Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 155 156 157 158 159 160 161 162 163 ... 179 180 181 182 183

Dat van Sydney moet een grap zijn. Het klinkt vooral alsof Van Geel weer terug is. Ik dacht dat we die tijd achter ons hadden gelaten.

 

+1/-0

Ik snap de vermeende interesse in van Hooijdonk wel. Hij is nog jong, en in tegenstelling tot Danilo geeft hij als tweede spits Slot meer opties als er tijdens de wedstrijd iets geforceerd moet worden.

Danilo kan veel, maar blinkt nergens echt in uit. Dat zorgt ervoor dat hij met name in topwedstrijden tekort komt, hij heeft niks extra’s waarmee hij het ook betere tegenstanders lastig kan maken. Van Hooijdonk is veel minder allround, maar wat hij wel kan; kan hij beter. Hij is groot en (kop) sterk. Feyenoord zou met hem de lange bal spelen, en hem als aanspeelpunt gebruiken.

Hij is meer stormram, en als tweede spits komt die eigenschap van pas. Als Danilo voor 6-8 miljoen verkocht kan worden, en van Hooijdonk voor 4-5 miljoen opgehaald; denk ik dat je er niet veel op achteruit gaat.

Als hij zich de intensiteit eigen maakt, en door de staf fysiek gezien stappen kan maken; zou hij ons nog kunne gaan verbazen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 juli 2023 om 11:06:

Ik snap de vermeende interesse in van Hooijdonk wel. Hij is nog jong, en in tegenstelling tot Danilo geeft hij als tweede spits Slot meer opties als er tijdens de wedstrijd iets geforceerd moet worden.

Danilo kan veel, maar blinkt nergens echt in uit. Dat zorgt ervoor dat hij met name in topwedstrijden tekort komt, hij heeft niks extra’s waarmee hij het ook betere tegenstanders lastig kan maken. Van Hooijdonk is veel minder allround, maar wat hij wel kan; kan hij beter. Hij is groot en (kop) sterk. Feyenoord zou met hem de lange bal spelen, en hem als aanspeelpunt gebruiken.

Hij is meer stormram, en als tweede spits komt die eigenschap van pas. Als Danilo voor 6-8 miljoen verkocht kan worden, en van Hooijdonk voor 4-5 miljoen opgehaald; denk ik dat je er niet veel op achteruit gaat.

Als hij zich de intensiteit eigen maakt, en door de staf fysiek gezien stappen kan maken; zou hij ons nog kunne gaan verbazen.


Hij is een speler voor het laatste kwartier bij een 1-0 achterstand. Als er iets geforceerd moet worden. Maar accepteert hij een kleine rol? Voetballend is hij heel matig. Feyenoord zou toch een hoger niveau moeten nastreven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 23 juli 2023 om 11:27:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 juli 2023 om 11:06:

Ik snap de vermeende interesse in van Hooijdonk wel. Hij is nog jong, en in tegenstelling tot Danilo geeft hij als tweede spits Slot meer opties als er tijdens de wedstrijd iets geforceerd moet worden.

Danilo kan veel, maar blinkt nergens echt in uit. Dat zorgt ervoor dat hij met name in topwedstrijden tekort komt, hij heeft niks extra’s waarmee hij het ook betere tegenstanders lastig kan maken. Van Hooijdonk is veel minder allround, maar wat hij wel kan; kan hij beter. Hij is groot en (kop) sterk. Feyenoord zou met hem de lange bal spelen, en hem als aanspeelpunt gebruiken.

Hij is meer stormram, en als tweede spits komt die eigenschap van pas. Als Danilo voor 6-8 miljoen verkocht kan worden, en van Hooijdonk voor 4-5 miljoen opgehaald; denk ik dat je er niet veel op achteruit gaat.

Als hij zich de intensiteit eigen maakt, en door de staf fysiek gezien stappen kan maken; zou hij ons nog kunne gaan verbazen.


Hij is een speler voor het laatste kwartier bij een 1-0 achterstand. Als er iets geforceerd moet worden. Maar accepteert hij een kleine rol? Voetballend is hij heel matig. Feyenoord zou toch een hoger niveau moeten nastreven.



Dat ben ik met je eens. Ik verwacht ook wel dat Feyenoord nog andere ijzers in het vuur heeft als Danilo vertrekt.

De situatie bij van Hooijdonk is alleen wel uitzonderlijk. Zijn huidige marktwaarde is opeens flink gekelderd, Bologna heeft zich in een positie gemanoeuvreerd waarin ze nog maar weinig te eisen hebben. Als Feyenoord dit goed speelt, kunnen ze van Hooijdonk voor een heel gunstig bedrag oppikken. Voor een ‘tweede spits’ wil je misschien niet teveel miljoenen uitgeven.

In die zin is van Hooijdonk wellicht een buitenkans, en zijn alternatieven in dezelfde prijsklasse als waar ik aan denk grotere gokken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

'Lazio zéér concreet voor Feyenoord-target Zakharyan'
52 minuten geleden
204 reacties
FeyenoordTM
Feyenoord lijkt niet langer te kunnen rekenen op een eventuele komst van Arsen Zakharyan. Het Russische Sport24 meldt dat Lazio zich heeft gemeld om de handtekening van de aanvallende middenvelder.

Volgens Sport24 is de deal tussen Dynamo Moskou en Lazio voor de transfer van het 20-jarige Russische talent nagenoeg afgerond. Feyenoord lijkt daardoor de markt verder te moeten verkennen voor een opvolger van de vertrokken Sebastian Szymański.

De multifunctionele linksbuiten Luka Ivanušec is en blijft een concrete optie. De Kroatisch-international kan ook goed uit de voeten op de 10-positie.



Hij gaat lekker hè DtK. Ik zou nog effe wachten met Ivanusec zodat die ook voor onze neus wordt weggekaapt..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 juli 2023 om 12:26:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 23 juli 2023 om 11:27:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 juli 2023 om 11:06:

Ik snap de vermeende interesse in van Hooijdonk wel. Hij is nog jong, en in tegenstelling tot Danilo geeft hij als tweede spits Slot meer opties als er tijdens de wedstrijd iets geforceerd moet worden.

Danilo kan veel, maar blinkt nergens echt in uit. Dat zorgt ervoor dat hij met name in topwedstrijden tekort komt, hij heeft niks extra’s waarmee hij het ook betere tegenstanders lastig kan maken. Van Hooijdonk is veel minder allround, maar wat hij wel kan; kan hij beter. Hij is groot en (kop) sterk. Feyenoord zou met hem de lange bal spelen, en hem als aanspeelpunt gebruiken.

Hij is meer stormram, en als tweede spits komt die eigenschap van pas. Als Danilo voor 6-8 miljoen verkocht kan worden, en van Hooijdonk voor 4-5 miljoen opgehaald; denk ik dat je er niet veel op achteruit gaat.

Als hij zich de intensiteit eigen maakt, en door de staf fysiek gezien stappen kan maken; zou hij ons nog kunne gaan verbazen.


Hij is een speler voor het laatste kwartier bij een 1-0 achterstand. Als er iets geforceerd moet worden. Maar accepteert hij een kleine rol? Voetballend is hij heel matig. Feyenoord zou toch een hoger niveau moeten nastreven.



Dat ben ik met je eens. Ik verwacht ook wel dat Feyenoord nog andere ijzers in het vuur heeft als Danilo vertrekt.

De situatie bij van Hooijdonk is alleen wel uitzonderlijk. Zijn huidige marktwaarde is opeens flink gekelderd, Bologna heeft zich in een positie gemanoeuvreerd waarin ze nog maar weinig te eisen hebben. Als Feyenoord dit goed speelt, kunnen ze van Hooijdonk voor een heel gunstig bedrag oppikken. Voor een ‘tweede spits’ wil je misschien niet teveel miljoenen uitgeven.

In die zin is van Hooijdonk wellicht een buitenkans, en zijn alternatieven in dezelfde prijsklasse als waar ik aan denk grotere gokken.



Zo sta ik er ook in. Het is voor de positie van 2e spits, dat is wel een (vaste)invaller: Danillo heeft vrijwel alles gespeeld.
Als trainer wil je vaak mogelijkheden de wedstrijd te doen kantelen. Dat is dan in dit geval wel een keerzijde: met een straks volledig dubbel programma wil je niet continu een kopsterke spits willen brengen.

Verder is inderdaad het verschil in transfersommen van belang. Waarbij een type van hooijdonk ook nog eens meer waard kan zijn bij een redelijk aantal gescoorde goals.
Daar zijn ze in Italië verzot op.

 

+1/-0

Het zal mij helemaal niet verbazen als er van de Ivanusec deal ook helemaal niets terecht komt. Als ik in zijn schoenen zou staat en heel graag naar Feyenoord zou willen maar zie dat de directie van Feyenoord treuzelt en maar geen knopen kan/wil doorhakken zou ik ook denken is dat wel een de juiste club voor mij. Komt er een andere club die wel doorpakt zou ik zeggen doei Feyenoord…..


Edit:
Had dit nog niet getypt of 1908 komt met dit:

'Olympique Marseille wil Feyenoord aftroeven'
10 minuten geleden
83 reacties
FeyenoordTM
Olympique Marseille heeft zich bij GNK Dinamo Zagreb gemeld voor Kroatisch-international Luka Ivanušec. De linksbuiten staat ook in de concrete belangstelling van Feyenoord.

Met dat nieuws pakt Abdellah Boulma zondagmiddag uit. De Franse Champions League-deelnemer zou daarbij een verbaal bod uit hebben gebracht om Ivanušec los te weken.

Feyenoord is nog altijd concreet, maar pakte vooralsnog niet door met een derde aanbieding om Ivanušec definitief los te weken.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 juli 2023, 14:02:36.

 

+1/-0

De belangstelling in Sidney van Hooijdonk en het mogelijke afscheid van Bullaude zag ik al aankomen. De technische staf, met name Arne Slot, heeft het vrijwel volledig voor het zeggen gekregen in het aankoopbeleid. We krijgen nu bijna alleen nog maar Nederlandse namen voorgeschoteld die Slot een keer in actie heeft gezien in de eredivisie. De focus op dit soort namen suggereert heel duidelijk dat kwaliteit niet de voornaamste prioriteit is, maar dat de nationaliteit en taal van de speler belangrijker lijken te zijn. Heel kwalijk, ik vind het een blamage nadat we twee jaar lang heel succesvol zijn geweest door onze fantastische scouting. Dit Feyenoord snakt naar kwaliteitsimpulsen, het zou totaal niet relevant moeten zijn waar ze vandaan komen.

Als er in mijn ogen iets is dat duidelijk is geworden dan is het dan Feyenoord met een kwalitatief goed "vreemdelingenlegioen" (iets dat overigens reuze meevalt!) velen malen beter voor de dag komt dan een selectie vol middelmatige Nederlanders (iets dat we al decennialang hebben moeten aanschouwen). Laat Slot zich vooral bezig houden met de spelers die hij krijgt beter maken, zijn expertise, het aankoopbeleid moet hij aan de scouting en DtK overlaten.


Ik lees hierboven overigens ook wat goede punten over Sidney van Hooijdonk waar ik het met eens ben, maar bedenk even dat in het scenario dat Gimenez (langdurig) geblesseerd raakt je Sidney van Hooijdonk als eerste spits zou hebben. Dat gaat nooit werken, zeker niet met ons spel.

 

+1/-0

Eens Willy. Het aankoopbeleid lijkt veranderd te zijn. We De afgelopen twee seizoenen zijn er pareltjes gescout in het buitenland, maar nu lijkt vooral te worden ingezet op spelers die Slot kent. Dat is tot nu toe niet goed uitgepakt in de zin dat die spelers geen echt succes zijn geworden. Ik heb ook grote twijfels bij Zerrouki en zijn transfersom. Om over Dlrosun en Timber maar niet te beginnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Het is onzin te suggereren dat Slot teveel zeggenschap heeft in het spelersbeleid, en Feyenoord daarom nu alleen nog maar geassocieerd wordt met Nederlandse spelers. Bekende namen uit de Eredivisie.

Ten eerste is er een waslijst aan spelers die niet en deze kenmerken voldoet, waar Feyenoord afgelopen maanden ook interesse in heeft gehad. Om uiteenlopende redenen is het daar nog niet van een succesvolle transfer gekomen, maar dat komt niet omdat Slot dwarsligt of Te Kloese en anderen in de organisatie dwingt het dichterbij huis te zoeken.

Daarnaast zijn er veel spelers op voorspraak van Slot gekomen, die uit het buitenland kwamen en waar ik persoonlijk nog niet eerder van gehoord had voordat ze bij Feyenoord tekenden. Trauner, Aursnes en Pedersen kwamen bijvoorbeeld uit de koker van Slot; het waren namen die hij heeft ‘meegenomen’ uit zijn tijd bij AZ. Net als Bullaude.

Dat Slot vanuit communicatie-overweging het liefste werkt met een team waar de voertaal Nederlands is en waar hij zich tegen iedereen verstaanbaar kan maken in Engels; dat lijkt mij helemaal niet vreemd. Volkomen logisch zelfs.

Ik vind ook dat Te Kloese en Slot erg vee verantwoordelijkheid op technisch gebied hebben, maar dat resulteert niet in een verkeerde transferbeleid in mijn ogen. Ik vind het een risico, mocht één van hen wegvallen. Dat is mijn enige zorg, in dat opzicht.

 

+1/-0

'Olympique Marseille meldt zich voor Feyenoord-target Ivanušec'

Feyenoord krijgt serieuze concurrentie als het gaat om de handtekening van Luka Ivanušec. Olympique Marseille heeft zich gemeld bij Dinamo Zagreb om een directe transfer te bespreken, zo meldt journalist Abdellah Boulma zondagmiddag.

Ivanušec heeft de afgelopen weken al diverse clubs de deur gewezen. De 24-jarige aanvaller ziet het zitten om met Feyenoord de Champions League in te gaan. Het is niet duidelijk of Ivanušec een overstap naar de Franse club ziet zitten'.

Feyenoord-target Zakharyan staat voor overstap naar Lazio'

Arsen Zakharyan staat op het punt om een transfer te maken naar SS Lazio, zo meldt Sport24. De Italianen naderen een akkoord met FC Dinamo Moskou over een transfersom. Feyenoord grijpt hiermee zo goed als zeker mis als het gaat om de gewenste versterking voor de nummer tien positie.

SS Lazio en FC Dinamo Moskou zijn zo goed als rond over de 20-jarige middenvelder, die door Feyenoord werd gezien als ideale opvolger van Sebastian Szymanski. Eerder werd al bekend dat de Rotterdammers niet verder wilde gaan dan acht miljoen euro. De Russen gingen hier echter niet mee akkoord.

FC Dinamo Moskou bleef vasthouden aan een vraagprijs van vijftien miljoen euro voor Zakharyan, die nog een contract heeft tot medio 2024. SS Lazio lijkt hier minder moeite mee te hebben en de onderhandelingen zijn momenteel in afrondende fase.

De Telegraaf maakte vrijdagavond al melding dat Feyenoord de onderhandelingen met FC Dinamo Moskou heeft gestaakt. De Rotterdammers hebben budget, maar zijn niet van plan om ver boven de marktwaarde van een speler te bieden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 juli 2023 om 14:41:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is onzin te suggereren dat Slot teveel zeggenschap heeft in het spelersbeleid, en Feyenoord daarom nu alleen nog maar geassocieerd wordt met Nederlandse spelers. Bekende namen uit de Eredivisie.

Ten eerste is er een waslijst aan spelers die niet en deze kenmerken voldoet, waar Feyenoord afgelopen maanden ook interesse in heeft gehad. Om uiteenlopende redenen is het daar nog niet van een succesvolle transfer gekomen, maar dat komt niet omdat Slot dwarsligt of Te Kloese en anderen in de organisatie dwingt het dichterbij huis te zoeken.

Daarnaast zijn er veel spelers op voorspraak van Slot gekomen, die uit het buitenland kwamen en waar ik persoonlijk nog niet eerder van gehoord had voordat ze bij Feyenoord tekenden. Trauner, Aursnes en Pedersen kwamen bijvoorbeeld uit de koker van Slot; het waren namen die hij heeft ‘meegenomen’ uit zijn tijd bij AZ. Net als Bullaude.

Dat Slot vanuit communicatie-overweging het liefste werkt met een team waar de voertaal Nederlands is en waar hij zich tegen iedereen verstaanbaar kan maken in Engels; dat lijkt mij helemaal niet vreemd. Volkomen logisch zelfs.

Ik vind ook dat Te Kloese en Slot erg vee verantwoordelijkheid op technisch gebied hebben, maar dat resulteert niet in een verkeerde transferbeleid in mijn ogen. Ik vind het een risico, mocht één van hen wegvallen. Dat is mijn enige zorg, in dat opzicht.



Het dikgedrukte is onjuist en is inmiddels al meerdere keren (in de media) ontkracht, ook op dit forum in eerdere reacties op deze suggestie van jou. Dit waren spelers die bekend waren bij onze scouting, met name Bernard Schuiteman (Trauner) en Bjarne Hansen (Aursnes en Pedersen). Schuiteman heeft dit al een aantal keer in interviews verteld, onder andere dat Aursnes vooral een teamproject was van de scouting. Bullaude stond inderdaad ook bij AZ op de radar, maar was al veel eerder bekend bij de scouting van Feyenoord (zie/lees VI; Krabbendam heeft hier al eens wat over geschreven). Slot had hier heel weinig mee te maken, misschien alleen qua toestemming in de laatste fase.

Verder is er dit jaar wel degelijk een omslag te zien in het aankoop/scouting beleid tot nu toe met de veel grotere focus op Nederlandstalige namen die bekend zijn bij Slot en de technische staf, dan wel namen uit dezelfde zaakwaarnemersportefeuille van Dennis Te Kloese (Zakharyan en Zerrouki bijvoorbeeld). Ik zeg ook niet dat het uitsluitend bekende Nederlandse namen zijn, maar wel in grote mate. Dit in tegenstelling tot de vorige jaren waar er meer aandacht was voor namen vanuit de scouting. Ongetwijfeld zullen er misschien nog 1 of 2 namen komen die weinig mensen kennen en die je eerder aan de scouting zal kunnen toeschrijven, maar het is relatief mager ten opzichte van de voorgaande jaren.

Ik begrijp niet helemaal het punt wat je wilt maken ten aanzien van de communicatie, tot nu toe is de voertaal in de selectie Engels. Dus in dat opzicht lijkt het me niet per se handig als je gaat terugschakelen naar het Nederlands.

Mijn punt is niet dat er geen Nederlanders zouden moeten komen, maar dat kwaliteit ten alle tijden de meest belangrijke prioriteit moet zijn bij eventuele versterkingen. Bij een aantal namen die zijn gekomen (of worden genoemd) zijn best wat kritische noten te plaatsen in dat opzicht, zeker gezien er tal van alternatieven mogelijk zijn of waren.

 

+1/-0

Jan Boskamp is zwaar onder de indruk van Luka Ivanusec. Feyenoord wil zich versterken met de Kroatische linksbuiten, en hoopt hem snel te strikken. Mocht dat lukken springt Boskamp een gat in de lucht.

Boskamp razend enthousiast over Kroatisch target
Feyenoord heeft het vizier al langer gericht op de 24-jarige rechtspoot, die ook al nummer tien uit de voeten kan. Boskamp zou zijn komst toejuichen. “Die jongen is zó goed, echt niet normaal. Ik volg Dinamo Zagreb al langer, omdat ze daar altijd de beste spelers weghalen bij de andere clubs. Dat hebben ze ook met deze jongen gedaan”, klinkt het enthousiast in gesprek met Voetbal International.

“Écht goed”
“Hij is écht goed. Het is niet zo dat hij de honderd meter in tien seconden loopt, maar kan echt verschrikkelijk goed tussen de linies voetballen”, vervolgde de 74-jarige Rotterdammer. “Als hij komt, dan is Szymanski snel vergeten, dat denk ik echt.” Dat Ivanusec ook als linksbuiten ingezet kan worden is een groot pluspunt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik sluit niet uit dat spelers als Trauner, Pedersen en Aursnes ook bekend waren bij de scouting van Feyenoord. Maar bij AZ stonden ze net zo goed op de lijstjes en Slot heeft daar wel degelijk uit geput. Dat heeft hij op zijn beurt weleens aangegeven in interviews.

Wat mij betreft doet het er niet toe wie er eerder was, of wie het belangrijkste aandeel in de komst van een speler heeft. Ik geef alleen maar aan dat het onzin is om alle ‘Nederlandse’ namen opeens aan de trainer toe te schrijven en de suggestie te wekken dat de scouting buitenspel staat. Slot gaat ook voor kwaliteit, boven alles.

Voor hetzelfde geld is het die scouting, die met de ‘bekende’ namen op de proppen is gekomen. Dat weten wij niet.

Slot heeft veel zeggenschap bij Feyenoord op dit moment. Dat is misschien niet verstandig, om redenen die ik hierboven al genoemd heb.

Maar ik lees hier vaker reacties die alle mindere aankopen op zijn conto schrijven, en van alle goede aankopen beweren dat ze uit de koker van de scouting of Te Kloese komen. Beetje kortzichtig, vind ik. Het klopt niet.

Ze doen het samen. Een speler die door wie dan ook wordt aangedragen, is ook door de anderen beoordeeld.

 

+2/-0

Ik geloof er eigenlijk niet veel van dat Slot per se alleen maar Nederlanders zou willen hebben. Ik heb hem de afgelopen maanden maar één interesse echt horen bevestigen en dat was de interesse in Ivanusec.

Het probleem lijkt hem er vooral in te zitten dat we nu richting de Europese subtop gaan. Dat we ook op targets inzetten die voor de Europese subtop interessant zijn. Maar dat we vervolgens niet de financiële kracht hebben om het ook daadwerkelijk rond te maken.

Ik denk dat het beeld vooral ontstaat doordat we Zerrouki (wel een echte wens van Slot) en twee relatief goedkope spelers van Zwolle wel hebben kunnen rondmaken. Maar Slot zal echt geen nee zeggen tegen goede opties zonder een Nederlandse nationaliteit. En onze scouting van vorig jaar is nog gewoon in dienst, zij het soms in wat uitgebreidere functies.

 

+1/-0

'Feyenoord wil Royal Antwerp dwarszitten en gaat voor Stengs'

Feyenoord hoopt zich te versterken met Calvin Stengs. De 24-jarige aanvaller is hard op weg naar Royal Antwerp FC, maar de Rotterdammers hopen op het laatste moment Stengs op andere gedachten te brengen, zo meldt journalist Santi Aouna.

Royal Antwerp FC is zeer dicht bij het definitief vastleggen van Stengs. De Nederlander moet voor zes miljoen euro de overstap maken van OGC Nice naar de Belgische club. De aanvaller kan een contract tot medio 2027 tekenen. Feyenoord heeft zich op het laatste moment gemeld met een hoger bod bij de Franse club.

Feyenoord heeft een bedrag van zeven miljoen euro over voor Stengs, en dat kan in de toekomst nog door bonussen oplopen en een doorverkooppercentage. Trainer Arne Slot is een goede bekende van de linkspoot en heeft afgelopen zomer ook al een poging gewaagd om Stengs naar De Kuip te halen. Nu lijkt het erop dat de Rotterdammers wederom uitkomen bij de oud-speler van AZ.

Stengs speelt het liefst als rechtsbuiten, maar trainer Mark van Bommel gebruikte de linkspoot voornamelijk als aanvallende middenvelder bij Royal Antwerp FC. Stengs speelde in België 31 wedstrijden, maakte drie doelpunten en gaf negen assists. Hij staat tot medio 2026 onder contract bij OGC Nice, dat hem het liefst wil verkopen en niet opnieuw wil verhuren.

Telegraaf: Feyenoord meldt zich in Frankrijk voor Stengs

Calvin Stengs moet naar Feyenoord komen, zo bevestigt De Telegraaf de berichtgeving van zondagavond. De Rotterdammers willen met de inkomsten van Danilo de transfersom van de buitenspeler bekostigen. Feyenoord heeft zich bij OGC Nice gemeld om een transfer te bespreken en is op de hoogte van wat het moet betalen.

Stengs werd afgelopen seizoen uitgeleend aan Royal Antwerp en was de afgelopen dagen hard op weg om een definitieve transfer te maken naar de Belgische club. Nu Feyenoord zich heeft gemeld bij OGC Nice ziet de situatie er anders uit. Feyenoord weet dat het minimaal hetzelfde moet bieden als Antwerp om de deal te kapen. Het is is niet bekend of de 24-jarige aanvaller liever samenwerkt met Mark van Bommel of Arne Slot aankomend seizoen.

Technisch directeur Mark Overmars heeft een bedrag van bijna zeven miljoen euro, inclusief bonussen, over voor Stengs. Ook ligt er een contract voor vier seizoenen klaar voor de aanvaller. Feyenoord weet wat het moet doen om een akkoord te bereiken met OGC Nice. Daarnaast heeft Feyenoord de taak om Stengs te overtuigen van een overstap naar De Kuip.

Of Feyenoord Stengs ziet als de gewenste aanvallende middenvelder, zal de komende periode moeten blijken. De linkspoot speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor Royal Antwerp FC op het middenveld, waardoor Stengs mogelijk ook gezien kan worden als opvolger van Sebastian Szymanski. In België was Stengs betrokken bij negen assists en scoorde drie doelpunten in 31 wedstrijden.

 

+1/-0

Stengs en Boadu zou gewoon top zijn uit de achtertuin van ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 juli 2023 om 01:36:

Stengs en Boadu zou gewoon top zijn uit de achtertuin van ajax.



Telegraaf: Feyenoord meldt zich in Frankrijk voor Stengs
vandaag, 00:28 748 reacties
Calvin Stengs moet naar Feyenoord komen, zo bevestigt De Telegraaf de berichtgeving van zondagavond. De Rotterdammers willen met de inkomsten van Danilo de transfersom van de buitenspeler bekostigen. Feyenoord heeft zich bij OGC Nice gemeld om een transfer te bespreken en is op de hoogte van wat het moet betalen.

Stengs werd afgelopen seizoen uitgeleend aan Royal Antwerp en was de afgelopen dagen hard op weg om een definitieve transfer te maken naar de Belgische club. Nu Feyenoord zich heeft gemeld bij OGC Nice ziet de situatie er anders uit. Feyenoord weet dat het minimaal hetzelfde moet bieden als Antwerp om de deal te kapen. Het is is niet bekend of de 24-jarige aanvaller liever samenwerkt met Mark van Bommel of Arne Slot aankomend seizoen.

Technisch directeur Mark Overmars heeft een bedrag van bijna zeven miljoen euro, inclusief bonussen, over voor Stengs. Ook ligt er een contract voor vier seizoenen klaar voor de aanvaller. Feyenoord weet wat het moet doen om een akkoord te bereiken met OGC Nice. Daarnaast heeft Feyenoord de taak om Stengs te overtuigen van een overstap naar De Kuip.

Of Feyenoord Stengs ziet als de gewenste aanvallende middenvelder, zal de komende periode moeten blijken. De linkspoot speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor Royal Antwerp FC op het middenveld, waardoor Stengs mogelijk ook gezien kan worden als opvolger van Sebastian Szymanski. In België was Stengs betrokken bij negen assists en scoorde drie doelpunten in 31 wedstrijden.

 

+1/-0

Wat een kutweekend. Worden we ineens in verband gebracht met Stengs en Van Hooijdonk. Als dit soort namen echt worden overwogen, gaat er iets goed mis.

 

+1/-0

Op dit moment is Feyenoord nog kansloos tegen de Lazio’s van deze wereld. Dat gaat pas veranderen als je een paar jaar achterelkaar meedraait in de CL en minimaal de groepsfase overleeft.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 155 156 157 158 159 160 161 162 163 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten