Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 augustus 2023 om 09:26:

Manco van de selectie zit nu op 8. Je zou kunnen zeggen dat Timber de vervroegde opvolger was van Kokcu maar hij heeft nog geen seconde overtuigd. Hij mist ook teveel om op dit niveau mee te kunnen. Is weliswaar sterk en dynamisch, maar heeft geen afstandsschot, geen overzicht in de kleine ruimte, geen scorend vermogen en schakelt niet om na balverlies. Als je de verdedigende intensiteit van Kokcu afzet tegen die van Timber schrik je je wezenloos. Heeft niets met kwaliteit te maken, is inzet.

Hetzelfde geldt voor Stengs. Fluwelen techniek maar ik krijg Luigi Bruins vibes bij hem. Met een beetje meer karakter zouden dat beiden toppers zijn. Maar ook Stengs schakelt niet om en lijkt niet de mentale kracht te hebben om te knokken als het tegenzit. Er wordt in het hedendaagse voetbal veel meer gevraagd dan een beetje talent. Ik lees hier regelmatig dat hij de tijd moet krijgen om te wennen. In algemene zin is daar natuurlijk niets op tegen. Maar als je 2,5 miljoen verdient en de competitie gewoon al kent mag je ook verwachten dat je er direct staat. Dat is niet het geval en gaat ook niet gebeuren. Hij zal best eens een mooie steekpass geven, maar je kan ook nu al vaststellen dat Stengs ons niet verder zal helpen als het er om gaat. Zijn komst is een hele dure, strategische fout. Vooral omdat we geen geld meer hebben om ons op die positie echt te versterken.




Helemaal correct gezegd.
Stengs en Timber zijn ook gehaald in de hoop dat ze het kunnen(andere positie en tactiek).
Soms kan je die gok maken maar niet voor deze prijs.
Ik zou zelf veel liever proberen een wat hogere huurprijs en met optie tot koop dan.
Dan kan je er nog onderuit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 augustus 2023 om 16:45:

(...)Ik ben wel benieuwd welke kwaliteiten je Timber toedicht en hoe onze nieuwe nummer 10 Lingr z’n tekortkomingen kan maskeren?



Ik vind dat Timber in balbezit in staat is open te draaien en constant aanspeelbaar is. Hij heeft diepgang, en fysieke kracht. Hij komt weleens in een positie waar ik denk 'Schiet dan!' maar hij durft niet, of hij heeft geen goed schot zoals jij zegt. Daar moet hij dan maar eens aan werken.

Defensief gezien denk ik dat hij vooral moet verbeteren in de omschakeling, daarin was Kokcu echt geweldig. Daarin is Timber nog te flegmatiek, dat moet eruit.

Uiteindelijk is de belangrijkste statistiek in voetbal doelpunten en assists. Als Lingr er dit seizoen achter Giménez 10/15 inlegt, en onze Mexicaan scoort er 25; dan zijn de doelpunten die je verloren bent door het vertrek van Kokcu en Szymanski gecompenseerd.

Ik ben de eerste die toegeeft dat Feyenoord er op achteruit gaat, met Timber als vervanger van Kokcu. En ook Szymanski ga je niet 1 op 1 vervangen. Dus op het middenveld staan we er slechter voor dan vorig seizoen. Nou, dan is het aan de aanval en de verdediging om zich door te ontwikkelen. Ik denk dat dit kan. Er is in de linies geinvesteerd, en vooral achterin is de boel bij elkaar gehouden. Daar kun je op verder bouwen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 augustus 2023 om 08:50:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 augustus 2023 om 16:45:

(...)Ik ben wel benieuwd welke kwaliteiten je Timber toedicht en hoe onze nieuwe nummer 10 Lingr z’n tekortkomingen kan maskeren?



Ik vind dat Timber in balbezit in staat is open te draaien en constant aanspeelbaar is. Hij heeft diepgang, en fysieke kracht. Hij komt weleens in een positie waar ik denk 'Schiet dan!' maar hij durft niet, of hij heeft geen goed schot zoals jij zegt. Daar moet hij dan maar eens aan werken.

Defensief gezien denk ik dat hij vooral moet verbeteren in de omschakeling, daarin was Kokcu echt geweldig. Daarin is Timber nog te flegmatiek, dat moet eruit.

Uiteindelijk is de belangrijkste statistiek in voetbal doelpunten en assists. Als Lingr er dit seizoen achter Giménez 10/15 inlegt, en onze Mexicaan scoort er 25; dan zijn de doelpunten die je verloren bent door het vertrek van Kokcu en Szymanski gecompenseerd.

Ik ben de eerste die toegeeft dat Feyenoord er op achteruit gaat, met Timber als vervanger van Kokcu. En ook Szymanski ga je niet 1 op 1 vervangen. Dus op het middenveld staan we er slechter voor dan vorig seizoen. Nou, dan is het aan de aanval en de verdediging om zich door te ontwikkelen. Ik denk dat dit kan. Er is in de linies geinvesteerd, en vooral achterin is de boel bij elkaar gehouden. Daar kun je op verder bouwen.



Ik denk dat er ook niet voor niets interesse in Bitello is. Mogelijk gaat hij dan op 8 spelen. overigend moeten we de rol van Szymanski ook niet overdrijven. Was niet iedere wedstrijd even goed en was ook een tijd geblesseerd.

Kokcu is helaas niet te vervangen, dus dat moeten we op andere manieren zien op te vangen. Feit dat spelers als Hartman, Wieffer, Paixao en Gimenez weer een jaartje rijper zijn gaat ons uiteindelijk ook helpen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 augustus 2023 om 08:50:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 augustus 2023 om 16:45:

(...)Ik ben wel benieuwd welke kwaliteiten je Timber toedicht en hoe onze nieuwe nummer 10 Lingr z’n tekortkomingen kan maskeren?



Ik vind dat Timber in balbezit in staat is open te draaien en constant aanspeelbaar is. Hij heeft diepgang, en fysieke kracht. Hij komt weleens in een positie waar ik denk 'Schiet dan!' maar hij durft niet, of hij heeft geen goed schot zoals jij zegt. Daar moet hij dan maar eens aan werken.

Defensief gezien denk ik dat hij vooral moet verbeteren in de omschakeling, daarin was Kokcu echt geweldig. Daarin is Timber nog te flegmatiek, dat moet eruit.

Uiteindelijk is de belangrijkste statistiek in voetbal doelpunten en assists. Als Lingr er dit seizoen achter Giménez 10/15 inlegt, en onze Mexicaan scoort er 25; dan zijn de doelpunten die je verloren bent door het vertrek van Kokcu en Szymanski gecompenseerd.

Ik ben de eerste die toegeeft dat Feyenoord er op achteruit gaat, met Timber als vervanger van Kokcu. En ook Szymanski ga je niet 1 op 1 vervangen. Dus op het middenveld staan we er slechter voor dan vorig seizoen. Nou, dan is het aan de aanval en de verdediging om zich door te ontwikkelen. Ik denk dat dit kan. Er is in de linies geinvesteerd, en vooral achterin is de boel bij elkaar gehouden. Daar kun je op verder bouwen.


Een ongevraagde aanvulling op je post.

Vorig jaar behoorde ik tot een van de Timber criticasters, vooral omdat ik hem als '6' vertragend vond spelen (en zijn transferprijs naar verhouding te hoog vond). Bijvoorbeeld ten opzichte van een Wieffer die het spel wat simpeler houdt, meer tempo heeft in zijn passing en in de omschakeling wat scherper oogt.

Ik vond Timber tegen Sparta een uitstekende wedstrijd spelen, hij behoorde voor mij tot een van de uitblinkers uit het basisteam. En dat was als '10', waar ik hem ook minder hoog heb zitten. Voor zijn doen vertoonde Timber veel diepgang en waren zijn passes wat directer dan in voorgaande wedstrijden.

Wat ik vooral sterk vond tegen Sparta was de intensiteit van het druk zetten en omschakelen, daar liet hij verbetering zien. Het oogde 'dynamischer'. Hij ontbeert echter wel wat essentiële kwaliteiten om als 10 volledig tot z'n recht te komen. Je noemde het deels al. Zijn gebrek aan scorend vermogen, positionering in de 16 en handelingssnelheid in de kleine ruimtes rondom de box (waardoor ook zijn creativiteit afneemt).

Lingr zou met zijn diepgang voor de andere middenvelders meer ruimte kunnen creëren, daarvan kan een Timber op 8 met zijn box to box kwaliteiten en progressive runs van profiteren. Voor Wieffer is het als 6 eveneens een fijne ontwikkeling, die heeft soms moeite met zijn handelingssnelheid in kleine ruimtes. Maar we zagen vorig jaar al dat een dynamisch middenveld met veel beweging het optimale uit iemand als Wieffer haalt, hij krijgt meer ruimte om het spel verdelen en het tempo te bepalen.

Ik denk dat Timber zich het best kan richten op de 8 positie naast Wieffer. Hij heeft in potentie de voetballende kwaliteiten, maar zijn handelingssnelheid en intensiteit moet drastisch omhoog om te slagen bij ons. En er zal ook meer variatie in zijn passing moeten komen in de opbouwfase, Timber heeft te vaak de neiging kleine ruimtes op te zoeken en daar futiele combinaties aan te willen gaan. Terwijl hij de kwaliteit heeft om te variëren, ik heb het hem bij vlagen zien doen.

In alle eerlijkheid vind ik dat jeugdspelers zoals Zechiël en Milambo het in de voorbereiding dusdanig goed hebben gedaan dat zij ook meer kansen zouden moeten krijgen, maar in de wetenschap dat Slot hier conservatiever in is lijkt Timber mij de beste optie van de meer 'ervaren' spelers om een kans te krijgen als '8'.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Helemaal eens met dat laatste. Wat mij betreft heb je met Wieffer en Zeroukki dubbele bezetting 'op 6'. 'Op 8' heb je Timber en Zechiël/Milambo. En 'op 10' heb je Lingr en Stengs/Ivanušec. Daar moet je het mee doen.

Ik denk dat van den Belt ook een backup kan zijn 'op 8', volgens mij is dat zijn ideale positie. Maar die heeft het niveau nog niet, en moet de tijd krijgen om aansluiting te vinden bij het niveau. Bij Zwolle speelde hij weliswaar 'op 6' maar in een heel ander systeem en een andere invulling.

 

+1/-0

'Feyenoord ontvangt tegenvoorstel van Grêmio'

Feyenoord maakt nog altijd kans op de komst van middenvelder João Paulo Bitello. De Rotterdammers brachten een bod van zeven miljoen euro uit, maar dat bod werd direct van tafel geveegd. Grêmio heeft wel een tegenvoorstel gedaan, zo schrijft journalist Saimon Bianchini.

Feyenoord is op de hoogte van de wens dat Bitello graag de overstap maakt naar Nederland, maar weten ook dat de contractsituatie ingewikkeld is. Grêmio bezit namelijk slechts zeventig procent van de transferrechten. De marktwaarde van de middenvelder wordt geschat op zo'n zeven miljoen euro.

Journalist Bianchini weet niet te melden om welk bedrag het tegenvoorstel gaat, maar ziet vooral dat het naderende einde van de transferdeadline het grootste obstakel kan vormen. Feyenoord en Grêmio hebben precies één week om tot een akkoord te komen en de deal af te ronden.

In 2019 maakte Bitello de overstap van FC Cascavel naar de huidige nummer vijf van de Braziliaanse Serie A: Grêmio Foot-Ball Porto Alegrense. De 23-jarige Braziliaan speelde tot dusver 90 wedstrijden voor Grêmio en was daarin 17 keer trefzeker, ook gaf hij zeven assists. De multifunctionele speler kan ook op rechtsbuiten uit de voeten.

 

+1/-0

Ivanusec komt er nu echt eindelijk aan. Nam gisteren bij een 3-1 voorsprong in tranen afscheid van z'n medespelers en de supporters en vertelde over z'n keuze voor Feyenoord. Nu is het dan ECHT een kwestie van tijd op de officiële bekendmaking. Zal vandaag wel overkomen voor de keuring en dit weekend tekenen. Is-ie er in Utrecht bij volgende week.

Overigens gaf hij de assist bij de 2-1 en scoorde zelf de 3-1. Stats dit seizoen:

CL: 3 wedstrijden, 3 goals
EL: 1 wedstrijd, 1 goal, 1 assist
Competitie: 3 wedstrijden, 1 goal, 1 assist.
7 / 5 / 2 dus. Hij is heerlijk in vorm.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 augustus 2023, 08:31:36.

 

+1/-0

Mooi dat we nu 2 versterkingen voor het middenveld hebben met 1 die eventueel ook nog links kan spelen. Was echt heel hard nodig. Timber verpatsen en die braziliaan aantrekken zou het feest compleet maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 augustus 2023 om 08:50:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 augustus 2023 om 16:45:

(...)Ik ben wel benieuwd welke kwaliteiten je Timber toedicht en hoe onze nieuwe nummer 10 Lingr z’n tekortkomingen kan maskeren?



Ik vind dat Timber in balbezit in staat is open te draaien en constant aanspeelbaar is. Hij heeft diepgang, en fysieke kracht. Hij komt weleens in een positie waar ik denk 'Schiet dan!' maar hij durft niet, of hij heeft geen goed schot zoals jij zegt. Daar moet hij dan maar eens aan werken.

Defensief gezien denk ik dat hij vooral moet verbeteren in de omschakeling, daarin was Kokcu echt geweldig. Daarin is Timber nog te flegmatiek, dat moet eruit.




Dan blijft het dus bij open draaien, fysieke kracht en aanspeelbaar zijn. Dat is echt heel mager. Zeker in het positiespel van Slot. Ik lees in andere posts ook dat sommigen hem tegen Sparta wel aardig vonden. Dat is dan wel afgezet tegen zijn magere voorgaande prestaties en niet tegen wat de norm zou moeten zijn.

 

+1/-0

'Argentijnse aanvaller staat voor transfer naar Feyenoord of Frosinone'

Binnen de aankomende uren moet duidelijk zijn waar de toekomst van Juventus-speler Matías Soulé ligt, meldt de Argentijnse journalist César Luis Merlo via Twitter. Volgens Merlo lijkt Soulé zijn keuze te laten vallen op twee clubs: Feyenoord of het Italiaanse Frosinone.

Dat Soulé in verband wordt gebracht met Feyenoord is niet iets nieuws. Eerder werd al vermeld dat Feyenoord interesse heeft in de 20-jarige aanvaller. Journalist Merlo meldt dat Soulé een stap dichterbij een transfer is. Binnen de aankomende uren zal duidelijk zijn waar zij toekomst ligt. Het zou gaan om huurtransfer van een jaar met een koopoptie.

Dit bericht is gewijzigd op 26 augustus 2023, 23:38:50.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 26 augustus 2023 om 23:28:

'Argentijnse aanvaller staat voor transfer naar Feyenoord of Frosinone'

Binnen de aankomende uren moet duidelijk zijn waar de toekomst van Juventus-speler Matías Soulé ligt, meldt de Argentijnse journalist César Luis Merlo via Twitter. Volgens Merlo lijkt Soulé zijn keuze te laten vallen op twee clubs: Feyenoord of het Italiaanse Frosinone.

Dat Soulé in verband wordt gebracht met Feyenoord is niet iets nieuws. Eerder werd al vermeld dat Feyenoord interesse heeft in de 20-jarige aanvaller. Journalist Merlo meldt dat Soulé een stap dichterbij een transfer is. Binnen de aankomende uren zal duidelijk zijn waar zij toekomst ligt. Het zou gaan om huurtransfer van een jaar met een koopoptie.



Speelt al weer 3 jaar in de jeugd van Juve heeft ook Italiaans paspoort.

 

+1/-0

Alle geruchten ten spijt; Feyenoord gaat niet meer actief de markt op, verwacht ik. Een aantal spelers zullen nog mogen vertrekken, omdat op de posities waarvoor ze in aanmerking komen in de pikorde 3de of 4de keus zijn.

Spelers als Dilrosun, Jahanbakhsh en Wålemark zullen meer ambities hebben. De vraag is of er interessante clubs komen, die kunnen bieden wat Feyenoord én de speler zelf zien zitten. En voor een speler als Kasanwirjois het wellicht van belang dat hij aan voetballen toekomt.

Een scenario wat nog wel boven de club hangt, is een mogelijk vertrek van een sterkhouder; een vertrek van Geertruida lijkt in dat opzicht de meest reële mogelijkheid. In dat geval zal Feyenoord wellicht nog de markt op gaan, omdat Beelen en Kasanwirjo als backup voor de posities van respectievelijk (rechter) centrumverdediger en rechtsback niet goed genoeg worden geacht.

Slot gaf aan de komende dagen niet de gezelligste thuis te zijn, dus de angst dat er nog iemand vertrekt is misschien wel reëler dan wij denken. Of Slot kan gewoon heel slecht omgaan met dit soort situaties, waar hij geen enkele invloed op heeft...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 28 augustus 2023 om 13:59:

Alle geruchten ten spijt; Feyenoord gaat niet meer actief de markt op, verwacht ik. Een aantal spelers zullen nog mogen vertrekken, omdat op de posities waarvoor ze in aanmerking komen in de pikorde 3de of 4de keus zijn.

Spelers als Dilrosun, Jahanbakhsh en Wålemark zullen meer ambities hebben. De vraag is of er interessante clubs komen, die kunnen bieden wat Feyenoord én de speler zelf zien zitten. En voor een speler als Kasanwirjois het wellicht van belang dat hij aan voetballen toekomt.

Een scenario wat nog wel boven de club hangt, is een mogelijk vertrek van een sterkhouder; een vertrek van Geertruida lijkt in dat opzicht de meest reële mogelijkheid. In dat geval zal Feyenoord wellicht nog de markt op gaan, omdat Beelen en Kasanwirjo als backup voor de posities van respectievelijk (rechter) centrumverdediger en rechtsback niet goed genoeg worden geacht.

Slot gaf aan de komende dagen niet de gezelligste thuis te zijn, dus de angst dat er nog iemand vertrekt is misschien wel reëler dan wij denken. Of Slot kan gewoon heel slecht omgaan met dit soort situaties, waar hij geen enkele invloed op heeft...



Arne, naar ik heb vernomen, heeft een HBO nivo en kan zeker met de meeste situaties omgaan. Dat het daarentegen niet leuk is is weer een andere zaak. Ik neem aan, dat Arne snel kan doorschakelen.

 

+1/-0

Duidelijk dus waarom ze nog een keeper willen halen.

Kostas Lamprou (31) werd door Feyenoord deze zomer toegevoegd aan de A-selectie. De Griekse sluitpost kwam over van Willem II als derde doelman, maar gaat in die hoedanigheid normaliter geen minuten maken dit seizoen. Dat is de reden dat Feyenoord na de blessure van Justin Bijlow nog een extra keeper wil gaan halen.

Met dat opmerkelijke bericht kwam AD-journalist Sjoerd Mossou naar buiten bij Goedemorgen Eredivisie. “Ze zien in Lamprou een trainingskeeper”, verklaarde Mossou de wens van Feyenoord in een extra keeper. “Ze zien in hem een trainingskeeper, ja. Een goede, positieve jongen, die nooit klaagt. Een goede prof”, omschrijft de journalist de Griek, die bij Willem II ook al op het tweede plan was geraakt.

Lamprou gaat geen wedstrijden spelen voor Feyenoord.

 

+1/-0

Dus totale bullshit om hem aan te trekken

 

+1/-0

'Manchester City legt financieel voorstel neer bij Feyenoord'

Bij Feyenoord worden momenteel twee namen besproken als het gaat om een tijdelijke vervanger voor Justin Bijlow in de selectie. De transfervrije doelman en oude bekende Nick Marsman is er daar één van, en ook de naam van Mikki van Sas zingt rond in De Kuip.

Van Sas staat onder contract bij Manchester City en kan door Feyenoord gratis worden opgehaald, zo meldt 1908.nl. De 19-jarige doelman maakte in het seizoen 2020 de overstap van FC Utrecht naar Manchester City en wordt nog altijd gezien als een veelbelovende doelman voor de toekomst. Als Feyenoord besluit om Van Sas op te halen, eist de koploper in de Premier League een terugkoopoptie.

Manchester City vraagt ook een bonus van één miljoen euro wanneer Van Sas een bepaald aantal wedstrijden speelt in het eerste elftal van Feyenoord. Daarnaast willen de Engelsen een doorverkooppercentage van 35% opnemen in het contract. Als de stadionclub de eisen van Manchester City te hoog vindt, is het huren van de talentvolle doelman voor één seizoen ook een bespreekbare optie.

‘Feyenoord denkt aan terugkeer van Marsman’

Feyenoord moet het de komende negen weken stellen zonder Justin Bijlow. De doelman van de Rotterdammers raakte opnieuw geblesseerd aan zijn pols en moet daardoor lang revalideren. Trainer Arne Slot gaf afgelopen week aan dat hij dolgraag een vervanger wil halen op de transfermarkt, maar dat de situatie wel ingewikkeld is.

Nick Marsman en Mikki van Sas worden gezien als serieuze opties, zo meldt het Algemeen Dagblad dinsdagochtend. Marsman stond eerder al onder contract bij Feyenoord en is op dit moment transfervrij. De 19-jarige Van Sas komt op uit voor de beloften van Manchester City en werd door de Engelsen opgehaald uit de jeugdopleiding van FC Utrecht.

Trainer Slot gaf afgelopen zondag aan dat het vinden van een nieuwe doelman een lastige situatie is. ''Sommige keepers zullen natuurlijk nooit in een situatie willen belanden waarin ze van een tweede positie als doelman naar een derde of vierde positie gaan. Dat is iets waar je van tevoren over kunt nadenken.'' Het is de vraag of Marsman, die na een avontuur in Amerika, zit te wachten op een nieuwe rol als reservedoelman in De Kuip. Timon Wellenreuther wordt nog altijd beschouwd als de eerste doelman.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 29 augustus 2023 om 10:18:

Dus totale bullshit om hem aan te trekken



Kraay tegen Slot: 'Had je dan niet een meer capabele doelman moeten halen?'

Hans Kraay junior vindt het enigszins vreemd dat Arne Slot graag nog een keeper toevoegt aan de selectie van Feyenoord na de blessure van Justin Bijlow. De verslaggever werpt in aanloop naar het thuisduel met Almere City FC op dat de regerend landskampioen met Timon Wellenreuther en Kostas Lamprou over twee adequate vervangers beschikt. Slot merkte kort na het wegvallen van Bijlow, die waarschijnlijk pas in oktober terugkeert, al op dat een nieuwe doelman welkom is in De Kuip.

"Voor ons is het een hele specifieke positie", opent Slot zondag zijn analyse over het keepersgilde van Feyenoord. "Als je een rechtsback mist, stel je een andere rechtsback op. En anders stel je een middenvelder op die daar kan spelen, of een verdediger. Dat is met de keeperspositie natuurlijk niet zo. We hebben met Kostas (Lamprou, red.) een keeper aangetrokken die we heel duidelijk als derde keeper zien. Je weet hoe belangrijk wij het trainingsveld vinden, en daar speelt Kostas een heel belangrijke rol", is de Feyenoord-coach complimenteus richting de Griekse goalie.

"Want een keeper is er op trainingen niet alleen om ballen tegen te houden. Hij is er ook om mee te voetballen", zo verduidelijkt Slot zijn filosofie voer doelmannen. Kraay junior is nog steeds niet helemaal overtuigd. "Had je dan niet een meer capabele doelman moeten halen dan Lamprou, als je hem niet doorschuift?", krijgt Slot voorgelegd. "Dat is wel een interessante ontwikkeling die Feyenoord heeft doorgemaakt, met name financieel", gaat de trainer in op de vraag. "Toen ik kwam, hadden we hier Marsman en Bijlow en moesten we vanwege bezuinigingen een goedkopere tweede keeper zoeken. En dat is met Marciano gebeurd toen. Maar die kostte ons punten in de ArenA, toen we nog maar vijf punten achter Ajax stonden."

"Dat hebben we opgelost door afgelopen seizoen al een sterkere tweede keeper (Wellenreuther, red.) te halen", vervolgt Slot. "En nu is het zaak, omdat Justin er misschien toch weer voor langere tijd uit is, om kritisch te kijken naar of we nog een derde keeper moeten hebben. Ik denk niet dat ik dat Lamprou moet uitleggen, omdat hij weet dat hij als derde keeper gekomen is. En ik heb zelfs tegen hem gezegd dat het geen uitgemaakte zaak is dat wij elke wedstrijd met drie keepers aangaan. Dat het ook zo kan zijn dat ik een keer twee keepers meeneem en een extra veldspeler."

 

+1/-0

Dus nog steeds totale bullshit om hem aan te trekken. Je gaat nu een paar ton aan salaris geven aan een keeper om voor een week of acht als tweede doelman op de bank te gaan zitten omdat je een keeper hebt aangetrokken als derde doelman die niet goed genoeg is om als reserve op de bank te zitten.

Met normaal beleid zou je een derde doelman hebben aangetrokken die wel goed genoeg is om als reserve op te bank te zitten op moment als er iets is met de eerste of tweede keeper.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 29 augustus 2023 om 15:00:

Dus nog steeds totale bullshit om hem aan te trekken. Je gaat nu een paar ton aan salaris geven aan een keeper om voor een week of acht als tweede doelman op de bank te gaan zitten omdat je een keeper hebt aangetrokken als derde doelman die niet goed genoeg is om als reserve op de bank te zitten.

Met normaal beleid zou je een derde doelman hebben aangetrokken die wel goed genoeg is om als reserve op te bank te zitten op moment als er iets is met de eerste of tweede keeper.



Denk dat bij Slot nu iets veranderd is in zijn hoofd tov Bijlow hij kan er niet op bouwen nu 8-9 weken, maar in de winter heeft hij weer wat..

 

+1/-0

'Feyenoord moet toch vrezen: Bayern werkt aan Geertruida-deal'
vandaag, 14:59 443 reacties
Feyenoord moet zich toch nog zorgen maken over een mogelijk vertrek van Lutsharel Geertruida, zo meldt de betrouwbare journalist Gianluca Di Marzio via sociale media. Afgelopen weekend kwamen er berichten naar buiten dat de Duitsers zijn doorgeschakeld naar alternatieven. Nu maakt de Italiaanse journalist bekend dat Geertruida wederom in beeld is bij de koploper van de Bundesliga.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten