Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 ... 179 180 181 182 183

Wat een soap geworden zeg als ik Zerrouki was was ik er klaar mee, is toch duidelijk dat hij zijn positie kan verbeteren zowel sportief(met europees voetbal) als financieel. Vreemd handelen van twente vooral omdat het niet zo erg ver uitelkaar lag.

 

+1/-0

Goed zo hij staat sterk, heeft zich altijd als een prof gedragen kan een grote stap zetten zowel sportief als financieel wordt hem nu ontnomen stank voor dank.

'Zerrouki wil koste wat het kost Feyenoord-transfer; arbitragezaak niet uitgesloten'

 

+1/-0

Dat hij zich altijd als een prof gedragen heeft maakt voor een arbitragezaak ook niets uit

Dost en Suarez spanden een arbitragezaak aan om van respectievelijk Heerenveen en Groningen naar Amsterdam te kunnen gaan. Die verloren ze. De Boertjes deden dat toen ze naar Barcelona wilden gaan, verloren ze ook. Waarom zou Zerrouki dan wel een arbitragezaak winnen als hij van Twente naar Feyenoord wil gaan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 07 januari 2023 om 14:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 januari 2023 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 januari 2023 om 00:27:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 januari 2023 om 23:42:

Als Feyenoord een transfer van Euro 5 miljoen met een doorverkoopbedrag van Euro 2,5 miljoen, dan zijn ze er toch ook uit? Toch zou ik eerder Mansverk aantrekken, omdat hij nu al goed en gedreven is en hij ook liever een competitie in wilt gaan die als een tussenstop werkt. Taalbarrierre zal niet onoverkomenlijk worden, lijkt mij.



Volgens mij hebben Pedersen en Aursness het ook prima gedaan ondanks de taalbarrière.
Die Mansswerk is gewoon een groeitbrilliant en moet je zowiezo halen.
Gaat nog hele goede worden volgens mij.



Als Kokcu vertrekt in de zomer mischien?


Ander type speler, Mannsverk is een defensieve middenvelder en Kokcu veel meer een offensieve 8. Mannsverk moet je nu halen, deze zomer is hij sowieso weg en onhaalbaar. Als het niet Arsenal is, dan kaapt een slimme PL club zoals Brentford hem wel. Deze speler is eigenlijk nu al klaar voor een stap vooruit, een tussenstap naar ons zou voor beide partijen perfect zijn. Wordt in Nederland echt totaal onderschat, vanwege die absurde focus op Zerrouki, maar dit is gewoon in potentie een betere versie van Aursnes. Krankzinnig dat we die laten lopen voor een gehypte subtopper van Twente.



Ja weet ik maar als Kokcu verkocht wordt heeft Feyenoord meer slagkracht bedoel ik. Het is ook niet Mannsverk of Zerrouki beiden is nog beter. Die Noor is 20 die heeft tijd nodig Zerrouki niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 08 januari 2023 om 00:32:

Dat hij zich altijd als een prof gedragen heeft maakt voor een arbitragezaak ook niets uit

Dost en Suarez spanden een arbitragezaak aan om van respectievelijk Heerenveen en Groningen naar Amsterdam te kunnen gaan. Die verloren ze. De Boertjes deden dat toen ze naar Barcelona wilden gaan, verloren ze ook. Waarom zou Zerrouki dan wel een arbitragezaak winnen als hij van Twente naar Feyenoord wil gaan?



Suarez en De Boertjes zijn toch naar die clubs vertrokken daarna??

 

+1/-0

Te Kloese speelt het ook wel slim hoor..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 01:26:

Te Kloese speelt het ook wel slim hoor..



Te Kloesse laat zien hoe het spel gespeeld moet worden:

Goed bod, evt tegenbod bespreken, druk met alternatieven. Nee, wil je niet?

Ok... en door!

Die Mannswerk vind ik decinvestering meer waard. Zerouki had tegen ons, eerder dit seizoen, niks in te brengen. Vind het een baldravertje diev veel tikkiebreed en terug geeft, geen diepte in z'n spel.
Die Mannswerk komt voor mijn gevoel het dichtst bij het spel van Aursness.

 

+1/-0

Het is duidelijk dat Twente absoluut niet mee wil werken. Ze gunnen hun speler de kans niet. Afgelopen zomer hebben zij zich onmogelijk opgesteld, en dat doen ze nu weer. Het is hun goed recht, maar tegelijkertijd moet de speler in kwestie bepalen wat dit voor hem betekent.

Voor Feyenoord is dit een bevestiging dat het versterken van de ploeg met aankopen uit de subtop van de Eredivisie eigenlijk onmogelijk is geworden. Misschien moet het daarin dan maar geen tijd en energie stoppen.

Voor nu zou ik als Feyenoord zijnde gelijk doorpakken. Er zijn alternatieven, daar moet de club nu voor gaan.

 

+1/-0

Hij heeft afgelopen maart zijn contract verlengd daarom kan Twente nu meer vragen, hij heeft nu een verbintenis tot medio 2024. Er is een optie voor nog een seizoen opgenomen in het contract.
Twente neemt groot risico dat ze straks met een ontevreden speler zitten die volgend jaar uit zijn contract loopt weg geld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 12:32:

Hij heeft afgelopen maart zijn contract verlengd daarom kan Twente nu meer vragen, hij heeft nu een verbintenis tot medio 2024. Er is een optie voor nog een seizoen opgenomen in het contract.
Twente neemt groot risico dat ze straks met een ontevreden speler zitten die volgend jaar uit zijn contract loopt weg geld.



Feyenoord moet gas geven. Er moet snel een goede speler op het middenveld bij zodat Geertruida niet als noodverband hoeft te doen en achterin het gemis van Trauner kan opvangen.

Twente moet een ultimatum krijgen en Feyenoord moet anders doorpakken op een alternatief. Laat die Mannsverk maar komen.

 

+1/-0

Precies, doorschakelen naar Mannsverk. Geen energie meer besteden aan een speler die niet weg mag.

 

+1/-0

Feyenoord heeft zondagmiddag een nieuw bod uitgebracht op Ramiz Zerrouki, zo meldt VI.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 08 januari 2023 om 14:50:

Precies, doorschakelen naar Mannsverk. Geen energie meer besteden aan een speler die niet weg mag.




We hebben vanmiddag nog kunnen zien dat we behoefte hebben aan een speler die er direct staat. Het zou best kunnen dat Mannsverk zo’n speler is. Ik weet het niet, ik heb ‘m nog nooit zien spelen maar de scouting wel en die worden ervoor betaald. Maar het zal niet voor niets zijn dat de leiding blijkbaar 100% overtuigd is van Zerrouki en vanmiddag een nieuw bod neergelegd geeft bij Twente.

 

+1/-0

Mannsverk is jonger en speelt in een andere competitie; je hebt minder ‘zekerheden’ als je hem aantrekt, ten opzichte van een Nederlandse speler die een paar jaar meer ervaring/ontwikkeling als bagage heeft en de manier van spelen, de Eredivisie en Nederland als ‘thuis’ kent.

Ik denk niet dat Mannsverk er gelijk zal staan, zoals iedere nieuweling bij Feyenoord een periode nodig heeft om te wennen en te snappen wat Slot van hem verlangd. Neemt niet weg dat je hem ‘gewoon’ voor de leeuwen kan gooien als hij komt, de situatie met alle geblesseerden dwingt je daar in zekere zin toe. En ik denk dat je als centrale middenvelder prima in je taak kan spelen zonder exact te snappen wat Slot wil….

 

+1/-0

Mannsverk is voor de lange termijn zeker interessant maar Feyenoord (Te Kloese, Slot, scouting) is ervan overtuigd dat voor dit seizoen nog Zerrouki beter is en met 8 miljoen gaan ze echt ver vind ik. Als Twente dat nog weigert houdt het op is gewoon een prima deal voor hun! We hebben het over een aardige speler maar het is niet zo dat hij week in week uit de sterren vd hemel speelt.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 januari 2023, 00:32:36.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 08 januari 2023 om 20:25:

Mannsverk is jonger en speelt in een andere competitie; je hebt minder ‘zekerheden’ als je hem aantrekt, ten opzichte van een Nederlandse speler die een paar jaar meer ervaring/ontwikkeling als bagage heeft en de manier van spelen, de Eredivisie en Nederland als ‘thuis’ kent.

Ik denk niet dat Mannsverk er gelijk zal staan, zoals iedere nieuweling bij Feyenoord een periode nodig heeft om te wennen en te snappen wat Slot van hem verlangd. Neemt niet weg dat je hem ‘gewoon’ voor de leeuwen kan gooien als hij komt, de situatie met alle geblesseerden dwingt je daar in zekere zin toe. En ik denk dat je als centrale middenvelder prima in je taak kan spelen zonder exact te snappen wat Slot wil….



De enige bagage die Zerrouki extra heeft tov Mannsverk is zijn leeftijd, de hoeveelheid eredivisiewedstrijden in zijn benen en dat hij het land kent. Als het aantal wedstrijden in de eredivisie, kennis van het land en een oudere leeftijd als criteria worden genomen dan komen er behoorlijk wat andere middenvelders in de eredivisie eveneens in aanmerking. Is dit echt heel belangrijk?

Als het bijvoorbeeld gaat om Europese duels is Zerrouki onervaren tov Mannsverk. Als het gaat om het type spel dan is Mannsverk meer bekend met het pressievoetbal dan Zerrouki.

Het is maar net waar je gewicht aan hangt en de nadruk op wil leggen bij die 'zekerheden'. Wat in het nadeel van Mannsverk spreekt is dat hij twee maanden geen officiële wedstrijden heeft gespeeld, kan zijn dat hij daardoor te weinig wedstrijdritme heeft om er bij wijze van gelijk te staan tegen Groningen. Je kan zo twee weken verder zijn voordat hij kan aanhaken. Daarentegen is het wel iemand die fysiek veel gelijkenis vertoont met Aursnes, een enorm loopwonder. Dat zijn vaak spelers die fysiek snel aanhaken.

Ik hecht weinig waarde aan kennis van het land, zeker als iemand uit Noorwegen komt. Er zit vrij weinig verschil tussen deze twee landen. De voertaal is überhaupt al Engels, dus dat is ook geen issue. De selectie is internationaal, met een aantal Scandinaviërs die hem vast snel wegwijs zullen maken. Een nieuw land zal ongetwijfeld wennen zijn voor een jonge speler, maar in het voetbal gaat hem niet om iets bestellen in een restaurant maar of je de looplijnen van je medespeler kan herkennen en hoe we als ploeg druk zetten. Dat lijken mij tamelijk universele kenmerken die zelfs in een land als Vietnam niet heel anders zullen zijn. Als je kwaliteit en spelinzicht hebt zal je snel wennen aan dat soort dingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 januari 2023 om 00:28:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 08 januari 2023 om 20:25:

Mannsverk is jonger en speelt in een andere competitie; je hebt minder ‘zekerheden’ als je hem aantrekt, ten opzichte van een Nederlandse speler die een paar jaar meer ervaring/ontwikkeling als bagage heeft en de manier van spelen, de Eredivisie en Nederland als ‘thuis’ kent.

Ik denk niet dat Mannsverk er gelijk zal staan, zoals iedere nieuweling bij Feyenoord een periode nodig heeft om te wennen en te snappen wat Slot van hem verlangd. Neemt niet weg dat je hem ‘gewoon’ voor de leeuwen kan gooien als hij komt, de situatie met alle geblesseerden dwingt je daar in zekere zin toe. En ik denk dat je als centrale middenvelder prima in je taak kan spelen zonder exact te snappen wat Slot wil….



De enige bagage die Zerrouki extra heeft tov Mannsverk is zijn leeftijd, de hoeveelheid eredivisiewedstrijden in zijn benen en dat hij het land kent. Als het aantal wedstrijden in de eredivisie, kennis van het land en een oudere leeftijd als criteria worden genomen dan komen er behoorlijk wat andere middenvelders in de eredivisie eveneens in aanmerking. Is dit echt heel belangrijk?

Als het bijvoorbeeld gaat om Europese duels is Zerrouki onervaren tov Mannsverk. Als het gaat om het type spel dan is Mannsverk meer bekend met het pressievoetbal dan Zerrouki.

Het is maar net waar je gewicht aan hangt en de nadruk op wil leggen bij die 'zekerheden'. Wat in het nadeel van Mannsverk spreekt is dat hij twee maanden geen officiële wedstrijden heeft gespeeld, kan zijn dat hij daardoor te weinig wedstrijdritme heeft om er bij wijze van gelijk te staan tegen Groningen. Je kan zo twee weken verder zijn voordat hij kan aanhaken. Daarentegen is het wel iemand die fysiek veel gelijkenis vertoont met Aursnes, een enorm loopwonder. Dat zijn vaak spelers die fysiek snel aanhaken.

Ik hecht weinig waarde aan kennis van het land, zeker als iemand uit Noorwegen komt. Er zit vrij weinig verschil tussen deze twee landen. De voertaal is überhaupt al Engels, dus dat is ook geen issue. De selectie is internationaal, met een aantal Scandinaviërs die hem vast snel wegwijs zullen maken. Een nieuw land zal ongetwijfeld wennen zijn voor een jonge speler, maar in het voetbal gaat hem niet om iets bestellen in een restaurant maar of je de looplijnen van je medespeler kan herkennen en hoe we als ploeg druk zetten. Dat lijken mij tamelijk universele kenmerken die zelfs in een land als Vietnam niet heel anders zullen zijn. Als je kwaliteit en spelinzicht hebt zal je snel wennen aan dat soort dingen.



Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Mannsverk, maar ik snap ook waarom de voorkeur van Slot uitgaat naar Zeroukki. Zeker op dit moment, met de blessures van Timber en Trauner.

Ik zie dat de prijs-kwaliteit verhouding voor Zeroukki steeds meer uit de pas gaat lopen, en ik verwacht dat Mannsverk (al dan niet na een langere gewenningsperiode) uiteindelijk meer stappen kan gaan maken bij Feyenoord.

Bij Zeroukki weten we meer wat we hebben/krijgen, de kans dat hij de wereld positief gaat verrassen is ook een stuk kleiner.

 

+1/-0

Ik snap de interesse voor Vilhena niet zo, is toch niet echt een typische zes? Meer een Timber, maar dan wat ouder.

Zerrouki heb ik een paar keer zien spelen, je kunt zien dat hij het spel leest en goed kan verplaatsen (Wieffer kan dat ook wel, maar moet maar eens goed fit worden). Mannsverk echt geen idee, nooit gezien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 09 januari 2023 om 09:14:

Ik snap de interesse voor Vilhena niet zo, is toch niet echt een typische zes? Meer een Timber, maar dan wat ouder.

Zerrouki heb ik een paar keer zien spelen, je kunt zien dat hij het spel leest en goed kan verplaatsen (Wieffer kan dat ook wel, maar moet maar eens goed fit worden). Mannsverk echt geen idee, nooit gezien.



Ik ben Vilhena wel echt uit het oog verloren sinds hij bij Feyenoord vertrokken is. Ik weet dus niet hoe hij nu speelt. Het was inderdaad nooit een échte verdedigende/controlerende middenvelder, zijn drive naar voren is daarvoor te groot.

Ik denk dat je komend seizoen Kökçü kwijtraakt en het definitief overnemen van Szymański kennelijk ook niet tot de mogelijkheden behoort. Vilhena wordt misschien overwogen zodat hij na dit seizoen het 'gat' van één van de spelers hierboven kan opvullen. Maar ik vind hem qua type ook veel op Timber lijken, en zou op zoek gaan naar een middenvelder met andere kwaliteiten.

Van Hooijdonk noemde gisteren van Hecke als mogelijke tijdelijke vervanger van Trauner. Dat vind ik geen gekke gedachte. Is denk ik een haalbare huurspeler.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten