7 spelers mag verhuren en dat ze dat aantal al hebben bereikt en dat jongens als Gnonto, Sinisterra, Summerville alleen nog verkocht kunnen worden. Ik kende die regelgeving niet, maar zoals t werd omschreven: alleen koop. dan te duur



Jammer. Grote selectie of niet als je zo’n waanzinnige speler kan vastleggen moet je het niet laten.

 

+1/-0

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-bereidt-aanbieding-op-stojkovic-voorlink

Dit lijkt me een slim gescoute speler op een positie die wat versterking kan gebruiken, in lijn met ons beleid en het transferbeleid van de afgelopen twee jaren. Frappant genoeg ook de speler die Dinamo Zagreb op het oog lijkt te hebben als een opvolger van Ivanusec van wat ik begreep.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 augustus 2023 om 16:34:

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-bereidt-aanbieding-op-stojkovic-voorlink

Dit lijkt me een slim gescoute speler op een positie die wat versterking kan gebruiken, in lijn met ons beleid en het transferbeleid van de afgelopen twee jaren. Frappant genoeg ook de speler die Dinamo Zagreb op het oog lijkt te hebben als een opvolger van Ivanusec van wat ik begreep.



Geen idee wie dit is natuurlijk maar als ik twitter-meesterscout Kantoona mag geloven zou dit een wereldaankoop zijn (en dat riep hij al weken geleden, ruim voordat deze interesse bekend werd)

 

+1/-0

Hadden we maar iemand van ons zelf die de rol zou kunnen invullen als aanvallende middenvelder.
Iemand waar dat zijn natuurlijke positie is.
Iemand die al heeft laten zien op die positie te kunnen voetballen.

Wie of wie was dat ook alweer?
Ah nee die verhuren we voor paar jaar en kopen wel weer iemand anders..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

'Stojković ondergaat morgen medische keuring bij GNK Dinamo Zagreb'
14 augustus 2023, 16:58
13
Bron: 24Sata
Foto: Pro Shots
Vanmiddag meldde Lorenzo Lepore op X (Twitter) dat Feyenoord een aanbieding heeft neergelegd bij Luka Stojković. Het Kroatische 24Sata meldt dat de middenvelder morgen een medische keuring ondergaat bij GNK Dinamo Zagreb.


De speler had eigenlijk vandaag al een medische keuring maar kwam niet opdagen omdat er nog op meerdere vlakken onduidelijkheid was, zoals wat er van hem werd verwacht bij zijn nieuwe club. Dit is volgens het medium nu wel allemaal duidelijk en verwachten ze de Kroaat morgen voor de medische keuring.

Ondanks de aanbieding van Feyenoord zou de middenvelder een transfer prefereren naar GNK Dinamo Zagreb.



Lekker bezig die DtK. Was het wel zo een goed idee om ook op de stoel van TD te gaan zitten? Of hij is te traag of hij laat zich aan het lijntje houden. Ik vind het geen succes.
Zal je zien dat ie straks nog aankomt met Til.

 

+1/-0

Feyenoord wanting a loan move would mean the final international loan spot would be taken up, following the temporary exits of Diego Llorente, Rasmus Kristensen, Brenden Aaronson, Robin Koch, Marc Roca and Max Wober.
Clubs are only allowed seven international loan moves per season, and we would now hit that quota for the season meaning anyone else who leaves the club will have to be on a permanent deal.

Hoe Gouka erbij komt dat ze al 7 hebben verhuurd is me dus een raadsel.

 

+1/-0

Feyenoord en Dinamo Zagreb strijden om Stojkovic (update)

Feyenoord hoopt zich te versterken met de Kroatische middenvelder Luka Stojkovic. Dat bevestigde 1908.nl maandagmiddag, nadat het eerder al werd gemeld door sportjournalist Lorenzo Lepore. De 19-jarige jeugdinternational is momenteel speler van Lokomotiva Zagreb.

Stojkovic is een speler met een vergelijkbaar profiel als land- en naamgenoot Luka Ivanusec, die ook in de belangstelling van Feyenoord staat. De 19-jarige rechtspoot is een aanvallende middenvelder, maar speelt ook geregeld als linksbuiten. In het nieuwe seizoen staat hij bij zijn club Lokomotiva Zagreb na 3 wedstrijden al op 2 goals en 2 assists.

Lepore schreef in juni van dit jaar al over een mogelijke transfer van Stojkovic. Toen waren Club Brugge, Brentford en Torino de clubs aan wie hij het meest concreet gelinkt werd. Hij berichtte toen over een vraagprijs van 3 tot 4 miljoen euro. Transfermarkt schat de waarde van de Kroaat, die nog vastligt tot medio 2025, op 1,5 miljoen euro.

Stojkovic wil Kroatië niet verlaten
Update | Stojkovic ziet een overstap naar Feyenoord niet zitten, zo meldt het Kroatische medium 24sata maandagmiddag. De talentvolle middenvelder heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Dinamo Zagreb en vindt het nog te vroeg om een stap te maken naar het buitenland. De verwachting is dat Stojkovic dinsdagochtend gekeurd gaat worden, en daarmee grijpt Feyenoord definitief mis voor Stojkovic.

Stojkovic staat wél open voor Feyenoord
Update | 1908.nl meldt dat Stojkovic wel degelijk openstaat voor Feyenoord. De berichtgeving staat haaks op wat Kroatische media eerder vandaag meldden. NK Lokomotiva Zagreb en GNK Dinamo Zagreb hebben nog geen definitief akkoord weten te bereiken, en de Rotterdammers hebben zich officieel gemeld om Stojkovic over te nemen. Feyenoord heeft een eerste aanbieding neergelegd bij NK Lokomotiva Zagreb.

Felle strijd om handtekening Stojkovic
Feyenoord is opnieuw onderwerp van gesprek in Kroatië. De Rotterdammers hebben zich gemeld voor Stojkovic, zo bevestigt Lokomotiv Zagreb-directeur Bozidar Sikic. ''Het klopt, Stojkovic heeft een aanbieding gekregen van Feyenoord'', aldus Sikic. De aanvallende middenvelder was hard op weg naar Dinamo Zagreb en zou maandag medisch gekeurd worden. Echter, de talentvolle middenvelder kwam niet opdagen.

De medische keuring van Stojkovic bij Dinamo Zagreb staat nu gepland voor dinsdag. ''Ik heb mijn woord aan Dinamo Zagreb gegeven. En als ik mijn woord geef, dan houd ik me daaraan', verduidelijkt Sikic. Ondertussen doet Feyenoord er alles aan om Stojkovic te overtuigen. Onder andere Marino Pusic mengt zich in de situatie en hoopt de 19-jarige rechtspoot te overtuigen. Of Stojkovic dinsdag wel kom opdagen bij Dinamo Zagreb is op dit moment niet duidelijk.

Dit bericht is gewijzigd op 14 augustus 2023, 21:48:44.

 

+1/-0

Transferupdates: Idrissi, Ivanusec, Til en Sinisterra

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam heeft maandagavond een korte update gegeven op Voetbal International over de transferontwikkelingen bij de Rotterdamse club. Een nieuwe samenwerking met Oussama Idrissi is een kwestie van tijd, rondom Luka Ivanusec staat alles vast, Guus Til is op dit moment geen thema, en Luis Sinisterra wordt een lastig verhaal.

Feyenoord is momenteel concreet in gesprek met Sevilla over een nieuwe samenwerking met Idrissi. De 27-jarige buitenspeler staat open voor een rentree in De Kuip, en ook de Spaanse club wil meewerken aan een nieuwe verhuurperiode. Trainer Arne Slot ziet de komst van Idrissi zitten, en er wordt snel een akkoord verwacht.

De deal tussen Feyenoord en Dinamo Zagreb over de komst van Luka Ivanusec staat. Beide partijen hebben afspraken gemaakt, en ook de transfersom levert geen obstakel meer op. Wel moet de 24-jarige Kroaat nog zijn huidige werkgever helpen om de volgende ronde te bereiken in de strijd om een ticket voor de groepsfase van de Champions League.

De deal tussen Feyenoord en Dinamo Zagreb kan alleen stuklopen wanneer de Rotterdammers de stekker eruit trekken. Intern wordt de transfersom rond de tien miljoen euro gezien als een stevige investering. Aangezien het elftal behoefte heeft aan een nieuwe nummer tien en Ivanusec zijn beste periode heeft gehad als linksbuiten, kunnen er twijfels ontstaan of hij direct het niveau omhoog kan tillen als aanvallende middenvelder.

Leeds United is niet van plan om Luis Sinisterra te verhuren en mikt op een verkoop. De Engelsen maakten afgelopen seizoen een miljoenenbedrag over naar Feyenoord voor de komst van de buitenspeler, en ze willen een flink deel van de som terugverdienen. De Rotterdammers lijken hiermee kansloos, en Benfica of VfL Wolfsburg, die Sinisterra al langer volgen, komen eerder in aanmerking. De Championship wordt niet gezien als een competitie waar de Colombiaan kan excelleren, en een verkoop is daardoor bespreekbaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 14 augustus 2023 om 20:37:

Transferupdates: Idrissi, Ivanusec, Til en Sinisterra

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam heeft maandagavond een korte update gegeven op Voetbal International over de transferontwikkelingen bij de Rotterdamse club. Een nieuwe samenwerking met Oussama Idrissi is een kwestie van tijd, rondom Luka Ivanusec staat alles vast, Guus Til is op dit moment geen thema, en Luis Sinisterra wordt een lastig verhaal.

Feyenoord is momenteel concreet in gesprek met Sevilla over een nieuwe samenwerking met Idrissi. De 27-jarige buitenspeler staat open voor een rentree in De Kuip, en ook de Spaanse club wil meewerken aan een nieuwe verhuurperiode. Trainer Arne Slot ziet de komst van Idrissi zitten, en er wordt snel een akkoord verwacht.

De deal tussen Feyenoord en Dinamo Zagreb over de komst van Luka Ivanusec staat. Beide partijen hebben afspraken gemaakt, en ook de transfersom levert geen obstakel meer op. Wel moet de 24-jarige Kroaat nog zijn huidige werkgever helpen om de volgende ronde te bereiken in de strijd om een ticket voor de groepsfase van de Champions League.

De deal tussen Feyenoord en Dinamo Zagreb kan alleen stuklopen wanneer de Rotterdammers de stekker eruit trekken. Intern wordt de transfersom rond de tien miljoen euro gezien als een stevige investering. Aangezien het elftal behoefte heeft aan een nieuwe nummer tien en Ivanusec zijn beste periode heeft gehad als linksbuiten, kunnen er twijfels ontstaan of hij direct het niveau omhoog kan tillen als aanvallende middenvelder.





en dan blijkt dat Ivanusec helemaal niet zo goed als aanvallende middenvelder en fantastisch als linksbuiten.
Hebben we stuk of 7 linksbuitens..

Feyenoord weet dat er ook spelers bestaan die je kan halen voor de positie die je nodig hebt hoop ik.

Voor mij zou Ivanusec en Sauer(ervaren en jonkie) erachter voldoende zijn.
Mocht het echt nodig zijn kan je nog iemand van de andere zijde halen.

Scheelt wel wat miljoenen.

En voor aanvallende middenvelder graag iemand die het ook kan.
Zo jammer dat die Pool weg is.

 

+1/-0

'Feyenoord krijgt Mexicaan op proef'

Gael Álvarez gaat op proef komen bij Feyenoord. Dat meldt Yeudiel Pacheco, journalist van de Mexicaanse tak van FOX Sports, maandag op Twitter.

De 17-jarige Mexicaan zal voor een periode van ongeveer drie weken stage komen lopen bij de Rotterdammers. Een contract zit er vanwege zijn minderjarige leeftijd nog niet in.

De aanvallende middenvelder komt momenteel uit voor CF Pachuca U18. Álvarez, geboren in 2006, is ook jeugdinternational van Mexico onder-17.

Sassuolo meldt zich voor Pedersen

Marcus Holmgren Pedersen geniet concrete belangstelling vanuit Italië. Nadat eerder deze zomer Torino hengelde naar de Noors international, is nu ook Serie A-club Sassuolo een serieuze poging aan het ondernemen.

Sassuolo heeft zich bij de clubleiding van Feyenoord gemeld om een transfer te bespreken. Daarbij is een Italiaans bod op tafel gekomen, waarvan later in het onderhandelingsproces meer gezegd kan worden. Feyenoord verlangt naar verluidt zo'n zeven miljoen euro voor de rechtsback.

Pedersen is na de hereniging van Bart Nieuwkoop bij Feyenoord op de bank terecht gekomen. De Rotterdammers hebben in een gesprek te kennen gegeven dat Pedersen uit mag kijken naar een nieuwe werkgever.

Torino pakte sindsdien nog niet verder concreet door; Sassuolo wel. De ploeg van hoofdtrainer Alessio Dionisi, die bij voorkeur in een 3-5-2 formatie aantreedt, is de voornaamste kandidaat om de nieuwe ploeg van Pedersen te worden. De speler zelf ziet de overstap zitten.

De Noor kwam in de zomer van 2021 voor iets meer dan een miljoen euro over van Molde FK naar Feyenoord. Hij speelde 88 duels voor de Rotterdammers en leverde daarin zeven assists af.

WHU aast op Gimenez

West Ham United is in de zoektocht naar een nieuwe spits uitgekomen bij Feyenoord-aanvaller Santiago Gimenez. The Hammers hebben al enige voorbereidingen troffen om serieuzer te worden, maar zijn nog niet concreet.

De ploeg van hoofdtrainer David Moyes verkocht deze transferwindow Gianluca Scamacca voor vijfentwintig miljoen euro aan Serie A-club Atalanta, terwijl ook Michail Antonio voor een mogelijk vertrek staat. Laatstgenoemde wordt gelinkt aan een overstap naar Saudi-Arabië.

Wanneer ook Antonio de deur achter zich dicht trekt in Londen blijft alleen spits Danny Ings over. Eén spits is voor West Ham niet voldoende — en dus verkent het de markt voor een nieuwe, jonge optie waar nog veel potentiële rek in zit. Mexicaans-international Gimenez kan daarbij uitkomst bieden.

West Ham United heeft onlangs geïnformeerd naar de diensten van de Rotterdamse publiekslieveling. De Londenaren deden dat niet alleen bij Feyenoord zelf, maar ook bij het entourage van de spits. Ook ver daar buiten werd kennis verzameld: uitgebreide research is zeer gebruikelijk bij Premier League clubs, voor er verdere concretere toenadering gezocht wordt.

Wordt het een concreet verhaal, kan Gimenez bij West Ham United verenigd worden met landgenoot Edson Álvarez. De Mexicaanse middenvelder kwam recentelijk voor achtendertig miljoen euro over van de nummer drie van Nederland. Dat is dan ook meteen het inkomende transferrecord van de Londenaren.

Dennis te Kloese geeft recentelijk tegenover de camera's van ESPN duidelijk antwoord op de vraag of Gimenez ook dit seizoen in het shirt van de Rotterdammers speelt. "Ja", aldus de algemeen directeur van Feyenoord. "We hebben een langdurig contract met hem. Ik denk ook eerlijk gezegd, en ik ken hem al heel lang, dat het voor hem het beste is, van mij uit, om hier nog ervaring om te doen en Champions League te spelen. In een ideale situatie is Gimenez gewoon Feyenoorder." Kort daarop verlengde Gimenez zijn contract tot medio 2027.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 14 augustus 2023 om 07:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 augustus 2023 om 01:12:

Dilrosun en Pedersen kunnnen beter snel uitkijken naar een andere club. Slot is niet tevreden over hun lijkt me duidelijk.



Kasanwirjo en Walemark lijken ook afgeschreven. En als jeugdspeler (Zechiel, Sauer, Milambo) zou ik bij Te Kloese aankloppen met de vraag of ik verhuurd kon worden…



Eens, je kan Pedersen opzich wel houden met oog op blessures/schorsingen maar als Trauner fit is gaat Geertruida weer naar rechtsback waar ik hem ook graag zie en hij meer kan aanvallen.

 

+1/-0

Verwacht dat Geertruida nog wel vertrekt.

En één zwaluw maakt nog geen zomer, maar Beelen liet tegen Fortuna zien dat hij absoluut de potentie heeft om in zijn voetsporen te treden. Je moet je dus afvragen wat voor soort vervanger we hiervoor willen.

 

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1147361/financi-le-mogelijkheden-feyenoord-beperkt.html

Vind toch apart dat Psv het makkelijk aftikt en blijft doorgaan met goede versterkingen en Feyenoord heeft alleen geld heeft voor bankzitters maar voor de basis moet alles budget zijn ofzo.

Als we zo op het geld moeten letten dan waarom haal je vd Belt(hebben genoeg jeugdspelers op die positie) , Zerrouki , Nieuwkoop terwijl verkoop niet eens rond is.(wat is mis de deal gaat door als Geertruida verkocht word), Stengs (past overal net niet heb ik het gevoel)

Voor deze 4 had je een echt wel een mooie gerichte speler kunnen halen.
Ik dacht dat we de fase van kwantiteit nu wel hadden gehad.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 augustus 2023, 10:15:51.

 

+1/-0

Geloof er niets van dat Til komt. En het zou me ook zwaar teleurstellen.

Ivanusec
Stojkovic
Idrissi (of stille hoop op Sinisterra)

Als dit rijtje komt staan we er echt goed voor. We hebben immers de beste verdediging en de beste verdedigende, georganiseerde middenvelders van de eredivisie. Met deze spelers komen we ook in aanvallend opzicht weer op niveau.

Ik ken die Kroaten overigens niet, maar baseer me op beoordelingen van kenners die ik hoog heb zitten.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten