Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 157 158 159 160 161 162 163 164 165 ... 179 180 181 182 183

Het is ook nooit goed hè. Wordt je eindelijk met een categorie spelers in verband gebracht waar je twee jaar geleden alleen nog maar van kon dromen is het weer niet goed :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 juli 2023 om 16:21:

En daar is Boadu. Je kon er op wachten.



Sinclair Bischop noemde op de Open Dag Stengs en Boadu al als mogelijke versterkingen. Beiden hebben altijd bij Slot op lijstje gestaan maar waren financieel niet haalbaar toen ze nog bij AZ zaten nu wel. Ook zou Eenhoorn ze nooit rechtstreeks verkocht hebben aan ons.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 juli 2023 om 16:21:

En daar is Boadu. Je kon er op wachten.



Als Ivanusec komt, kun je maar 1x uit die categorie halen.
Dus dan is een Boadu gewoon een prima aanwinst.

Daarnaast is Uede kandidaat nr 1.

Dus gewoon prima transferbeleid tot op heden....

 

+2/-0

Een hattrick voor Ivanusec vanavond in de voorrondes CL. Die is weer minimaal een half miljoen duurder geworden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 25 juli 2023 om 21:38:

Een hattrick voor Ivanusec vanavond in de voorrondes CL. Die is weer minimaal een half miljoen duurder geworden.



Duurt al veels te lang en komen steeds meer opties bij.
Vind Feyenoord ook veels te traag voor zo een speler die ook nog eens wilt komen.
Hopelijk gaat het net zoals met Hancko dat het toch nog doorgaat.
Lijkt me net zo een topper.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ze hebben zich nu officieel gemeld voor Ueda. Te Kloese volgt hem sinds kort op instagram dat doet hij ook niet zomaar.

 

+1/-0

Het is wel een allround speler tweebenig, creatief en scorend vermogen past prima in het spel van Slot denk ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 25 juli 2023 om 21:38:

Een hattrick voor Ivanusec vanavond in de voorrondes CL. Die is weer minimaal een half miljoen duurder geworden.



Dat hij nu een hattrick scoort zegt me juist dat hij niet bezig meer is met een transfer die weet al dat hij naar Rotterdam gaat. ;)

 

+1/-0

Nou, zo’n hattrick zorgt er wel voor dat zijn huidige club opeens kan denken; we gaan nog wat aanvullende eisen bedenken voor geïnteresseerde clubs…. Ik hoop dat Feyenoord er desondanks met de club uit gaat komen, want de speler lijkt inmiddels al wel besloten te hebben naar Rotterdam te willen komen.

EDIT: Er wordt nu doorgepakt en op verschillende fronten onderhandeld met clubs en spelers, lijkt het. Voor Ueda en Ivanušec lijkt Feyenoord bereid haar inkomende transferrecord te breken, dat zegt iets over de veranderde status van de club en de sprong in financiele slagkracht. Dat zijn mooie dingen.

Dat van beide spelers bekend is geworden dat zij Feyenoord prevaleren boven andere clubs uit grotere competities, zegt ook iets over hoe er momenteel van buitenaf naar de club wordt gekeken.

Het wordt steeds leuker om Feyenoord-supporter te zijn...

Dit bericht is gewijzigd op 26 juli 2023, 10:26:30.

 

+1/-0

Nog even wachten tot ze daadwerkelijk binnen gehengeld zijn maar in deze vijver moet je wel vissen als je de grote ambities die de club heeft wil waarmaken.

 

+1/-0

Feyenoord gaat OOK nog voor Gustav Isaksen, die jongen zou ook niet misstaan in Ehv of A'dam.

 

+1/-0

Denk eerder dat Feyenoord kijkt bij wie het als eerste kan toehappen.
Geloof niet dat ze beide gaan komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 juli 2023 om 23:24:

Denk eerder dat Feyenoord kijkt bij wie het als eerste kan toehappen.
Geloof niet dat ze beide gaan komen.



Afwachten maar de één is linksbuiten (0f op 10) de ander rechtsbuiten maar kan ook op links volgens mij. Dit zou los staan van evt komst Luka.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 juli 2023 om 23:50:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 juli 2023 om 23:24:

Denk eerder dat Feyenoord kijkt bij wie het als eerste kan toehappen.
Geloof niet dat ze beide gaan komen.



Afwachten maar de één is linksbuiten (0f op 10) de ander rechtsbuiten maar kan ook op links volgens mij. Dit zou los staan van evt komst Luka.



Ok dacht dat ze allebei multi inzetbaar waren.

 

+1/-0

NOS Nieuws

Vandaag, 20:18
Bij Ajax overbodige Bassey voor 22,5 miljoen euro naar Fulham


Wat een werelddeal van die Duitse td. Heel knap.

 

+1/-0

Bassey valt onder de ‘homegrown’-regel voor PL-clubs. Dat is voor Ajax en voor Mislintat een geluk bij een ongeluk, waar ze vorig seizoen rond zijn komst naar de Arena verder helemaal niet bij stilgestaan hebben.

Verder denk ik nog steeds dat hij in een ander spelopvatting/speelstijl een prima verdediger kan zijn. Je moet alleen niet van hem verlangen dat hij een actieve rol speelt in het positiespel en in de opbouw het spel mede vormgeeft. Dat heeft hij nooit hoeven doen. Daar liggen zijn kwaliteiten niet.

Verdedigen, man uitschakelen en de bal inleveren aan medespelers die het dan verder uitzoeken. Als hij zich daarmee mag bezighouden, houdt hij zich prima staande.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 juli 2023 om 23:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 juli 2023 om 23:50:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 juli 2023 om 23:24:

Denk eerder dat Feyenoord kijkt bij wie het als eerste kan toehappen.
Geloof niet dat ze beide gaan komen.



Afwachten maar de één is linksbuiten (0f op 10) de ander rechtsbuiten maar kan ook op links volgens mij. Dit zou los staan van evt komst Luka.



Ok dacht dat ze allebei multi inzetbaar waren.



Zijn ze ook, maar wel prefert posities.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 juli 2023 om 00:45:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 juli 2023 om 23:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 juli 2023 om 23:50:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 juli 2023 om 23:24:

Denk eerder dat Feyenoord kijkt bij wie het als eerste kan toehappen.
Geloof niet dat ze beide gaan komen.



Afwachten maar de één is linksbuiten (0f op 10) de ander rechtsbuiten maar kan ook op links volgens mij. Dit zou los staan van evt komst Luka.



Ok dacht dat ze allebei multi inzetbaar waren.



Zijn ze ook, maar wel prefert posities.



Ja dat begrijp ik, lijkt wel uit te komen dat er maar 1 komt en niet allebei.

 

+1/-0

Te Kloese heeft tot nu prima deals gemaakt, maar hij is nog lang niet klaar. Ivanusec, Ueda zijn persoonlijk akkoord Isaksen wil volgens mij ook graag weet alleen niet hoe diep onze zakken zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 157 158 159 160 161 162 163 164 165 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten