Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 183 184 185 186 187

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 19 juni 2023 om 23:37:

Hoe zit het nou John? :B

NIET! :D :D :D

+1/-0

Slot sprak de hoop uit dat spelers op vakantie push-meldingen zouden krijgen over concurrentie op hun positie.

Dat vuurwerk moet dan maar eens beginnen. Tot nu toe alleen maar wat lauwe FTM-geruchten waar je niets aan hebt. Slot schijnt terug van vakantie te zijn, Kokcu is verkocht dus geld is binnen. De komende 2 weken spijkers met koppen!

+1/-0

Yoda schreef op 20 juni 2023 om 11:47:

Slot sprak de hoop uit dat spelers op vakantie push-meldingen zouden krijgen over concurrentie op hun positie.

Dat vuurwerk moet dan maar eens beginnen. Tot nu toe alleen maar wat lauwe FTM-geruchten waar je niets aan hebt. Slot schijnt terug van vakantie te zijn, Kokcu is verkocht dus geld is binnen. De komende 2 weken spijkers met koppen!

Met van den Belt en Zerrouki erbij zit de club behoorlijk ruim in zijn verdedigers en middenvelders. Alleen een hele goede vleugelaanvaller is een optie en 1 of 2 linksbenige voetballers, want die zijn in ondertal.

+1/-0

kees592 schreef op 20 juni 2023 om 12:06:

Met van den Belt en Zerrouki erbij zit de club behoorlijk ruim in zijn verdedigers en middenvelders. Alleen een hele goede vleugelaanvaller is een optie en 1 of 2 linksbenige voetballers, want die zijn in ondertal.

Ruim in verdedigers? Dat slaat echt nergens op.

+1/-0

socrates schreef op 21 juni 2023 om 09:25:

kees592 schreef op 20 juni 2023 om 12:06:

Ruim in verdedigers? Dat slaat echt nergens op.

Ervan uitgaande dat niemand verder vertrekt: er moet sowieso nog een LCV bij (opvolger Rasmussen). Op zich zou je het daarmee kunnen doen, maar dan moeten we wel heel vertrouwen in Kasanwirjo hebben als back-up voor Geertruida/Trauner/Pedersen.

+1/-0

De speler moet ook willen, Marc.

+1/-0

Ik twijfel nog steeds over Pepi, hij heeft mij allesbehalve overtuigd. Als dit de back-up voor de positie van centrumspits is waar de clubleiding wel het vertrouwen in heeft, vind ik die 8M niet het struikelblok. Je spits is vrijwel altijd je duurste speler.

Wat Te Kloese moet proberen, is dat doorverkoop-percentage wat Augsburg verlangd eruit slopen. Dan houd je wel een behoorlijke deal over denk ik.

Al blijf ik ervan overtuigd dat in een kleinere, Europese competitie goedkopere alternatieven rondlopen. Maar je moet eerlijk zijn, die zijn goedkoper omdat er een groter risico-profiel aan hangt.

Pepi heeft zich dit seizoen bewezen in de Eredivisie en kent het land/de competitie. De vraag is of hij het ook kan in de Nederlandse top en op een Europees podium. Van een spits uit het buitenland is dat niet alleen de vraag, maar ook hoe hij de overgang naar Nederland verteerd.

AC Milan informeert naar Igor Paixão

Milan gaat waarschijnlijk een gigantisch bedrag krijgen voor Sandro Tonali. Newcastle wil de Italiaan hebben, en zouden naar verluidt 70M hebben geboden. Tijani Reijnders zou hem moeten opvolgen in Milaan, AZ wil 18M voor hem hebben.

Dan blijft er nog ongeveer 50M over, 30M daarvan voor Paixão vind ik redelijk.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 22 juni 2023, 12:13:47.

+1/-0

Leuk voor Paixão en zijn entourage dat AC Milan hem volgt volgens zijn zeggen. Hij zou zichzelf wel heel erg overschatten als hij serieus denkt er goed aan te doen om nu al een overstap te maken. Laat hij eerst maar eens eerste keus worden bij Feyenoord en presteren in de CL.

+2/-0

Marc Acardipane schreef op 22 juni 2023 om 16:46:

Slot/Scouting is blijkbaar wel overtuigd. Als het waar is echt het maximale wat Feyenoord kan doen, maar blijkbaar ziet kamp Pepi het wel zitten.

Feyenoord heeft een bod van 10,5 miljoen euro plus doorverkooppercentage uitgebracht op Ricardo Pepi. Dit nieuws brengt Tobi Altschäffl, clubwatcher van FC Augsburg namens BILD, donderdagmiddag.

Volgens de journalist is ook PSV nog altijd in de race voor de Amerikaanse spits. Ondanks dat Pepi zelf de voorkeur heeft gegeven aan een stap naar de Eredivisie bereiden ook meerdere clubs uit de Premier League een bod voor. De verwachting is dat de spits en FC Augsburg snel een beslissing zullen nemen.

Kan het me bijna niet voorstellen zo'n groot bedrag, tenzij Gimenez weggaat. maar ook wel weer mooi: gewoon een selectie met twee uitstekende spitsen en Danilo.

Hoop wel dat er voldoende budget voor een buitenspeler overblijft dan

+1/-0

Als Feyenoord bereid is 10M te betalen voor Pepi, dan mag ik hopen dat het doorverkoop-percentage niet meer dan 10% bovenop die 10M is bij eventuele doorverkoop. Wat een bedragen zeg!

Het heeft ook een voordeel, bij een speler die voor zo’n bedrag binnenkomt werkt dat lang door in zijn marktwaarde. Zo’n speler verkoop je eerder voor 40M dan een koopje voor 2M…

Moet zo’n speler natuurlijk wel presteren, en daar blijf je als Feyenoorder altijd zo je bedenkingen bij hebben door het verleden. Lastig om je daar overheen te zetten.

+1/-0

Ik begrijp niet dat Feyenoord zoveel moeite steekt in een speler, Pepi, die helemaal geen trek heeft in Feyenoord. Volgens alle ingewijden wil hij naar PSV, waarschijnlijk zijn droom club….
Lijkt er verdacht veel op dat Feyenoord gebruikt wordt in een spelletje van zaakwaarnemers. Of zich laat gebruiken.

+1/-0

VakkieK schreef op 23 juni 2023 om 10:21:

Ik begrijp niet dat Feyenoord zoveel moeite steekt in een speler, Pepi, die helemaal geen trek heeft in Feyenoord. Volgens alle ingewijden wil hij naar PSV, waarschijnlijk zijn droom club….
Lijkt er verdacht veel op dat Feyenoord gebruikt wordt in een spelletje van zaakwaarnemers. Of zich laat gebruiken.

Volgens mij valt PSV als droomclub wel mee hoor.

Verder snap ik het ook niet zo. Goede spits wel, en veel potentie. Commercieel aantrekkelijk, dat zeker. Maar 10 miljoen+ en dan ook nog een flink doorverkooppercentage, tja. Slot en Pusic zullen er wel iets in zien.

Denk wel dat hij inschat eerder de Jong dan Gimenez uit de basis te spelen

+1/-0

Yoda schreef op 23 juni 2023 om 13:23:

Denk wel dat hij inschat eerder de Jong dan Gimenez uit de basis te spelen

Dat sowieso. Maar het voordeel dat hij bij Feyenoord heeft, is dat voor de eerste twee poulewedstrijden in de CL geschorst is. Als Pepi komt, zal hij in die wedstrijden kunnen spelen.

Luuk de Jong is een beperkte spits. Hij is nooit een garantie voor doelpunten geweest, dat kan ook niet wat hij voor 100% afhankelijk van de aanvoer. Zelf creëert hij niks. Nu is het spel wat Bosz speelt, zeer aanvallend en zullen die kansen wel gecreëerd worden. Maar de vraag is wel of hij de arbeid kan opbrengen die voor de manier van spelen die Bosz voor ogen heeft nodig is.

+1/-0

Newcastle heeft geïnformeerd naar Hancko. Ik vind eigenlijk dat alle spelers die vorig jaar zomer gekomen zijn, nog minimaal één seizoen bij Feyenoord moeten blijven. Maar goed, Newcastle is wel een club die een prijs kan betalen waar Feyenoord moeilijk nee tegen kan zeggen.

Verkoop van Gimenez en Hancko moet alleen overwogen worden voor bedragen die richting de 40M gaan. Feyenoord hoeft niet te verkopen…

+1/-0

Het wordt een drukke zomer om op de mogelijk nieuwe situatie te anticiperen. Wel een uitdaging. Als Arne met nieuwe spelers weer een huzarenstukje weet uit te halen, dan moet hij voor altijd bij ons vastgelegd worden voor wat mij betreft een minimale inkomen van E10 milj.

+1/-0

danall schreef op 24 juni 2023 om 13:28:

Het wordt een drukke zomer om op de mogelijk nieuwe situatie te anticiperen. Wel een uitdaging. Als Arne met nieuwe spelers weer een huzarenstukje weet uit te halen, dan moet hij voor altijd bij ons vastgelegd worden voor wat mij betreft een minimale inkomen van E10 milj.

Slot hou je alleen nog langer als je dit spelers vasthoudt, als je na een jaar je beste spelers gaat wegdoen geef je een heel erg slecht signaal uit.
Al bieden ze 40 miljoen.
Je wilt als trainer ook keer doorbouwen.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 24 juni 2023 om 13:22:

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 12:00:

Newcastle heeft geïnformeerd naar Hancko. Ik vind eigenlijk dat alle spelers die vorig jaar zomer gekomen zijn, nog minimaal één seizoen bij Feyenoord moeten blijven. Maar goed, Newcastle is wel een club die een prijs kan betalen waar Feyenoord moeilijk nee tegen kan zeggen.

Verkoop van Gimenez en Hancko moet alleen overwogen worden voor bedragen die richting de 40M gaan. Feyenoord hoeft niet te verkopen…

Ongekend dat zoveel Feyenoorders nu al worden genoemd bij de grote clubs, het is nog wennen maar nu zaak dat het succes structureel blijft.

Zal ook te maken hebben met de spotprijsjes waarvoor onze spelers de deur uit gaan. Ik denk dat het heel wat rustiger was geweest als Kokcu voor 35+ miljoen was verkocht, dan was de toon gezet.

+1/-0

VakkieK schreef op 24 juni 2023 om 17:24:

Ongekend dat zoveel Feyenoorders nu al worden genoemd bij de grote clubs, het is nog wennen maar nu zaak dat het succes structureel blijft.

Zal ook te maken hebben met de spotprijsjes waarvoor onze spelers de deur uit gaan. Ik denk dat het heel wat rustiger was geweest als Kokcu voor 35+ miljoen was verkocht, dan was de toon gezet.

Dat ben ik enerzijds wel met je eens, al vind ik nog steeds niet Kokcu voor een ‘spotprijs’ verkocht is. Daarnaast betreft het hier Newcastle, die Saudische eigenaren lijken meer miljoenen uitgeven alleen maar mooi te vinden.

Ik heb eerder gepost dat Feyenoord stappen moet maken, en binnen het Europese voetbal toe moet groeien naar een status waarbij andere, grote clubs weten dat ze diepe zakken moeten hebben om spelers uit Rotterdam weg te halen.

Maar ook daar ben je als club zelf bij.

Als Benfica 50M voor Kokcu had betaald, had dat de status van Feyenoord geholpen. Maar niets houd je tegen om vanaf nu te zeggen; als iemand nog een speler bij ons wil halen die lang vastligt, is 40M het minimale bod. Alles lager dan dat, en je komt niet aan tafel.

+1/-0

Laat Summerville maar in Leeds. Ik vind 1 Dilrosun wel voldoende.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 24 juni 2023 om 19:57:

VakkieK schreef op 24 juni 2023 om 17:24:

Dat ben ik enerzijds wel met je eens, al vind ik nog steeds niet Kokcu voor een ‘spotprijs’ verkocht is. Daarnaast betreft het hier Newcastle, die Saudische eigenaren lijken meer miljoenen uitgeven alleen maar mooi te vinden.

Ik heb eerder gepost dat Feyenoord stappen moet maken, en binnen het Europese voetbal toe moet groeien naar een status waarbij andere, grote clubs weten dat ze diepe zakken moeten hebben om spelers uit Rotterdam weg te halen.

Maar ook daar ben je als club zelf bij.

Als Benfica 50M voor Kokcu had betaald, had dat de status van Feyenoord geholpen. Maar niets houd je tegen om vanaf nu te zeggen; als iemand nog een speler bij ons wil halen die lang vastligt, is 40M het minimale bod. Alles lager dan dat, en je komt niet aan tafel.

Ik hoop dat je gelijk hebt maar je hebt ook te maken met de wens van de speler zelf. Neem nou het geval Hancko en de vermeende interesse van Newcastle. Die kunnen natuurlijk met die sheik als sugardaddy een salaris bieden waar hij bij Feyenoord 4 seizoenen voor moet ballen. Ik bedoel maar dat je eigenlijk machteloos bent tegen de grootmachten als het er op aankomt.

Het is speculeren maar een Kokcu-scenario is ook niet ondenkbeeldig in de zin van dat zijn management zegt dat David nog graag een seizoen bij Feyenoord blijft maar dan wel volgend jaar voor een vastgestelde Kokcu-achtige transfersom weg moet kunnen zodat het Hancko kamp een gigantische tekensom kan bedingen bij zijn toekomstige club.

Kortom er is nog een hele lange weg te gaan om ooit in een positie als Ajax terecht te komen. Ik denk zelfs dat dit niet gaat lukken als je geen grote sponsors/ investeerders weet binnen te halen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 183 184 185 186 187

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten