Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 179 180 181 182 183

Zerrouki en Hilgers staan nog steeds op de radar maar die eigenwijze Tukkers zijn niet echt bereid om water bij de wijn tedoen zien in Feyenoord ook een rivaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 december 2022 om 04:43:

Zerrouki en Hilgers staan nog steeds op de radar maar die eigenwijze Tukkers zijn niet echt bereid om water bij de wijn tedoen zien in Feyenoord ook een rivaal.


Godzijdank, dat is echt een geschenk uit de hemel van die tukkers. Moet er niet aan denken dat we weer voor enorme miljoenenbedragen subtop middelmaat gaan kopen terwijl Ajax en PSV voor diezelfde bedragen of zelfs goedkoper talentvolle toppers uit het buitenland plukken die doorgroeien naar de Europese top.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 december 2022 om 15:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 december 2022 om 04:43:

Zerrouki en Hilgers staan nog steeds op de radar maar die eigenwijze Tukkers zijn niet echt bereid om water bij de wijn tedoen zien in Feyenoord ook een rivaal.


Godzijdank, dat is echt een geschenk uit de hemel van die tukkers. Moet er niet aan denken dat we weer voor enorme miljoenenbedragen subtop middelmaat gaan kopen terwijl Ajax en PSV voor diezelfde bedragen of zelfs goedkoper talentvolle toppers uit het buitenland plukken die doorgroeien naar de Europese top.



Die twee kwamen tesprake in Slot zijn eindejaars interview. Dat de transfertargets vaak uitlekken via de media, bevalt de trainer niet. "Het stoort mij niet, het is echt iets van de voetballerij. Maar ik heb de indruk dat het bij Feyenoord net iets meer is. Op deze manier komen er soms dingen naar buiten waardoor transfers niet doorgaan of andere clubs wakker worden.

Dat Slot gecharmeerd is van Hilgers en Zerrouki is duidelijk en aangezien hij mede het aankoopbeleid bepaalt snap ik dat hij er van baalt dat het niet rond komt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 december 2022 om 06:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 december 2022 om 15:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 december 2022 om 04:43:

Zerrouki en Hilgers staan nog steeds op de radar maar die eigenwijze Tukkers zijn niet echt bereid om water bij de wijn tedoen zien in Feyenoord ook een rivaal.


Godzijdank, dat is echt een geschenk uit de hemel van die tukkers. Moet er niet aan denken dat we weer voor enorme miljoenenbedragen subtop middelmaat gaan kopen terwijl Ajax en PSV voor diezelfde bedragen of zelfs goedkoper talentvolle toppers uit het buitenland plukken die doorgroeien naar de Europese top.



Die twee kwamen tesprake in Slot zijn eindejaars interview. Dat de transfertargets vaak uitlekken via de media, bevalt de trainer niet. "Het stoort mij niet, het is echt iets van de voetballerij. Maar ik heb de indruk dat het bij Feyenoord net iets meer is. Op deze manier komen er soms dingen naar buiten waardoor transfers niet doorgaan of andere clubs wakker worden.

Dat Slot gecharmeerd is van Hilgers en Zerrouki is duidelijk en aangezien hij mede het aankoopbeleid bepaalt snap ik dat hij er van baalt dat het niet rond komt.



Hij zal vast balen, maar als hij gecharmeerd is van Hilgers en Zerrouki doet dat wel af aan het inschattingsvermogen van Slot mijns inziens. Dat zijn twee middelmatige subtoppers die hooguit goed zijn om plaats te nemen op de bank. Ik vind Slot een goede trainer, maar die hang naar Nederlandstalige spelers vind ik echt een tekortkoming.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 december 2022 om 17:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 december 2022 om 06:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 december 2022 om 15:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 december 2022 om 04:43:

Zerrouki en Hilgers staan nog steeds op de radar maar die eigenwijze Tukkers zijn niet echt bereid om water bij de wijn tedoen zien in Feyenoord ook een rivaal.


Godzijdank, dat is echt een geschenk uit de hemel van die tukkers. Moet er niet aan denken dat we weer voor enorme miljoenenbedragen subtop middelmaat gaan kopen terwijl Ajax en PSV voor diezelfde bedragen of zelfs goedkoper talentvolle toppers uit het buitenland plukken die doorgroeien naar de Europese top.



Die twee kwamen tesprake in Slot zijn eindejaars interview. Dat de transfertargets vaak uitlekken via de media, bevalt de trainer niet. "Het stoort mij niet, het is echt iets van de voetballerij. Maar ik heb de indruk dat het bij Feyenoord net iets meer is. Op deze manier komen er soms dingen naar buiten waardoor transfers niet doorgaan of andere clubs wakker worden.

Dat Slot gecharmeerd is van Hilgers en Zerrouki is duidelijk en aangezien hij mede het aankoopbeleid bepaalt snap ik dat hij er van baalt dat het niet rond komt.



Hij zal vast balen, maar als hij gecharmeerd is van Hilgers en Zerrouki doet dat wel af aan het inschattingsvermogen van Slot mijns inziens. Dat zijn twee middelmatige subtoppers die hooguit goed zijn om plaats te nemen op de bank. Ik vind Slot een goede trainer, maar die hang naar Nederlandstalige spelers vind ik echt een tekortkoming.




Zerrouki heeft alles in zich om een topper te worden. Slot ziet dat mi heel goed. En met die hang naar Nederlandse spelers valt het reuze mee. We hebben een heus vreemdelingenlegioen momenteel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 december 2022 om 17:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 december 2022 om 17:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 december 2022 om 06:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 december 2022 om 15:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 december 2022 om 04:43:

Zerrouki en Hilgers staan nog steeds op de radar maar die eigenwijze Tukkers zijn niet echt bereid om water bij de wijn tedoen zien in Feyenoord ook een rivaal.


Godzijdank, dat is echt een geschenk uit de hemel van die tukkers. Moet er niet aan denken dat we weer voor enorme miljoenenbedragen subtop middelmaat gaan kopen terwijl Ajax en PSV voor diezelfde bedragen of zelfs goedkoper talentvolle toppers uit het buitenland plukken die doorgroeien naar de Europese top.



Die twee kwamen tesprake in Slot zijn eindejaars interview. Dat de transfertargets vaak uitlekken via de media, bevalt de trainer niet. "Het stoort mij niet, het is echt iets van de voetballerij. Maar ik heb de indruk dat het bij Feyenoord net iets meer is. Op deze manier komen er soms dingen naar buiten waardoor transfers niet doorgaan of andere clubs wakker worden.

Dat Slot gecharmeerd is van Hilgers en Zerrouki is duidelijk en aangezien hij mede het aankoopbeleid bepaalt snap ik dat hij er van baalt dat het niet rond komt.



Hij zal vast balen, maar als hij gecharmeerd is van Hilgers en Zerrouki doet dat wel af aan het inschattingsvermogen van Slot mijns inziens. Dat zijn twee middelmatige subtoppers die hooguit goed zijn om plaats te nemen op de bank. Ik vind Slot een goede trainer, maar die hang naar Nederlandstalige spelers vind ik echt een tekortkoming.




Zerrouki heeft alles in zich om een topper te worden. Slot ziet dat mi heel goed. En met die hang naar Nederlandse spelers valt het reuze mee. We hebben een heus vreemdelingenlegioen momenteel.



Er staat gewoon een Nederlandse basiskern. De meeste succesvolle clubs hebben een vreemdelingenlegioen. Nederland is een klein land met relatief dure spelers, het is gewoon niet te doen om zoveel Nederlanders in je selectie te houden zonder in te leveren op kwaliteit of de financiën.

Over Zerrouki verschillen we duidelijk van mening, ik vind het een balletje breed speler die het spel vertraagt.

 

+1/-0

De acht grootste talenten die zich achter Van Dijk en Aké aandienen in Oranje

Mees Hilgers
Mees Hilgers is het jeugdproduct van FC Twente. De 21-jarige verdediger heeft het vertrouwen gewonnen van Ron Jans en is onder de hoofdtrainer al twee seizoenen onbetwiste basisspeler in Enschede. Het had echter niet veel gescheeld of Hilgers had zijn wedstrijden in Rotterdam afgewerkt dit seizoen: Feyenoord had afgelopen zomer interesse in Hilgers, maar een transfer kwam niet van de grond. Nu Gernot Trauner maandenlang uit de roulatie is geraakt, lijkt Feyenoord deze winter een nieuwe poging te gaan ondernemen. Hilgers kan naast het Nederlands elftal ook kiezen voor een interlandcarrière bij de nationale ploeg van Indonesië. Hilgers is een snelle verdediger die goed kan meevoetballen.

 

+1/-0

https://1908.nl/artikelen/manchester-city-maakt-werk-van-feyenoord-target-maximo-perronelink

Dit kon je natuurlijk verwachten. Hadden nooit al die energie in die matige Zerrouki moeten steken terwijl je een potentiële wereldtopper had kunnen oppikken. Het beleid bij Feyenoord is verbeterd maar dit soort missers zijn kwalijk. Gelukkig blijkt de scouting wel op orde.

Ik verwacht dat die Nicolas Raskin dan wel zal komen, die is transfervrij en speelt op 6. Kost dus alleen tekengeld. Enige nadeel is dat hij evenals Timber niet defensief is ingesteld. Maar dat kan ook een voordeel zijn.

 

+1/-0

Amadou Diawara van Anderlecht wordt gelinkt aan een vertrek naar Feyenoord. Anderlecht nam Diawara afgelopen zomer over van AS Roma voor slechts anderhalf miljoen euro, maar meer dan enkele invalbeurten heeft de middenvelder momenteel nog niet gehad.

AS Roma en Napoli aardige clubs gehad stond ook op lijstje van Arsenal.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 december 2022, 21:24:15.

 

+1/-0

"Als je Hilgers voor zes à tien miljoen haalt, kun je hem voor veel meer kwijt"

https://www.twenteinsite.nl/eerste-elftal/als-je-hilgers-voor-zes-a-tien-miljoen-haalt-kun-je-hem-voor-veel-meer-kwijtlink

 

+1/-0

Laten we nu maar gewoon voor Mannsverk gaan, dat is de volgende die door Europese topclubs wordt begeerd. Manchester City en Arsenal hebben nog nooit van Zerrouki en Hilgers gehoord.

 

+1/-0

Ik ken Zerrouki en Hilgers niet zo. Ik heb geen wedstrijden van hen gezien om een beeld te plaatsen, wat voor kwaliteiten ze hebben. Arne woont dichterbij en heeft ze vaker zien spelen en gezien dat ze nog in de groei zijn, waardoor het aantrekkelijk wordt om zo'n speler nu al te halen. Na dit seizoen, zullen ze beiden onhoudbaar voor Twente worden, ze te behouden. Ik verwacht dat beiden samen 10 miljoen gaan kosten. Maar ja, wie ben ik?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Hahaha, 6 a 10 miljoen. Nou, dat kan Feyenoord in ieder geval niet betalen. Als de club dat zou kunnen opbrengen, had het Szymanski wel definitief overgenomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 januari 2023 om 16:59:

open/sluit de onderstaande quote:




Hahaha, 6 a 10 miljoen. Nou, dat kan Feyenoord in ieder geval niet betalen. Als de club dat zou kunnen opbrengen, had het Szymanski wel definitief overgenomen.



Dat geld heeft Feyenoord volgens mij wel als je kijkt wat er is uitgegaan vorig jaar.
Denk alleen dat ze niet 10 voor Szymanski willen betalen nog.

Vind wel dat ze een beetje moeten opschieten ls e nog iemand willen , we weten al best lang dat sommige er niet zijn de komende maanden of gewoon uitspreken we geven de jeugd de kans.
Wat eigenlijk mijn voorkeur heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 januari 2023 om 16:59:

open/sluit de onderstaande quote:




Hahaha, 6 a 10 miljoen. Nou, dat kan Feyenoord in ieder geval niet betalen. Als de club dat zou kunnen opbrengen, had het Szymanski wel definitief overgenomen.



4 a 5 mijloen is realistischer, maarja Twente kan weer zijn poot stijf houden en hopen op een buitenlandse partij die 10 met gemak op tafel leggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Was het maar zo. Feyenoord heeft dat bedrag zeker niet 'liggen'. Niet alle inkomsten van afgelopen zomer waren beschikbaar om opnieuw te investeren, helaas. Er zijn gaten gedicht die ontstaan zijn door Corona en investeerders terugbetaald die aankopen zoals Senesi en Sinisterra mogelijk hebben gemaakt.

Alles wat herinvesteerd kon worden, is geloof ik wel benut. Ik vrees daarom dat Feyenoord afhankelijk is van (externe) financiers die bereid zijn mee te denken met de club. Of dat er andere creatieve oplossingen moeten worden gezocht.

Ik verwacht niet dat er opeens een zilvervloot beschikbaar komt/is en Feyenoord twee of zelfs meer versterkingen kan halen die direct een kwaliteitsimpuls voor de huidige fitte groep kunnen betekenen. Eén zo'n versterking zou al mooi zijn, en ik zou daarom voor het aantrekken van een verdedigende middenvelder gaan. De blessure van Trauner zou ik proberen intern op te lossen. Geertruida in het centrum en Pedersen op de flank.

Door de blessure van Timber wordt de spoeling op het middenveld echter heel erg dun. Daar zou ik kijken wat er mogelijk is.

 

+1/-0

Er ligt ongeveer zo'n 5 miljoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 03 januari 2023 om 12:46:

Er ligt ongeveer zo'n 5 miljoen.




Voor dat bedrag is het helemaal niet zeker dat zo iemand beter is dan een jeugdspeler.
Weet dat Slot liever geen jeugd opstelt tot echt alles en iedereen is af getest maar het zal toch keer moeten.

 

+1/-0

'Doukouré in verband gebracht met Feyenoord'

Ismaël Doukouré wordt in buitenlandse media in verband gebracht met een mogelijke overstap naar Feyenoord. De 19-jarige centrale verdediger staat onder contract bij RC Strasbourg en heeft een geschatte marktwaarde van rond de twee miljoen euro.

Doukouré staat volgens RMC sport niet alleen in de belangstelling van Feyenoord. Ook Ajax en Eintracht Frankfurt volgen de ontwikkelingen van de rechtspoot met veel interesse. Feyenoord is zoals bekend op zoek naar een versterking achterin na het wegvallen van Genot Trauner.

Doukouré is een verdediger die past in het plaatje dat trainer Arne Slot onlangs heeft geschetst. De 1.83 meter lange verdediger staat tot medio 2026 onder contract bij RC Strasbourg. De club waar Feyenoord in Portugal een oefenwedstrijd tegen speelde. De Rotterdammers wonnen met 0-1 dankzij een doelpunt van Mohamed Taabouni.

Doukouré speelde dit seizoen acht wedstrijden in de Ligue 1. Het hoogste niveau in Frankrijk. De verdediger van 1.83 meter wist daarin één keer te scoren en kwam tot 572 minuten. Strasbourg nam Doukouré vorig jaar over voor een bedrag van anderhalf miljoen euro van Valenciennes FC.

 

+1/-0

Nou doorpakken met Zerrouki twente kan hem nu niet weer teleurstellen lijkt me hij wil dolgraag naar Rotterdam en Arne!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten