Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 07 juli 2023 om 11:18:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 juli 2023 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 juli 2023 om 19:19:

open/sluit de onderstaande quote:




Dat heeft die helemaal niet gezegd.


Hij heeft alleen gezegd, komt Idrissi vrij en wij hebben nog niemand, dan KAN hij een optie zijn.

Focus ligt om selectie rond de JC schaal op oorlogssterkte te hebben.

Dat is een hele andere lezing, dan wat jij aangeeft.
Idrissi is in mijn ogen veel te wisselvallig en ik ga liever verder met een Paixao en een nieuwe buitenspeler.



Ik snap het maar dat hij al een optie is vind ik jammer.


Idrissi heeft zijn bijdrage geleverd aan het succes van vorig seizoen. Was hij het niet de verlossende 1-0 maakte vlak voor tijd tegen Groningen?



Heeft waarde gehad dat ga ik niet ontkennen maar voor mij ieder geval veels te licht.
Dit soort speler moet je doorselecteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 07 juli 2023 om 13:03:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 07 juli 2023 om 11:18:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 juli 2023 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 juli 2023 om 19:19:

open/sluit de onderstaande quote:




Dat heeft die helemaal niet gezegd.


Hij heeft alleen gezegd, komt Idrissi vrij en wij hebben nog niemand, dan KAN hij een optie zijn.

Focus ligt om selectie rond de JC schaal op oorlogssterkte te hebben.

Dat is een hele andere lezing, dan wat jij aangeeft.
Idrissi is in mijn ogen veel te wisselvallig en ik ga liever verder met een Paixao en een nieuwe buitenspeler.



Ik snap het maar dat hij al een optie is vind ik jammer.


Idrissi heeft zijn bijdrage geleverd aan het succes van vorig seizoen. Was hij het niet de verlossende 1-0 maakte vlak voor tijd tegen Groningen?



Heeft waarde gehad dat ga ik niet ontkennen maar voor mij ieder geval veels te licht.
Dit soort speler moet je doorselecteren.



Ja precies, maar als je Slot zo hoorde praten tijdens de persconferentie over Idrissi leek het wel alsof we de beste buitenspeler van Nederland in huis hadden met hem. Volgens mij wil Slot het liefst gewoon verder met Idrissi.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 07 juli 2023 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 07 juli 2023 om 13:03:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 07 juli 2023 om 11:18:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 juli 2023 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 juli 2023 om 19:19:

open/sluit de onderstaande quote:




Dat heeft die helemaal niet gezegd.


Hij heeft alleen gezegd, komt Idrissi vrij en wij hebben nog niemand, dan KAN hij een optie zijn.

Focus ligt om selectie rond de JC schaal op oorlogssterkte te hebben.

Dat is een hele andere lezing, dan wat jij aangeeft.
Idrissi is in mijn ogen veel te wisselvallig en ik ga liever verder met een Paixao en een nieuwe buitenspeler.



Ik snap het maar dat hij al een optie is vind ik jammer.


Idrissi heeft zijn bijdrage geleverd aan het succes van vorig seizoen. Was hij het niet de verlossende 1-0 maakte vlak voor tijd tegen Groningen?



Heeft waarde gehad dat ga ik niet ontkennen maar voor mij ieder geval veels te licht.
Dit soort speler moet je doorselecteren.



Ja precies, maar als je Slot zo hoorde praten tijdens de persconferentie over Idrissi leek het wel alsof we de beste buitenspeler van Nederland in huis hadden met hem. Volgens mij wil Slot het liefst gewoon verder met Idrissi.



Ja dat gevoel kreeg ik ook.
Als je iedereen nu binnen houdt zou je eigenlijk een echte topper willen zien op die positie en dan kan ook met het geld dat we hebben gekregen + CL.

 

+1/-0

Ik vind Slot een waanzinnige trainer, maar ik heb sowieso wel het gevoel dat er een aantal spelers zijn, en dat zijn dan vooral voormalige AZ-spelers, waar hij een enorme blinde vlek bij heeft. Idrissi is na zijn vertrek daar gewoon echt pure middelmaat. Heel af en toe lukt er iets en dan is het magistraal, maar meestal is het gewoon verschrikkelijk slecht.

 

+1/-0

'Omgeving Feyenoord-target Beelen verwacht dit weekend een transfer'

Personen in de omgeving van Thomas Beelen verwachten dat hij dit weekend zal vertrekken bij PEC Zwolle. Volgens Rik Elfrink zijn er gesprekken gevoerd over de persoonlijke voorwaarden met zowel PSV als Feyenoord en zal een akkoord met de club uit Zwolle bepalend zijn voor zijn toekomst.

Volgens eerdere berichten heeft PEC Zwolle al twee keer een bod van Feyenoord afgewezen. Beelen heeft afgelopen seizoen een uitstekende indruk weten te maken in de Keuken Kampioen Divisie. De 22-jarige verdediger was dertig wedstrijden actief op het tweede niveau van Nederland. Daarin was de rechtsbenige speler goed voor één doelpunt en vier assists. Zijn contract loopt tot medio 2025.

De Zwollenaren willen met de uitgaande transfer van Beelen het clubrecord verbreken dat op dit moment in handen is van Ryan Thomas. De middenvelder maakte in het seizoen 2018/2019 de overstap naar PSV voor een bedrag van 2,75 miljoen euro. PEC Zwolle streeft er nu naar om ongeveer drie miljoen euro te ontvangen voor Beelen. Volgens Transfermarkt.nl heeft hij een marktwaarde van twee miljoen euro.

#TT | Emanuel Emegha verschijnt op de radar van Feyenoord

Emanuel Emegha staat in de belangstelling van Feyenoord, zo meldt het Oostenrijkse Laola 1. De voormalig spits van Sparta speelt momenteel bij Sturm Graz en was afgelopen seizoen twee keer de tegenstander van de Rotterdammers in de Europa League.

Emegha heeft nog een contract tot medio 2026 in Oostenrijk en staat ook in de belangstelling van Red Bull Salzburg en AS Roma. Volgens de sportzender vraagt Sturm Graz een bedrag van twaalf miljoen euro, exclusief doorverkooppercentage. Afgelopen seizoen speelde de 20-jarige aanvaller 38 wedstrijden, daarin maakte hij tien doelpunten en gaf hij vijf assists.

In januari 2022 vertrok Emegha bij Sparta naar Royal Antwerp voor een bedrag van ongeveer 2 miljoen euro, om vervolgens een half jaar later alweer te vertrekken naar de huidige nummer twee van Oostenrijk. Volgens Transfermarkt.nl heeft de aanvaller een marktwaarde van acht miljoen euro.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 juli 2023 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 juli 2023 om 19:19:

open/sluit de onderstaande quote:




Dat heeft die helemaal niet gezegd.


Hij heeft alleen gezegd, komt Idrissi vrij en wij hebben nog niemand, dan KAN hij een optie zijn.

Focus ligt om selectie rond de JC schaal op oorlogssterkte te hebben.

Dat is een hele andere lezing, dan wat jij aangeeft.
Idrissi is in mijn ogen veel te wisselvallig en ik ga liever verder met een Paixao en een nieuwe buitenspeler.



Ik snap het maar dat hij al een optie is vind ik jammer.



Dat ben ik wel met je eens. Hij is veel te wisselvallig en ja hij kan ineens die bal goed voor de pot gooien, maar dat werkt maar zoveel keer.
Ik zet veel liever in op Paixao, die jongen is veel sterker in de kleine ruimtes en meer doelgericht.
Daar zit ook je restwaarde en dus de toekomst.

 

+1/-0

Feyenoord maakt zeer serieus werk maken van de komst van Luka Ivanusec, meldt 1908.nl. De linksbuiten, die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan, is volgens het doorgaans goed ingevoerde medium 'in het huidige momentum van de markt' waarschijnlijk haalbaar voor de Rotterdamse club. Het contract van Ivanusec bij Dinamo Zagreb loopt nog tot medio 2026.

Ivanusec is een 'breed gedragen optie' en wordt na het nieuws over Sebastian Szymanski nog interessanter voor Feyenoord.

 

+1/-0

Is echt een topper al heel lang international van Kroatië als je die kan halen zou geweldig zijn.

 

+1/-0

Van 1908


Feyenoord oriënteert zich op Isaksen
14 minuten geleden
49 reacties
FeyenoordTM
Feyenoord wenst deze zomer vroeg of laat toe te slaan met de eventuele komst van Gustav Isaksen. De Rotterdammers zijn op de hoogte van de transfervoorwaarden en willen de Deense buitenspeler losweken bij FC Midtjylland.

De staf van Feyenoord is al langere tijd overtuigd van de kwaliteiten van de rechtsbuiten. Hoofdtrainer Arne Slot sprak dan ook eerder zijn bewondering uit over de 22-jarige Deen. De oefenmeester deed dat op de persconferentie voorafgaand aan het Europa League-duel tussen Feyenoord en Midtjylland (2-2) in De Kuip.

"Isaksen is één van Midtjyllands dreigendste aanvallers. Wij hebben met Dilrosun en Wålemark twee gelijksoortige types voorin. Aangezien we die aangetrokken hebben, geeft dat aan dat deze speler wellicht ook door ons als goed werd bevonden. Maar hij speelt bij Midtjylland. Wij hebben twee andere uitstekende buitenspelers in de vorm van Dilrosun en Wålemark, en we hebben er nog meer, maar niet linksbenig."

De tweebenige Isaksen kan ook als linksbuiten én als spits uit de voeten, waar hij aan het einde van het afgelopen seizoen imponeerde in de Deense Superliga. Isaksen komt uit de jeugd van FC Midtjylland en speelde tot zover 136 officiële duels voor de Denen. Daarin scoorde hij 33 maal en leverde hij 18 assists af.

Isaksen werd eerder deze window gelinkt aan AC Milan, waar de Deen als plan B geldt indien de transfer van Samuel Chukwueze (Villarreal) niet van de grond komt. De Rotterdamse belangstelling is vrij concreet, maar er ligt nog geen bod op tafel. De staf van Feyenoord hoopt dat dat nog wel gaat gebeuren. Isaksen vertegenwoordigt een ingeschatte marktwaarde van zevenenhalf miljoen euro en loopt over twee jaar uit contract.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 juli 2023 om 12:26:

Van 1908


Feyenoord oriënteert zich op Isaksen
14 minuten geleden
49 reacties
FeyenoordTM
Feyenoord wenst deze zomer vroeg of laat toe te slaan met de eventuele komst van Gustav Isaksen. De Rotterdammers zijn op de hoogte van de transfervoorwaarden en willen de Deense buitenspeler losweken bij FC Midtjylland.

De staf van Feyenoord is al langere tijd overtuigd van de kwaliteiten van de rechtsbuiten. Hoofdtrainer Arne Slot sprak dan ook eerder zijn bewondering uit over de 22-jarige Deen. De oefenmeester deed dat op de persconferentie voorafgaand aan het Europa League-duel tussen Feyenoord en Midtjylland (2-2) in De Kuip.

"Isaksen is één van Midtjyllands dreigendste aanvallers. Wij hebben met Dilrosun en Wålemark twee gelijksoortige types voorin. Aangezien we die aangetrokken hebben, geeft dat aan dat deze speler wellicht ook door ons als goed werd bevonden. Maar hij speelt bij Midtjylland. Wij hebben twee andere uitstekende buitenspelers in de vorm van Dilrosun en Wålemark, en we hebben er nog meer, maar niet linksbenig."

De tweebenige Isaksen kan ook als linksbuiten én als spits uit de voeten, waar hij aan het einde van het afgelopen seizoen imponeerde in de Deense Superliga. Isaksen komt uit de jeugd van FC Midtjylland en speelde tot zover 136 officiële duels voor de Denen. Daarin scoorde hij 33 maal en leverde hij 18 assists af.

Isaksen werd eerder deze window gelinkt aan AC Milan, waar de Deen als plan B geldt indien de transfer van Samuel Chukwueze (Villarreal) niet van de grond komt. De Rotterdamse belangstelling is vrij concreet, maar er ligt nog geen bod op tafel. De staf van Feyenoord hoopt dat dat nog wel gaat gebeuren. Isaksen vertegenwoordigt een ingeschatte marktwaarde van zevenenhalf miljoen euro en loopt over twee jaar uit contract.



Ik heb hem gezien en ik ben zeker voor zijn komst.
Denk dat hij een betere versie van Wálemark en Dilrosun is.

 

+1/-0

Opvallend dat Slot nu zelf zo open is over Luka Ivanusec echt een vette aanwinst zou dat zijn.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 juli 2023, 14:54:52.

 

+1/-0

Ivanusec lijkt me een goede aanwinst, presteert heel constant en sticht veel gevaar met naar binnen trekkende acties. Hij kan voor het stukje creativiteit vanaf de vleugels zorgen dat nu soms ontbreekt. Mist wel pure snelheid en een explosieve actie buitenom in mijn ogen.

Isaksen is volgens mij geen slechte speler, maar heeft wel een hoog Walemark gehalte en is ietwat gehyped (veel doelpunten tegen laagvliegers). Ik vraag me af of een fitte Walemark niet hetzelfde zou kunnen brengen als Isaksen. Op rechts zie ik ons liever voor een ander type vleugelspeler gaan, iemand met meer explosiviteit en diepte in het spel.

 

+1/-0

Feyenoord gaat zich melden bij speler met uitstekende doelpuntenstatistieken uit Mexicaanse competitie'

Volgens het doorgaans goed ingelichte Koinc Sport gaat Feyenoord zich melden bij Diego Valdés. Het medium schrijft dat de regerend landskampioen van de Eredivisie geïnteresseerd is in de verrichtingen van de aanvallende middenvelder van CF América. Valdés wordt in de Mexicaanse competitie gezien als een van de beste spelers.

De 29-jarige Chileen speelt sinds januari 2022 voor América, maar is nu al uitgegroeid tot een onmisbare schakel. Valdés maakte in zestig wedstrijden liefst twintig doelpunten. De middenvelder ligt nog tot eind 2024 vast bij de Mexicaanse club, waardoor Feyenoord de portemonnee zal moeten trekken willen ze zaken doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2023 om 16:58:

Ivanusec lijkt me een goede aanwinst, presteert heel constant en sticht veel gevaar met naar binnen trekkende acties. Hij kan voor het stukje creativiteit vanaf de vleugels zorgen dat nu soms ontbreekt. Mist wel pure snelheid en een explosieve actie buitenom in mijn ogen.



Met Kroatié speelt hij ook al sinds 2017 op hoog nivo en nog maar 24. Kan linksbuiten en ook op 10. Zijn vriendin is ook zeker welkom! ;)

forumillustratie

 

+1/-0

Arne Slot gaat voor beste optie, Oranje-international met CL-ervaring
Feyenoord wil Danjuma huren van Villarreal

Feyenoord wil Arnaut Danjuma (26) voor één seizoen huren van het Spaanse Villarreal. De Rotterdammers zien in de zesvoudig international een zeer serieuze kandidaat voor de vervanging van Oussama Idrissi, die afgelopen seizoen werd gehuurd van Sevilla. Danjuma, die de laatste zes maanden op huurbasis uitkwam voor Tottenham Hotspur, kan de landskampioen van Champions League-ervaring voorzien.

De Rotterdammers willen ver gaan om Danjuma (tijdelijk) te strikken. De man die in de zomer van 2021 als recordaankoop neerstreek bij Villarreal (20 miljoen euro), verdient daar ook een salaris naar, maar Feyenoord wil zijn beoogde aanvaller daarin ver tegemoetkomen. Het weet dat het concurrentie heeft van clubs uit de topcompetities in Europa, maar kent inmiddels ook de drive van de speler zelf, die een plek in de ploeg van Slot als een méér dan interessante optie zal beschouwen. In Rotterdam-Zuid kan Danjuma zich in de top van Nederland laten zien, speelt hij het komende half jaar Champions League-voetbal en kan hij zichzelf ervan verzekeren dat de ogen van bondscoach Ronald Koeman op zich gericht zullen zijn met het EK van volgend jaar zomer in het vooruitzicht.

Feyenoord-trainer Arne Slot ziet in Danjuma een speler die perfect in zijn plaatje past. Hij ziet het liefst een linksbuiten die, zoals hij dit weekend liet weten, ’domineert in de één-tegen-één’. Voor de aanvaller is het van belang weer veel wedstrijden te spelen, nadat hij het afgelopen jaar op huurbasis bij Tottenham tot slechts negen optredens in de Premier League kwam, voornamelijk als invaller. Danjuma koos die transferwinter aanvankelijk voor het sportieve plaatje van degradatiekandidaat Everton en manager Frank Lampard, maar na het ontslag van de laatste trok hij alsnog naar de subtopper in Londen. Danjuma heeft de training bij Villarreal inmiddels weer hervat.

Danjuma wil opnieuw voor de club met het voor hem juiste perspectief kiezen, al kreeg hij afgelopen transferwindow in dat opzicht met onvoorziene zaken te maken. De vleugelspeler werd eerder al nadrukkelijk in verband gebracht met een transfer naar Liverpool, haalde met Villarreal in 2022 de halve finale van de Champions League (met een goal tegen Bayern München), maar de sterspeler wilde na een trainerswissel uiteindelijk (tijdelijk) vertrekken.

Het jeugdproduct van PSV vertrok medio 2018 via de eerste divisie en NEC naar Club Brugge. Daar maakte de toenmalig international van Jong Oranje direct indruk in de Champions League en verdiende hij een transfer naar Bournemouth, waar hij na een langdurige blessure en degradatie uit de Premier League floreerde in het Championship, met een transfer naar La Liga tot gevolg.

Feyenoord heeft ook Kroatisch international Luka Ivanusec van Dinamo Zagreb nog achter de hand, maar die lijkt niet de voorkeur te hebben. Slot liet al weten ’meerdere ijzers in het vuur’ te hebben en gaat voor de allerbeste optie.

 

+1/-0

Lijkt erop dat Dennis en Arne zelf ook lekken, wie anders??

Telegraaf: Feyenoord wil Danjuma huren

Feyenoord wil Arnaut Danjuma voor één seizoen huren van het Spaanse Villarreal, zo meldt De Telegraaf zondagavond. De Rotterdammers zien in de 26-jarige aanvaller de geschikte opvolger van Oussama Idrissi en zijn bereid om ver te gaan.

Danjuma speelde de afgelopen zes maanden op huurbasis voor Tottenham Hotspur en werd daarvoor binnengehaald als recordaankoop van Villarreal. De aanvaller verdient dan ook een miljoenensalaris, en Feyenoord is bereid diep in de buidel te tasten om Danjuma daarin tegemoet te komen. Trainer Arne Slot ziet in de buitenspeler de beste optie en de stadionclub gaat dan ook vol voor zijn komst.

 

+1/-0

Lijkt erop dat Dennis en Arne zelf ook lekken, wie anders??


Tenzij zij de kaarten voor zich houden om de boel af te leiden. Het kan alle kanten op gaan en wordt er nog wat uit de hoge hoed getoverd...

 

+1/-0

Feyenoord is nu overal lijntjes aan het uitgooien.
De namen kunnen me wel iets meer bekoren dan een week geleden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 10 juli 2023 om 00:14:

Lijkt erop dat Dennis en Arne zelf ook lekken, wie anders??


Tenzij zij de kaarten voor zich houden om de boel af te leiden. Het kan alle kanten op gaan en wordt er nog wat uit de hoge hoed getoverd...



Zeker gewoon een balletje opgooien naar de clubwatchers hoort bij het grote spel dat deze weken gespeeld wordt. Ze hebben het met Beelen toch maar weer geflikt deze week, Slot heeft wel voorkeur voor nederlands sprekenden lijkt het. Opzich goed voor de identiteit vd club. Een buitenlander komt alleen als hij extra kwaliteiten heeft.

 

+1/-0

Heb bij Danjuma een beetje een Bergwijn gevoel. Is zijn naam niet groter dan z’n prestaties?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten