Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord heeft in de zoektocht naar een aanvallende versterking zijn oog laten vallen op Farès Chaïbi, zo onthult 1908.nl. De twintigjarige aanvaller van Toulouse geldt als een van de topkandidaten om de Rotterdamse vacature van linksbuiten in te vullen.

Het is geen geheim dat Feyenoord de selectie van Arne Slot wil versterken met een linksbuiten. Voor die positie zijn meerdere spelers in beeld. Eerder vielen al de namen van Keito Nakamura, Crysencio Summervile en Luka Ivanusec in De Kuip. De naam van Chaïba kan nu aan dat lijstje worden toegevoegd.

Het inlijven van Chaïbi wordt geen eenvoudige opgave. De aanvaller kwam het afgelopen seizoen in 36 van de 38 competitiewedstrijden van Toulouse in actie. Daarin was hij goed voor vijf doelpunten en vijf assists. Zijn contract bij de Franse club loopt nog twee jaar door, tot de zomer van 2025.

Feyenoord, dat de eerste contacten met Chaïbi al zou hebben gelegd, is niet de enige club die de aanvaller van Toulouse op de radar heeft staan. Onder meer Eintracht Frankfurt heeft de international van Algerije naar verluidt eveneens in het vizier.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 juni 2023 om 16:13:

Dat Feyenoord ook bij Stengs uitkomt, verbaast niemand natuurlijk iets. Het is een redelijk logische keuze. En in zekere zin ook veilig, hij kent de competitie en staf. En ook Feyenoord weet in zekere zin wat ze in huis haalt.

Maar ik vind wel dat Feyenoord zich moet realiseren dat Stengs dit jaar 25 wordt en zijn eerste buitenlandse avontuur in feite niet geslaagd is. Dat kan met leeftijd te maken hebben, maar zal blijven doorwerken in zijn marktwaarde en eventuele doorverkoop-mogelijkheden. Feyenoord moet zich afvragen of ze voor een dergelijke speler een (waarschijnlijk) flinke transfersom en flink salaris willen uitgeven.



Zou Boadu ook op lijstje staan die is nog twee jaar jonger en speelt weinig bij Monaco.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 juni 2023 om 18:09:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 juni 2023 om 16:13:

Dat Feyenoord ook bij Stengs uitkomt, verbaast niemand natuurlijk iets. Het is een redelijk logische keuze. En in zekere zin ook veilig, hij kent de competitie en staf. En ook Feyenoord weet in zekere zin wat ze in huis haalt.

Maar ik vind wel dat Feyenoord zich moet realiseren dat Stengs dit jaar 25 wordt en zijn eerste buitenlandse avontuur in feite niet geslaagd is. Dat kan met leeftijd te maken hebben, maar zal blijven doorwerken in zijn marktwaarde en eventuele doorverkoop-mogelijkheden. Feyenoord moet zich afvragen of ze voor een dergelijke speler een (waarschijnlijk) flinke transfersom en flink salaris willen uitgeven.



Zou Boadu ook op lijstje staan die is nog twee jaar jonger en speelt weinig bij Monaco.



Is compleet andere speler en denk nog duurder dan Pepi, dus zal geen optie zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 juni 2023 om 19:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 juni 2023 om 18:09:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 juni 2023 om 16:13:

Dat Feyenoord ook bij Stengs uitkomt, verbaast niemand natuurlijk iets. Het is een redelijk logische keuze. En in zekere zin ook veilig, hij kent de competitie en staf. En ook Feyenoord weet in zekere zin wat ze in huis haalt.

Maar ik vind wel dat Feyenoord zich moet realiseren dat Stengs dit jaar 25 wordt en zijn eerste buitenlandse avontuur in feite niet geslaagd is. Dat kan met leeftijd te maken hebben, maar zal blijven doorwerken in zijn marktwaarde en eventuele doorverkoop-mogelijkheden. Feyenoord moet zich afvragen of ze voor een dergelijke speler een (waarschijnlijk) flinke transfersom en flink salaris willen uitgeven.



Zou Boadu ook op lijstje staan die is nog twee jaar jonger en speelt weinig bij Monaco.



Is compleet andere speler en denk nog duurder dan Pepi, dus zal geen optie zijn.



Als Pepi hem niet wordt, zou in als Feyenoord zijnde ook uitkomen bij Boadu. Daar ga je ook de hoofdprijs voor betalen, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Weet alleen niet of hij dit seizoen nog tweede viool wil spelen achter Gimenez…

 

+1/-0

#TT | Feyenoord en Benfica richten pijlen op Jonathan Varane

Jonathan Varane staat in de belangstelling van Feyenoord en Benfica, zo meldt BeFootball zondagavond. De 21-jarige middenvelder moet Sporting Gijón vijf miljoen euro opleveren. Varane heeft onlangs een contract getekend dat loopt tot medio 2027 bij de Spaanse club.

Het medium schrijft dat Varane, het broertje van Manchester United verdediger Raphaël Varane, een geweldig seizoen achter de rug heeft. Hij kwam zeventien wedstrijden uit in de LaLiga2 en speelde twee wedstrijden in de Copa del Rey.



'Feyenoord is Brenet nog altijd niet vergeten'

Joshua Brenet staat nog altijd in de belangstelling van Feyenoord, zo meldt De Telegraaf zondagavond. De verdediger van FC Twente wordt door de Rotterdammers gezien als de ideale opvolger van Marcus Pedersen en/of Lutsharel Geertruida.

Brenet heeft volgens de krant deze zomer een clausule in zijn contract staan waardoor hij voor iets meer dan één miljoen euro FC Twente kan verlaten. De 29-jarige verdediger wil deze zomer een stap omhoog maken en geniet ook belangstelling van clubs uit Italië, Turkije, Engeland en Griekenland.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 juni 2023 om 19:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 juni 2023 om 19:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 juni 2023 om 18:09:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 juni 2023 om 16:13:

Dat Feyenoord ook bij Stengs uitkomt, verbaast niemand natuurlijk iets. Het is een redelijk logische keuze. En in zekere zin ook veilig, hij kent de competitie en staf. En ook Feyenoord weet in zekere zin wat ze in huis haalt.

Maar ik vind wel dat Feyenoord zich moet realiseren dat Stengs dit jaar 25 wordt en zijn eerste buitenlandse avontuur in feite niet geslaagd is. Dat kan met leeftijd te maken hebben, maar zal blijven doorwerken in zijn marktwaarde en eventuele doorverkoop-mogelijkheden. Feyenoord moet zich afvragen of ze voor een dergelijke speler een (waarschijnlijk) flinke transfersom en flink salaris willen uitgeven.



Zou Boadu ook op lijstje staan die is nog twee jaar jonger en speelt weinig bij Monaco.



Is compleet andere speler en denk nog duurder dan Pepi, dus zal geen optie zijn.



Als Pepi hem niet wordt, zou in als Feyenoord zijnde ook uitkomen bij Boadu. Daar ga je ook de hoofdprijs voor betalen, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Weet alleen niet of hij dit seizoen nog tweede viool wil spelen achter Gimenez…



Ik ook weet nog dat toen 3 jaar geleden Slot aangesteld werd, er een gerucht was dat Raiola Stengs, Boadu (en Wijndal) naar Feyenoord wou brengen. Als de kans bestaat om beiden alsnog tehalen zou me niet verbazen.

Dit bericht is gewijzigd op 26 juni 2023, 00:15:24.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 juni 2023 om 00:05:

Ik ook weet nog dat toen 3 jaar geleden Slot aangesteld werd, er een gerucht was dat Raiola Stengs, Boadu (en Wijndal) naar Feyenoord wou brengen. Als de kans bestaat om beiden alsnog tehalen zou me niet verbazen.



Stengs en Boadu hebben voor- en nadelen; voor beide geldt dat het totale plaatje (sportief maar vooral ook financieel) moet kloppen voor Feyenoord als vermeende interesse van de club in deze spelers concretiseert.

+ Nederlanders
+ Kennen de trainer/staf, de manier van werken en de competitie/‘Hollandse school’
+ (Relatief) jong
+ Getalenteerd

- Zijn in zekere zin mislukt in het buitenland, en niet bij/in de grootste clubs/competitie.
- Hebben een flink salaris verdiend en zullen daarop niet al teveel achteruit willen gaan. Zijn daar aan gewend geraakt.
- Clubs zullen een flinke transfersom voor ogen hebben, om hun aanschaf te compenseren.
- Het zijn transfers die ik ‘met bord op schoot’ ook had kunnen doen. Wellicht niet negatief, al heeft dit altijd indirecte invloed op de marktwaarde/transferkosten. Los daarvan vind ik het wel leuk als er ook weer tropische verrassingen komen…

Het vraagt van drie partijen een fikse investering om een transfer mogelijk te maken; van Feyenoord (het wordt een fikse uitgave om Boadu en/of Stengs aan te trekken, hoe goed je ook onderhandeld), de speler (gaat achteruit op salaris, zal aan de bak moeten om de manier van spelen snel onder de knie te krijgen) en van de huidige club (lage transfersom). Als die drie zaken op één lijn komen, kan het. En zouden het goede aanwinsten zijn.

 

+1/-0

Zowel bij Boadu als Stengs heb ik niet echt het idee dat ze veel doorgroeipotentie hebben. Fysiek komen ze allebei tekort voor zwaardere competities. Inmiddels is gebleken dat Stengs de snelheid en explosiviteit niet heeft voor de vleugels, dus die is puur geschikt als creatieve 10 (en daar hebben we met Szymanski al een betere speler). Bovendien vraag ik me af of Stengs de fysieke capaciteit heeft om bij ons als 10 mee te kunnen in het pressiespel.

Boadu is het type lopende spits dat het moet hebben van zijn loopacties, maar die mist qua meevoetballen en 'body' het nodige om bij een Franse subtopper de eerste spits te worden. Zou bij ons de betere versie van Danilo kunnen zijn, maar ik vind hem in andere facetten tekort komen om hem als opvolger van Gimenez te zien.

Ze zouden allebei prima spelers zijn (voor de breedte) bij Feyenoord 1, maar ik heb mijn twijfels of ze daarna nog een stap kunnen maken. Gezien de dure salarissen en de transfersom (de clubs die hen hebben aangeschaft zullen een flink deel terug willen verdienen) zou ik er als Feyenoord zijde niet aan beginnen, tenzij ze goedkoop aangetrokken kunnen worden.

Ik zou het budget dat we hebben inzetten voor spelers die nog een flinke stap kunnen maken richting de Europese (sub)top. Categorie Gimenez en Hancko, dat zijn spelers waar je zowel sportief als financieel een hoger rendement op zal krijgen.

 

+1/-0

Laten we aub stoppen met die oud Az spelers.
Slot is niet echt objectief als hij de keuze moet maken tussen oud Az spelers en bv de Feyenoord jeugd.
Dus niet eens de kans geven.
Het zijn allemaal net niet spelers of slechter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 juni 2023 om 00:05:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 juni 2023 om 19:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 juni 2023 om 19:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 juni 2023 om 18:09:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 juni 2023 om 16:13:

Dat Feyenoord ook bij Stengs uitkomt, verbaast niemand natuurlijk iets. Het is een redelijk logische keuze. En in zekere zin ook veilig, hij kent de competitie en staf. En ook Feyenoord weet in zekere zin wat ze in huis haalt.

Maar ik vind wel dat Feyenoord zich moet realiseren dat Stengs dit jaar 25 wordt en zijn eerste buitenlandse avontuur in feite niet geslaagd is. Dat kan met leeftijd te maken hebben, maar zal blijven doorwerken in zijn marktwaarde en eventuele doorverkoop-mogelijkheden. Feyenoord moet zich afvragen of ze voor een dergelijke speler een (waarschijnlijk) flinke transfersom en flink salaris willen uitgeven.



Zou Boadu ook op lijstje staan die is nog twee jaar jonger en speelt weinig bij Monaco.



Is compleet andere speler en denk nog duurder dan Pepi, dus zal geen optie zijn.



Als Pepi hem niet wordt, zou in als Feyenoord zijnde ook uitkomen bij Boadu. Daar ga je ook de hoofdprijs voor betalen, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Weet alleen niet of hij dit seizoen nog tweede viool wil spelen achter Gimenez…



Ik ook weet nog dat toen 3 jaar geleden Slot aangesteld werd, er een gerucht was dat Raiola Stengs, Boadu (en Wijndal) naar Feyenoord wou brengen. Als de kans bestaat om beiden alsnog tehalen zou me niet verbazen.



Daar bleek niks van te kloppen, Wijndal wilde alleen maar naar 020 en Stengs en Boadu wilden alleen maar naar het buitenland.

Daarnaast moest je de hoofdprijs voor die gasten betalen, wat gewoon knettergek was als je daar nauwelijks winst op ging maken.

 

+1/-0

'Feyenoord scout talentvolle Noor Gulliksen'

Feyenoord volgt de ontwikkelingen van Tobias Gulliksen nauwlettend. De 19-jarige linksbuiten staat in Noorwegen bekend als een van de grote talenten van dit moment. Gulliksen speelt voor Strømsgodset en heeft dit seizoen al tien wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld.

Volgens het Noorse medium TV2 is niet alleen Feyenoord geïnteresseerd. Het is ook bekend dat scouts van het Oostenrijkse Sturm Graz op de tribune zaten om Gulliksen live aan het werk te zien.

Strømsgodset houdt door de goede ontwikkeling van Gulliksen serieus rekening met een vertrek. De club hoopt een bedrag van iets meer dan anderhalf miljoen euro over te houden aan een transfer. De rechtspoot heeft een contract dat loopt tot medio 2024.



'Feyenoord ook geïnteresseerd in Lucas Robertone'

Feyenoord wordt door de betrouwbare journalist Gianluca Di Marzio gelinkt aan Lucas Robertone. De 26-jarige Argentijn kwam zowel op het middenveld als rechtsbuiten uit de voeten.

Robertone staat onder contract bij UD Almería. Bij de Spaanse club heeft de rechtspoot een contract dat loopt tot medio 2028. Zijn marktwaarde wordt geschat op een bedrag van zeven miljoen euro. Feyenoord denkt met een bedrag van tien miljoen euro Robertone los te kunnen weken.

Met Robertone in het team wist Almería zich vorig seizoen op het nippertje te handhaven in de Primera División. De veelzijdige aanvaller-middenvelder leverde een belangrijke bijdrage met twee doelpunten en zeven assists in 37 wedstrijden.

Update 13:12 | Bronnen rondom UD Almería bevestigen aan Diario de Almería dat Feyenoord geïnteresseerd is in de diensten van Robertone. Al verwacht men in Spanje dat een akkoord nagenoeg onmogelijk is. De Rotterdammers overwegen tien miljoen euro te bieden, maar daar neemt UD Almería hoe dan ook geen genoegen mee.

UD Almería heeft in totaal negen miljoen euro geïnvesteerd in Robertone en is niet van plan hem voor een laag bedrag te verkopen. De Spaanse club heeft dan ook een afkoopsom van veertig miljoen euro opgenomen in zijn contract. Mede door zijn doorlopende contract tot medio 2028 heeft UD Almería een sterke onderhandelingspositie.



'Feyenoord in onderhandeling met Beerschot over Sebaoui'

Ilias Sebaoui moet de overstap maken naar Feyenoord. De Rotterdammers zijn in gesprek met Beerschot om de jeugdinternational van Marokko definitief over te nemen, zo meldt GVA maandagochtend. Het is de bedoeling dat Sebaoui direct wordt uitgeleend aan FC Dordrecht.

Wanneer Feyenoord en Beerschot een akkoord weten te bereiken over een transfersom, dan gaat de 21-jarige aanvallende middenvelder een contract voor meerdere seizoenen tekenen in De Kuip. De rechtspoot heeft een doorlopend contract tot medio 2025 bij de Belgische club. Zijn marktwaarde wordt momenteel geschat op 300.000 euro.

Feyenoord maakte vandaag bekend officieel van start te zijn gegaan met de samenwerking met FC Dordrecht. De Rotterdammers stallen talenten Guus Baars en Antef Tsoungui, die onlangs van Brighton is overgekomen, in de Keuken Kampioen Divisie. Daarnaast maakt Pascal Bosschaart deel uit van de trainersstaf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 juni 2023 om 07:55:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 juni 2023 om 21:30:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 19:57:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 juni 2023 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 juni 2023 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 12:00:

Newcastle heeft geïnformeerd naar Hancko. Ik vind eigenlijk dat alle spelers die vorig jaar zomer gekomen zijn, nog minimaal één seizoen bij Feyenoord moeten blijven. Maar goed, Newcastle is wel een club die een prijs kan betalen waar Feyenoord moeilijk nee tegen kan zeggen.

Verkoop van Gimenez en Hancko moet alleen overwogen worden voor bedragen die richting de 40M gaan. Feyenoord hoeft niet te verkopen…



Ongekend dat zoveel Feyenoorders nu al worden genoemd bij de grote clubs, het is nog wennen maar nu zaak dat het succes structureel blijft.



Zal ook te maken hebben met de spotprijsjes waarvoor onze spelers de deur uit gaan. Ik denk dat het heel wat rustiger was geweest als Kokcu voor 35+ miljoen was verkocht, dan was de toon gezet.



Dat ben ik enerzijds wel met je eens, al vind ik nog steeds niet Kokcu voor een ‘spotprijs’ verkocht is. Daarnaast betreft het hier Newcastle, die Saudische eigenaren lijken meer miljoenen uitgeven alleen maar mooi te vinden.

Ik heb eerder gepost dat Feyenoord stappen moet maken, en binnen het Europese voetbal toe moet groeien naar een status waarbij andere, grote clubs weten dat ze diepe zakken moeten hebben om spelers uit Rotterdam weg te halen.

Maar ook daar ben je als club zelf bij.

Als Benfica 50M voor Kokcu had betaald, had dat de status van Feyenoord geholpen. Maar niets houd je tegen om vanaf nu te zeggen; als iemand nog een speler bij ons wil halen die lang vastligt, is 40M het minimale bod. Alles lager dan dat, en je komt niet aan tafel.



Ik hoop dat je gelijk hebt maar je hebt ook te maken met de wens van de speler zelf. Neem nou het geval Hancko en de vermeende interesse van Newcastle. Die kunnen natuurlijk met die sheik als sugardaddy een salaris bieden waar hij bij Feyenoord 4 seizoenen voor moet ballen. Ik bedoel maar dat je eigenlijk machteloos bent tegen de grootmachten als het er op aankomt.

Het is speculeren maar een Kokcu-scenario is ook niet ondenkbeeldig in de zin van dat zijn management zegt dat David nog graag een seizoen bij Feyenoord blijft maar dan wel volgend jaar voor een vastgestelde Kokcu-achtige transfersom weg moet kunnen zodat het Hancko kamp een gigantische tekensom kan bedingen bij zijn toekomstige club.

Kortom er is nog een hele lange weg te gaan om ooit in een positie als Ajax terecht te komen. Ik denk zelfs dat dit niet gaat lukken als je geen grote sponsors/ investeerders weet binnen te halen.



Ajax heeft in de ‘status’ die ze als club heeft binnen de wereld van transfers, eigenlijk haar piek gehad. Na de zomer waarin de Jong en de Ligt werden verkocht, werd het al minder. Dat heeft te maken met het talent/de leeftijd van de spelers die erna verkocht werden, en met hoe ‘hot’ de club is/was.

Ik zie de transfers van Martinez en Antony afgelopen zomer als op zichzelf staand incident; een trainer die vertrekt naar een club die altijd teveel betaald voor spelers, en bij zijn vorige club twee spelers weghaalt. In een vorm van paniek. Ajax stond er op dat moment al veel minder goed op, dan na het seizoen waarin ze de halve finale CL haalden.

Maar de club haalt natuurlijk nog steeds ‘gemiddelde’ bedragen binnen waar Feyenoord slechts van kan dromen. Naar dat niveau moet Feyenoord groeien, en dat is iets van de lange adem.

Feyenoord moet daarvoor presteren in de CL, of daar in ieder geval wat vaker de opwachting maken, niet incidenteel. Feyenoord moet duurdere, betere spelers kopen; die zich ontwikkelen en nog meer waard worden. En waaraan jeugdspelers zich kunnen optrekken naar een nog hoger niveau. En Feyenoord moet net dat beetje geluk hebben, op den duur.

Daar gaat nog wel een langere periode overheen.

Wat Feyenoord nietmoet doen, is bovenstaande forceren door uitgaves te doen die het eigenlijk niet kan verantwoorden. We moeten niet vergeten dat Ajax in staat is geweest naar een bepaalde status toe te groeien door een boekhoudkundige kunstgreep die de club nu dubbel en dwars tegenkomt. Zelfs de VI berichtte er laatst over; Ajax begint het seizoen met een achterstand van 100 miljoen.



We moeten ook niet kijken naar Ajax, Feyenoord komt van ver realistischer is te kijken naar een AZ die wel al jaren heel goed verkopen in die catogerie zitten we nu nog. dan is 25 plus 5 miljoen voor Kokcu echt een 'normaal' bedrag.
Maar blijft Feyenoord presteren dan wordt dat wel meer omdat Feyenoord historisch gezien een grootmacht was.
1 top seizoen met titel is leuk, maar zet opzich geen zoden aan de dijk, dan moet je wel meer successen hebben over een langere periode.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 juni 2023, 01:52:15.

 

+1/-0

Ik dacht dat een langer verblijf van Szymanski allang in kannen en kruiken was maar dat is nog allerminst zeker als je Slot beluistert.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Als je met de verkoop van Danilo een groot deel van de transfersom van Pepi kan financieren, is diens komst/aanschaf beter te verantwoorden.

Ik denk dat dit het beoogde doel van Feyenoord moet zijn. Er gaan al verschillende bedragen rond, en volgens VI zouden de onderhandelingen al afgekapt zijn vanuit Feyenoord vanwege het lage openingsbod.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 27 juni 2023 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:




Als je met de verkoop van Danilo een groot deel van de transfersom van Pepi kan financieren, is diens komst/aanschaf beter te verantwoorden.

Ik denk dat dit het beoogde doel van Feyenoord moet zijn. Er gaan al verschillende bedragen rond, en volgens VI zouden de onderhandelingen al afgekapt zijn vanuit Feyenoord vanwege het lage openingsbod.


Of een andere spits dan Pepi. Die Benie Traore die Rangers schijnbaar ook op het lijstje heeft staan (volgens het artikel) zou ik bijvoorbeeld een betere optie vinden dan Pepi. Multifunctioneler, lijkt een beetje op Gnonto qua spel, die kan je dan ook op de vleugels laten spelen eventueel. Pepi is toch meer een pure afmaker (een hele goede) die het moet hebben van loopacties in de diepte en het drukzetten. Ik vind Pepi verder niet heel compleet als spits en ook niet echt multifunctioneel, ik zou het zeker niet erg vinden als Feyenoord verder scout.

Overigens denk ik inderdaad dat het niet doorgaat, alleen al omdat Rangers geen kapitaalkrachtige club is en waarschijnlijk niet het geld heeft om te voldoen aan de vraagprijs (die volgens mij rondom de TM waarde ligt).

 

+1/-0

'Feyenoord gaat voor Brenet en start onderhandelingen'

Joshua Brenet moet de volgende versterking worden van Feyenoord, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers zijn de contractonderhandelingen gestart met de verdediger van FC Twente.

Feyenoord moet daarbij wel rekening houden met flinke concurrentie. Ook Fenerbahce, Besiktas, OGC Nice en Fulham zijn geïnteresseerd in de 29-jarige verdediger. Een akkoord met FC Twente is niet het grootste struikelblok, aangezien Brenet een clausule in zijn contract heeft waardoor hij voor een minimaal bedrag kan vertrekken bij de Tukkers.

 

+1/-0

Brenet is wel multifunctioneel kan op de hele rechterkant uit de voeten, back, half en zelfs rechtsbuiten. Voor iets meer als een miljoen geen gekke deal moet hij zelf wel willen natuurlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 juni 2023 om 14:45:

Brenet is wel multifunctioneel kan op de hele rechterkant uit de voeten, back, half en zelfs rechtsbuiten. Voor iets meer als een miljoen geen gekke deal moet hij zelf wel willen natuurlijk.



Wie vallen er weg op de rechterflank? Gaat Pedersen, of Geertruida? En heeft de Feyenoord scouting geen jongere optie geïdentificeerd dan Brenet?

Als we hieraan gaan beginnen, pleit ik ervoor dat Feyenoord Benita een kans geeft. Maar misschien moet die gewoon een jaar wedstrijden spelen, bij FC Dordrecht of een Eredivisie club…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 juni 2023 om 14:45:

Brenet is wel multifunctioneel kan op de hele rechterkant uit de voeten, back, half en zelfs rechtsbuiten. Voor iets meer als een miljoen geen gekke deal moet hij zelf wel willen natuurlijk.


Brenet vraagt een torenhoog salaris.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten