Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... 179 180 181 182 183

Als Feyenoord bereid is 10M te betalen voor Pepi, dan mag ik hopen dat het doorverkoop-percentage niet meer dan 10% bovenop die 10M is bij eventuele doorverkoop. Wat een bedragen zeg!

Het heeft ook een voordeel, bij een speler die voor zo’n bedrag binnenkomt werkt dat lang door in zijn marktwaarde. Zo’n speler verkoop je eerder voor 40M dan een koopje voor 2M…

Moet zo’n speler natuurlijk wel presteren, en daar blijf je als Feyenoorder altijd zo je bedenkingen bij hebben door het verleden. Lastig om je daar overheen te zetten.

 

+1/-0

USMNT rumors: Ricardo Pepi to Feyenoord
It looked like Ricardo Pepi was set to sign for PSV Eindhoven from Augsburg. However, PSV faces competition from another team in the Eredivisie for the USMNT forward.

1908 has reported that “Feyenoord hopes to keep Ricardo Pepi out of the hands of PSV.” A move to Feyenoord could be a better option for Pepi. They won the Eredivisie last season so will go straight into the Champions League. PSV came second so still have to play through qualifiers to make it into European soccer’s premier competition.

Feyenoord is also managed by Arne Slot, who is a very highly-rated coach that was linked with Tottenham Hotspur before Ange Postecoglou got the job.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 juni 2023 om 08:59:


AC Milan informeert naar Igor Paixão

Milan gaat waarschijnlijk een gigantisch bedrag krijgen voor Sandro Tonali. Newcastle wil de Italiaan hebben, en zouden naar verluidt 70M hebben geboden. Tijani Reijnders zou hem moeten opvolgen in Milaan, AZ wil 18M voor hem hebben.

Dan blijft er nog ongeveer 50M over, 30M daarvan voor Paixão vind ik redelijk.



Wieffer wordt nu ook genoemd bij AC Milan.

 

+1/-0

Haal je Nakamura en Pepi, boor je commercieel wel twee grote markten aan Japan en USA.

 

+1/-0

Ik begrijp niet dat Feyenoord zoveel moeite steekt in een speler, Pepi, die helemaal geen trek heeft in Feyenoord. Volgens alle ingewijden wil hij naar PSV, waarschijnlijk zijn droom club….
Lijkt er verdacht veel op dat Feyenoord gebruikt wordt in een spelletje van zaakwaarnemers. Of zich laat gebruiken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 juni 2023 om 10:21:

Ik begrijp niet dat Feyenoord zoveel moeite steekt in een speler, Pepi, die helemaal geen trek heeft in Feyenoord. Volgens alle ingewijden wil hij naar PSV, waarschijnlijk zijn droom club….
Lijkt er verdacht veel op dat Feyenoord gebruikt wordt in een spelletje van zaakwaarnemers. Of zich laat gebruiken.



Volgens mij valt PSV als droomclub wel mee hoor.

Verder snap ik het ook niet zo. Goede spits wel, en veel potentie. Commercieel aantrekkelijk, dat zeker. Maar 10 miljoen+ en dan ook nog een flink doorverkooppercentage, tja. Slot en Pusic zullen er wel iets in zien.

Denk wel dat hij inschat eerder de Jong dan Gimenez uit de basis te spelen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 juni 2023 om 13:23:

Denk wel dat hij inschat eerder de Jong dan Gimenez uit de basis te spelen



Dat sowieso. Maar het voordeel dat hij bij Feyenoord heeft, is dat voor de eerste twee poulewedstrijden in de CL geschorst is. Als Pepi komt, zal hij in die wedstrijden kunnen spelen.

Luuk de Jong is een beperkte spits. Hij is nooit een garantie voor doelpunten geweest, dat kan ook niet wat hij voor 100% afhankelijk van de aanvoer. Zelf creëert hij niks. Nu is het spel wat Bosz speelt, zeer aanvallend en zullen die kansen wel gecreëerd worden. Maar de vraag is wel of hij de arbeid kan opbrengen die voor de manier van spelen die Bosz voor ogen heeft nodig is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 juni 2023 om 13:23:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 juni 2023 om 10:21:

Ik begrijp niet dat Feyenoord zoveel moeite steekt in een speler, Pepi, die helemaal geen trek heeft in Feyenoord. Volgens alle ingewijden wil hij naar PSV, waarschijnlijk zijn droom club….
Lijkt er verdacht veel op dat Feyenoord gebruikt wordt in een spelletje van zaakwaarnemers. Of zich laat gebruiken.



Volgens mij valt PSV als droomclub wel mee hoor.

Verder snap ik het ook niet zo. Goede spits wel, en veel potentie. Commercieel aantrekkelijk, dat zeker. Maar 10 miljoen+ en dan ook nog een flink doorverkooppercentage, tja. Slot en Pusic zullen er wel iets in zien.

Denk wel dat hij inschat eerder de Jong dan Gimenez uit de basis te spelen



Zoals Te kloese liet weten :B

forumillustratie

 

+1/-0

Newcastle heeft geïnformeerd naar Hancko. Ik vind eigenlijk dat alle spelers die vorig jaar zomer gekomen zijn, nog minimaal één seizoen bij Feyenoord moeten blijven. Maar goed, Newcastle is wel een club die een prijs kan betalen waar Feyenoord moeilijk nee tegen kan zeggen.

Verkoop van Gimenez en Hancko moet alleen overwogen worden voor bedragen die richting de 40M gaan. Feyenoord hoeft niet te verkopen…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 12:00:

Newcastle heeft geïnformeerd naar Hancko. Ik vind eigenlijk dat alle spelers die vorig jaar zomer gekomen zijn, nog minimaal één seizoen bij Feyenoord moeten blijven. Maar goed, Newcastle is wel een club die een prijs kan betalen waar Feyenoord moeilijk nee tegen kan zeggen.

Verkoop van Gimenez en Hancko moet alleen overwogen worden voor bedragen die richting de 40M gaan. Feyenoord hoeft niet te verkopen…



Ongekend dat zoveel Feyenoorders nu al worden genoemd bij de grote clubs, het is nog wennen maar nu zaak dat het succes structureel blijft.

 

+1/-0

Het wordt een drukke zomer om op de mogelijk nieuwe situatie te anticiperen. Wel een uitdaging. Als Arne met nieuwe spelers weer een huzarenstukje weet uit te halen, dan moet hij voor altijd bij ons vastgelegd worden voor wat mij betreft een minimale inkomen van E10 milj.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 juni 2023 om 13:28:

Het wordt een drukke zomer om op de mogelijk nieuwe situatie te anticiperen. Wel een uitdaging. Als Arne met nieuwe spelers weer een huzarenstukje weet uit te halen, dan moet hij voor altijd bij ons vastgelegd worden voor wat mij betreft een minimale inkomen van E10 milj.



Slot hou je alleen nog langer als je dit spelers vasthoudt, als je na een jaar je beste spelers gaat wegdoen geef je een heel erg slecht signaal uit.
Al bieden ze 40 miljoen.
Je wilt als trainer ook keer doorbouwen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 juni 2023 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 12:00:

Newcastle heeft geïnformeerd naar Hancko. Ik vind eigenlijk dat alle spelers die vorig jaar zomer gekomen zijn, nog minimaal één seizoen bij Feyenoord moeten blijven. Maar goed, Newcastle is wel een club die een prijs kan betalen waar Feyenoord moeilijk nee tegen kan zeggen.

Verkoop van Gimenez en Hancko moet alleen overwogen worden voor bedragen die richting de 40M gaan. Feyenoord hoeft niet te verkopen…



Ongekend dat zoveel Feyenoorders nu al worden genoemd bij de grote clubs, het is nog wennen maar nu zaak dat het succes structureel blijft.



Zal ook te maken hebben met de spotprijsjes waarvoor onze spelers de deur uit gaan. Ik denk dat het heel wat rustiger was geweest als Kokcu voor 35+ miljoen was verkocht, dan was de toon gezet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 juni 2023 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 juni 2023 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 12:00:

Newcastle heeft geïnformeerd naar Hancko. Ik vind eigenlijk dat alle spelers die vorig jaar zomer gekomen zijn, nog minimaal één seizoen bij Feyenoord moeten blijven. Maar goed, Newcastle is wel een club die een prijs kan betalen waar Feyenoord moeilijk nee tegen kan zeggen.

Verkoop van Gimenez en Hancko moet alleen overwogen worden voor bedragen die richting de 40M gaan. Feyenoord hoeft niet te verkopen…



Ongekend dat zoveel Feyenoorders nu al worden genoemd bij de grote clubs, het is nog wennen maar nu zaak dat het succes structureel blijft.



Zal ook te maken hebben met de spotprijsjes waarvoor onze spelers de deur uit gaan. Ik denk dat het heel wat rustiger was geweest als Kokcu voor 35+ miljoen was verkocht, dan was de toon gezet.



Dat ben ik enerzijds wel met je eens, al vind ik nog steeds niet Kokcu voor een ‘spotprijs’ verkocht is. Daarnaast betreft het hier Newcastle, die Saudische eigenaren lijken meer miljoenen uitgeven alleen maar mooi te vinden.

Ik heb eerder gepost dat Feyenoord stappen moet maken, en binnen het Europese voetbal toe moet groeien naar een status waarbij andere, grote clubs weten dat ze diepe zakken moeten hebben om spelers uit Rotterdam weg te halen.

Maar ook daar ben je als club zelf bij.

Als Benfica 50M voor Kokcu had betaald, had dat de status van Feyenoord geholpen. Maar niets houd je tegen om vanaf nu te zeggen; als iemand nog een speler bij ons wil halen die lang vastligt, is 40M het minimale bod. Alles lager dan dat, en je komt niet aan tafel.

 

+1/-0

Laat Summerville maar in Leeds. Ik vind 1 Dilrosun wel voldoende.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 19:57:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 juni 2023 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 juni 2023 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 12:00:

Newcastle heeft geïnformeerd naar Hancko. Ik vind eigenlijk dat alle spelers die vorig jaar zomer gekomen zijn, nog minimaal één seizoen bij Feyenoord moeten blijven. Maar goed, Newcastle is wel een club die een prijs kan betalen waar Feyenoord moeilijk nee tegen kan zeggen.

Verkoop van Gimenez en Hancko moet alleen overwogen worden voor bedragen die richting de 40M gaan. Feyenoord hoeft niet te verkopen…



Ongekend dat zoveel Feyenoorders nu al worden genoemd bij de grote clubs, het is nog wennen maar nu zaak dat het succes structureel blijft.



Zal ook te maken hebben met de spotprijsjes waarvoor onze spelers de deur uit gaan. Ik denk dat het heel wat rustiger was geweest als Kokcu voor 35+ miljoen was verkocht, dan was de toon gezet.



Dat ben ik enerzijds wel met je eens, al vind ik nog steeds niet Kokcu voor een ‘spotprijs’ verkocht is. Daarnaast betreft het hier Newcastle, die Saudische eigenaren lijken meer miljoenen uitgeven alleen maar mooi te vinden.

Ik heb eerder gepost dat Feyenoord stappen moet maken, en binnen het Europese voetbal toe moet groeien naar een status waarbij andere, grote clubs weten dat ze diepe zakken moeten hebben om spelers uit Rotterdam weg te halen.

Maar ook daar ben je als club zelf bij.

Als Benfica 50M voor Kokcu had betaald, had dat de status van Feyenoord geholpen. Maar niets houd je tegen om vanaf nu te zeggen; als iemand nog een speler bij ons wil halen die lang vastligt, is 40M het minimale bod. Alles lager dan dat, en je komt niet aan tafel.



Ik hoop dat je gelijk hebt maar je hebt ook te maken met de wens van de speler zelf. Neem nou het geval Hancko en de vermeende interesse van Newcastle. Die kunnen natuurlijk met die sheik als sugardaddy een salaris bieden waar hij bij Feyenoord 4 seizoenen voor moet ballen. Ik bedoel maar dat je eigenlijk machteloos bent tegen de grootmachten als het er op aankomt.

Het is speculeren maar een Kokcu-scenario is ook niet ondenkbeeldig in de zin van dat zijn management zegt dat David nog graag een seizoen bij Feyenoord blijft maar dan wel volgend jaar voor een vastgestelde Kokcu-achtige transfersom weg moet kunnen zodat het Hancko kamp een gigantische tekensom kan bedingen bij zijn toekomstige club.

Kortom er is nog een hele lange weg te gaan om ooit in een positie als Ajax terecht te komen. Ik denk zelfs dat dit niet gaat lukken als je geen grote sponsors/ investeerders weet binnen te halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 24 juni 2023 om 21:12:

Laat Summerville maar in Leeds. Ik vind 1 Dilrosun wel voldoende.



Over Dilrosun mogen we kritisch zijn, maar hij is ook wel beetje misbruikt op verschillende posities hij is geen tien. Bullaude had van mij meer mogen spelen op 10.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 juni 2023 om 21:30:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 19:57:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 juni 2023 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 juni 2023 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 12:00:

Newcastle heeft geïnformeerd naar Hancko. Ik vind eigenlijk dat alle spelers die vorig jaar zomer gekomen zijn, nog minimaal één seizoen bij Feyenoord moeten blijven. Maar goed, Newcastle is wel een club die een prijs kan betalen waar Feyenoord moeilijk nee tegen kan zeggen.

Verkoop van Gimenez en Hancko moet alleen overwogen worden voor bedragen die richting de 40M gaan. Feyenoord hoeft niet te verkopen…



Ongekend dat zoveel Feyenoorders nu al worden genoemd bij de grote clubs, het is nog wennen maar nu zaak dat het succes structureel blijft.



Zal ook te maken hebben met de spotprijsjes waarvoor onze spelers de deur uit gaan. Ik denk dat het heel wat rustiger was geweest als Kokcu voor 35+ miljoen was verkocht, dan was de toon gezet.



Dat ben ik enerzijds wel met je eens, al vind ik nog steeds niet Kokcu voor een ‘spotprijs’ verkocht is. Daarnaast betreft het hier Newcastle, die Saudische eigenaren lijken meer miljoenen uitgeven alleen maar mooi te vinden.

Ik heb eerder gepost dat Feyenoord stappen moet maken, en binnen het Europese voetbal toe moet groeien naar een status waarbij andere, grote clubs weten dat ze diepe zakken moeten hebben om spelers uit Rotterdam weg te halen.

Maar ook daar ben je als club zelf bij.

Als Benfica 50M voor Kokcu had betaald, had dat de status van Feyenoord geholpen. Maar niets houd je tegen om vanaf nu te zeggen; als iemand nog een speler bij ons wil halen die lang vastligt, is 40M het minimale bod. Alles lager dan dat, en je komt niet aan tafel.



Ik hoop dat je gelijk hebt maar je hebt ook te maken met de wens van de speler zelf. Neem nou het geval Hancko en de vermeende interesse van Newcastle. Die kunnen natuurlijk met die sheik als sugardaddy een salaris bieden waar hij bij Feyenoord 4 seizoenen voor moet ballen. Ik bedoel maar dat je eigenlijk machteloos bent tegen de grootmachten als het er op aankomt.

Het is speculeren maar een Kokcu-scenario is ook niet ondenkbeeldig in de zin van dat zijn management zegt dat David nog graag een seizoen bij Feyenoord blijft maar dan wel volgend jaar voor een vastgestelde Kokcu-achtige transfersom weg moet kunnen zodat het Hancko kamp een gigantische tekensom kan bedingen bij zijn toekomstige club.

Kortom er is nog een hele lange weg te gaan om ooit in een positie als Ajax terecht te komen. Ik denk zelfs dat dit niet gaat lukken als je geen grote sponsors/ investeerders weet binnen te halen.



Ajax heeft in de ‘status’ die ze als club heeft binnen de wereld van transfers, eigenlijk haar piek gehad. Na de zomer waarin de Jong en de Ligt werden verkocht, werd het al minder. Dat heeft te maken met het talent/de leeftijd van de spelers die erna verkocht werden, en met hoe ‘hot’ de club is/was.

Ik zie de transfers van Martinez en Antony afgelopen zomer als op zichzelf staand incident; een trainer die vertrekt naar een club die altijd teveel betaald voor spelers, en bij zijn vorige club twee spelers weghaalt. In een vorm van paniek. Ajax stond er op dat moment al veel minder goed op, dan na het seizoen waarin ze de halve finale CL haalden.

Maar de club haalt natuurlijk nog steeds ‘gemiddelde’ bedragen binnen waar Feyenoord slechts van kan dromen. Naar dat niveau moet Feyenoord groeien, en dat is iets van de lange adem.

Feyenoord moet daarvoor presteren in de CL, of daar in ieder geval wat vaker de opwachting maken, niet incidenteel. Feyenoord moet duurdere, betere spelers kopen; die zich ontwikkelen en nog meer waard worden. En waaraan jeugdspelers zich kunnen optrekken naar een nog hoger niveau. En Feyenoord moet net dat beetje geluk hebben, op den duur.

Daar gaat nog wel een langere periode overheen.

Wat Feyenoord nietmoet doen, is bovenstaande forceren door uitgaves te doen die het eigenlijk niet kan verantwoorden. We moeten niet vergeten dat Ajax in staat is geweest naar een bepaalde status toe te groeien door een boekhoudkundige kunstgreep die de club nu dubbel en dwars tegenkomt. Zelfs de VI berichtte er laatst over; Ajax begint het seizoen met een achterstand van 100 miljoen.

 

+1/-0

Stengs staat natuurlijk op het lijstje van Slot gezien hun verleden bij AZ.

Antwerp krijgt concurrentie van Feyenoord: ‘Nice gaat Stengs verkopen’
13:42, Vandaag

Antwerp heeft er een schitterend seizoen opzitten. De ploeg van Mark van Bommel is voor het eerst in 66 jaar nog eens kampioen. Vele spelers blonken uit in de kleuren van The Great Old en dat brengt uiteraard belangstelling met zich mee.

Een van die uitblinkers is ongetwijfeld Calvin Stengs. De jonge Nederlander arriveerde in 2021 bij OGC Nice met grote verwachtingen van het Nederlandse voetbal. In Frankrijk kon hij het echter niet waarmaken. De verwachtingen te hoog, de prestaties misschien ook iets te weinig.

Na een teleurstellend seizoen vorig jaar werd hij uitgeleend aan Antwerp. Hij speelde meteen kampioen en speelde met momenten de pannen van het dak in de Bosuil. Resultaat: 33 wedstrijden, drie goals en negen assists.

Maar zijn uitleenbeurt overtuigde Nice niet om hem deze zomer te behouden. Volgens Footmercato is Stengs op weg naar een definitief vertrek. Het zal gaan tussen Feyenoord, dat op zijn handtekening aast, en Antwerp, dat hem wil behouden na het winnen van de titel. Feyenoord speelt op zijn beurt ook in de Champions League nadat het dit seizoen de Eredivisie won.

 

+1/-0

Dat Feyenoord ook bij Stengs uitkomt, verbaast niemand natuurlijk iets. Het is een redelijk logische keuze. En in zekere zin ook veilig, hij kent de competitie en staf. En ook Feyenoord weet in zekere zin wat ze in huis haalt.

Maar ik vind wel dat Feyenoord zich moet realiseren dat Stengs dit jaar 25 wordt en zijn eerste buitenlandse avontuur in feite niet geslaagd is. Dat kan met leeftijd te maken hebben, maar zal blijven doorwerken in zijn marktwaarde en eventuele doorverkoop-mogelijkheden. Feyenoord moet zich afvragen of ze voor een dergelijke speler een (waarschijnlijk) flinke transfersom en flink salaris willen uitgeven.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten