Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 158 159 160 161 162 163 164 165 166 ... 179 180 181 182 183

Gaat toch gerucht dat ze ook nog bezig zijn met een verdediger die er gelijk moet staan. Beelen is meer voor de toekomst.
Te Kloese dacht dat het wel mee zou vallen met deals deze zomer lol.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 juli 2023 om 14:30:

Te Kloese heeft tot nu prima deals gemaakt, maar hij is nog lang niet klaar. Ivanusec, Ueda zijn persoonlijk akkoord Isaksen wil volgens mij ook graag weet alleen niet hoe diep onze zakken zijn.



Ik denk dat als Ivanusec rond is, de interesse in Isaksen minder wordt. Zou ik ook verstandiger vinden. Je moet Isaksen alleen halen als er ook nog flankspelers vertrekken. En tot nu toe zie ik een Jahanbakhsh, Dilsorun en/of Walemark nog niet richting de uitgang bewegen…

 

+1/-0

Klopt Isaksen zou echter wel een grote impuls geven paar klassen beter als die andere drie. Alireza heeft dan nog een functie als een soort mentor.

 

+1/-0

Lijkt erop dat Feyenoord ook nog een directe vervanger van Bullaude wil halen Hannibal Mejbri werd genoemd maar tekent bij Luton Town.

 

+1/-0

Feyenoord ziet topclubs afhaken in strijd om Argentijns wonderkind van Juventus
Milan Keskin
Bijgewerkt: 3 aug. 2023 07:09 CEST
2 min leestijd

Feyenoord lijkt volgens Italiaanse media het meest concreet te zijn voor de komst van Matías Soulé. Het Argentijnse wonderkind van Juventus stond eerder ook in de belangstelling van Borussia Mönchengladbach, maar die lijken nu te zijn afgehaakt. Hierdoor heeft Feyenoord de beste papieren voor de komst van de rechtsbuiten.

Hoewel er sluimerende interesse is vanuit de Serie A en LaLiga, ligt Feyenoord op ‘pole’ voor de komst van Soulé. De twintigjarige aanvaller maakte in 2020 voor 2,2 miljoen euro de overstap van Vélez Sarsfield naar Juventus en maakt in Italië voornamelijk zijn minuten bij de reserves. Desondanks mocht Soulé inmiddels al 21 keer zijn opwachting maken in de hoofdmacht van de Italiaanse grootmacht en heeft hij zelfs al zijn eerste doelpunt in de Serie A achter zijn naam staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 augustus 2023 om 15:22:

Lijkt erop dat Feyenoord ook nog een directe vervanger van Bullaude wil halen Hannibal Mejbri werd genoemd maar tekent bij Luton Town.



Beter gaan we voor Hannibal Lector, die vreet zijn tegenstanders op…..

 

+1/-0

Lamprou dus als derde keeper, wel leuke gozer maar zie hem liever niet keepen bij Feyenoord.
Ik zou zelf dan voor een jeugdspeler gaan , ik hoor veel verhalen over Feyenoord goede jeugd keepers en worden ook veelvuldig vast gelegd.
Voor derde keeper zou ik dan wel dat aandurven helemaal omdat Lamprou nu dus de derde keeper is .

 

+2/-0

Vervelend voor Lamprou dat de lat bij Feyenoord tegenwoordig een stuk hoger ligt…….

Gejat van Twitter eerlijk is eerlijk :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 03 augustus 2023 om 19:10:

Lamprou dus als derde keeper, wel leuke gozer maar zie hem liever niet keepen bij Feyenoord.
Ik zou zelf dan voor een jeugdspeler gaan , ik hoor veel verhalen over Feyenoord goede jeugd keepers en worden ook veelvuldig vast gelegd.
Voor derde keeper zou ik dan wel dat aandurven helemaal omdat Lamprou nu dus de derde keeper is .



Lamprou is prima als derde keeper de jonge talenten moet je verhuren wat ze gedaan hebben met Jansen, zolang jong niet in de KKD zit lukt dat in de toekomst dan kan je ze daar klaarstomen.

Dit bericht is gewijzigd op 4 augustus 2023, 03:51:28.

 

+1/-0

Het middenveld is toch nog niet volledig dubbel bezet. En scorend vermogen middenveld ia ook beperkt. Ik zou daar eerst maar eens een goede versterking halen.

 

+1/-0

Feyenoord heeft veel doelpuntenmakers zien vertrekken dus we moeten nog niet tevroeg juichen voorlopig je begint weer met heel veel mutaties.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 augustus 2023 om 14:25:

Feyenoord heeft veel doelpuntenmakers zien vertrekken dus we moeten nog niet tevroeg juichen voorlopig je begint weer met heel veel mutaties.



In de basis valt het heel erg mee en je ziet dat Paixao en Gimenez echt stappen hebben gemaakt.

Ueda en Stengs kunnen ook goals maken, daarnaast kwam Alireza ook steeds meer los.

Het team is echt stappen aan het maken, het geeft echt vertrouwen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

'Ivanušec zal nog deelnemen aan tweeluik tegen AEK'
29 minuten geleden
91 reacties
FeyenoordTM
Luka Ivanušec geniet al de hele zomer belangstelling van Feyenoord, maar een transfer laat nog even op zich wachten. Zijn club GNK Dinamo Zagreb eist volgens Jutarnji dat de Kroatisch-international tijdens het tweeluik met AEK Athene nog inzetbaar is.

Dinamo Zagreb en AEK Athene treffen elkaar op dinsdag 8 augustus om 20:45 in Griekenland en op dinsdag 15 augustus om 20:00 in Kroatië in de derde voorronde van de UEFA Champions League. Pas ná de tweede leg van deze voorronde is een definitieve transfer van de Kroatisch-international bespreekbaar voor Zagreb.

Feyenoord hoeft Ivanušec mogelijk dus alleen nog maar te missen tegen Fortuna Sittard-thuis. Dat duel staat zondag 13 augustus om 14:30 op het programma in de eerste speelronde van de Eredivisie. In de werkweek daarop zal Feyenoord de deal met Zagreb definitief rond kunnen gaan maken. De Rotterdammers laten niet los en verwachten tot een akkoord te komen.



Lekker dan.
Misschien wordt het tijd om door te schakelen, die Kroaten blijven ons aan het lijntje houden. Ik vraag me ook af hoe dat zit met zijn inzetbaarheid voor Feyenoord in de CL League als hij ook nog het tweeluik tegen Athene speelt.

Dit bericht is gewijzigd op 5 augustus 2023, 18:37:54.

 

+1/-0

Gewoon inzetbaar. Die regels zijn een paar jaar geleden aangepast. Ook als hij zelfs een eventuele play-off ronde zou spelen bij Zagreb zou hij in de groepsfase meteen inzetbaar zijn voor Feyenoord. Tot een paar jaar terug zou hij nu tot de winterstop al niet meer inzetbaar zijn geweest.

 

+1/-0

Als ze AEK overleven hebben ze nog play offs, dus waarom zouden ze hem voor die tijd laten gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 05 augustus 2023 om 19:10:

Gewoon inzetbaar. Die regels zijn een paar jaar geleden aangepast. Ook als hij zelfs een eventuele play-off ronde zou spelen bij Zagreb zou hij in de groepsfase meteen inzetbaar zijn voor Feyenoord. Tot een paar jaar terug zou hij nu tot de winterstop al niet meer inzetbaar zijn geweest.



Ah oké goed om te weten, ben nog van de oude stempel en ken alleen de oude regels :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 05 augustus 2023 om 19:11:

Als ze AEK overleven hebben ze nog play offs, dus waarom zouden ze hem voor die tijd laten gaan.




Ook dat nog ja. Die oostblokkers sollen gewoon met DtK. Onbegrijpelijk dat er niet wordt doorgeschakeld naar de volgende op de lijst. Straks staat Feyenoord nog voor het blok omdat er geen tijd meer is om een vervanger te contracteren en die slimme Kroaten weten dat en drijven de prijs nog wat op.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 augustus 2023, 19:39:28.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 augustus 2023 om 19:31:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 05 augustus 2023 om 19:11:

Als ze AEK overleven hebben ze nog play offs, dus waarom zouden ze hem voor die tijd laten gaan.




Ook dat nog ja. Die oostblokkers sollen gewoon met DtK. Onbegrijpelijk dat er niet wordt doorgeschakeld naar de volgende op de lijst. Straks staat Feyenoord nog voor het blok omdat er geen tijd meer is om een vervanger te contracteren en die slimme Kroaten weten dat en drijven de prijs nog wat op.



Op zich begrijp ik die Kroaten wel. Ze hebben totaal geen reden om nu al te verkopen, met de belangrijkste wedstrijden van het jaar in aantocht. Beide spelers zijn courant genoeg om voor minimaal dezelfde prijs te verkopen aan een andere club en hebben nog langlopende contracten. Dus is het niet dit jaar dan wel volgend jaar voor hen.

Echter, DtK inschattende is er naar mijn idee allang een deal gesloten met die gasten. Anders zou hij allang doorgeschakeld zijn naar een alternatief voor Ivanusec. Datzelfde zie je bij Ajax, die wachten ook gewoon op die Sutalo.

 

+1/-0

Met de verkoop van Geertruida en meer dan 60 miljoen euro aan inkomsten, moet Feyenoord wel nog wat doen op de transfermarkt.
"Van dat geld wil Slot deze maand nu nog vier of vijf spelers halen", daarmee lijkt Feyenoord ook dit seizoen bij de start van de Eredivisie het elftal nog niet rond te hebben.

Vier of vijf lijkt me teveel, dan moeten er ook een paar anderen weg lijkt me.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 158 159 160 161 162 163 164 165 166 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten