Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 ... 179 180 181 182 183

#TT | Feyenoord en Valencia in de markt voor Penetra

Feyenoord heeft onlangs afscheid genomen van Jacob Rasmussen. De Deen was gehuurd van ACF Fiorentina en keert weer terug naar zijn werkgever. De Rotterdammers speuren de transfermarkt af naar onder andere een extra centrale verdediger. Volgens het Portugese Record is Alexandre Penetra in beeld bij Feyenoord.

Niet alleen Feyenoord heeft interesse in de 21-jarige Penetra. Ook Valencia heeft de rechtsbenige verdediger op het oog. De Portugees gaat vrijwel zeker zijn huidige club Famalicão verlaten. Op dit moment neemt hij deel aan het EK 2023 in Georgië met het Portugese team. Na het toernooi zal de verdediger een keuze maken over zijn toekomst.

Penetra heeft zijn jeugdopleiding genoten bij Benfica en maakte transfervrij de overstap naar Famalicão. Afgelopen seizoen speelde hij 29 wedstrijden als verdediger, waarin hij twee doelpunten scoorde en twee assists gaf. Zijn huidige marktwaarde wordt geschat op vier miljoen euro. Bij Famalicão loopt zijn contract door tot medio 2026.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 28 juni 2023 om 19:42:

Ik kan het begrijpen als Slot omwille van de coaching (zeker achterin!) een zekere balans in de ploeg wil behouden wat betreft Nederlandse spelers.

Maar dan is Brenet alleen voor dat ‘probleem’ een oplossing. Het (waarschijnlijk) hoge salaris en de lage restwaarde zijn van dien aard dat ik weinig enthousiast wordt van de interesse van Feyenoord. Voor mij weegt dat zwaarder dan de taal, en zijn ‘ervaring’.

Laat Benita en Hall het in de voorbereiding uitvechten; zeker zolang Pedersen en Geertruida nog niet vertrokken zijn. Ik begrijp totaal niet dat je met deze alternatieven die je op dit moment hebt, je druk maakt om deze positie. Er zijn posities in het elftal veel minder bezet, die naarmate de voorbereiding vordert moeilijker worden om te vervullen…


Ik heb een paar wedstrijden van ADO gezien afgelopen seizoen en , toeval of niet, die Hall was me een partij slecht.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 juni 2023 om 22:57:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 28 juni 2023 om 19:42:

Ik kan het begrijpen als Slot omwille van de coaching (zeker achterin!) een zekere balans in de ploeg wil behouden wat betreft Nederlandse spelers.

Maar dan is Brenet alleen voor dat ‘probleem’ een oplossing. Het (waarschijnlijk) hoge salaris en de lage restwaarde zijn van dien aard dat ik weinig enthousiast wordt van de interesse van Feyenoord. Voor mij weegt dat zwaarder dan de taal, en zijn ‘ervaring’.

Laat Benita en Hall het in de voorbereiding uitvechten; zeker zolang Pedersen en Geertruida nog niet vertrokken zijn. Ik begrijp totaal niet dat je met deze alternatieven die je op dit moment hebt, je druk maakt om deze positie. Er zijn posities in het elftal veel minder bezet, die naarmate de voorbereiding vordert moeilijker worden om te vervullen…


Ik heb een paar wedstrijden van ADO gezien afgelopen seizoen en , toeval of niet, die Hall was me een partij slecht.



Je bent vaak alles wat uit de eigen jeugd komt op een voetstuk teplaatsen, maar uiteindelijk zijn het maar een paar die echt doorbreken in Feyenoord 1 Hartman alleen afgelopen seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 juni 2023 om 22:57:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 28 juni 2023 om 19:42:

Ik kan het begrijpen als Slot omwille van de coaching (zeker achterin!) een zekere balans in de ploeg wil behouden wat betreft Nederlandse spelers.

Maar dan is Brenet alleen voor dat ‘probleem’ een oplossing. Het (waarschijnlijk) hoge salaris en de lage restwaarde zijn van dien aard dat ik weinig enthousiast wordt van de interesse van Feyenoord. Voor mij weegt dat zwaarder dan de taal, en zijn ‘ervaring’.

Laat Benita en Hall het in de voorbereiding uitvechten; zeker zolang Pedersen en Geertruida nog niet vertrokken zijn. Ik begrijp totaal niet dat je met deze alternatieven die je op dit moment hebt, je druk maakt om deze positie. Er zijn posities in het elftal veel minder bezet, die naarmate de voorbereiding vordert moeilijker worden om te vervullen…


Ik heb een paar wedstrijden van ADO gezien afgelopen seizoen en , toeval of niet, die Hall was me een partij slecht.



Heb ik toch altijd wel m'n twijfels over gehad, zeker in het spel wat Slot wil spelen.
Daar heeft die denk ik wel moeite mee.

Maar nu eerst op weg naar de Griekse zon:pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 juni 2023 om 11:30:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 juni 2023 om 22:57:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 28 juni 2023 om 19:42:

Ik kan het begrijpen als Slot omwille van de coaching (zeker achterin!) een zekere balans in de ploeg wil behouden wat betreft Nederlandse spelers.

Maar dan is Brenet alleen voor dat ‘probleem’ een oplossing. Het (waarschijnlijk) hoge salaris en de lage restwaarde zijn van dien aard dat ik weinig enthousiast wordt van de interesse van Feyenoord. Voor mij weegt dat zwaarder dan de taal, en zijn ‘ervaring’.

Laat Benita en Hall het in de voorbereiding uitvechten; zeker zolang Pedersen en Geertruida nog niet vertrokken zijn. Ik begrijp totaal niet dat je met deze alternatieven die je op dit moment hebt, je druk maakt om deze positie. Er zijn posities in het elftal veel minder bezet, die naarmate de voorbereiding vordert moeilijker worden om te vervullen…


Ik heb een paar wedstrijden van ADO gezien afgelopen seizoen en , toeval of niet, die Hall was me een partij slecht.



Heb ik toch altijd wel m'n twijfels over gehad, zeker in het spel wat Slot wil spelen.
Daar heeft die denk ik wel moeite mee.

Maar nu eerst op weg naar de Griekse zon:pul



Effe bijtanken voor volgend seizoen :B

 

+1/-0

Understand Arsenal and Ajax are now entering in the final stages of talks for Jurrien Timber! 🚨🔴⚪️ #AFC

Deal progressing after €45/48m bid submitted on Monday. Parties are now getting closer but still some points to be discussed.

More to follow.

Aldus Fabrizio Romano op Twitter.
Heel volwassen bedrag., daar haal je bij ons twee voor op.

 

+1/-0

'Feyenoord heeft interesse in doelman van Vicenza'

Feyenoord zou geïnteresseerd zijn in de doelman van Vicenza Sebastiano Desplanches, dat meldt Eldes Marque op de site. Naar Feyenoord zouden ook Real Betis en Villareal interesse hebben in de doelman.

Desplanches werd afgelopen seizoen door Vicenza verhuurd aan AC Trento. Daar speelde de doelman zich in de kijker van jong Italië en werd tijdens het WK voor spelers tot 20 jaar verkozen tot beste doelman van het toernooi. De doelman moet na zijn huurperiode terug keren naar Vicenza. De Italiaanse club zou al een bod hebben ontvangen van Betis van zo'n 800.000 euro. Daar zijn de Italianen niet mee akkoord gegaan en volgens de journalist heeft Feyenoord een beter financieel aanbod in petto.

De doelman wordt momenteel door Transfermarkt.nl geschat op een waarde van 800.000 euro en heeft nog een contract bij Vicenza tot medio 2025.

'Feyenoord lijkt streep te kunnen zetten door naam verdediger'

Feyenoord lijkt een streep te kunnen zetten door de naam van Jan-Paul van Hecke. De verdediger stond vorige zomer én deze zomer in de belangstelling van Feyenoord. De kans is groot dat Van Hecke niet naar Nederland verkast.

Volgens PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad op Twitter gaat Van Hecke verlengen bij Brighton and Hove Albion. De verdediger was voor Feyenoord maar ook voor PSV een target. Van Hecke kwam bij Brighton and Hove Albion niet verder dan 8 duels in de Premier League dit seizoen.

'Feyenoord dacht aan Braaf'

De naam van Jayden Braaf stond op het lijstje van Feyenoord, zo meldt 1908.nl op Twitter. De Rotterdammers hebben inmiddels geen kans meer op de 20-jarige aanvaller. Volgens Fabrizio Romano op Twitter vertrekt Braaf definitief naar Hellas Verona, waar die het afgelopen seizoen al uitkwam op huurbasis via Borussia Dortmund.

Braaf vertrok al op jonge leeftijd uit Nederland naar Engeland. Via verhuurperiodes van Manchester City kwam de spits die ook als links- en rechtsbuiten uit de voeten kan terecht bij Borussia Dortmund. Vorig jaar werd hij verhuurd aan Hellas Verona dat ook een optie tot koop bedong. Feyenoord lijkt een poging gedaan te hebben, maar de Italiaanse club lichtte de optie tot koop en zo vist Feyenoord achter het net.

'Feyenoord bekeek uitblinker tijdens Eliteserien-duel'

Scouts van Feyenoord zaten gisteren tijdens Strømsgodset IF - FK Bodø/Glimt op de tribune voor de 19-jarige Tobias Fjeld Gulliksen, dat meldt het Noorse TV2. De 19-jarige linksbuiten liet zien waarom Feyenoord hem volgt. De Noors jeugdinternational was trefzeker in de 95e minuut en zorgde daarmee voor de 2-0.

Gulliksen is actief voor het Noorse Strømsgodet IF en heeft nog een contract voor één jaar. Ook Sturm Graz zou de aanvaller hebben bekeken.

De club verlangt een bedrag van iets meer dan 1,5 miljoen voor het aanvallende talent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 juni 2023 om 01:33:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 juni 2023 om 22:57:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 28 juni 2023 om 19:42:

Ik kan het begrijpen als Slot omwille van de coaching (zeker achterin!) een zekere balans in de ploeg wil behouden wat betreft Nederlandse spelers.

Maar dan is Brenet alleen voor dat ‘probleem’ een oplossing. Het (waarschijnlijk) hoge salaris en de lage restwaarde zijn van dien aard dat ik weinig enthousiast wordt van de interesse van Feyenoord. Voor mij weegt dat zwaarder dan de taal, en zijn ‘ervaring’.

Laat Benita en Hall het in de voorbereiding uitvechten; zeker zolang Pedersen en Geertruida nog niet vertrokken zijn. Ik begrijp totaal niet dat je met deze alternatieven die je op dit moment hebt, je druk maakt om deze positie. Er zijn posities in het elftal veel minder bezet, die naarmate de voorbereiding vordert moeilijker worden om te vervullen…


Ik heb een paar wedstrijden van ADO gezien afgelopen seizoen en , toeval of niet, die Hall was me een partij slecht.



Je bent vaak alles wat uit de eigen jeugd komt op een voetstuk teplaatsen, maar uiteindelijk zijn het maar een paar die echt doorbreken in Feyenoord 1 Hartman alleen afgelopen seizoen.


Sinds 2014 zijn veel jeugdspelers succesvol doorgebroken. Opvallend genoeg alleen backs. Als dat de goudmijn is, vooral er mee door gaan. Backs zijn vaak wel hele goede voetballers. Malacia en Geertruida zijn daar voorbeelden van. Ook Hartman doet het goed.

 

+1/-0

Weer een nieuwe naam van PEC Thomas Beelen (22) maar staat ook in de nadrukkelijke belangstelling van AZ.

 

+1/-0

'Bijlow in de belangstelling van Manchester United'

Justin Bijlow staat in de concrete belangstelling van Manchester United. Echter doet Feyenoord er alles aan om de doelman langer in Rotterdam te houden, zo weet 1908.nl. Het huidige contract van Bijlow loopt momenteel tot medio 2025.

David de Gea staat al bijna 550 wedstrijden onder de lat bij Manchester United, maar officieel is de doelman van The Red Devils vanaf zaterdag 1 juli transfervrij. Terwijl de onderhandelingen tussen de club en de 32-jarige Spanjaard eerst leken uit te draaien op een akkoord, gaat hij mogelijk alsnog vertrekken.

Ook André Onana staat in de concrete belangstelling van Man United, maar dit staat de komst van Bijlow niet in de weg. Volgens het medium ziet trainer Erik ten Hag, mits De Gea niet verlengt, het liefst allebei de keepers naar Manchester komen. In de voorbereiding kan er dan gestreden worden voor de plek onder de lat op Old Trafford.

Feyenoord wil Bijlow echter niet makkelijk laten vertrekken. De Rotterdammers zouden zich hard maken voor een contractverlenging. Het huidige contract loopt tot medio 2025 en Transfermarkt.nl schat zijn marktwaarde op vijftien miljoen euro.

 

+1/-0

Bijlow verkopen, Unnerstall halen. Heb je twee hele goede Duitse keepers. Mischien is het voor Bijlow zelf ook beter een nieuwe stap al in 2016 ingestroomd vanuit de jeugdopleiding. 7 jaar dus met ups en downs.

Mischien ook een Duitse keeperstrainer halen dan..

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 juli 2023, 00:26:40.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juli 2023 om 00:16:

Bijlow verkopen, Unnerstall halen. Heb je twee hele goede Duitse keepers. Mischien is het voor Bijlow zelf ook beter een nieuwe stap al in 2016 ingestroomd vanuit de jeugdopleiding. 7 jaar dus met ups en downs.

Mischien ook een Duitse keeperstrainer halen dan..


Als je Justin aan MU kan verkopen, dan zou ik da zeker doen. Justin zal waarschijnlijk in een andere omgeving weer tot zijn recht en oude vorm komen.

 

+1/-0

Deze speler gaat het niet worden.

'Feyenoord laat interesse varen in Venezolaans international'

Feyenoord laat voorlopig de interesse in Jon Mikel Aramburu Mejías varen, zo meldt 1908.nl op de website. De 20-jarige verdediger uit Venezuela wordt door de landskampioen van Nederland te duur bevonden.

De Rotterdammers wilden Aramburu contracteren en vervolgens verhuren aan FC Dordrecht, conform de alliantie-samenwerkingsverband tussen de twee clubs, zoals dat eerder ook het geval was met Antef Tsoungui, assistent-trainer Pascal Bosschaart, René Kriwak, Ilias Sebaoui, John Hilton, Guus Baars en Jeffrey Owusu.

De jonge verdediger debuteerde onlangs voor Venezuela in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Guatemala (1-0 winst). Zijn club Real Unión stelt zich sindsdien hard op in het onderhandelingsproces.

 

+1/-0

#TT | Feyenoord scout opnieuw international van Mexico
vandaag, 12:22 1651 reacties
Feyenoord houdt serieus rekening met een vertrek van Lutsharel Geertruida en Marcus Holmgren Pedersen. De Rotterdammers oriënteren zich nadrukkelijk op de transfermarkt voor een opvolger. Eerder viel Joshua Brenet en nu wordt ook de naam van FC Barcelona-verdediger Julián Araujo genoemd.

Araujo staat tot medio 2026 onder contract bij FC Barcelona en kwam afgelopen winterstop voor een bedrag van vier miljoen euro over van Los Angeles FC. De Spanjaarden willen ruimte maken in de selectie en zijn bereid om mee te werken aan een uitgaande transfer deze zomer. Feyenoord is één van de clubs die interesse heeft getoond.

Araujo is een 21-jarige rechtsback en tevens international van Mexico. Volgens het medium Diario Sport heeft Araujo al een goed gesprek achter de rug met Santiago Gimenez over een mogelijke transfer. De Mexicaan speelde afgelopen seizoen voornamelijk wedstrijden in het tweede elftal van FC Barcelona en neemt nu deel aan de Gold Cup met de nationale selectie van zijn land.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juli 2023 om 00:16:

Bijlow verkopen, Unnerstall halen. Heb je twee hele goede Duitse keepers. Mischien is het voor Bijlow zelf ook beter een nieuwe stap al in 2016 ingestroomd vanuit de jeugdopleiding. 7 jaar dus met ups en downs.

Mischien ook een Duitse keeperstrainer halen dan..



Denk dat je beter een keeper met rendement kan halen. Understall zal hier niet op de bank willen zitten. Slot gaat dan waatschijnlijk verder met Wellenreuther ivm leeftijd en enige restwaarde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 02 juli 2023 om 19:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juli 2023 om 00:16:

Bijlow verkopen, Unnerstall halen. Heb je twee hele goede Duitse keepers. Mischien is het voor Bijlow zelf ook beter een nieuwe stap al in 2016 ingestroomd vanuit de jeugdopleiding. 7 jaar dus met ups en downs.

Mischien ook een Duitse keeperstrainer halen dan..



Denk dat je beter een keeper met rendement kan halen. Understall zal hier niet op de bank willen zitten. Slot gaat dan waatschijnlijk verder met Wellenreuther ivm leeftijd en enige restwaarde.



Weet ik niet is Wellenreuther beter? Het was al bekend dat Slot ook erg gecharmeerd is van Lars Unnerstall.

 

+1/-0

 

+1/-0

PSV heeft zich ook gemeld voor Beelen……..dan weten we het wel. Of zal het dit keer anders gaan?

 

+1/-0

Het zal vooral liggen aan wie hem het beste perspectief kan bieden. Bij Feyenoord en PSV zal hij in principe gewoon op de bank komen te zitten. Neemt hij daar genoegen mee? Of gaat hij naar AZ of Twente waar de kans op speeltijd een stuk groter is?

 

+1/-0

Wij hebben Slot Beelen en hij kennen elkaar uit het Zwolse en VDB is ook al op Zuid.
Ik zou voor Feyenoord kiezen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten