Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 179 180 181 182 183

De spelers die nu worden genoemd zijn van een hele andere orden dan vroeger. Waar is de tijd gebleven dat we met types als Mark Diemers, Sigourney Bandjar en Luke Wilkshire in verband werden gebracht?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 11 juli 2023 om 23:19:

De spelers die nu worden genoemd zijn van een hele andere orden dan vroeger. Waar is de tijd gebleven dat we met types als Mark Diemers, Sigourney Bandjar en Luke Wilkshire in verband werden gebracht?



Het verschil tussen de namen van nu, en de voetballers van toen die naar Feyenoord kwamen; Feyenoord heeft nog geen van de ‘grote namen’ waar het nu mee in verband wordt gebracht vastgelegd.

Uiteindelijk heb je meer aan een knuppel op voetbalschoenen die wordt gehaald, dan een ‘Tymosjtsjoek’ die nooit de overstap maakt.

Maar dat de club nu uitkomt bij een aantal namen, of die namen uitkomen bij Feyenoord; dat is top. Het zegt iets over de veranderde status van Feyenoord. Al moet ik zeggen dat ik niet warm word van de interesse in Brenet.

Ik word wel enthousiast van geruchten over Almada en Zacharyan. Die eerste lijkt mij niet haalbaar, die tweede zou kunnen.

Al heb ik wel mijn bedenkingen bij, daar Russische voetballers vrijwel nooit ‘aarden’ in West-Europa. Dat is in ieder geval mijn perceptie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 juli 2023 om 10:44:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 11 juli 2023 om 23:19:

De spelers die nu worden genoemd zijn van een hele andere orden dan vroeger. Waar is de tijd gebleven dat we met types als Mark Diemers, Sigourney Bandjar en Luke Wilkshire in verband werden gebracht?



Het verschil tussen de namen van nu, en de voetballers van toen die naar Feyenoord kwamen; Feyenoord heeft nog geen van de ‘grote namen’ waar het nu mee in verband wordt gebracht vastgelegd.

Uiteindelijk heb je meer aan een knuppel op voetbalschoenen die wordt gehaald, dan een ‘Tymosjtsjoek’ die nooit de overstap maakt.

Maar dat de club nu uitkomt bij een aantal namen, of die namen uitkomen bij Feyenoord; dat is top. Het zegt iets over de veranderde status van Feyenoord. Al moet ik zeggen dat ik niet warm word van de interesse in Brenet.

Ik word wel enthousiast van geruchten over Almada en Zacharyan. Die eerste lijkt mij niet haalbaar, die tweede zou kunnen.

Al heb ik wel mijn bedenkingen bij, daar Russische voetballers vrijwel nooit ‘aarden’ in West-Europa. Dat is in ieder geval mijn perceptie.



Hij is Armeniër denk dat hij prima kan aarden hier als Romano het nu ook meldt is Feyenoord concreet lijkt me.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 juli 2023 om 11:06:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 juli 2023 om 10:44:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 11 juli 2023 om 23:19:

De spelers die nu worden genoemd zijn van een hele andere orden dan vroeger. Waar is de tijd gebleven dat we met types als Mark Diemers, Sigourney Bandjar en Luke Wilkshire in verband werden gebracht?



Het verschil tussen de namen van nu, en de voetballers van toen die naar Feyenoord kwamen; Feyenoord heeft nog geen van de ‘grote namen’ waar het nu mee in verband wordt gebracht vastgelegd.

Uiteindelijk heb je meer aan een knuppel op voetbalschoenen die wordt gehaald, dan een ‘Tymosjtsjoek’ die nooit de overstap maakt.

Maar dat de club nu uitkomt bij een aantal namen, of die namen uitkomen bij Feyenoord; dat is top. Het zegt iets over de veranderde status van Feyenoord. Al moet ik zeggen dat ik niet warm word van de interesse in Brenet.

Ik word wel enthousiast van geruchten over Almada en Zacharyan. Die eerste lijkt mij niet haalbaar, die tweede zou kunnen.

Al heb ik wel mijn bedenkingen bij, daar Russische voetballers vrijwel nooit ‘aarden’ in West-Europa. Dat is in ieder geval mijn perceptie.



Hij is Armeniër denk dat hij prima kan aarden hier als Romano het nu ook meldt is Feyenoord concreet lijkt me.



Romano zit er naar mijn gevoel vaak naast. Feit dat de landelijke dagbladen het oppakken maakt het wel concreet.

En over het gezeik dat het een Rus is... Zolang hij poetin en z'n bende niet steunt is die meer dan welkom.

Lijkt er op dat er 3 of 4 spelerz gaan komen:

Zakharyan
Isaksen
Ivanušec
Almada (mogelijk)

Dat begint er op te lijken.

 

+1/-0

Ik had nog nooit van Zakharyan en Almada gehoord eerlijk gezegd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 12 juli 2023 om 17:11:

Ik had nog nooit van Zakharyan en Almada gehoord eerlijk gezegd.



Wie is Arsen Zakharyan? De spelmaker die op de radar van Feyenoord en Ajax staat

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/32792/wie-is-feyenoord-en-ajax-target-arsen-zakharyan.htmllink

Thiago Ezequiel Almada (Ciudadela, 26 april 2001) is een Argentijns voetballer die doorgaans speelt als middenvelder. In februari 2022 verruilde hij Vélez Sarsfield voor Atlanta United. Almada maakte in 2022 zijn debuut in het Argentijns voetbalelftal, waarmee hij datzelfde jaar wereldkampioen werd.

 

+1/-0

AD: Kasanwirjo kan naar AEK Athene

Neraysho Kasanwirjo kan de overstap maken naar Griekenland, zo meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka woensdagavond. De verdediger werd afgelopen winterstop overgenomen van FC Groningen en kan de stadionclub na zes maanden alweer verlaten.

AEK Athene is namelijk serieus geïnteresseerd in de verdediger van Feyenoord. Kasanwirjo heeft tijdens de voorbereiding nog niet de indruk gemaakt een serieuze concurrent te zijn voor Gernot Trauner, Lutsharel Geertruida en Marcus Pedersen.

Feyenoord heeft een transfersom van 1,5 miljoen euro betaald aan FC Gronignen en hoopt een groot deel van dat bedrag terug te verdienen. De 21-jarige centrale verdediger heeft in De Kuip een contract getekend dat loopt tot medio 2027.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 juli 2023, 23:39:17.

 

+1/-0

Ivanusec en Danjuma Slot wil hun echt graag en dan ook nog Zakharyan erbij dan heb je een aanval om bang van teworden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 juli 2023 om 03:56:

Ivanusec en Danjuma Slot wil hun echt graag en dan ook nog Zakharyan erbij dan heb je een aanval om bang van teworden.



Als je weer te lang wacht kan alles zo opeens weer weg zijn.
Danjuma is al voorbij , al denk ik dat die sowiesdo al een lastig verhaal was.
Met Ivanusec moet je echt doorpakken nu anders gaan andere ermee aan de haal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 15 juli 2023 om 13:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 juli 2023 om 03:56:

Ivanusec en Danjuma Slot wil hun echt graag en dan ook nog Zakharyan erbij dan heb je een aanval om bang van teworden.



Als je weer te lang wacht kan alles zo opeens weer weg zijn.
Danjuma is al voorbij , al denk ik dat die sowiesdo al een lastig verhaal was.
Met Ivanusec moet je echt doorpakken nu anders gaan andere ermee aan de haal.



Eens maar het is nog vrij vroeg in de transferwindow vorige zomer kwam de 1 na de andere ook pas later. Wat dat betreft heeft Feyenoord nu al meer bereikt met VDB, Zerrouki, Beelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ivanušec in de basis tijdens Kroatische supercup
3 uur geleden
111 reacties
FeyenoordTM
De transfer van Luka Ivanušec naar Feyenoord is nog niet rond. De Kroatisch international van GNK Dinamo Zagreb begint zaterdagavond dan ook vanaf de aftrap tijdens de Super Cup-finale tegen HNK Hajduk Split.


Het treffen staat om 20:00 uur op het programma in het Stadion Maksimir, de thuishaven van GNK Dinamo Zagreb. Scheidsrechter Dinamo Bel deelt de lakens uit. Ivanušec staat opgesteld als linksbuiten.



Die transfer lijkt nog heel ver weg. Kom op grote niet kale leider en laat je skills zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 juli 2023 om 22:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Ivanušec in de basis tijdens Kroatische supercup
3 uur geleden
111 reacties
FeyenoordTM
De transfer van Luka Ivanušec naar Feyenoord is nog niet rond. De Kroatisch international van GNK Dinamo Zagreb begint zaterdagavond dan ook vanaf de aftrap tijdens de Super Cup-finale tegen HNK Hajduk Split.


Het treffen staat om 20:00 uur op het programma in het Stadion Maksimir, de thuishaven van GNK Dinamo Zagreb. Scheidsrechter Dinamo Bel deelt de lakens uit. Ivanušec staat opgesteld als linksbuiten.



Die transfer lijkt nog heel ver weg. Kom op grote niet kale leider en laat je skills zien.



We zijn nu CL deelnemer, kampioen , je moet en kan gewoon wat sneller handelen.

Misschien kost het je een miljoen meer maar dat is het risico van omhoog te klimmen als club.
In mijn ogen duurt het allemaal te lang dit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 15 juli 2023 om 22:27:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 juli 2023 om 22:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Ivanušec in de basis tijdens Kroatische supercup
3 uur geleden
111 reacties
FeyenoordTM
De transfer van Luka Ivanušec naar Feyenoord is nog niet rond. De Kroatisch international van GNK Dinamo Zagreb begint zaterdagavond dan ook vanaf de aftrap tijdens de Super Cup-finale tegen HNK Hajduk Split.


Het treffen staat om 20:00 uur op het programma in het Stadion Maksimir, de thuishaven van GNK Dinamo Zagreb. Scheidsrechter Dinamo Bel deelt de lakens uit. Ivanušec staat opgesteld als linksbuiten.



Die transfer lijkt nog heel ver weg. Kom op grote niet kale leider en laat je skills zien.



We zijn nu CL deelnemer, kampioen , je moet en kan gewoon wat sneller handelen.

Misschien kost het je een miljoen meer maar dat is het risico van omhoog te klimmen als club.
In mijn ogen duurt het allemaal te lang dit.



Niet alleen in jouw en mijn ogen hoor. Als je Slot goed beluistert is hij die mening ook toegedaan.

 

+1/-0

Er is ook een kans dat Dinamo op vrijdag zegt "even wachten, eerst de supercup en maandag gaan we zaken doen." Het ligt niet altijd aan de club die de speler wil halen, natuurlijk. Als er een bod ligt en Dinamo zegt "maandag hoor je van ons," kan je hoog of laag springen, maar dan moet je even wachten of doorschakelen.

 

+1/-0

Ivanušec hoor links en rechts wat geruchten dat het na het weekend rond komt. Dinamo is al een vervanger uit Japan aan het halen. Niks officieel, maar wel veel zelfde geluiden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 16 juli 2023 om 12:49:

Ivanušec hoor links en rechts wat geruchten dat het na het weekend rond komt. Dinamo is al een vervanger uit Japan aan het halen. Niks officieel, maar wel veel zelfde geluiden.



Slot gaf toe dat hij teveel gezegd had over hem, dat ze met hem bezig zijn is duidelijk vraag en aanbod zou niet zo ver uit elkaar liggen.

 

+1/-0

Boadu wordt genoemd als Danilo alsnog vertrekt naar Rangers.

 

+1/-0

Former player of Spartak and the Russian national team Valery Kechinov spoke about the possible departure to Europe of Dynamo midfielder Arsen Zakharyan and Lokomotiv midfielder Nair Tiknizyan.
Earlier it became known that Arsen Zakharyan was being followed by Feyenoord, and Nair Tiknizyan fell into the sphere of interests of Valencia.
“Nair Tiknizyan and Arsen Zakharyan have been playing in their clubs for more than one season. And quite successfully. Therefore, as I see it, they are already ready to go up and go to try their hand at the European Championships. For such talented and young players, this is a great opportunity to become stronger and grow into quality players. And if such an option really exists, then they need to be used. Let them leave.

 

+1/-0

'GNK Dinamo Zagreb houdt vast aan twaalf miljoen euro'

Feyenoord is nog altijd druk bezig met de komst van Luka Ivanušec. De Rotterdammers zetten zich in voor de komst van de 24-jarige buitenspeler, die afgelopen weekend de supercup wist te winnen met GNK Dinamo Zagreb. De op een na grootste krant in Kroatië komt maandag met een update over de transferontwikkelingen rondom Ivanušec.

GNK Dinamo Zagreb houdt vast aan een bedrag van twaalf miljoen euro voor Ivanušec. Volgens Jutarnji list is er momenteel slechts een klein verschil tussen vraag en aanbod. Feyenoord heeft namelijk een bedrag van tien miljoen euro over voor de rechtspoot, die ook als aanvallende middenvelder kan spelen. Het bedrag kan door bonussen oplopen, waardoor in de toekomst de vraagprijs van de Kroaten benaderd kan worden.

Wanneer beide partijen een akkoord weten te bereiken, wordt Ivanušec de duurste inkomende transfer in de geschiedenis van Feyenoord. Volgens Transfermarkt is dat momenteel David Hancko, waarvoor de Rotterdammers vorig jaar een bedrag van 8,3 miljoen euro hebben betaald. De krant verwacht dat Feyenoord en GNK Dinamo Zagreb tot een akkoord zullen komen, maar benadrukt dat dit momenteel slechts speculatie is. De Kroatische club heeft tot nu toe enkel bevestigd dat er stevig wordt onderhandeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 17 juli 2023 om 17:52:

'GNK Dinamo Zagreb houdt vast aan twaalf miljoen euro'

Feyenoord is nog altijd druk bezig met de komst van Luka Ivanušec. De Rotterdammers zetten zich in voor de komst van de 24-jarige buitenspeler, die afgelopen weekend de supercup wist te winnen met GNK Dinamo Zagreb. De op een na grootste krant in Kroatië komt maandag met een update over de transferontwikkelingen rondom Ivanušec.

GNK Dinamo Zagreb houdt vast aan een bedrag van twaalf miljoen euro voor Ivanušec. Volgens Jutarnji list is er momenteel slechts een klein verschil tussen vraag en aanbod. Feyenoord heeft namelijk een bedrag van tien miljoen euro over voor de rechtspoot, die ook als aanvallende middenvelder kan spelen. Het bedrag kan door bonussen oplopen, waardoor in de toekomst de vraagprijs van de Kroaten benaderd kan worden.

Wanneer beide partijen een akkoord weten te bereiken, wordt Ivanušec de duurste inkomende transfer in de geschiedenis van Feyenoord. Volgens Transfermarkt is dat momenteel David Hancko, waarvoor de Rotterdammers vorig jaar een bedrag van 8,3 miljoen euro hebben betaald. De krant verwacht dat Feyenoord en GNK Dinamo Zagreb tot een akkoord zullen komen, maar benadrukt dat dit momenteel slechts speculatie is. De Kroatische club heeft tot nu toe enkel bevestigd dat er stevig wordt onderhandeld.



Dat komt wel rond, op 2 miljoen gaat dat niet meer klappen.
Je zult moeten betalen voor dit soort speler,s dat is nu eenmaal zo.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten