Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 ... 179 180 181 182 183

En nu is het Stengs, het houdt niet op met deze categorie namen. Zou me echt niets verbazen als Boadu straks ook nog komt of in verband wordt gebracht, 2023 staat volledig in het teken van het Martin van Geel aankoopbeleid met de bekende Nederlandse namen. Wat een afgang.

 

+1/-0

Sjezus, bij die Stengs weten ze dan opeens wel door te pakken. Terwijl we bij zo'n Ivanusec weer oeverloos lopen aan te kutten totdat een ander onze deal kaapt. Het begint er meer en meer naar uit te zien dat je gelijk hebt Willy.

 

+1/-0

Stengs zou wel eens positief kunnen uitpakken als creatieve middenvelder. Kan me nog goed herinneren hoe hij en Boadu in de Kuip ons vreselijke te kakken zette.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

'Stengs bereikt akkoord met Feyenoord'
vandaag, 10:57 1077 reacties

Calvin Stengs heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Feyenoord over een contract voor vier seizoenen, zo meldt De Telegraaf. De krant meldt dat een telefoontje van trainer Arne Slot voldoende was om Stengs te overtuigen om zijn carrière niet voort te zetten in België, maar in De Kuip.

Feyenoord en Stengs hebben maandagochtend een mondeling akkoord weten te bereiken. Op vrijdag leek het er nog op dat de aanvaller de overstap ging maken naar Royal Antwerp FC. De Belgen waren nagenoeg akkoord met OGC Nice over de transfersom van zes miljoen euro vast, maximaal één miljoen euro aan bonussen en een doorverkooppercentage (dertig procent).

Royal Antwerp FC had vervolgens moeite om tot een persoonlijk akkoord te komen met Stengs. De aanvaller wilde niet inleveren, en daarom hikte technisch directeur Marc Overmars echter tegen het bruto jaarsalaris van 2,5 miljoen euro aan. Zondagavond waren de Belgen bereid om aan de eisen te voldoen, maar dat was te laat. In Rotterdam wordt hij met een netto jaarsalaris van 1,25 miljoen euro een van de grootverdieners.



Stengs is gewoon een hele goede aankoop en past in het voetbal van Slot.
Dus het gezeik van een aantal hier weer, we gaan geen Messi's krijgen, dit is al een hele stap vooruit.

Van Hooijdonk moeten ze niet willen, maar begrijp inmiddels dat hij een plan-C is en/of zelfs als extra extra.
Die Uebe geniet de voorkeur en lijkt ook haalbaar.

 

+2/-0

Even overgenomen van FRJack:

open/sluit de onderstaande quote:

In de laatste 13 maanden hebben we tot nu toe ruim 50M uitgegeven op de transfermarkt. Meer dan 30M (los van huurspelers) aan NL spelers binnen het zichtveld / inner circle van de trainer. Gewoon een observatie. Je kunt er niet onderuit dat Slot aan de touwtjes trekt



Exact wat een aantal mensen hier ook al constateren.

 

+1/-0

'Ueda topkandidaat als opvolger van Danilo'

Danilo heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Rangers FC, zo meldt Voetbal International. De Rotterdammers zien in de Japanner Ayase Ueda de ideale opvolger van de Braziliaan. De 24-jarige spits van Cercle Brugge wordt zelfs gezien als dé topkandidaat door Feyenoord.

Vorig seizoen speelde Ueda 42 wedstrijden voor Cercle Brugge in alle competities. Hij scoorde daarin 24 keer. Met 22 treffers in de competitie eindigde hij als tweede op de topscorerslijst in de Jupiler Pro League. Ueda speelde ook al vijftien interlands voor Japan.

Feyenoord gaat naar verluidt een bedrag van zeven miljoen euro vangen voor Danilo. Met het extra budget gaan de Rotterdammers vol voor Ueda, die tot medio 2026 onder contract staat bij Cercle Brugge. Zijn huidige marktwaarde wordt geschat op zes miljoen euro.

 

+1/-0

'Feyenoord bereikt ook akkoord met OGC Nice'

Calvin Stengs mag zich spoedig speler van Feyenoord noemen. De Rotterdammers hebben een akkoord weten te bereiken met OGC Nice over een transfersom, zo meldt 1908.nl. De 24-jarige Stengs was eerder al persoonlijk akkoord met een contract voor vier seizoenen in De Kuip.

Feyenoord maakt een vast bedrag van zes miljoen euro over naar Frankrijk. Daarbij kan de transfersom nog oplopen door bonussen en is er ook een doorverkooppercentage bedongen tijdens de onderhandelingen. Het is niet bekend om welke bedragen het verder gaat.

Alleen een medische keuring bij Feyenoord staat een nieuwe samenwerking tussen Stengs en trainer Arne Slot nog in de weg. De twee werkten eerder succesvol samen bij AZ. De aanvaller speelde zich in Alkmaar in de kijker van OGC Nice en maakte de overstap voor vijftien miljoen euro naar Frankrijk.

Stengs wist in de Ligue 1 echter nooit door te breken. Royal Antwerp FC bood met een huurperiode uitkomst. Onder trainer Mark van Bommel speelde Stengs voornamelijk als aanvallende middenvelder. In België werd hij kampioen en scoorde drie keer, gaf negen assists in 31 wedstrijden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 24 juli 2023 om 11:24:

Sjezus, bij die Stengs weten ze dan opeens wel door te pakken. Terwijl we bij zo'n Ivanusec weer oeverloos lopen aan te kutten totdat een ander onze deal kaapt. Het begint er meer en meer naar uit te zien dat je gelijk hebt Willy.



Precies dit he.
We hebben een "top" speler die Feyenoord kan halen.
Dan betaal je maar wat meer.

 

+1/-0

Transfermarkt Nederland sluit pas op 31/08/2023 Gimenez kwam ook pas in augustus.

 

+1/-0

Trouwens Zagreb laat Ivanusec nu nog niet gaan die moet nog voorrondes spelen.

 

+1/-0

Ik hoop dat naast Stengs ook Ivanusec nog komt. Of een andere speler die zowel op de flank als op ‘10’ uit de voeten kan.

Dat Milambo naar verluidt verhuurd mag worden, verbaast mij enigszins. Ik vind hem tot nu toe echt positief opvallen in de voorbereiding. Dat gedacht/gehoopt dat hij de beoogde basisspelers op het middenveld komend seizoen moeilijk kon gaan maken. Anderzijds zit Feyenoord ruim in de middenvelders, en is een jaar veel spelen misschien wel heel goed voor z’n ontwikkeling.

We gaan het zien.

 

+1/-0

Slot bevestigde aan ESPN dat ze nog met Luka bezig zijn de speler zelf wil graag zou richting de 10 gaan en daarmee de duurste aankoop ooit.

 

+1/-0

Alireza gaat mischien nog weg en Walemark is gewoon niet goed genoeg.

 

+1/-0

Stengs is voor 10 en kan ook rechts.
Ivanusec is voor links en kan ook op 10.

Paxiao kan op rechts en links.
Minteh kan op alles posities voorin.

Slot houdt van veelzijdigheid en dat is ook slim als je je geld precies goed moet uitgeven

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 juli 2023 om 11:57:

Even overgenomen van FRJack:

open/sluit de onderstaande quote:

In de laatste 13 maanden hebben we tot nu toe ruim 50M uitgegeven op de transfermarkt. Meer dan 30M (los van huurspelers) aan NL spelers binnen het zichtveld / inner circle van de trainer. Gewoon een observatie. Je kunt er niet onderuit dat Slot aan de touwtjes trekt



Exact wat een aantal mensen hier ook al constateren.



8 miljoen Timber
7 miljoen zerrouki
2,5 miljoen Beelen
0,9 miljoen Belt
6 miljoen Stengs
1 miljoen Jahanbaksh

Wat mis ik dan nog?

Timber lijkt nog steeds te duur, maar goed, die heeft kwaliteiten en dat kan er allemaal nog uitkomen

 

+1/-0

Stengs is even tussendoor gekomen, mooie kans om die transfer te ‘kapen’. Hopelijk wordt er nu doorgepakt en er serieus werk gemaakt wordt van de komst van Ivanusec. Dan denk ik dat Feyenoord voorin zich goed versterkt heeft. Moeten we alleen kijken hoe het eventuele vertrek van Danilo wordt opgevangen, maar ik heb alle vertrouwen dat dit goedkomt!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 24 juli 2023 om 22:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 juli 2023 om 11:57:

Even overgenomen van FRJack:

open/sluit de onderstaande quote:

In de laatste 13 maanden hebben we tot nu toe ruim 50M uitgegeven op de transfermarkt. Meer dan 30M (los van huurspelers) aan NL spelers binnen het zichtveld / inner circle van de trainer. Gewoon een observatie. Je kunt er niet onderuit dat Slot aan de touwtjes trekt



Exact wat een aantal mensen hier ook al constateren.



8 miljoen Timber
7 miljoen zerrouki
2,5 miljoen Beelen
0,9 miljoen Belt
6 miljoen Stengs
1 miljoen Jahanbaksh

Wat mis ik dan nog?

Timber lijkt nog steeds te duur, maar goed, die heeft kwaliteiten en dat kan er allemaal nog uitkomen



Ik heb het lijstje niet gemaakt, maar ik denk dat Jack op deze spelers doelt:

2,5 miljoen Kasanwirjo
5 miljoen Dilrosun
0.5 miljoen Wieffer

Alireza was van het jaar daarvoor.

 

+1/-0

Volgens mij heeft Te Kloese gezegd dat een speler niet komt als er twijfels zijn ook al komt hij van de TS uit de koker vd scouting of uit het netwerk van Te Kloese alle drie de organen geven hun goedkeuring.

 

+1/-0

En daar is Boadu. Je kon er op wachten.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten