Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 119 pagina's: 1 2 3 4 ... 115 116 117 118 119

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 september 2022 om 10:38:

MIddenveldert schreef op 20 september 2022 om 10:24:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=408628

Feyenoord komt na binnenhengelen Bullaude opnieuw uit in Argentinië

Feyenoord is nog altijd op zoek naar een verdedigende middenvelder, Zeroukki en Mannsverk staan daar nog altijd voor op de lijst. Maar ook een Argentijns talent (19) Máximo Perrone.

Volgens een reactie op Voetbalzone hebben de Wolverhampton Wanderers hem ook gepoogd te halen afgelopen zomer en zou zijn transferwaarde 8,5M zijn. Dure optie. Diezelfde persoon zegt in de reactie dat dit de nieuwe Redondo wordt genoemd.

Zou wat zijn. Redondo is mijn absolute favoriete buitenlandse non-Feyenoorder. Wat een geweldenaar was dat!

Dit lijkt me een fantastische aanwinst voor ons middenveld!

Lijkt mij beter om dat geld te steken in een speler die er meteen staat. Zerrouki dus. We hebben nu al te veel jonge buitenlandse spelers die nog helemaal moeten wennen.

+1/-0

VakkieK schreef op 20 september 2022 om 19:01:

Feyenoord is nog altijd op zoek naar een verdedigende middenvelder, Zeroukki en Mannsverk staan daar nog altijd voor op de lijst. Maar ook een Argentijns talent (19) Máximo Perrone.

Volgens een reactie op Voetbalzone hebben de Wolverhampton Wanderers hem ook gepoogd te halen afgelopen zomer en zou zijn transferwaarde 8,5M zijn. Dure optie. Diezelfde persoon zegt in de reactie dat dit de nieuwe Redondo wordt genoemd.

Zou wat zijn. Redondo is mijn absolute favoriete buitenlandse non-Feyenoorder. Wat een geweldenaar was dat!

Lijkt mij beter om dat geld te steken in een speler die er meteen staat. Zerrouki dus. We hebben nu al te veel jonge buitenlandse spelers die nog helemaal moeten wennen.

Ben ik het wel met je eens. Een speler die de Nederlandse manier van spelen gewend is en de Nederlandse taal machtig is zou een plus zijn.

Maar als die Perrone echt zo’n supertalent is en Feyenoord kan hem halen, moet de club dat zeker doen.

+1/-0

VakkieK schreef op 20 september 2022 om 19:01:

Eens hoor, maar daaronder versta ik dan niet Zerrouki die nauwelijks uitblinkt bij Twente dit seizoen. Volgens mij is er geen Nederlandstalige speler beschikbaar die er direct zal staan voor een prijs die binnen ons budget past. Als je zo'n groot talent als Perrone kan vastleggen (heeft nog een eenjarig contract) dan is dat geen verkeerde zet lijkt me.

+1/-0

Perrone wel een mooie Italiaanse naam gewoon goed dat Feyenoord door blijft scouten. We kunnen wel zeuren over teweinig nederlanders, maar het internationaal voetbal is veranderd meeste topclubs zijn vreemdelingenlegioenen.

+1/-0

Geertruida vind ik op die positie niet zo uit de verf komen, wat temeer ik van Hancko meer kwaliteiten in zie.

+1/-0

Maar 'for the time being' misschien? Straks als de transferwindow weer open gaat wellicht een nieuwe optie???

+1/-0

Sobat schreef op 21 september 2022 om 01:07:

Maar 'for the time being' misschien? Straks als de transferwindow weer open gaat wellicht een nieuwe optie???

Tja, wie het weet, mag het zeggen!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 119 pagina's: 1 2 3 4 ... 115 116 117 118 119

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten