Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 augustus 2023 om 03:29:

Goede speler die nino halen!



Heb niet alles gezien maar moet zeggen dat ik dit ook wel een goede speler vind.
Denk dat hij wel past bij Feyenoord en de speelwijze en kreeg gevoel deze deze speler niet snel in de war is.
Wel gebasseerd op 1 halve wedstrijd en de nieuws wat je de laatste paar dagen krijgt.

 

+1/-0

Nou gezien de recente ontwikkelingen rond Geertruida zal Nino ook on hold staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 07 augustus 2023 om 16:00:

open/sluit de onderstaande quote:




We moeten niet doen alsof 26-jarigen na 2/3 jaar bij Feyenoord helemaal niets meer waard zijn. Feyenoord heeft op dit moment een werk-/speelwijze waarin spelers in waarde toenemen. Ze worden fitter en beter. Dat geldt ook voor spelers van midden twintig; misschien zelfs eind twintig, daar ben ik van overtuigd.

Wellicht gokt de club er wel een beetje op dat van deze spelers er één of twee na één seizoen alweer kunnen worden doorverkocht. Zoals Aursnes. Dan kun je behoorlijk cashen en de aankoop van al deze spelers gezamenlijk rechtvaardigen.



Uiteraard zullen ook 28 en 29 jarigen in veel gevallen nog wat waarde behouden. Tevens denk ik dat veel spelers nog een stap kunnen zetten bij Feyenoord onder de huidige werkwijze, zeker wat betreft de fitheid. Ik denk eveneens dat spelers boven de 25/26 jaar in sportieve zin veel waarde kunnen hebben en dat lijkt me het betere en meer overtuigende argument voor de koop van zo'n speler als Nino (als het al doorgaat overigens).

Wat ik echter niet denk is dat 28/29 jarigen nog een enorme restwaarde hebben en dat er nog 'enorm gecasht' gaat worden. Ik ben dan ook zeer benieuwd of je voorbeelden kan geven van spelers boven de 25 die zijn gekomen en voor miljoenenbedragen zijn verkocht na een paar jaar bij Feyenoord (of desnoods een concurrent uit de eredivisie).

In mijn beleving leveren spelers onder de 24/25 jaar veel meer geld op en hebben zij een aanzienlijk hogere restwaarde dan 26 jarige spelers. Maar ik laat me graag overtuigen als je overtuigende voorbeelden hebt in onze clubgeschiedenis, of die van clubs als Ajax, PSV, Twente en AZ.

 

+1/-0

Het is Feyenoord z’n goed recht te vragen voor een speler wat het wil. Maar als de club in een eerder stadium 30M vast heeft genoemd en daar nu op terugkomt, toont het zich weinig betrouwbaar. Overigens vind ik 36M een heel schappelijk bedrag voor Geertruida.

Lees net ook een gerucht dat de komst van Ivanusec geklapt is. Dat vind ik wel zorgwekkend. Ik hoop dat Feyenoord daar nog een heel goed alternatief voor in het vizier heeft, want ik mis aanvallend nog wel een versterking die iets extra’s heeft…

 

+1/-0

Ik zie Nino graag komen, al zou hij ook voor Hancko een back-up kunnen zijn, want die vind ik soms blessuregevoelig. Tenslotte missen we ook een Rasmussen, ondanks zijn traagheid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik dacht zelf aan Aursnes, maar die was vorig seizoen 26. En ik heb het wel over 2 a 3 jaar ouder, dat scheelt zeker in de marktwaarde. Maar goed, we gaan het zien. In de wat jongere leeftijdscategorieën heeft Feyenoord ook nog genoeg spelers rondlopen. Het is zaak dat je die goed verkoopt en dan wel weer jongere vervangers haalt. Als je straks een elftal vol 28-jarigen hebt, kun je wellicht prijzen pakken maar ga je op transfergebied geen klappers maken…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 augustus 2023 om 16:57:

Ik zie Nino graag komen, al zou hij ook voor Hancko een back-up kunnen zijn, want die vind ik soms blessuregevoelig. Tenslotte missen we ook een Rasmussen, ondanks zijn traagheid.



Heeft Hancko vorig jaar niet bijna alles gespeeld?
Maar vind wel dat ze hem moeten halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 09 augustus 2023 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 augustus 2023 om 16:57:

Ik zie Nino graag komen, al zou hij ook voor Hancko een back-up kunnen zijn, want die vind ik soms blessuregevoelig. Tenslotte missen we ook een Rasmussen, ondanks zijn traagheid.



Heeft Hancko vorig jaar niet bijna alles gespeeld?
Maar vind wel dat ze hem moeten halen.



Hancko: klopt, 57(!) duels maarliefst gespeelde in alle competities. Gemist: 1 vriendschappelijke wedstrijd met Slowakije en 1 duel met Praag 2 dagen voordat hij bij ons tekende.

Fortuna Liga: 3/4
Conference League kwalificatie: 2/2
Slowakije: 7/8
KNVB Beker: 4/4
Eredivisie: 31/31
Europa League: 10/10

Toegegeven, hij is 5 keer gewisseld, waarvan 3 keer met een lichte blessure, maar hij heeft nooit minder dan 66 minuten gespeeld en was altijd de volgende wedstrijd er gewoon bij.

Bron: Transfermarkt

 

+1/-0

Wat een soap is de transfer van ivanusec geworden. Ik hoop dat Feyenoord nog een alternatief plan achter de hand heeft en zich niet aan het lijntje laat houden door die Oost-Europeanen. Gewoon doorschakelen.

Dit bericht is gewijzigd op 10 augustus 2023, 11:35:57.

 

+1/-0

De vraag is of die Nino links in de zone kan spelen. Dat lijkt toch heel andere koek dan rechter centrale verdediger. En vrijwel iedere trainer stelt daar het liefste een linkspoot op. Ik zou het geen overbodige luxe vinden als Feyenoord een goede linksbenige CV haalt. Als Nino dat is, prima. Dat is meer noodzaak dan NOG een rechtsback.

Hancko heeft alles gespeeld afgelopen seizoen, maar dat heeft 0 garanties voor dit jaar natuurlijk. Sterker, ik geloof eerder dat met iedere volledige 90 minuten de kans marginaal toeneemt dat hij een keer geblesseerd afhaakt. Hij zorgt waanzinnig goed voor z’n lichaam, maar de druk op dat lichaam gaat dit seizoen ook weer toenemen.

Hendriks vind ik een prima alternatief om de kleinere wedstrijden die al gewonnen zijn, in de slotfase over de streep te trekken. Maar ik ben bang dat hij nog niet toe is aan meerdere wedstrijden in de basis op topniveau.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 augustus 2023 om 11:31:

De vraag is of die Nino links in de zone kan spelen. Dat lijkt toch heel andere koek dan rechter centrale verdediger. En vrijwel iedere trainer stelt daar het liefste een linkspoot op. Ik zou het geen overbodige luxe vinden als Feyenoord een goede linksbenige CV haalt. Als Nino dat is, prima. Dat is meer noodzaak dan NOG een rechtsback.

Hancko heeft alles gespeeld afgelopen seizoen, maar dat heeft 0 garanties voor dit jaar natuurlijk. Sterker, ik geloof eerder dat met iedere volledige 90 minuten de kans marginaal toeneemt dat hij een keer geblesseerd afhaakt. Hij zorgt waanzinnig goed voor z’n lichaam, maar de druk op dat lichaam gaat dit seizoen ook weer toenemen.

Hendriks vind ik een prima alternatief om de kleinere wedstrijden die al gewonnen zijn, in de slotfase over de streep te trekken. Maar ik ben bang dat hij nog niet toe is aan meerdere wedstrijden in de basis op topniveau.



Ik zie hem juist als de vv van Trauner / Geertruida, waarom zou hij perse van jou lnks in de zone moeten spelen?
Hij is ook geen rechtsback , daar hebben we nu iemand anders voor.

 

+1/-0

Ik las allemaal reacties hierboven over Hancko en dat de spoeling links in het centrum best dun is. Feyenoord zou interesse hebben in Nino als Geertruida zou worden verkocht. En nu werd geopperd dat ze hem alsnog moesten halen als backup voor de linkerzone centraal. Mijn punt was juist dat hij dan wel moet voldoen aan datgene wat Slot links in het centrum wil. Niet iedere centrale verdediger is zomaar zowel links als rechts op te stellen in het centrum.

 

+1/-0

Ik ben misschien in dit opzicht van de oude stempel, maar waarom niet gewoon Trauner als backup achter Hancko? Ja hij is rechtsbenig, maar die man heeft toch genoeg spelinzicht om links centraal te staan. We kunnen niet met miljoenen blijven strooien voor allerlei backups die geen prioriteit zouden moeten hebben, voorin (en op het middenveld) moet er nog steeds veel gebeuren.

 

+1/-0

Deze speler komt niet:
Keito Nakamura-LASK gaat naar Stade Reims voor € 12,00 mln.

Deze speler komt voor Feyenoord O21:
Teoman Gündüz-Centraal middenveld gaat van Hertha BSC II naar Feyenoord O21-Transfervrij

 

+1/-0

'Antonucci maakt overstap van Feyenoord naar AJ Auxerre'

Francesco Antonucci lijkt een nieuwe club te hebben gevonden. De middenvelder van Feyenoord is op weg naar AJ Auxerre, zo meldt L'Équipe donderdagmiddag. Antonucci komt niet meer voor in de plannen van trainer Arne Slot en traint al enkele weken mee met de beloften van de Rotterdammers.

AJ Auxerre heeft concurrentie van de Franse club Stade Lavallois en de Zwitserse club FC Stade Lausanne-Ouchy. Als huidige nummer twee in de Ligue 2 hebben ze de beste kaarten om Antonucci te overtuigen van een overstap. De Fransen hebben namelijk een sportief plan waar de aanvallende middenvelder van Feyenoord wel oren naar heeft.

Auxerre wil met trainer Christophe Pelissier aan het roer direct weer promoveren naar het hoogste niveau in Frankrijk. De Belg Antonucci moet daarbij een belangrijke schakel worden in het elftal. Alleen wordt hij niet gebruikt als aanvallende middenvelder, maar zal hij worden ingezet als buitenspeler, en dat lijkt Antonucci wel te zien zitten.

Feyenoord heeft echter een pijnlijk besluit moeten nemen. De Rotterdammers zijn van plan om het contract van Antonucci te ontbinden, zo meldt de Franse krant. Feyenoord nam de rechtspoot over voor een bedrag van ruim twee miljoen euro en heeft nog een contract tot medio 2024 met een cluboptie voor één jaar. Als we de berichtgeving mogen geloven, loopt Antonucci nu transfervrij de deur uit.

 

+1/-0

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-ziet-optie-wegvallen-oussama-idrissi-lijkt-elders-te-tekenen/422522

Vind apart dat je nog interesse hebt in deze speler, als je verder wilt groeien moet je weten welke spelers moeten worden door geselecteerd.
En dit lijkt me wel een speler die zeker van waarde is geweest maar waar je toch liever een echt goede speler wilt hebben.
Dat is dan een aankoop en anders een jeugdspeler.

 

+1/-0

'Ivanušec maakt volgende week overstap naar Feyenoord'

Feyenoord krijgt volgende week de beschikking over Luka Ivanušec, zo meldt De Telegraaf. De Rotterdammers hebben eerder met Dinamo Zagreb een principeakkoord weten te bereiken, waarbij afspraken zijn gemaakt over zijn definitieve transfer naar Feyenoord.

Ivanušec wordt in aanloop naar de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam in De Kuip verwacht. De 24-jarige buitenspeler speelt nog wel de belangrijke wedstrijd tegen AEK, maar zal er tijdens de return al niet meer bij zijn. Ivanušec gaat de gewenste versterking worden voor de ploeg van trainer Arne Slot.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 11 augustus 2023 om 17:08:

'Ivanušec maakt volgende week overstap naar Feyenoord'

Feyenoord krijgt volgende week de beschikking over Luka Ivanušec, zo meldt De Telegraaf. De Rotterdammers hebben eerder met Dinamo Zagreb een principeakkoord weten te bereiken, waarbij afspraken zijn gemaakt over zijn definitieve transfer naar Feyenoord.

Ivanušec wordt in aanloop naar de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam in De Kuip verwacht. De 24-jarige buitenspeler speelt nog wel de belangrijke wedstrijd tegen AEK, maar zal er tijdens de return al niet meer bij zijn. Ivanušec gaat de gewenste versterking worden voor de ploeg van trainer Arne Slot.



Hij heeft gewoon z'n eigen topic hoor....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 11 augustus 2023 om 12:53:

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-ziet-optie-wegvallen-oussama-idrissi-lijkt-elders-te-tekenen/422522

Vind apart dat je nog interesse hebt in deze speler, als je verder wilt groeien moet je weten welke spelers moeten worden door geselecteerd.
En dit lijkt me wel een speler die zeker van waarde is geweest maar waar je toch liever een echt goede speler wilt hebben.
Dat is dan een aankoop en anders een jeugdspeler.


Wie zegt dat we daar nog interesse in zouden hebben dan?

 

+1/-0

Feyenoord zou zich gemeld hebben voor Idrissi slechte zaak voor Leo Sauer. Dan moet je Sauer wel verhuren voor jaartje.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten