Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 11 augustus 2023 om 20:12:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 11 augustus 2023 om 12:53:

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-ziet-optie-wegvallen-oussama-idrissi-lijkt-elders-te-tekenen/422522

Vind apart dat je nog interesse hebt in deze speler, als je verder wilt groeien moet je weten welke spelers moeten worden door geselecteerd.
En dit lijkt me wel een speler die zeker van waarde is geweest maar waar je toch liever een echt goede speler wilt hebben.
Dat is dan een aankoop en anders een jeugdspeler.


Wie zegt dat we daar nog interesse in zouden hebben dan?



Volgens de link Feyenoord.

Maar hier nog 1

open/sluit de onderstaande quote:

https://feyenoordreport.nl/2023/08/11/feyenoord-meldt-zich-in-spanje-om-deal-te-kapen/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_camp
aign=Headliner.nl



Als deze echt alsnog komt weer een teken dat de jeugd geen enkele kans krijgt.
Dit moet wel uit de hoed van Slot komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 11 augustus 2023 om 18:29:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 11 augustus 2023 om 17:08:

'Ivanušec maakt volgende week overstap naar Feyenoord'

Feyenoord krijgt volgende week de beschikking over Luka Ivanušec, zo meldt De Telegraaf. De Rotterdammers hebben eerder met Dinamo Zagreb een principeakkoord weten te bereiken, waarbij afspraken zijn gemaakt over zijn definitieve transfer naar Feyenoord.

Ivanušec wordt in aanloop naar de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam in De Kuip verwacht. De 24-jarige buitenspeler speelt nog wel de belangrijke wedstrijd tegen AEK, maar zal er tijdens de return al niet meer bij zijn. Ivanušec gaat de gewenste versterking worden voor de ploeg van trainer Arne Slot.



Hij heeft gewoon z'n eigen topic hoor....



Een hoop sites hebben dit overgenomen, maar wel onder vermelding dat De Telegraaf de bron is. Dus, voor wat het waard is...

 

+1/-0

'Pedersen staat voor vertrek bij Feyenoord'

Marcus Pedersen is dichtbij een vertrek bij Feyenoord. De verdediger staat in de belangstelling van Torino en de verwachting is dat er komende week een akkoord bereikt gaat worden, zo meldt het Algemeen Dagblad. Torino FC is al langer geïnteresseerd in Pedersen en lijkt nu door te pakken.

Feyenoord en Torino FC onderhandelen momenteel over een transfersom en de Italianen hebben een bedrag van zeven miljoen euro over voor Pedersen. De 23-jarige Noor heeft een contract tot medio 2026 in De Kuip en kwam in de zomer van 2021 over voor een bedrag van twee miljoen euro van Molde FK.

Feyenoord heeft met de komst van Bart Nieuwkoop een luxeprobleem achterin. Trainer Arne Slot gaf vrijdagmiddag al aan dat de komst van de 27-jarige rechtsback consequenties kan hebben. ''Nu zitten we wel erg ruim in de opties voor de positie van rechtsback. Misschien dat er nog iets gaat gebeuren op dat vlak.''

Pedersen heeft in totaal 88 wedstrijden gespeeld voor Feyenoord en wist daarin één keer te scoren. De rechtsback was afgelopen seizoen trefzeker in de laatste minuut tegen AZ, waardoor er alsnog drie punten werden behaald. In twee seizoenen gaf Pedersen zeven assists.

 

+1/-0

Prima speler. Hij is een waardevolle kracht geweest.

 

+1/-0

Een vertrek van Pedersen zou weleens ‘de redding’ kunnen zijn van Nieuwkoop. Ik denk dat je er niets op achteruit gaat (integendeel), dat je Nieuwkoop alleen nooit meer met meerwaarde verkopen gaat. Dan moet zijn aandeel in prijzen en CL-deelnames zijn komst maar rechtvaardigen.

Interesse in Idrissi begrijp ik totaal niet. Betekent dit dan dat de komst van Ivanusec op de tocht staat? Ik hoop van niet.

Verder vind ik dat er genoeg flankspelers in de selectie zitten. Misschien niet goed genoeg, maar er moet eerst verkocht worden. Anders blijf je straks met een selectie zitten met een soort waterhoofd….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 augustus 2023 om 10:42:

Een vertrek van Pedersen zou weleens ‘de redding’ kunnen zijn van Nieuwkoop. Ik denk dat je er niets op achteruit gaat (integendeel), dat je Nieuwkoop alleen nooit meer met meerwaarde verkopen gaat. Dan moet zijn aandeel in prijzen en CL-deelnames zijn komst maar rechtvaardigen.

Interesse in Idrissi begrijp ik totaal niet. Betekent dit dan dat de komst van Ivanusec op de tocht staat? Ik hoop van niet.

Verder vind ik dat er genoeg flankspelers in de selectie zitten. Misschien niet goed genoeg, maar er moet eerst verkocht worden. Anders blijf je straks met een selectie zitten met een soort waterhoofd….


Paixao als rechtsbuiten en Stengs linksbuiten. De belangstelling voor Idrissi snap ik wel. Hij heeft het vrij goed gedaan vorig seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 augustus 2023 om 21:47:

Feyenoord zou zich gemeld hebben voor Idrissi slechte zaak voor Leo Sauer. Dan moet je Sauer wel verhuren voor jaartje.



Ik vind Feyenoord echt doorslaan nu, dit moet je niet willen.
Je hebt straks 5 linksbuitens en 3/4 linkspoten op rechts en een rechtspoot, eventueel Paixao kan daar nog spelen.

Sauer moet een kans krijgen om er bij te kunnen komen en zo help je dat om zeep.

Ook Idrissi überhaupt willen halen is geen goed idee.
Ja hij heeft z'n warde op een aantal momenten gehad, maar heeft teveel ruimte nodig om een actie te kunnen maken en daar is een Paixao veel beter in, ook veel doelgerichter. Idrissi kan dat niet op een langere termijn.

Terughalen is gewoon geen goed idee, Sauer acht ik beter dan Idrissi.

 

+1/-0

Ik vind het een prima idee om Idrissi terug te halen. Vorig seizoen heeft hij zijn waarde wel bewezen, je kan hem er goed bij hebben. En dat hij Paxiou in de weg zou gaan zitten daar geloof ik niets van. Het wordt een lang seizoen waarin je veel spelers gaat gebruiken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 12 augustus 2023 om 12:58:

Ik vind het een prima idee om Idrissi terug te halen. Vorig seizoen heeft hij zijn waarde wel bewezen, je kan hem er goed bij hebben. En dat hij Paxiou in de weg zou gaan zitten daar geloof ik niets van. Het wordt een lang seizoen waarin je veel spelers gaat gebruiken.




Hmm Idrissi of Sauer moet invallen , wie zal Slot toch gaan brengen dan?
Kiest hij voor talent en potentie , en dan dus ook voor het lange termijn of kiest hij het bekende , weer een oud az'er, best een speler die wat kan maar ook vaak niet.
Kort termijn denken.
Denk dat ik het wel weet.

Kokcu en Geertruida hebben ook ooit die kans gekregen en zijn onderdeel waarom Slot het goed doet.
We hebben echt wel goede jeugdspelers die meer kunnen dan sommige basisspelers en het ook laten zien in de zeldzame momenten die ze krijgen.
Maar ze krijgen die kans niet..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 12 augustus 2023 om 13:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 12 augustus 2023 om 12:58:

Ik vind het een prima idee om Idrissi terug te halen. Vorig seizoen heeft hij zijn waarde wel bewezen, je kan hem er goed bij hebben. En dat hij Paxiou in de weg zou gaan zitten daar geloof ik niets van. Het wordt een lang seizoen waarin je veel spelers gaat gebruiken.




Hmm Idrissi of Sauer moet invallen , wie zal Slot toch gaan brengen dan?
Kiest hij voor talent en potentie , en dan dus ook voor het lange termijn of kiest hij het bekende , weer een oud az'er, best een speler die wat kan maar ook vaak niet.
Kort termijn denken.
Denk dat ik het wel weet.

Kokcu en Geertruida hebben ook ooit die kans gekregen en zijn onderdeel waarom Slot het goed doet.
We hebben echt wel goede jeugdspelers die meer kunnen dan sommige basisspelers en het ook laten zien in de zeldzame momenten die ze krijgen.
Maar ze krijgen die kans niet..



Op welke jeugdspelers doel je dan?

 

+1/-0

Idrissi moet zo'n 5-6 miljoen kosten wel veel geld van Slot snap ik het wel, maar hierin moet de club toch ook goednadenken over de langere termijn. Krijg wel gevoel dat Slot alles bepaalt nu.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:



Paixao als rechtsbuiten en Stengs linksbuiten. De belangstelling voor Idrissi snap ik wel. Hij heeft het vrij goed gedaan vorig seizoen.




Het gaat mij niet zozeer om de kwaliteitsimpuls die de komst van Idrissi voor de breedte zou betekenen op de flank, als wel de kwantitatieve overbezetting op die posities. Met Paixao, Stengs, Dilrosun, Walemark, Jahanbakhsh, Minteh en Sauer tel ik al 7 (!!) spelers die op de flank kunnen spelen. En de komst van Ivanusec lijkt nog altijd een kwestie van tijd.

Nu kunnen Stengs en Ivanusec ook op het middenveld spelen, en heeft Slot Paixao en Dilrosun daar ook weleens geposteerd. Maar dan nog houd je meer dan dubbele bezetting op die posities. En het is niet zo dat we erg krap in onze middenvelders zitten.

Ik vind dat je als club een beetje doorslaat op deze manier, zeker wanneer je talenten als Sauer en Slory wil ontwikkelen, en er ook op het middenveld spelers uit de jeugd op de deur kloppen. Die doorstroom wordt niet bevorderd als ze voor hun plekkie achter aan moeten sluiten in een rij van 3/4 spelers die ouder en verder in hun ontwikkeling zijn.

Ik kan me voorstellen dat er flankspelers onder contract staan waarvan je als trainer zegt ‘ik heb het geprobeerd, ze zijn niet goed genoeg en het is daarom beter dat ze vertrekken’. Prima. Maar die spelers moet je wel kwijt. En op dit moment zou ik zeggen voor de flank; eerst verkopen, en dan kijken we verder.

Het salarishuis moet niet te groot worden.

 

+1/-0

Zou me ook verbazen als Feyenoord 6 miljoen en een flink salaris (maar minder als in de zandbak) op tafel legt voor Oussama, dat hebben ze ook betaald voor Gimenez haal dan een jonger talent.

 

+1/-0

De selectie is totaal niet in balans. Daar gaat die ivanusec, als die al komt, het verschil niet in maken. Probleem ligt op het middenveld waar je met wieffer en zerrouki twee dezelfde spelers hebt, maar geen creativiteit en scorend vermogen.

 

+1/-0

We zijn al begonnen en Feyenoord is nog een selectie aan het rond krijgen. Dat mag gewoon niet kunnen. Op die manier loop je continu achterop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 12 augustus 2023 om 12:58:

Ik vind het een prima idee om Idrissi terug te halen. Vorig seizoen heeft hij zijn waarde wel bewezen, je kan hem er goed bij hebben. En dat hij Paxiou in de weg zou gaan zitten daar geloof ik niets van. Het wordt een lang seizoen waarin je veel spelers gaat gebruiken.



Eens. Er gaan geluiden dat Slot Ivanusec daar neer wil zetten. Dan heb je dus een volgende speler die niet op zijn beste plek staat

 

+1/-0

Als je kijkt naar de basis of plekken waar we niet veel hadden lopen zijn onderstaande echt de posities die moesten worden opgevangen/vervangen.

Orkun Kökcü - niet vervangen
Danilo - Ayase Ueda( denk goede aankoop)
Idrissi - niet vervangen
Rasmussen - Beelen( denk goede aankoop)

de meeste belangrijke is die van Kocku natuurlijk en heb leuke haalbare namen gehoord maar we hebben er blijkbaar voor gekozen om die positie maar niemand meer voor te nemen of zoiets.
Liever gaan we voor 3 dubbele bezettingen op andere posities.

 

+1/-0

'Ivanušec bereikt persoonlijk akkoord met Feyenoord'

Luka Ivanušec heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Feyenoord, zo meldt 1908.nl. De komst van de 24-jarige Kroaat is daardoor weer een stap dichterbij. Ivanušec en de Rotterdammers hebben een akkoord weten te bereiken over een contract tot medio 2028.

Het is de bedoeling dat Ivanušec na aankomend weekend de overstap gaat maken naar Feyenoord. De Kroaat speelt eerst beide duels tegen AEK Athene in de voorronde van de Champions League voor Dinamo Zagreb. De kans is aanwezig dat Ivanušec de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Sparta Rotterdam gaat volgen vanaf de tribune.

Ivanušec kan voor Feyenoord wel eens de oplossing op het middenveld worden. De linksbuiten kan ook uitstekend als aanvallende middenvelder uit de voeten. Trainer Arne Slot gaf eerder tussen de regels al aan dat Ivanušec in De Kuip eerst de kans krijgt op de nummer tien positie. Ook De Telegraaf meldt zondagavond dat de komst van de Kroaat dichtbij is.

Feyenoord wil naast het aantrekken van Ivanušec ook Oussama Idrissi aan de selectie toevoegen. De buitenspeler moet op huurbasis overkomen van Sevilla FC. Daarnaast mikt de stadionclub op een vervanger van Ezequiel Bullaude in de selectie. De aanvallende middenvelder gaat de komende periode op huurbasis spelen voor CA Boca Juniors.

 

+1/-0

Ik vraag me af hoe groot ze die selectie in hemelsnaam willen maken. Als je Idrissi en Ivanusec haalt en dan ook nog een vervanger van Bullaude wil gaan aantrekken, zit je dadelijk serieus met een selectie van 30 spelers te werken. Dat ga je met geen mogelijkheid gemanaged krijgen over een heel seizoen. Je moet nu al selectiespelers op de tribune zetten en dan is nog niet eens iedereen beschikbaar.

Nog even los van het feit dat de zoveelste dikke middelvinger wordt gegeven richting de jeugdopleiding. Vorig seizoen was Feyenoord al een van de clubs die de minste aantal speelminuten gaf aan tieners in de Eredivisie (68 hele minuten ...) en dat gaat op deze manier alleen nog maar minder worden. En met Zechiël, Milambo en (vooral) Sauer is het talent er volop. Maar die ga je op deze manier niet eens in de wedstrijdselectie zien, laat staan dat ze minuten krijgen.

 

+1/-0

Dilrosun en Pedersen kunnnen beter snel uitkijken naar een andere club. Slot is niet tevreden over hun lijkt me duidelijk.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten