Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 179 180 181 182 183

'Feyenoord mikt op talentvolle Osundina'

Feyenoord is bezig met de komst van de talentvolle Korede Osundina. De 19-jarige aanvaller staat momenteel onder contract bij Orange County en moet vervolgens de tijdelijke overstap maken naar FC Dordrecht, zo weet 1908.nl.

Osundina kan voor vijf seizoenen tekenen bij Feyenoord. De Amerikaan met Nigeriaanse roots kan bij voorkeur in de spits spelen, maar kan ook als links- en rechtsbuiten uit de voeten. Zijn transferwaarde wordt momenteel geschat op een bedrag van 200.000 euro. Osundina (rechts op de foto) liep eerder al stage in de jeugdopleiding van Feyenoord.

Feyenoord heeft sinds kort een samenwerking met zowel Orange County als met FC Dordrecht, waardoor een transfer makkelijk geregeld kan worden. Normaal gesproken verdienen spelers buiten de Europese Unie een bedrag van minimaal 501.000 euro, maar vanwege regelgeving is het mogelijk om spelers buiten de Europese Unie tot 21 jaar te strikken voor een lager salaris.

Osundina speelde in totaal 41 wedstrijden op het een na hoogste niveau in Amerika. Daarbij wist de aanvaller vier keer te scoren en drie assists af te leveren. Osundina is bij Orange County geen vaste basisspeler en moest het voornamelijk hebben van invalbeurten. Bij FC Dordrecht in de Keuken Kampioen Divisie moet hij meer speelminuten krijgen.

Vijfde huurling aan FC Dordrecht
Wanneer Feyenoord een akkoord weet te bereiken, zal Osundina de vijfde huurling van de Rotterdammers worden bij FC Dordrecht. Eerder maakten Guus Baars, Antef Tsoungui, Shiloh 't Zand en Ilias Sebaoui al de overstap naar de Schapenkoppen. Of we Osundina ooit in De Kuip zullen zien, is nog maar de vraag. Beide clubs hebben ook afgesproken talenten aan te trekken, en na een succesvolle periode bij FC Dordrecht weer te verkopen.

 

+1/-0

Stojkovic deal lijkt te mislukken, schijnt gekeurd te zijn door Zagreb. Het wordt dus echt Idrissi en dan heel misschien nog Ivanusec. Wat een teleurstellend transferwindow.

 

+1/-0

Nou ik lees net dat Stojkovic vandaag succesvol gekeurd is door Dinamo Zagreb. Als dat klopt is hij het zoveelste, door Feyenoord uitgebreid gescoute en gewenste talent, wat helemaal geen trek heeft om in de Kuip te spelen.
We kunnen onze borst natmaken en alvast GuusTil welkom heten. Wat een afknapper, een nachtmerrie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 augustus 2023 om 10:44:

Stojkovic deal lijkt te mislukken, schijnt gekeurd te zijn door Zagreb. Het wordt dus echt Idrissi en dan heel misschien nog Ivanusec. Wat een teleurstellend transferwindow.



Zal DtK zijn dubbelfunctie nog steeds ideaal vinden?

Hij plukt wel de uiterst talentvolle Korede Osundina bij orange county weg en heeft de hele Europese sub-top het nakijken. Dat moeten we ‘m nageven…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 18 augustus 2023 om 11:27:

Nou ik lees net dat Stojkovic vandaag succesvol gekeurd is door Dinamo Zagreb. Als dat klopt is hij het zoveelste, door Feyenoord uitgebreid gescoute en gewenste talent, wat helemaal geen trek heeft om in de Kuip te spelen.
We kunnen onze borst natmaken en alvast GuusTil welkom heten. Wat een afknapper, een nachtmerrie.



Denk eerlijk gezegd dat het meer een druk middel was.
Nu is die andere gehaald kunnen ze verkopen aan Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 17 augustus 2023 om 13:35:

Echt alle namen waar ik enthousiast van wordt komen niet. En de namen waar ik twijfels bij heb of die ik ronduit niet wil zien komen die komen wel.




Ben jij de trainer want alles gaat in overleg tussen Dennis en Slot , o ja die snappen het niet

 

+1/-0

'Esequiel Barco in de belangstelling van Feyenoord'

Feyenoord volgt de ontwikkelingen van Esequiel Barco. Volgens 1908.nl geldt de 24-jarige Argentijn als één van de alternatieven mocht de deal van Luka Ivanušec niet doorgaan. Momenteel komt de linksbuiten op huurbasis uit voor het Argentijnse River Plate.

Barco zal volgens de berichtgeving komende januari definitief de overstap maken naar River Plate, omdat de Argentijnse club een verplichte optie tot koop heeft opgenomen in de huurdeal. Ondanks de aanstaande transfer heeft zaakwaarnemersbureau Muy Manero, die eerder ook Ramiz Zerrouki, Givairo Read en Ayase Ueda naar Rotterdam brachten, de Argentijn actief aangeboden bij Feyenoord.

In 2018 maakte Barco voor ongeveer twaalf miljoen euro de overstap van het Argentijnse Independiente naar Atalanta United. De jeugdinternational van Argentinië speelde in totaal 107 wedstrijden voor Atalanta, waarin hij negentien keer scoorde en achttien assists gaf. De teller staat bij River Plate inmiddels op dertien doelpunten en acht assists in 81 wedstrijden. Barco zijn huidige werkgever heeft in het totaal zo'n 8,5 miljoen euro betaald voor zijn diensten, waardoor de vraagprijs snel boven de tien miljoen zal eindigen. De Argentijn zijn favoriete positie is linksbuiten, maar hij kan ook uit de voeten als aanvallende middenvelder.

Luka Ivanušec
Eerst gaat Feyenoord nog volledig voor de komst van Ivanušec. Zaterdagavond neemt hij het met Dinamo Zagreb op tegen AEK Athene in de return van de voorronde van de UEFA Champions League. Als de club uit Athene vanavond de Kroaten definitief weet uit te schakelen, zullen de laatste formaliteiten snel worden afgerond. Ondanks dat de kans enorm klein is dat de 24-jarige Kroaat niet naar Rotterdam komt, wil Dennis te Kloese voorkomen dat Feyenoord geen alternatieven heeft terwijl het einde van de transferwindow nadert.

'Feyenoord-target Bitello moet tien miljoen euro kosten'

João Paulo Bitello draagt een aanzienlijk prijskaartje met zich mee. Grêmio vraagt een bedrag van tien miljoen euro voor de 23-jarige Braziliaan. Wanneer een club dit bedrag overmaakt, krijgt deze zeventig procent van de transferrechten in handen. Niet alleen Feyenoord heeft Bitello uitvoerig gescout en is overtuigd geraakt.

De mogelijke komst van Bitello naar Feyenoord wordt vanwege zijn prijskaartje en de stevige concurrentie een lastig verhaal. Zaterdagavond werd bekend dat ook FC Porto interesse heeft in de middenvelder. De Portugezen verkochten Otávio vandaag voor een recordbedrag van zestig miljoen euro aan Al Nassr, en Bitello wordt beschouwd als de ideale opvolger.

Bitello heeft bij Grêmio een contract dat doorloopt tot 31 december 2025. De rechtspoot is dit seizoen goed voor vier doelpunten in zeventien wedstrijden in de Braziliaanse Serie A. Bitello speelt bij zijn club als aanvallende middenvelder, maar kan ook als rechtsbuiten uit de voeten. Bitello speelt zondagavond de belangrijke uitwedstrijd tegen Santos.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 19 augustus 2023, 21:44:46.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

schreudje schreef op 18 augustus 2023 om 21:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 17 augustus 2023 om 13:35:

Echt alle namen waar ik enthousiast van wordt komen niet. En de namen waar ik twijfels bij heb of die ik ronduit niet wil zien komen die komen wel.




Ben jij de trainer want alles gaat in overleg tussen Dennis en Slot , o ja die snappen het niet



Inderdaad zijn veel mensen betrokken Slot, Scouting, Dennis maar ook RVC.

 

+1/-0

'CA River Plate weigert eerste bod van Feyenoord'

Feyenoord heeft een bod ingediend op Esequiel Barco, zo meldt journalist César Luis Merlo in de nacht van zaterdag op zondag. De Rotterdammers zien in de 24-jarige Argentijn een alternatief, mocht de komst van Luka Ivanušec uiteindelijk niet doorgaan. CA River Plate heeft het eerste bod van Feyenoord afgewezen.

Feyenoord heeft een eerste bod neergelegd bij de Argentijnen voor een gedeelte van zijn transferrechten. Barco heeft momenteel een geschatte transferwaarde van acht en een half miljoen euro. Het is niet duidelijk hoe hoog het openingsbod van Feyenoord was voor de rechtspoot.

Barco wordt momenteel gehuurd door CA River Plate van Atalanta United, maar in de deal is een verplichte optie tot koop opgenomen en dus worden de onderhandelingen gevoerd met de regerend kampioen van Argentinië. De 24-jarige Argentijn scoorde in 107 wedstrijden voor Atalanta negentien keer en wist achttien assists te geven. De teller staat bij River Plate inmiddels op dertien doelpunten en acht assists in 81 wedstrijden. Bij zijn huidige werkgever speelt Barco voornamelijk als linksbuiten, maar hij kan ook spelen als aanvallende middenvelder.

Luka Ivanušec

De komst van de 24-jarige Kroaat heeft nog altijd de prioriteit bij Feyenoord. Zaterdagavond werd hij met Dinamo Zagreb uitgeschakeld in de voorronde van de Champions League en dus is het voor de Rotterdammers nu mogelijk om de laatste formaliteiten af te ronden. Eerder werd er al een principeakkoord bereikt met GNK Dinamo Zagreb over een transfersom van 8,5 miljoen euro, echter werd er tot dusver nog niks officieel en bekijkt Dennis te Kloese voorzichtig alternatieven.

 

+1/-0

Je kan wel drie elftallen opstellen van alle namen die tot nu toe voorbij zijn gekomen :D

 

+1/-0

Die Barco schijnt ook weer van dezelfde zaakwaarnemersgroep te zijn als die van Dennis te Kloese. Niet dat het zo'n enorm probleem is, Barco lijkt me een goede speler, maar er zijn inmiddels wel meerdere spelers van die groep bij ons verschenen. Met Gnonto was het nog een probleem dat de zoon van Arnesen erbij betrokken was (een van de vaagste transferverhalen ooit), maar die bezwaren zijn schijnbaar niet meer relevant inmiddels.

 

+1/-0

Ajax is rond met Dinamo Zagreb over Sutalo voor ruim 20 miljoen. Misschien heeft die meneer van dinamo nu even tijd voor DtK als ie überhaupt nog trek heeft in een transfer van Ivanusec nu er ruim 20 miljoen binnenkomt. Onze Dennis wilde het vandaag nog rondmaken, ben benieuwd. Ik heb zo’n idee dat die transfer zomaar kan klappen want dinamo hoefde al niet te verkopen en nu helemaal niet meer na die klapper. Of die oostblokkers gooien nog last minut een paar miljoentjes er bovenop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 20 augustus 2023 om 17:51:

Ajax is rond met Dinamo Zagreb over Sutalo voor ruim 20 miljoen. Misschien heeft die meneer van dinamo nu even tijd voor DtK als ie überhaupt nog trek heeft in een transfer van Ivanusec nu er ruim 20 miljoen binnenkomt. Onze Dennis wilde het vandaag nog rondmaken, ben benieuwd. Ik heb zo’n idee dat die transfer zomaar kan klappen want dinamo hoefde al niet te verkopen en nu helemaal niet meer na die klapper. Of die oostblokkers gooien nog last minut een paar miljoentjes er bovenop.



Het is eigenlijk wel verbazingwekkend dat die Ivanusec niet al rond is.
Zit je nou echt te wachten op iemand waar verder geen akkoord mee is met de club?

die duurt al een maand ofzo.
Ik zou er echt raar van opkijken als dit nog rond moet komen en helemaal als het nog mis gaat.
Dan vraag ik me echt af wat ze aan het doen zijn en bewijst dat we echt een TD nodig hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 20 augustus 2023 om 18:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 20 augustus 2023 om 17:51:

Ajax is rond met Dinamo Zagreb over Sutalo voor ruim 20 miljoen. Misschien heeft die meneer van dinamo nu even tijd voor DtK als ie überhaupt nog trek heeft in een transfer van Ivanusec nu er ruim 20 miljoen binnenkomt. Onze Dennis wilde het vandaag nog rondmaken, ben benieuwd. Ik heb zo’n idee dat die transfer zomaar kan klappen want dinamo hoefde al niet te verkopen en nu helemaal niet meer na die klapper. Of die oostblokkers gooien nog last minut een paar miljoentjes er bovenop.



Het is eigenlijk wel verbazingwekkend dat die Ivanusec niet al rond is.
Zit je nou echt te wachten op iemand waar verder geen akkoord mee is met de club?

die duurt al een maand ofzo.
Ik zou er echt raar van opkijken als dit nog rond moet komen en helemaal als het nog mis gaat.
Dan vraag ik me echt af wat ze aan het doen zijn en bewijst dat we echt een TD nodig hebben.



Ja dat is mijn idee ook. Te veel verantwoordelijkheid op het bordje van DtK.

 

+1/-0

https://www.feyenoordpings.nl/feyenoord-en-slavia-praag-naderen-akkoord-over-middenvelder/?utm_term=free

Wie is Ondrej Lingr, de Tsjechische middenvelder die Feyenoord moet versterken?


Feyenoord is naar verluidt dicht bij een akkoord met Slavia Praag over Ondrej Lingr. De Rotterdammers troeven daarmee Panathinaikos af in de transferstrijd. Wie is Lingr precies? VoetbalNieuws schetst een portret!

Wie is Ondrej Lingr?
Ondrej Lingr werd geboren op 7 oktober 1998 in Karviná, Tsjechië en is momenteel dus 24 jaar. Hij begon met voetballen bij de plaatselijke MFK Karviná, dat sinds het huidige seizoen weer actief is op het hoogste niveau van het land. Lingr maakte er in 2017 zijn officiële profdebuut in de wedstrijd tegen Sparta Praag.

De aanvallende middenvelder, die ook op de flanken uit de voeten kan, speelde in totaal 74 wedstrijden voor de club uit zijn geboortestad. In de zomer van 2020 klopte Slavia aan de deur. Lingr vertrok voor ongeveer 450.000 euro naar één van de meest succesvolle Tsjechische clubs ooit.

Carrière Ondrej Lingr
Daar groeide hij tot op de dag van vandaag uit tot een vaste waarde in de hoofdmacht, die in het Conference Leagueseizoen 2021/2022 in totaal viermaal tegen Feyenoord speelde. Lingr stond in al die ontmoetingen aan de aftrap.

Lingr heeft nog een contract tot medio 2024 bij Slavia en kwam in totaal 138 keer in actie voor de Cervenobílí. Daarin scoorde hij veertig keer en gaf hij ook elf assists. Lingr heeft dus aangetoond dat hij meer dan productief kan zijn voor de ploegen waarin hij speelt.

Op 24 maart 2022 maakte hij zijn officiële debuut voor het Tsjechische elftal, in de play-offs richting het WK tegen Zweden. Momenteel staat zijn interlandteller op zes.

Lingr is overigens een speler die voor dezelfde posities in aanmerking komt als Luka Ivanusec, de Kroaat van Dinamo Zagreb die al enkele maanden met Feyenoord in verband wordt gebracht. Of de ene transfer de ander uitsluit, is niet bekend.


https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1148457/feyenoord-sluit-volgende-deal-en-moet-gaan-kiezen-ivanusec-f-idrissi.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&
amp;utm_campaign=feyenoord


Keuze uit die 2 , super happy of ik stop met voetbal kijken :B
Feyenoord kennende zal het wel Idrissi worden.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 augustus 2023, 23:18:57.

 

+1/-0

Ze dachten we hebben twee Slowaken laten we een Tsjech erbij halen, Tsjechoslowakije reunited lol.

 

+1/-0

Hier speelt wat anders zou hij niet zo openhartig zijn !


Open sollicitatie als keeper bij Feyenoord en PSV: 'Zeg maar nee tegen topclub'
21 augustus - 10:44

Etienne Vaessen zou zeker openstaan voor een transfer naar een mooie topclub. De doelman heeft het uitstekend naar zijn zin bij RKC Waalwijk, maar als een topclub als Feyenoord of PSV belt, dan neemt hij altijd de telefoon op.

"Natuurlijk is het mooi dat deze clubs interesse in mij getoond hebben, maar zolang ik hier ben, geef ik alles", vertelt Vaessen over de mogelijke keepersvacatures bij Feyenoord en PSV aan ESPN. "Tegelijkertijd heb ik ambities en wil ik graag een stap maken. We zien het wel, voor de rest doe ik mijn best bij RKC. Zeg maar eens 'nee' tegen een topclub. RKC moet dan ook nog meewerken, maar zolang ik hier ben, geef ik alles en knal ik nog een jaar."

Vaessen is in ieder geval een stuk rustiger geworden door de jaren heen. De doelman laat zich niet snel meer gek maken door geruchten over een transfer. "Ik heb de afgelopen twee jaar enorme stappen gezet en ben wat rustiger, ouder en volwassener geworden. Ik doe niet zoveel gekke dingen meer. We zien wel wat er nog gaat gebeuren."

 

+1/-0

Manco van de selectie zit nu op 8. Je zou kunnen zeggen dat Timber de vervroegde opvolger was van Kokcu maar hij heeft nog geen seconde overtuigd. Hij mist ook teveel om op dit niveau mee te kunnen. Is weliswaar sterk en dynamisch, maar heeft geen afstandsschot, geen overzicht in de kleine ruimte, geen scorend vermogen en schakelt niet om na balverlies. Als je de verdedigende intensiteit van Kokcu afzet tegen die van Timber schrik je je wezenloos. Heeft niets met kwaliteit te maken, is inzet.

Hetzelfde geldt voor Stengs. Fluwelen techniek maar ik krijg Luigi Bruins vibes bij hem. Met een beetje meer karakter zouden dat beiden toppers zijn. Maar ook Stengs schakelt niet om en lijkt niet de mentale kracht te hebben om te knokken als het tegenzit. Er wordt in het hedendaagse voetbal veel meer gevraagd dan een beetje talent. Ik lees hier regelmatig dat hij de tijd moet krijgen om te wennen. In algemene zin is daar natuurlijk niets op tegen. Maar als je 2,5 miljoen verdient en de competitie gewoon al kent mag je ook verwachten dat je er direct staat. Dat is niet het geval en gaat ook niet gebeuren. Hij zal best eens een mooie steekpass geven, maar je kan ook nu al vaststellen dat Stengs ons niet verder zal helpen als het er om gaat. Zijn komst is een hele dure, strategische fout. Vooral omdat we geen geld meer hebben om ons op die positie echt te versterken.

 

+1/-0

Timber is geen Kokcu, diens specifieke kwaliteiten heeft Timber niet. Maar dat betekent niet dat Timber de positie van ‘8’ niet kan invullen. Dat zal hij op zijn manier moeten doen, een manier waarin hij in zijn kracht komt en zijn kwaliteiten naar voren komen.

Het hele middenveld en misschien wel het elftal als zodanig, zal op een andere manier moeten gaan spelen. Daarin is voor Timber op 8 ook belangrijk in hoeverre de kwaliteiten van de spelers op 6 en 10 elkaar aanvullen. Dat wat Kokcu had en Timber niet heeft, kan door een ander accent in het veldspel opgevangen worden. Of door de specifieke kwaliteiten van een nieuwe 10.

Dat is een hele puzzel, en het is duidelijk dat Slot die nog niet gelegd heeft.

Timber verdient in mijn ogen een echte kans op 8. Al zijn tekortkomingen ten spijt, ik zie geen betere optie op deze positie in de spelersgroep. En als hij in zijn rol groeit, zal hij nog stappen kunnen maken verwacht ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 augustus 2023 om 12:13:

Timber is geen Kokcu, diens specifieke kwaliteiten heeft Timber niet. Maar dat betekent niet dat Timber de positie van ‘8’ niet kan invullen. Dat zal hij op zijn manier moeten doen, een manier waarin hij in zijn kracht komt en zijn kwaliteiten naar voren komen.

Het hele middenveld en misschien wel het elftal als zodanig, zal op een andere manier moeten gaan spelen. Daarin is voor Timber op 8 ook belangrijk in hoeverre de kwaliteiten van de spelers op 6 en 10 elkaar aanvullen. Dat wat Kokcu had en Timber niet heeft, kan door een ander accent in het veldspel opgevangen worden. Of door de specifieke kwaliteiten van een nieuwe 10.

Dat is een hele puzzel, en het is duidelijk dat Slot die nog niet gelegd heeft.

Timber verdient in mijn ogen een echte kans op 8. Al zijn tekortkomingen ten spijt, ik zie geen betere optie op deze positie in de spelersgroep. En als hij in zijn rol groeit, zal hij nog stappen kunnen maken verwacht ik.



Ik ben wel benieuwd welke kwaliteiten je Timber toedicht en hoe onze nieuwe nummer 10 Lingr z’n tekortkomingen kan maskeren?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten