Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 01 november 2023 om 15:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 01 november 2023 om 13:57:

Behalve als de ontwikkeling van Hilgers in een stroomversnelling raakt.



Ik weet dat we de analyses van Hans Kraaij jr. met een korreltje zout moeten nemen, zeker als hij enthousiast is over een speler draaft hij soms een beetje door. Al heeft hij volkomen gelijk over Hancko, en was hij één van de eerste die zag hoe goed hij was.

.



Iedereen zag na één wedstrijd al hoe goed Hancko was en toen startte hij nog als LB.
Het klopt wel dat de 020-Hilversum-analisten dat pas veel later doorhadden, simpelweg omdat die nauwelijks naar Feyenoord wedstrijden kijken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 november 2023 om 21:57:

Ik zou het gokje wel willen nemen.

''Manhoef maakte indruk op mensen binnen Feyenoord''
vandaag, 20:41 1057 reacties
Million Manhoef heeft indruk gemaakt op de beleidsbepalers van Feyenoord. De Rotterdammers waren onder de indruk van zijn spel tijdens de uitwedstrijd van Vitesse in De Kuip. De 21-jarige Manhoef speelde dit seizoen negen wedstrijden voor de Arnhemmers in de Eredivisie en wist daarin twee keer te scoren.

''Goede speler'', vertelt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam in de Derde Helft Podcast wanneer het onderwerp Vitesse wordt besproken. De Arnhemmers kampen met een tekort in de begroting en Manhoef wordt gezien als een speler die financieel interessant is. ''Manhoef maakte indruk bij Feyenoord en ook op mensen binnen Feyenoord. Ze zeiden meteen: dat is een goede speler.''

Het is niet bekend of Manhoef daadwerkelijk op het lijstje staat bij Feyenoord. De journalist ziet in de linkspoot wel een speler die zich verder kan ontwikkelen in De Kuip. ''Ik zou zo'n speler wel halen. Fit, snel en het is zeker geen aankoop van het oude Feyenoord.'' Manhoef beschikt bij de nummer vijftien van de Eredivisie over een contract tot medio 2025 en een marktwaarde die wordt geschat op een bedrag van 3,5 miljoen euro.


Zeker interessant zei ik 1,5 jaar geleden, maar door problemen vitesse waarschijnlijk niet veel duurder nu, AZ had m bijna.

Zijn vader de kickboksert uit Landsmeer-Den Ilp ergens, die de ruit insloeg van de auto van inbrekers, mag komen als bodyguard of fitness trainert :B

 

+1/-0

Hij zou zich echter wel moeten ontwikkelen, want dit Feyenoord is europese subtop. Bij Vitesse is hij de man, dat zal hij bij Feyenoord niet zijn.

 

+1/-0

In de leeftijd catogerie van Hilgers en Manhoef moet Feyenoord het wel zoeken 21/22 niet ouder, het gaat ook om de toekomst niet voor de komende tijd. Een goede rechtsbuiten (Minteh is huur) is altijd welkom rechtsback ook.

 

+1/-0

'Feyenoord kan Braziliaan Nino vergeten'

Nino Mota gaat niet de overstap maken naar Feyenoord. De centrale verdediger heeft een persoonlijk akkoord weten te bereiken met Nottingham Forest FC. De betrokken partijen willen het nieuws vanwege de belangrijke wedstrijd van Fluminense tegen Boca Juniors nog niet definitief bevestigen.

Fluminense speelt zaterdagavond namelijk de finale van de Copa Libertadores. Hoewel de 26-jarige Nino niet in actie kan komen vanwege een blessure aan zijn knie, ligt de focus van de Braziliaanse club volledig op de kraker van zaterdagavond. Journalist Bruno Andrade weet te melden dat achter de schermen de deal al als afgerond wordt beschouwd.

Feyenoord heeft afgelopen zomer serieuze interesse getoond in Nino. Het management had al een ticket geboekt naar Nederland om de laatste details van de transfer van de centrale verdediger te bespreken. Echter, door het afketsen van de transfer van Lutsharel Geertruida naar RB Leipzig, ging het hele feest niet door.

Nino heeft een contract tot 31 december 2024 bij Fluminense en een marktwaarde die geschat wordt op een bedrag van zeven miljoen euro. Feyenoord hoopt zich te versterken tijdens de winterstop met een extra verdediger en ziet daarbij Nino als een afgevallen optie. De Rotterdammers volgden de situatie nog altijd nauwlettend, al was het niet concreet op de markt.

 

+1/-0

#TT | Mats Wieffer in verband gebracht met FC Barcelona

FC Barcelona is nog altijd op zoek naar een geschikte opvolger voor Sergio Busquets. Mats Wieffer wordt daarbij in verband gebracht. Volgens Sport.es wordt de middenvelder van Feyenoord gezien als een betaalbare optie voor de Spaanse topclub.

FC Barcelona is vanwege de financiële situatie nadrukkelijk op zoek naar opties die in de toekomst een meerwaarde kunnen zijn voor het elftal van trainer Xavi. Wieffer past volgens het medium perfect in het profiel. Jong, met ervaring op het hoogste niveau, alle ruimte voor ontwikkeling, en vooral betaalbaar.

Scouts van FC Barcelona hebben de laatste maanden Wieffer meerdere malen live aan het werk gezien. Real Sociedad-middenvelder Martín Zubimendi was de grote wens van de nummer drie in La Liga, maar zijn prijskaartje van zestig miljoen euro is te hoog.

Wieffer heeft bij Feyenoord een contract tot medio 2027 en een geschatte transferwaarde van 15 miljoen euro. Het is echter de vraag of de Rotterdammers akkoord gaan met dergelijke bedragen. Wieffer viert donderdag zijn 24e verjaardag en is momenteel actief voor het Nederlands Elftal.

 

+1/-0

Niet doen. Wieffer is niet complementair aan de Jong, dan ga je dezelfde verhalen krijgen als bij Oranje. Hij zou een goeie opvolger zijn als de Jong vertrekt. En de miljoenen die ze voor hem krijgen, mogen ze 1-op-1 naar Rotterdam doorzetten…

 

+1/-0

dit zijn zulke gelul-berichten. iedereen volgt iedereen, die en die staat op een lijstje, x staat open voor y blabla. Sites als voetbalzone leven daarvan en wij trappen daarin. Ik zou hier eigenlijk niet eens op moeten reageren

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 16 november 2023 om 08:51:

dit zijn zulke gelul-berichten. iedereen volgt iedereen, die en die staat op een lijstje, x staat open voor y blabla. Sites als voetbalzone leven daarvan en wij trappen daarin. Ik zou hier eigenlijk niet eens op moeten reageren



Ben het wel met je eens, maar om Wieffer weg te zetten als maar 10% van Busquets, terwijl men wel vindt dat er €30/€40 op tafel moet komen als Barcelona komt.
De podcast FC Afkicken Daily spreekt boekdelen.

https://www.youtube.com/watch?v=zNLOXrJK8Sclink

 

+1/-0

Met Wieffer in de basis, is de ploeg aantoonbaar beter gaan voetballen. Dat Barcelona belangstelling zou tonen, is niet onwaarschijnlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 17 november 2023 om 11:21:

Met Wieffer in de basis, is de ploeg aantoonbaar beter gaan voetballen. Dat Barcelona belangstelling zou tonen, is niet onwaarschijnlijk.



Ik denk dat veel Europese grootmachten Wieffer in de gaten houden. En terecht. Met zijn manier van spelen en kwaliteiten, kan hij aan veel teams wat toevoegen. Het liefste zou ik zien dat hij nog twee seizoenen blijft in Rotterdam, en uitgroeit tot de échte leider van het elftal. Dat zit erin, al zal hij nog wel een paar stappen moeten zetten.

Om dan als aanvoerder en grote man een stap te maken richting de Europese top. Dan komt hij ook anders 'binnen' bij een nieuwe club.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 november 2023 om 14:40:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 17 november 2023 om 11:21:

Met Wieffer in de basis, is de ploeg aantoonbaar beter gaan voetballen. Dat Barcelona belangstelling zou tonen, is niet onwaarschijnlijk.



Ik denk dat veel Europese grootmachten Wieffer in de gaten houden. En terecht. Met zijn manier van spelen en kwaliteiten, kan hij aan veel teams wat toevoegen. Het liefste zou ik zien dat hij nog twee seizoenen blijft in Rotterdam, en uitgroeit tot de échte leider van het elftal. Dat zit erin, al zal hij nog wel een paar stappen moeten zetten.

Om dan als aanvoerder en grote man een stap te maken richting de Europese top. Dan komt hij ook anders 'binnen' bij een nieuwe club.



Wieffer gun ik alles hoor topgozert, maar europa subtop is de max, echte top volstrekt onhaalbaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 17 november 2023 om 15:09:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 november 2023 om 14:40:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 17 november 2023 om 11:21:

Met Wieffer in de basis, is de ploeg aantoonbaar beter gaan voetballen. Dat Barcelona belangstelling zou tonen, is niet onwaarschijnlijk.



Ik denk dat veel Europese grootmachten Wieffer in de gaten houden. En terecht. Met zijn manier van spelen en kwaliteiten, kan hij aan veel teams wat toevoegen. Het liefste zou ik zien dat hij nog twee seizoenen blijft in Rotterdam, en uitgroeit tot de échte leider van het elftal. Dat zit erin, al zal hij nog wel een paar stappen moeten zetten.

Om dan als aanvoerder en grote man een stap te maken richting de Europese top. Dan komt hij ook anders 'binnen' bij een nieuwe club.



Wieffer gun ik alles hoor topgozert, maar europa subtop is de max, echte top volstrekt onhaalbaar.



Waarop baseer je dat? Toen hij nog voor Excelsior balde had niemand voorspeld dat hij een jaar later het Nederlands Elftal zou halen. Ik bedoel maar je kan het lang niet altijd voorspellen,

 

+1/-0

Feyenoord haalt nog een extra spits enig idee?

 

+1/-0

Huren wordt er gezegd. Ik geloof daar niet zo in, je komt dan al snel bij het c-garnituur uit. Type als Pratto.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 november 2023 om 08:14:

Huren wordt er gezegd. Ik geloof daar niet zo in, je komt dan al snel bij het c-garnituur uit. Type als Pratto.



Ik vind het sowieso gek. Dit wisten we in de zomer toch ook al? Waar geven we dan 10 miljoen uit aan een spits die in januari niet beschikbaar is?

We hebben bovendien eerst een rechtsback probleem op te lossen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 november 2023 om 05:49:

Feyenoord haalt nog een extra spits enig idee?


In de selectie zitten genoeg spelers die de rol van spits kunnen invullen. Dilrosun, Lingr, Jahanbakhsh of Stengs.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 26 november 2023 om 18:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 november 2023 om 05:49:

Feyenoord haalt nog een extra spits enig idee?


In de selectie zitten genoeg spelers die de rol van spits kunnen invullen. Dilrosun, Lingr, Jahanbakhsh of Stengs.



Nee die zijn niet goed genoeg en Stengs moet op tien of rechtsbuiten staan.

 

+1/-0

'Feyenoord wil zich achterin versterken en denkt aan Richards'

Feyenoord is momenteel druk de markt aan het verkennen voor een defensieve versterking. De Rotterdammers zien dat Gernot Trauner niet altijd inzetbaar is en ook Bart Nieuwkoop kampt regelmatig met een blessure. Met het oog op een eventuele toekomstige transfer van Lutsharel Geertruida is een aanwinst achterin geen overbodige luxe.

De naam van Chris Richards wordt daarbij nadrukkelijk genoemd. De 23-jarige verdediger staat momenteel tot medio 2027 onder contract bij Crystal Palace. Zijn transferwaarde wordt geschat op een bedrag van tien miljoen euro, mogelijk is er genoeg ruimte tot onderhandeling. De Amerikaan is namelijk geen vaste waarde in het elftal van Roy Hodgson. Hij kwam dit seizoen vier duels in actie in de Premier League.

Feyenoord heeft al contact opgenomen met de zaakwaarnemer van Richards om te kijken of er mogelijkheden zijn. Volgens 1908.nl is een verhuurperiode met een optie tot koop een mogelijkheid. De transfermarkt is officieel nog gesloten, de komende maanden moet blijken of Richards een tijdelijke overstap naar De Kuip ziet zitten. De Premier League-club heeft voldoende opties waardoor een overstap bespreekbaar is.

Niet alleen Feyenoord heeft interesse in Richards. De oud-speler van onder meer Bayern München staat ook in de belangstelling van PSV. Journalist Rik Elfrink van het Eindhovense Dagblad wist in november te melden dat de Amerikaan concreet in beeld is om in de winterstop de achterhoede van de koploper in de Eredivisie te versterken. Richards maakte in 2018 de overstap van Dallas naar Europa. In Duitsland werd hij ook nog verhuurd aan TSG Hoffenheim.

 

+1/-0

https://www.feyenoordpings.nl/slot-heeft-dubbele-transferwens-en-gaat-om-tafel-met-directie/?utm_term=free

Feyenoord kan na de winterstop tijdelijk geen beroep doen op Ayase Ueda en Alireza Jahanbakhsh, die met hun land naar de Asia Cup gaan. Ook Ramiz Zerrouki en Yankuba Minteh, die de Afrika Cup gaan spelen, zullen even niet beschikbaar zijn voor de Rotterdammers.

Buiten dat je dit van te voren weet zijn dit in mijn ogen nou niet echt hele belangrijke spelers.
Enige wat ik me kan voorstellen is dat je kijkt naar een spits, en dan liefst iets wat je nog niet hebt.
Lange kopsterke spits bv, dat geeft je ook andere opties voor restant seizoen.
De rest moet je gewoon met de jeugd opvangen.
Nog meer breedte versterkingen die alleen maar de jeugd in de wegzitten en dan weer als eerste mogen invallen heeft geen enkele nut.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten