Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 163 164 165 166 167 168 169 170 171 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 15 augustus 2023 om 10:09:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1147361/financi-le-mogelijkheden-feyenoord-beperkt.html

Vind toch apart dat Psv het makkelijk aftikt en blijft doorgaan met goede versterkingen en Feyenoord heeft alleen geld heeft voor bankzitters maar voor de basis moet alles budget zijn ofzo.

Als we zo op het geld moeten letten dan waarom haal je vd Belt(hebben genoeg jeugdspelers op die positie) , Zerrouki , Nieuwkoop terwijl verkoop niet eens rond is.(wat is mis de deal gaat door als Geertruida verkocht word), Stengs (past overal net niet heb ik het gevoel)

Voor deze 4 had je een echt wel een mooie gerichte speler kunnen halen.
Ik dacht dat we de fase van kwantiteit nu wel hadden gehad.



Zerrouki en VDB hebben veel indruk gemaakt bij Twente en PEC ik heb wel geloof er in dat ze zich verder ontwikkelen alleen is het voorlopig aanpoten voor hun ook normaal als je voor het eerst bij een topclub speelt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 augustus 2023 om 16:48:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 15 augustus 2023 om 10:09:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1147361/financi-le-mogelijkheden-feyenoord-beperkt.html

Vind toch apart dat Psv het makkelijk aftikt en blijft doorgaan met goede versterkingen en Feyenoord heeft alleen geld heeft voor bankzitters maar voor de basis moet alles budget zijn ofzo.

Als we zo op het geld moeten letten dan waarom haal je vd Belt(hebben genoeg jeugdspelers op die positie) , Zerrouki , Nieuwkoop terwijl verkoop niet eens rond is.(wat is mis de deal gaat door als Geertruida verkocht word), Stengs (past overal net niet heb ik het gevoel)

Voor deze 4 had je een echt wel een mooie gerichte speler kunnen halen.
Ik dacht dat we de fase van kwantiteit nu wel hadden gehad.



Zerrouki en VDB hebben veel indruk gemaakt bij Twente en PEC ik heb wel geloof er in dat ze zich verder ontwikkelen alleen is het voorlopig aanpoten voor hun ook normaal als je voor het eerst bij een topclub speelt.



Zerrouki kan heel mooi verdediging aan het middenveld verbinden door mooie dieptepasses. Maar Gimenez heeft even geen vorm en zoekt te weinig de diepte en dan blijft momenteel alleen Paixao over met diepgang. Dat heeft direct effect op het spel van Zerrouki.

 

+1/-0

Ik denk dat je tijdens de eerste twee CL wedstrijden Gimenez verplicht even rust moet geven.

 

+1/-0

Wie is Luka Stojkovic, de middenvelder waar Feyenoord en Dinamo Zagreb om vechten?

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/34373/wie-is-luka-stojkovic.htmllink

 

+1/-0

Wanneer gaat Feyenoord is wat daadkracht tonen op de transfermarkt? Vandaag, woensdag 16 augustus, lijkt mij een mooie dag voor DtK om trots een aanwinst te presenteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 16 augustus 2023 om 06:35:

Wanneer gaat Feyenoord is wat daadkracht tonen op de transfermarkt? Vandaag, woensdag 16 augustus, lijkt mij een mooie dag voor DtK om trots een aanwinst te presenteren.



Goed plan

 

+1/-0

'Feyenoord in de markt voor Braziliaan Bitello'

João Paulo Bitello moet Feyenoord versterken, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers hebben de 23-jarige Braziliaan uitvoerig gescout en zijn overtuigd. De eerste contacten met Grêmio zijn inmiddels gelegd.

Bitello heeft een marktwaarde die geschat wordt op een bedrag van zeven miljoen euro. De rechtspoot staat tot eind 2025 onder contract bij de Braziliaanse club. Bitello speelt voornamelijk als centrale middenvelder en kan ook uit de voeten als rechtsbuiten, linksbuiten en aanvallende middenvelder.

De scouting van Feyenoord heeft Bitello al langer op de radar staan. Naast de stadionclub wordt ook Arsenal genoemd, maar die interesse was tot op heden slechts informeel. Bitello staat positief tegenover een overstap naar Feyenoord en ziet het spelen in de UEFA Champions League als een goede volgende stap voor zijn ontwikkeling.

Bitello speelde in totaal 89 wedstrijden voor Grêmio. In totaal wist hij zeven keer te scoren in 36 wedstrijden in de Serie B en vier doelpunten te maken voor de Braziliaanse club in de Serie A. De interesse in Bitello moet los worden gezien van de huidige transfertargets waar Feyenoord op dit moment voor in de markt is.

Volgens de statistieken van Transfermarkt speelde Bitello 24 wedstrijden als defensieve middenvelder, 16 als centrale middenvelder, 16 als aanvallende middenvelder, 11 als rechter middenvelder, 11 als rechtsbuiten en één duel als schaduwspits en linker middenvelder. In de laatste vier Grêmio-wedstrijden stond Bitello telkens op een andere positie opgesteld.

'Stojković kan voor vijf jaar tekenen bij Feyenoord'

Feyenoord is nog altijd bezig met de komst van Luka Stojković, zo weet 1908.nl. Rotterdammers denken aan een bedrag van rond de drie miljoen euro voldoende te hebben om een akkoord te bereiken met NK Lokomotiva Zagreb over de 19-jarige aanvallende middenvelder.

Wanneer beide clubs tot een akkoord komen, heeft Feyenoord een contract voor vijf jaar klaarliggen voor Stojković. Geluiden uit de Kroatische media dat de rechtspoot een voorkeur heeft voor een overstap naar Dinamo Zagreb, blijken niet te kloppen. De Rotterdamse club wordt door Stojković gezien als een serieuze optie voor de volgende stap in zijn carrière.

De ontwikkelingen rondom Stojković staan los van de komst van Luka Ivanušec. De 24-jarige buitenspeler van Dinamo Zagreb moet nog altijd de overstap maken naar Feyenoord, en de interesse in Stojković brengt de deal niet in gevaar. Stojković heeft een contract dat loopt tot medio 2025 bij NK Lokomotiva Zagreb en wordt door Feyenoord gezien als de vervanger van Ezequiel Bullaude in de selectie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 16 augustus 2023 om 13:14:

'Feyenoord in de markt voor Braziliaan Bitello'

João Paulo Bitello moet Feyenoord versterken, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers hebben de 23-jarige Braziliaan uitvoerig gescout en zijn overtuigd. De eerste contacten met Grêmio zijn inmiddels gelegd.

Bitello heeft een marktwaarde die geschat wordt op een bedrag van zeven miljoen euro. De rechtspoot staat tot eind 2025 onder contract bij de Braziliaanse club. Bitello speelt voornamelijk als centrale middenvelder en kan ook uit de voeten als rechtsbuiten, linksbuiten en aanvallende middenvelder.

De scouting van Feyenoord heeft Bitello al langer op de radar staan. Naast de stadionclub wordt ook Arsenal genoemd, maar die interesse was tot op heden slechts informeel. Bitello staat positief tegenover een overstap naar Feyenoord en ziet het spelen in de UEFA Champions League als een goede volgende stap voor zijn ontwikkeling.

Bitello speelde in totaal 89 wedstrijden voor Grêmio. In totaal wist hij zeven keer te scoren in 36 wedstrijden in de Serie B en vier doelpunten te maken voor de Braziliaanse club in de Serie A. De interesse in Bitello moet los worden gezien van de huidige transfertargets waar Feyenoord op dit moment voor in de markt is.

Volgens de statistieken van Transfermarkt speelde Bitello 24 wedstrijden als defensieve middenvelder, 16 als centrale middenvelder, 16 als aanvallende middenvelder, 11 als rechter middenvelder, 11 als rechtsbuiten en één duel als schaduwspits en linker middenvelder. In de laatste vier Grêmio-wedstrijden stond Bitello telkens op een andere positie opgesteld.

'Stojković kan voor vijf jaar tekenen bij Feyenoord'

Feyenoord is nog altijd bezig met de komst van Luka Stojković, zo weet 1908.nl. Rotterdammers denken aan een bedrag van rond de drie miljoen euro voldoende te hebben om een akkoord te bereiken met NK Lokomotiva Zagreb over de 19-jarige aanvallende middenvelder.

Wanneer beide clubs tot een akkoord komen, heeft Feyenoord een contract voor vijf jaar klaarliggen voor Stojković. Geluiden uit de Kroatische media dat de rechtspoot een voorkeur heeft voor een overstap naar Dinamo Zagreb, blijken niet te kloppen. De Rotterdamse club wordt door Stojković gezien als een serieuze optie voor de volgende stap in zijn carrière.

De ontwikkelingen rondom Stojković staan los van de komst van Luka Ivanušec. De 24-jarige buitenspeler van Dinamo Zagreb moet nog altijd de overstap maken naar Feyenoord, en de interesse in Stojković brengt de deal niet in gevaar. Stojković heeft een contract dat loopt tot medio 2025 bij NK Lokomotiva Zagreb en wordt door Feyenoord gezien als de vervanger van Ezequiel Bullaude in de selectie.



Slaat Feyenoord niet beetje door met spelers die overal moeten kunne spelen maar misschien daardoor wel niet top worden op 1 positie?

We zetten ook constant spelers op hun niet beste positie heb ik het gevoel daardoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 16 augustus 2023 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 16 augustus 2023 om 13:14:

'Feyenoord in de markt voor Braziliaan Bitello'

João Paulo Bitello moet Feyenoord versterken, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers hebben de 23-jarige Braziliaan uitvoerig gescout en zijn overtuigd. De eerste contacten met Grêmio zijn inmiddels gelegd.

Bitello heeft een marktwaarde die geschat wordt op een bedrag van zeven miljoen euro. De rechtspoot staat tot eind 2025 onder contract bij de Braziliaanse club. Bitello speelt voornamelijk als centrale middenvelder en kan ook uit de voeten als rechtsbuiten, linksbuiten en aanvallende middenvelder.

De scouting van Feyenoord heeft Bitello al langer op de radar staan. Naast de stadionclub wordt ook Arsenal genoemd, maar die interesse was tot op heden slechts informeel. Bitello staat positief tegenover een overstap naar Feyenoord en ziet het spelen in de UEFA Champions League als een goede volgende stap voor zijn ontwikkeling.

Bitello speelde in totaal 89 wedstrijden voor Grêmio. In totaal wist hij zeven keer te scoren in 36 wedstrijden in de Serie B en vier doelpunten te maken voor de Braziliaanse club in de Serie A. De interesse in Bitello moet los worden gezien van de huidige transfertargets waar Feyenoord op dit moment voor in de markt is.

Volgens de statistieken van Transfermarkt speelde Bitello 24 wedstrijden als defensieve middenvelder, 16 als centrale middenvelder, 16 als aanvallende middenvelder, 11 als rechter middenvelder, 11 als rechtsbuiten en één duel als schaduwspits en linker middenvelder. In de laatste vier Grêmio-wedstrijden stond Bitello telkens op een andere positie opgesteld.

'Stojković kan voor vijf jaar tekenen bij Feyenoord'

Feyenoord is nog altijd bezig met de komst van Luka Stojković, zo weet 1908.nl. Rotterdammers denken aan een bedrag van rond de drie miljoen euro voldoende te hebben om een akkoord te bereiken met NK Lokomotiva Zagreb over de 19-jarige aanvallende middenvelder.

Wanneer beide clubs tot een akkoord komen, heeft Feyenoord een contract voor vijf jaar klaarliggen voor Stojković. Geluiden uit de Kroatische media dat de rechtspoot een voorkeur heeft voor een overstap naar Dinamo Zagreb, blijken niet te kloppen. De Rotterdamse club wordt door Stojković gezien als een serieuze optie voor de volgende stap in zijn carrière.

De ontwikkelingen rondom Stojković staan los van de komst van Luka Ivanušec. De 24-jarige buitenspeler van Dinamo Zagreb moet nog altijd de overstap maken naar Feyenoord, en de interesse in Stojković brengt de deal niet in gevaar. Stojković heeft een contract dat loopt tot medio 2025 bij NK Lokomotiva Zagreb en wordt door Feyenoord gezien als de vervanger van Ezequiel Bullaude in de selectie.



Slaat Feyenoord niet beetje door met spelers die overal moeten kunne spelen maar misschien daardoor wel niet top worden op 1 positie?

We zetten ook constant spelers op hun niet beste positie heb ik het gevoel daardoor.



In principe eens, maar lijken me wel allebei spelers (eindelijk vanuit de scouting) die wat kunnen toevoegen aan Feyenoord.

Wat ik me afvraag is waarom zo'n Bitello niet gelijk is gehaald ipv Zerrouki bijvoorbeeld, was toch duidelijk dat Kökcü zou vertrekken en we eerder een 8/10 nodig hadden dan een 6? En als Slot het al die tijd niet zag zitten in Bullaude -en een nummer 10 mist- hadden ze ook wel eerder kunnen doorpakken op Stojkovic?

De volgorde van onze transfers vind ik niet te volgen.

 

+1/-0

Sinisterra aan de zijlijn bij Leeds United door juridische kwestie

Luis Sinisterra ontbreekt bij Leeds United tijdens de uitwedstrijd tegen Birmingham City. De voormalige Feyenoord-speler is niet opgenomen in de wedstrijdselectie door trainer Daniel Farke. Naast de aanvaller zijn ook Wilfried Gnonto en Helder Costa niet geselecteerd voor het duel van de Engelsen.

Op woensdagmiddag maakt Farke tijdens een persmoment bekend dat elk van deze drie gevallen afzonderlijk moet worden bekeken. Zo heeft Gnonto bijvoorbeeld geweigerd om nog langer voor Leeds United te spelen, terwijl de club heeft aangegeven dat de Italiaanse speler niet te koop is. Rondom de Colombiaanse speler is er onduidelijkheid over een clausule in zijn contract.

''De situatie van Luis Sinisterra is anders'', vertelt Farke in aanloop naar de uitwedstrijd van Leeds United. ''Hij heeft een exit-clausule in zijn contract en juridisch gezien is er onduidelijkheid over de formulering daarvan. Wij willen in juridisch opzicht eerst duidelijkheid, waardoor hij voorlopig niet meetraint met de groep, omdat hij zich niet volledig op het voetbal kan concentreren.''

Afgelopen week werd bekend dat Feyenoord een poging heeft gewaagd om Sinisterra terug te halen naar De Kuip. De Rotterdammers kwamen er al snel achter dat de komst van de 24-jarige aanvaller een lastig verhaal gaat worden. De Engelsen mikken op een verkoop, terwijl Feyenoord hoopt de Colombiaan voor één seizoen te huren. Leeds United ziet in Sinisterra ook geen speler die geschikt is voor het type voetbal dat gespeeld wordt in de Championship waardoor hij mag vertrekken.

 

+1/-0

tegen Sparta moeten we het dus gewoon doen met wat we hebben nu. Ik weet dat het zo werkt, maar toch irritant dat veel op de laatste week van augustus neer komt.
En dan kan Geertruida ook nog eens vertrekken, al ben ik er wel van overtuigd dat ze de opvolger al lang in beeld hebben en kunnen toeslaan .

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 17 augustus 2023 om 10:26:

tegen Sparta moeten we het dus gewoon doen met wat we hebben nu. Ik weet dat het zo werkt, maar toch irritant dat veel op de laatste week van augustus neer komt.
En dan kan Geertruida ook nog eens vertrekken, al ben ik er wel van overtuigd dat ze de opvolger al lang in beeld hebben en kunnen toeslaan .



Als Slot niet hardnekkig vasthoudt aan bepaalde spelers win je gewoon makkelijk.
Als het weer met dezelfde spelers moet zal het misschien wat moeizamer gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 17 augustus 2023 om 10:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 17 augustus 2023 om 10:26:

tegen Sparta moeten we het dus gewoon doen met wat we hebben nu. Ik weet dat het zo werkt, maar toch irritant dat veel op de laatste week van augustus neer komt.
En dan kan Geertruida ook nog eens vertrekken, al ben ik er wel van overtuigd dat ze de opvolger al lang in beeld hebben en kunnen toeslaan .



Als Slot niet hardnekkig vasthoudt aan bepaalde spelers win je gewoon makkelijk.
Als het weer met dezelfde spelers moet zal het misschien wat moeizamer gaan.



Lijkt me duidelijk dat Timber niet op 10 kan, zeker niet tegen een verdedigend team. Stengs zal op 10 belanden en dan is het denk ik Zerrouki naast Wieffer (beiden met punt naar achteren).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 17 augustus 2023 om 10:53:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 17 augustus 2023 om 10:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 17 augustus 2023 om 10:26:

tegen Sparta moeten we het dus gewoon doen met wat we hebben nu. Ik weet dat het zo werkt, maar toch irritant dat veel op de laatste week van augustus neer komt.
En dan kan Geertruida ook nog eens vertrekken, al ben ik er wel van overtuigd dat ze de opvolger al lang in beeld hebben en kunnen toeslaan .



Als Slot niet hardnekkig vasthoudt aan bepaalde spelers win je gewoon makkelijk.
Als het weer met dezelfde spelers moet zal het misschien wat moeizamer gaan.



Lijkt me duidelijk dat Timber niet op 10 kan, zeker niet tegen een verdedigend team. Stengs zal op 10 belanden en dan is het denk ik Zerrouki naast Wieffer (beiden met punt naar achteren).


Denk je niet dat zo'n middenveld te statisch zal zijn? Zerrouki ontbeert het loopvermogen en de dynamiek van Kökcü, is daarnaast gewend de eerste opbouwer te zijn en diep uit te zakken. Wieffer heeft het loopvermogen wel, maar functioneert eveneens beter als opbouwer met het spel voor zich. Stengs mist wat diepgang ten opzichte van Szymanski. Je krijgt dan drie middenvelders die allemaal richting de bal trekken, dat lijkt me iets teveel van het goede.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik denk dat Stengs uiteindelijk naar de flank verhuist, als Ivanusec nog wordt binnengehaald. De fragmenten die ik van hem gezien heb vanuit de as spelend, overtuigde mij méér dan wat ik van Stengs gezien heb.

Het blok áchter de meest vooruitgeschoven middenvelder zou ik laten afhangen van de wedstrijd die je speelt, blessures en/of schorsingen. Ik kan me best voorstellen dat je in bepaalde wedstrijd voor defensieve zekerheid gaat, en Zerrouki naast Wieffer laat spelen. En juist in wedstrijden waarin Feyenoord de bovenliggende partij juist Timber daar neerzet. Of zelfs Stengs.

Wieffer zou bij mij altijd spelen. Ongeacht zijn vorm, op dit moment.

 

+1/-0

VI: Geduld Feyenoord over komst Ivanusec raakt op

Bij Feyenoord begint het gevoel inmiddels te leven of Luka Ivanusec daadwerkelijk de overstap gaat maken naar De Kuip. De Rotterdammers rekenen al weken op de komst van de 24-jarige buitenspeler, maar de houding van Dinamo Zagreb zorgt nu ook intern voor twijfels.

''Goede speler, maar de club gaat niet eeuwig wachten'', schrijft Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International. ''De bal ligt nu bij de speler. Die moet maar eens laten weten wat hij wil. Volgens ingewijden heeft Ivanusec nu een afspraak met de beleidsbepalers bij Dinamo. Vervolgens zal er snel een antwoord moeten volgen.''

Bitello
Feyenoord heeft ondertussen al diverse opties op de markt onderzocht en in kaart gebracht. Trainer Arne Slot verlangt naar versterking die direct kunnen presteren. De Braziliaan Bitello van Gremio wordt gezien als een realistische optie, maar dat is wel een speler die vermoedelijk nog een aanpassingsperiode nodig heeft om daadwerkelijk van waarde te kunnen zijn.

Oussama Idrissi
De komst van Idrissi is daarentegen wel dichtbij voor Feyenoord. De buitenspeler wordt naar verwachting voor één seizoen gehuurd van Sevilla FC. Volgens het weekblad wordt er vandaag nog een definitief akkoord verwacht tussen beide partijen.

Marcus Pedersen
Marcus Pedersen is dichtbij een akkoord met Sassuolo. Beide clubs onderhandelen over de laatste details.

 

+1/-0

Echt alle namen waar ik enthousiast van wordt komen niet. En de namen waar ik twijfels bij heb of die ik ronduit niet wil zien komen die komen wel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 17 augustus 2023 om 13:35:

Echt alle namen waar ik enthousiast van wordt komen niet. En de namen waar ik twijfels bij heb of die ik ronduit niet wil zien komen die komen wel.



Over een paar dagen wordt Guus Til trots gepresenteerd. De gifbeker moet helemaal leeg….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 17 augustus 2023 om 14:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 17 augustus 2023 om 13:35:

Echt alle namen waar ik enthousiast van wordt komen niet. En de namen waar ik twijfels bij heb of die ik ronduit niet wil zien komen die komen wel.



Over een paar dagen wordt Guus Til trots gepresenteerd. De gifbeker moet helemaal leeg….



Denk dat dit best een realistisch scenario is.
Slot ook weer blij.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 163 164 165 166 167 168 169 170 171 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten