Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 179 180 181 182 183

'Feyenoord lijkt kansloos: FC Midtjylland vraagt hoofdprijs'

Door de naam van Gustav Isaksen lijkt een streep gezet te kunnen worden. De 22-jarige aanvaller valt in de smaak bij Feyenoord, maar zijn komst lijkt momenteel een onmogelijke zaak te worden. Naast de stadionclub is ook AC Milan geïnteresseerd in Isaksen.

AC Milan heeft een vraagprijs van achttien miljoen euro te horen gekregen van FC Midtjylland, waarbij bonussen nog niet zijn opgenomen, zo meldt 1908.nl. Feyenoord lijkt daardoor kansloos te zijn in de strijd om zijn handtekening. Naast AC Milan zijn er meerdere topclubs uit Italië geïnteresseerd in Isaksen.

FC Midtjylland wil de Deen niet laten gaan en vraagt daarom de hoofdprijs. Zijn transferwaarde wordt geschat op zevenenhalf miljoen euro. De Deen heeft een doorlopend contract tot medio 2025. Feyenoord blijft de situatie nauwlettend volgen en hoopt in een later stadium eventueel wel zaken te kunnen doen.

 

+1/-0

Voor Isaksen zelf zou een tussenstap naar de eredivisie ideaal zijn hier kan hij zich verder ontwikkelen, gaat hij gelijk naar Italië of Spanje wordt het stuk lastiger.
Dat PSV nog geen interesse heeft?? ;)

 

+1/-0

Veel geruchten , weing echt nieuws helaas nog.

 

+1/-0

'Ajax en Feyenoord mengen zich in strijd om Japans wonderkind Goto'
Frank Hoekman
18 juli 2023, 08:40

Ajax en Feyenoord zijn volgens de Engelse krant The Daily Mail in de zoektocht naar een spits allebei uitgekomen in Japan. Beide Nederlandse topclubs zouden zich willen mengen in de strijd om wonderkind Keisuke Goto (18) naar Europa te halen.

Volgens de krant krijgen de Nederlandse clubs wel stevige concurrentie voor de handtekening van de jonge spits van Jubilo Iwata. Goto zou namelijk ook bij West Ham United en Chelsea op de radar zijn verschenen, terwijl ook Europa League-winnaar Sevilla hem in de gaten zou houden.

 

+1/-0

Dat AZ weet ook wel wat goed en slim verkopen is. Reinders voor 20 miljoen naar Milan. Aardig prijsje hoor, als je dat afzet tegen onze Orkun geeft dat nog steeds een ongemakkelijk gevoel. Want geen international, weinig Europese ervaring en geen prijzen. En ‘ maar’ 5 miljoen minder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 18 juli 2023 om 18:20:

Dat AZ weet ook wel wat goed en slim verkopen is. Reinders voor 20 miljoen naar Milan. Aardig prijsje hoor, als je dat afzet tegen onze Orkun geeft dat nog steeds een ongemakkelijk gevoel. Want geen international, weinig Europese ervaring en geen prijzen. En ‘ maar’ 5 miljoen minder.



Ja, eens. Ongemakkelijk.

Maar 25 is wel heel snel 30 (inkop bonussen). En er ligt een doorverkoop percentage van 25%, dat is behoorlijk veel. En ik denk dat er vorige zomer afspraken zijn gemaakt en dat Feyenoord aan begin van de transferperiode geld wilde zien om te kunnen handelen (wat vervolgens op zich laat wachten, maar goed)

 

+1/-0

Het begint me nu wel veel te lang te duren. Kom op met die aankopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 18 juli 2023 om 20:30:

Het begint me nu wel veel te lang te duren. Kom op met die aankopen.


De club heeft zijn zaakjes aardig voor elkaar. Nog 1 aanvallend ingestelde speler erbij en de selectie is compleet.

 

+1/-0

1 maar Kees? Maar er maar drie van. We zijn
Szymanski en Idrissi kwijt en het hield vorig jaar al niet over op de vleugels.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 18 juli 2023 om 20:57:

1 maar Kees? Maar er maar drie van. We zijn
Szymanski en Idrissi kwijt en het hield vorig jaar al niet over op de vleugels.


Je hebt Minteh en Walemark en nog 1 of 2 jeugdspelers. Slot heeft keus genoeg.

 

+1/-0

Slot wil er wat bij zijn wil is wet en Smorenburg zei dat het mogelijk is ook zonder spelers nog teverkopen zoals vorig jaar gewoon geduld hebben ze zijn hard bezig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 18 juli 2023 om 20:09:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 18 juli 2023 om 18:20:

Dat AZ weet ook wel wat goed en slim verkopen is. Reinders voor 20 miljoen naar Milan. Aardig prijsje hoor, als je dat afzet tegen onze Orkun geeft dat nog steeds een ongemakkelijk gevoel. Want geen international, weinig Europese ervaring en geen prijzen. En ‘ maar’ 5 miljoen minder.



Ja, eens. Ongemakkelijk.

Maar 25 is wel heel snel 30 (inkop bonussen). En er ligt een doorverkoop percentage van 25%, dat is behoorlijk veel. En ik denk dat er vorige zomer afspraken zijn gemaakt en dat Feyenoord aan begin van de transferperiode geld wilde zien om te kunnen handelen (wat vervolgens op zich laat wachten, maar goed)



Het is absoluut geen slechte deal, als Orkun over twee jaar voor 80 miljoen wordt verkocht aan een Engelse club, dan krijgen wij 20 miljoen. Plus die andere 30 is 50 miljoen. Geen slechte deal, ik vind ten Kloese het heel goed doen voor Feyenoord. Een veramdeming.

 

+2/-0

'Ivanušec zet zinnen op overstap naar Feyenoord'

Luka Ivanušec wil de overstap maken naar Feyenoord, zo meldt 1908.nl. De 24-jarige buitenspeler heeft meerdere opties uit Duitsland, Spanje en Italië afgewezen en hoopt dat Dinamo Zagreb en de Rotterdammers spoedig een akkoord bereiken.

VfL Wolfsburg, RCD Mallorca en ACF Fiorentina hebben te horen gekregen dat Ivanušec een overstap niet ziet zitten. De international van Kroatië wil met Feyenoord de Champions League in. Dat hij straks kan werken met trainer Arne Slot zal ongetwijfeld een rol spelen.

Dinamo Zagreb heeft de eerste twee aanbiedingen van Feyenoord voor Ivanušec afgeslagen. De Rotterdammers zijn op de hoogte dat het dichtbij een akkoord is wanneer ze een bod van achtenhalf miljoen euro, dat nog door bonussen kan oplopen, neerleggen bij de Kroaten.

Jongste doelpuntenmaker
Ivanušec werd in het verleden gezien als een van de grootste talenten uit Kroatië. In 2017 loste hij Ivan Rakitic af als jongste doelpuntenmaker ooit voor Kroatië, alleen wist hij zijn grote beloften nooit helemaal in te lossen, tot een half jaar geleden hij zijn fraaie individuele acties aan rendement begon te koppelen.

Bij Dinamo Zagreb hebben ze Ivanušec getest als nummer tien en rechtsbuiten, het zag er vaak flitsend uit. Alleen leverde het de Kroaten amper doelpunten of assists op. Pas in januari 2023 speelt hij als linksbuiten en dan gaat het opeens snel met de 24-jarige aanvaller. Sinds de jaarwisseling scoort hij tien keer in vijftien duels vanaf links en dat is ook in Rotterdam opgevallen.

 

+1/-0

Ik vind de genoemde bedragen veel geld voor een 24-jarige speler.

Kan Ivanušec zich op deze leeftijd nog zodanig ontwikkelen, dat zijn marktwaarde stijgt en er over 2/3 voor Feyenoord nog wat overblijft als hij wordt doorverkocht? Of zullen zijn prestaties in de Eredivisie en de Champions League met Feyenoord over een paar seizoenen, ervoor zorgen dat Feyenoord hem met winst kan verkopen?

Ik vind het overigens verstandig dat Feyenoord een 'oudere' speler met méér (Europese) ervaring aantrekt, een international ook. Hij zal weten wat er van hem verlangd wordt, ook in de CL. Ivanušec zal hopelijk minder onder de indruk zijn, en er sneller stáán. Ik heb er alle vertrouwen in dat de club in hem een directe versterking ziet, die het elftal écht beter maakt.

De verwachtingen zijn in ieder geval hoog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 juli 2023 om 13:29:

Ik vind de genoemde bedragen veel geld voor een 24-jarige speler.

Kan Ivanušec zich op deze leeftijd nog zodanig ontwikkelen, dat zijn marktwaarde stijgt en er over 2/3 voor Feyenoord nog wat overblijft als hij wordt doorverkocht? Of zullen zijn prestaties in de Eredivisie en de Champions League met Feyenoord over een paar seizoenen, ervoor zorgen dat Feyenoord hem met winst kan verkopen?

Ik vind het overigens verstandig dat Feyenoord een 'oudere' speler met méér (Europese) ervaring aantrekt, een international ook. Hij zal weten wat er van hem verlangd wordt, ook in de CL. Ivanušec zal hopelijk minder onder de indruk zijn, en er sneller stáán. Ik heb er alle vertrouwen in dat de club in hem een directe versterking ziet, die het elftal écht beter maakt.

De verwachtingen zijn in ieder geval hoog.



Godskolere, als je met 24 al oud bent...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 19 juli 2023 om 14:14:

(...)Godskolere, als je met 24 al oud bent...



Zeker niet! Maar het geeft wel aan de rek er wel zo'n beetje uit is, echt grote stappen in je ontwikkeling als voetballer zet je normaliter in de jaren vóór die leeftijd.

Ik ben ervan overtuigd dat verandering van omgeving (club, competitie, land) een speler van welke leeftijd dan ook nog een boost kan geven in zijn ontwikkeling. Het kan ook misgaan, omdat een speler er niet in slaagt te wennen. Maar dat risico is met de juiste begeleiding te beperken.

Ook denk ik dat de huidige manier van trainen/begeleiding bij Feyenoord spelers beter kan maken, op welke leeftijd dan ook. Dat kost tijd (net als het wennen aan een nieuwe omgeving) maar betaalt zich vrijwel gegarandeerd uit. Slot, zijn staf en het gehele performance team maken spelers echt beter. Dat de club het zo ingericht heeft, is misschien wel de beste investering ooit van Feyenoord.

Het moet de club stapsgewijs naar een hoger niveau brengen. Spelers moeten beter (gemaakt) worden, en voor goede transfersommen verkocht worden. Van dat geld moeten betere spelers gekocht worden, die ook weer beter worden. En daardoor voor nóg hogere bedragen verkocht kunnen worden.

Ik moet eraan wennen dat Feyenoord bedragen van 7-8-9 miljoen gaat betalen voor versterkingen. Binnen twee seizoenen is Feyenoord gegroeid van 'is het niet onverantwoordt om zoveel uit te geven voor een speler?' naar misschien wel de nieuwe norm. Dat geldt ook voor spelers van 24.

Dat is soms even schakelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 juli 2023 om 14:35:
Zeker niet! Maar het geeft wel aan de rek er wel zo'n beetje uit is, echt grote stappen in je ontwikkeling als voetballer zet je normaliter in de jaren vóór die leeftijd.



Maar juist z'n huidige ontwikkeling is bemoedigend. Rechtsbuiten, 10, liep allemaal nog niet 100%. Linksbuiten: heej, daar gaat-ie ineens! Als hij daar 10 uit 15 scoort sinds januari en hij kan bij ons ook ongeveer zo presteren... Linksbuiten die met Feyenoord lekker balt, kampioen wordt ( :B ), 15-20 goals in de competitie per seizoen er in legt. Dat an sich is de investering al waard natuurlijk, maar dan is hij over 2 jaar in ieder geval het dubbele waard. Je kan niet AL je spelers voor 35+ miljoen gaan verkopen uiteindelijk ;)

 

+1/-0

ondertussen loopt het al dagen spaak op 100k als je de media mag geloven..:)

 

+1/-0

Het duurt en het duurt maar. Kan me voorstellen dat Slot er zo langzamerhand doodziek van wordt, de voorbereiding is al halverwege en de gewenste versterking trainen nog gewoon mee met hun club. En mocht Santi en zijn entourage toch voor het grote geld kiezen kan je het wel schudden. Zijn beoogde vervanger Pepi heeft bij Philips getekend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 19 juli 2023 om 18:25:

Het duurt en het duurt maar. Kan me voorstellen dat Slot er zo langzamerhand doodziek van wordt, de voorbereiding is al halverwege en de gewenste versterking trainen nog gewoon mee met hun club. En mocht Santi en zijn entourage toch voor het grote geld kiezen kan je het wel schudden. Zijn beoogde vervanger Pepi heeft bij Philips getekend.



De enige die echt loopt te klagen zijn een paar op dit forum ;)

De rest wacht rustig af.

Je weet dat ze niet zo klats ineens ff 15 miljoen neerleggen en bovenkant van salarisplafond opzoeken om de speler te halen.
Dus geduld, voor zelfde geldt is het met een paar dagen rond.
Dat die Kroaat nu al zo handelt zegt al genoeg...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten